https://lci.rivm.nl/covid(...)teuze-behandeloptiesquote:
Het is werkelijk jammer dat we zoveel waarde hechten aan papier met een getal erop. Mensenlevens zijn niet op deze waarde te schatten, en horen normaal gesproken boven geld te prevaleren.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:07 schreef _I het volgende:
[..]
Als we hier geen zieken hadden gehad, hadden we elkaar geroemd om onze nuchterheid.
Nu komt er een kutverhaal (met de kennis van nu/wie had dit kunnen zien aankomen/wij hebben ons laten inlichten door de experts) en men is ook weer blij.
In Amerika zegt de ene instantie, verantwoordelijk voor de gezondheid, laat ouderen en zwakken niet vliegen, de overheid overgooit die maatregel en laat ze lekker doorvliegen.
Geld vs mensen
Pangoline en rat geloof ik ook niet. Maar ik mag van mezelf de BNW kant niet op gaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat de vleermuissoepmythe hier inmiddels ook wel opgehelderd is?
ONDERTUSSEN TOTALE PANIEKquote:Op zondag 8 maart 2020 09:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Juist wel man, niet het koppie laten hangen, blijven lachen, al zit je halverwege vast in de shredder...
Wat is er BNW aan de aanname dat het een zoönose is?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
[..]
Pangoline en rat geloof ik ook niet. Maar ik mag van mezelf de BNW kant niet op gaan.
Pak lekker nog een bakje borrelnootjesquote:Op zondag 8 maart 2020 09:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen die dachten dat het virus Nederland zou overslaan zijn nogal kortzichtig. Dat is een understatement. Iedereen zag dit aankomen. En iedereen ziet nu in Italië wat er gebeurd. Ik ben benieuwd wanneer Duitsland en Frankrijk volgen. Dat zal voor het einde van de komende week zijn gok ik.
Als ik Nederland en het RIVM een tip mag geven; volg het voorbeeld zo spoedig als mogelijk. Roep de noodtoestand uit. Mobiliseer het leger. Zet alvast noodhospitalen op. Regel die shit. Dit escaleert volkomen uit de hand en hoe langer we wachten met maatregelen hoe erger het wordt. Dit is géén griepje.
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:14 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat ik vanmorgen al eerder zei, de onderschatting van de ernst is het werkelijke racisme
Bij mij niet hoor, denk je dat? Heb je vaker moeite met het interpreteren van non-verbale signalen door woordkeuze en zinsbouw?quote:
Van dit soort users... ze zouden als hun huis in brand staat nog steeds rustig in de slaapkamer blijven “want die brandt toch niet”.quote:Op zondag 8 maart 2020 08:45 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat 'over twee weken' las ik twee weken geleden ook
Er zijn hier zelfs mensen die roepen dat de economie door moet gaan. En die werken voor een baas.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:19 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk jammer dat we zoveel waarde hechten aan papier met een getal erop. Mensenlevens zijn niet op deze waarde te schatten, en horen normaal gesproken boven geld te prevaleren.
Dit is wel de keerzijde van het kapitalisme, dus.
Ik bedoel vooral dat gedoe over het eten van vleermuissoep, wat juist een delicatesse is op Palau - een best wel geïsoleerd eilandenstaatje in de Grote Oceaan.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:20 schreef _I het volgende:
[..]
Pangoline en rat geloof ik ook niet. Maar ik mag van mezelf de BNW kant niet op gaan.
Bedoelde meer het idee dat het niet via dieren zou komen. Sinds de hele Iraanse regering besmet blijkt wil mn hoofd heel graag googelen naar conspiracy theorie.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:21 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wat is er BNW aan de aanname dat het een zoönose is?
Dat was MERS, SARS-1 en de spaanse griep immers ook
hou op gekquote:Op zondag 8 maart 2020 09:24 schreef _I het volgende:
[..]
Bedoelde meer het idee dat het niet via dieren zou komen. Sinds de hele Iraanse regering besmet blijkt wil mn hoofd heel graag googelen naar conspiracy theorie.
Ah zo. Idd dat ook.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat gedoe over het eten van vleermuissoep, wat juist een delicatesse is op Palau - een best wel geïsoleerd eilandenstaatje in de Grote Oceaan.
Toch loop je tijdens het vangen van haring aanmerkelijk minder kans op één of andere bloed uit je ogen loop ziekte dan bij het vangen van vleermuizen....quote:Op zondag 8 maart 2020 09:25 schreef _I het volgende:
[..]
Ah zo. Idd dat ook.
Zij zullen gruwelen bij het idee van rauwe haring. Ook begrijpelijk.
Mijn huis met dikke winst verkopen. En een maand lang geen boodschappen meer doenquote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat gaan jullie nou doen als blijkt dat volgende maand het virus is gaan liggen?
En die grotten lijken me ook zo lastig bouwen op je boerenerf.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Toch loop je tijdens het vangen van haring aanmerkelijk minder kans op één of andere bloed uit je ogen loop ziekte dan bij het vangen van vleermuizen....
Ik denk ook wel dat dat meespeelt in de weerstand van de lokale boeren om over te stappen op deze nieuwe trend
Het is volslagen idioot wat je zegt, daar valt weinig op te redevoeren.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Zo, jij kan redevoeren
Respect man, doe je alles in hieroglyphen?
Daar was waarschijnlijk ook wel een commissie of twee over gestruikeldquote:Op zondag 8 maart 2020 09:29 schreef _I het volgende:
[..]
En die grotten lijken me ook zo lastig bouwen op je boerenerf.
Al zou ik naar waarheid antwoorden zou je me niet geloven, gezien je benaderingswijze.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is volslagen idioot wat je zegt, daar valt weinig op te redevoeren.
Wat heb je gestudeerd? Ben je een insider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |