Duitse beurs 9 uur sochtendsquote:
Mijn bronnen zweren bij het feit dat men bij het coronavirus benzine over zich heen dienen te gieten met een aangestoken lucifer in hun beide handen. Maar goed, diezelfde bronnen hebben ook een tyfushekel aan mij, dus ik weet niet meer wat ik moet geloven.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:47 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Wuhan.
Ik heb nu 39 graden koorts.
Ik heb gemerkt dat een broodje döner echt goed werkt. Mijn temperatuur is met 2 graden gezakt en ik heb geen klachten meer. Turkse Pizza werkt ook goed, maar minder. Vooral de döners in mijn zaak werken erg goed.
Oh Mr Blue, I'm here to stay with youquote:Op zondag 8 maart 2020 10:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik las net in een artikel dat Corona net zo erg is als SARS en AIDS bij elkaar, hier schrik ik toch wel van.
Bergen op Zoom ookquote:Op zondag 8 maart 2020 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Roermond dus ook gevallen.
Komt wel kortbij nu
Jij komt hier met nietszeggende onnozele statements en komt mij vervolgens beschuldigen van etteren en trollen als ik vraag welk punt je probeert te maken met de open deuren die je intraptquote:Op zondag 8 maart 2020 10:49 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
je wil alleen etteren en trollen.
Ik ga naar buiten nu dat nog mag
Da's 10 km van mij vandaan, en daar zit ik op school...quote:
gewoon cash aftikken. buy when there is blood in the streets.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat de baanzekerheid toeneemt bij een recessie, dus nou ja, dan staan ze te koop, maar je kan ze niet kopen...
We beginnen omsingeld te raken ...quote:
Verschrikkelijk. Ik hoop dat iedereen snel deze nare ervaring achter zich kan laten. Wat die mensen hebben doorgemaakt zou je je ergste vijand nog niet toewensenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Horrorreportage van een coronacruise
https://edition.cnn.com/2(...)otos-trnd/index.html
alert: expliciete foto's
kan wel in de OPquote:Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Horrorreportage van een coronacruise
https://edition.cnn.com/2(...)otos-trnd/index.html
alert: expliciete foto's
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komenquote:Op zondag 8 maart 2020 10:59 schreef Sickert het volgende:
https://www.pzc.nl/binnen(...)opa-en-oma~a1609b58/
Goh eindelijk een bericht om aan anderen te denken...
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.quote:How does COVID-19 spread?
People can catch COVID-19 from others who have the virus. The disease can spread from person to person through small droplets from the nose or mouth which are spread when a person with COVID-19 coughs or exhales. These droplets land on objects and surfaces around the person. Other people then catch COVID-19 by touching these objects or surfaces, then touching their eyes, nose or mouth. People can also catch COVID-19 if they breathe in droplets from a person with COVID-19 who coughs out or exhales droplets. This is why it is important to stay more than 1 meter (3 feet) away from a person who is sick.
WHO is assessing ongoing research on the ways COVID-19 is spread and will continue to share updated findings.
https://web.archive.org/w(...)il/q-a-coronaviruses
Ik dacht aan wat anders bij PZC.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komen
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.
veel erger dan in het nieuws, dacht altijd dat de media deed hypen, alles voor de clicks, toch?quote:Op zondag 8 maart 2020 10:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bron
Achter paywall, maar wel boeiend om te zien, alles is ook echt dicht
Sterker, als het koud is zie je de aerosolen zelfsquote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.
Tja de enige waar ik kan zien of er hier in de buurt weer een geval is. Niets mis met Zeeland 👌🏻 Wijd verspreid van elkaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:00 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mensen die PZC lezen en dus uit Zeeland komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |