Huh, waarom?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zouden hele F1-circus voorlopig helemaal moeten aflassen vind je niet?
Want jij weet dat er totaal geen voorbereidingen zijn getroffen voor de noodhospitalen?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.
Noodhospitalen moeten NU opgezet worden. Die hebben we over 2 weken nodig. Heel erg hard.
Ik zie het steeds somberder in als ik eerlijk ben..
Toch is het zo, verwacht ik.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over tot de orde van de dag
Ik kan me niet voorstellen hoe een enorm besmettelijk ziekte over een maand ineens minder besmettelijk is. Noem me een pessimist, maar ik heb geen idee hoe dat ineens zou kunnen, zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.
Andere weersomstandigheden.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Over tot de orde van de dag
Ik kan me niet voorstellen hoe een enorm besmettelijk ziekte over een maand ineens minder besmettelijk is. Noem me een pessimist, maar ik heb geen idee hoe dat ineens zou kunnen, zeker niet als de GGD niet in wil grijpen.
Hoop je, en wij allemaalquote:
Jullie maken elkaar helemaal gek joh.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef vosss het volgende:
[..]
De GGD en het RIVM moeten hun handen in de lucht gooien en het aan de regering overlaten. Die de noodtoestand uit moet roepen zodat makkelijk meer geld en middelen vrij gemaakt kan worden.
Noodhospitalen moeten NU opgezet worden. Die hebben we over 2 weken nodig. Heel erg hard.
Ik zie het steeds somberder in als ik eerlijk ben..
Jaap is zich al vast aan het indekken.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
https://www.gelderlander.(...)oma-en-opa~a1609b58/
[..]
Eindelijk roepen ze zoiets!
De massahysterie is hier al 166 topics lang.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:47 schreef Blik het volgende:
De massahysterie is nu ook volledig doorgedrongen in dit topic
quote:Op zondag 8 maart 2020 09:57 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is wel vrij zeker. Bij zomerweer verpreiden corona-virussen zich minder snel.
Volgende maand al? Dat is eerste week april.quote:
Jij vindt de lockdown in Italië ook massahysterie? Waarom denk je dat dergelijke maatregelen volkomen overtrokken zouden zijn?quote:Op zondag 8 maart 2020 09:57 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
De massahysterie is hier al 166 topics lang.
1 maand, zoals ik heb gezegd.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:58 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Hoeveel maanden ga je dat idee vasthouden?
Wat een liefde.quote:Op zondag 8 maart 2020 09:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het modden. Je bent geweldig.
Ik betwijfel het.quote:
Als dit geen keiharde neuckseks wordt dan weet ik het ook niet meerquote:
Ik hoop het ook, maar als ik naar Italië kijk dan kan ik niet anders concluderen dat ons hier in Nederland ook zware tijden staan te wachten op de korte termijn. Zeer zware tijden. En ik kijk er alvast niet naar uit. Als ik heel eerlijk ben.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij veel te pessimistisch zijn voske
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |