Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Etten-Leur ook
https://www.bndestem.nl/d(...)oronavirus~a457ffa6/
nee, heb altijd gezegd dat het airborne was, maar dat werd als fake news afgedaan!quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.
tijd om het leger in te roepenquote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Ik word hier een beetje omsingeld, Zierikzee Linksboven, Bergen op Zoom recht onder, Etten Leur stuk naar Rechts, Klaaswaal stuk naar boven.
maar wel als longpatiënt en volgend jaar krijg je het weer, want griepvirusquote:Op zondag 8 maart 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
enige geruststelling aan dit geheel is dat de meeste mensen misschien ziek worden maar het zullen overleven.
Uit de neus zou het ook niet komen.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:03 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Sterker, als het koud is zie je de aerosolen zelfs
Totaal onbekend terrein voor de experts, die zitten altijd binnen ofzo?
ja bedoel natuurlijk niet de risicogroepen. Ik denk dat we ons eigenlijk alleen daar op moeten richten.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar wel als longpatiënt en volgend jaar krijg je het weer, want griepvirus
Niks aan de hand, gewoon doorlopentwitter:IsalaZiekenhuis twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:40:23Zaterdagavond 7 maart stelde het RIVM na laboratoriumonderzoek vast dat een medewerker van Isala besmet is met het nieuwe coronavirus. Uit onderzoek blijkt dat dat de medewerker geen patiënten, bezoekers of collega’s in Isala heeft besmet. Meer informatie https://t.co/5JxCXr5Tba reageer retweet
Jij hebt niet met een academische titel staan zwaaien om vervolgens het tegenovergestelde te beweren.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, heb altijd gezegd dat het airborne was, maar dat werd als fake news afgedaan!
Iemand die je dus vooral niet al te serieus moet nemen. Meneer zal wel gewoon verkouden zijn en zwaar overdrijven. Anders was hij echt wel getest.quote:Op zondag 8 maart 2020 10:42 schreef Tris het volgende:
Bij zijn profiel staat dat hij Clean Energy Evangelist is.
Wat is dat?
Hulde voor het RIVM.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:07 schreef StephanL het volgende:
Niks aan de hand, gewoon doorlopentwitter:IsalaZiekenhuis twitterde op zondag 08-03-2020 om 10:40:23Zaterdagavond 7 maart stelde het RIVM na laboratoriumonderzoek vast dat een medewerker van Isala besmet is met het nieuwe coronavirus. Uit onderzoek blijkt dat dat de medewerker geen patiënten, bezoekers of collega’s in Isala heeft besmet. Meer informatie https://t.co/5JxCXr5Tba reageer retweet
Niemand besmet, ja nog effe
zullen we weinig van merken dus in die zin heeft hij wel gelijkquote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Aha. De minister van Binnenlandse Zaken zei vanmorgen bij WNL dat 'Nederland er klaar voor is als er allerlei ambtenaren ziek worden'. Net zo klaar als dat het RIVM zei dat we waren?
quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zullen we weinig van merken dus in die zin heeft hij wel gelijk
Wat moeten we doen dan?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben continue met dit rotte virus bezig. Het is geen 15 minuten uit mijn hoofd kan ik wel zeggen.
Echt klote. En weinig mensen in mijn omgeving nemen het serieus, dat zijn echt de "ach het is maar een griepje" mensen.
Ze begrijpen niet dat wat er in Italië aan de hand is ook hier gaat gebeuren.
Ik hou echt mijn hart vast..
Het zal dan ook wel een reden hebben waarom die page opgeduikeld moet worden bij de waybackmachine...quote:Op zondag 8 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is niet langer alleen hoesten bij de WHO, ademen is nu ook voldoende.
Zo jammer dat de experts (ook hier) zeiden dat dit onmogelijk was.
Het is ook maar een griepje.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is maar ik ben continue met dit rotte virus bezig. Het is geen 15 minuten uit mijn hoofd kan ik wel zeggen.
Echt klote. En weinig mensen in mijn omgeving nemen het serieus, dat zijn echt de "ach het is maar een griepje" mensen.
welke ambtenaren?quote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef onlogisch het volgende:
Aha. De minister van Binnenlandse Zaken zei vanmorgen bij WNL dat 'Nederland er klaar voor is als er allerlei ambtenaren ziek worden'. Net zo klaar als dat het RIVM zei dat we waren?
Interessant draadje.twitter:DellAnnaLuca twitterde op zondag 01-03-2020 om 04:04:26The Lombardy equiv. of the minister of Health, 5 days ago: "in Lombardy no problem with the number of hospital beds".Today: "the hospital beds [in this hospital] are not enough anymore […] even the ICU beds are saturated […] we're working on expanding our capacity to react." reageer retweet
Ga effe op deze zondagmiddag naar het park met oortjes in, beetje op een bankje naar andere mensen kijken..quote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Mijn neefje en zijn vriendin zijn echt ziek geweest afgelopen week. Het hele lijstje klachten op een rij.quote:Op zondag 8 maart 2020 11:08 schreef AchJa het volgende:
[..]
Iemand die je dus vooral niet al te serieus moet nemen. Meneer zal wel gewoon verkouden zijn en zwaar overdrijven. Anders was hij echt wel getest.
aah, de feesbook mute. ja daar moeten we het van hebben in NL, want het staat op feesbook, hequote:Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Markesh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |