Al besproken in de app op twitterquote:Op maandag 2 maart 2020 14:38 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-in-mindering.html
@:scrummie2.1
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
Afgemaakt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
*Lijdttwitter:SaskiaBelleman twitterde op maandag 02-03-2020 om 14:14:06Volgens de deskundigen leidt hij niet aan godsdienstwanen. Gökmen T. wilde niet voor de zitting horen wat de bevindingen waren van de deskundigen. ,,Ik hoor het wel van de rechter." #tramschutter reageer retweet
@:GGMM
gr gr
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:47 schreef Zipportal het volgende:
@:GGMM
gr gr
Nou zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt die gozer een kogel.
Gewoon even normaal doen Scrummie.quote:
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.quote:
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
ik had eerst doodmaakt getypt maar ik denk ik doe doodt, maar bij het verbeteren is er blijkbaar een spatie terecht gekomen die daar niet hoort!quote:Op maandag 2 maart 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom staat er een spatie tussen doodt en de afsluitende punt?
Eens, ben daar ook niet voor. Maar snap zijn punt ergens wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen Scrummie.
We wonen in Nederland, niet in één of ander achterlijk achterstandsland dat mensen doodt .
Je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik graag willen dat figuren als Gokmen T. gewoon stoppen met ademen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.
Vind je het niet een beetje een tokkie-punt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, ben daar ook niet voor. Maar snap zijn punt snap ergens wel.
Uitstekend punt.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft een persoonlijkheidsstoornis en is verminderd toerekeningsvatbaar. Het had erger geweest als hij gewoon toerekeningsvatbaar was.
Ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het niet een beetje een tokkie-punt?
Gaat het hier nou alweer over @Elan?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals gebruikelijk bij je moeder.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:54 schreef fetX het volgende:
Zo dan. @:picommp komt met gestrekt been binnen.
Laten we iedereen met een psychisch probleem meteen opruimenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Toch zou ik graag willen dat figuren als Gokmen T. gewoon stoppen met ademen.
Dat zeg ik nergensquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Laten we iedereen met een psychisch probleem meteen opruimen.
Dan wordt het wel erg rustig in VBLquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
RIP klaasweetallesquote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Niks mis mee.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Even los van of ik het er mee eens ben of niet: wel een verschil tussen mensen met een psychisch probleem en mensen met een psychisch probleem met (aantal) moord(en) achter hun naam.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gokmen T moeten we gewoon permanent in quarantaine zetten.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Klopt, laten we beginnen met mensen die 2 keer niezen op maandagochtend.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als het aan Scrummie ligt ruimen we iedereen die niet helemaal lekker in zijn vel zit gewoon gelijk op.
Dus als je iemand een verkoudheid toewenst is dat een doodsverwensing?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Klopt, laten we beginnen met mensen die 2 keer niezen op maandagochtend.
Ligt aan het sterftecijfer. Ik schakel mijn hulplijn even in, expert @onlogisch heeft hier vast antwoord op.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dus als je iemand een verkoudheid toewenst is dat een doodsverwensing?
Zeg dat maar tegen de vader van dat meisje dat is afgeslacht door die laffe hondquote:Op maandag 2 maart 2020 15:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Even los van of ik het er mee eens ben of niet: wel een verschil tussen mensen met een psychisch probleem en mensen met een psychisch probleem met (aantal) moord(en) achter hun naam.
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat zeg je dan wel?
je bent voor de doodstraf?
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.
Ik weet heel goed wat ik zegquote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij en onlo kunnen bij elkaar in het groepje zie ik al
je weet niet eens wat je zelf zegt
@GGMMquote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Pedofielen moet je ook koud maken, daar kun je ook niks mee.
Het schijnt dat alleen Caland de schifting overleeft.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:10 schreef GGMM het volgende:
Als het aan Scrummie ligt ruimen we iedereen die niet helemaal lekker in zijn vel zit gewoon gelijk op.
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik geef louter een mening. Dat wat mij betreft iemand als Gokmen T. dood mag. Ik bepleit daarmee niet voor de doodstraf, het is gewoon een mening.
Ik zal de volgende keer als ik mijn mening geef in de VBL SC deze eerst laten toetsen of het wel binnen de kaders van de wet past.quote:
Oh, jaquote:Op maandag 2 maart 2020 15:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer als ik mijn mening geef in de VBL SC deze eerst laten toetsen of het wel binnen de kaders van de wet past.
Dummie.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ja
Ik snap gewoon niks van wat je probeert te zeggen.
Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 02-03-2020 15:40
|-)
Waarvan aktequote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een collega die lacht op zo'n achterlijke kut manier dat elke keer als ze lacht ik een beetje dood ga van binnen.
Einde verhaal.
Pics?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb een collega die lacht op zo'n achterlijke kut manier dat elke keer als ze lacht ik een beetje dood ga van binnen.
Einde verhaal.
Doe eens na.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde verhaal.
Zoek het lekker uit, met je hele handel.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 02-03-2020 15:40
|-)
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergevenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Einde verhaal.
Leer ons Scrummie kennen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergeven
Hm. Eigenlijk heb je wel gelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergeven
Lolquote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Dat virus is in China alweer bijna voorbij.
Wat een FLOPSHOW
Keiharde aanpak werkt dus tochquote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een FLOPSHOW
Ik vind het alweer een beetje saai worden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een FLOPSHOW
dwangarbeid loontquote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Keiharde aanpak werkt dus toch
Alle moslims opsluiten!?!!! @:geert
Dit is nog veel minder dan een griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het alweer een beetje saai worden eerlijk gezegd.
Mensen kunnen helemaal flippen om deze opmerking. Ze bestaan echt!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nog veel minder dan een griepje.
@:atypisch @:onlogisch @:gutanoth
Ja, die domme berekening heb ik ook gezienquote:Op maandag 2 maart 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nog veel minder dan een griepje.
@:atypisch @:onlogisch @:gutanoth
Eensquote:
Eet bij de ouwe lui. Dus geen idee maat.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpartjes, broccoli, hamburger en uiteraard flink wat sla.
Die zullen jou goed kennen en alvast een kapsalon laten bezorgenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet bij de ouwe lui. Dus geen idee maat.
Leuk.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zullen jou goed kennen en alvast een kapsalon laten bezorgen
Hey maatquote:
Volendam is het aardig aan het verprutsen de laatste weken.quote:
ja helemaal kutquote:Op maandag 2 maart 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volendam is het aardig aan het verprutsen de laatste weken.
Graag jouw mening in mijn COR topic.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Had ik een mention jou in FAQ? @:doublepain
Ik heb op hem gestemd.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5152180/hiddemeister-redux/
HiddemaGOD
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snitches hebben het gedeletequote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Had ik een mention jou in FAQ? @:doublepain
Ik om @haags_kwartiertjequote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Coco. het volgende:
Ik zat op mijn werk te fokken.
Gelachen om @:onlogisch @:scrummie2.1 @:elan @:ggmm
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @GGMM hiervan vindt.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd of @:onlogisch n.a.v. Corona nog zijn lijstje in het 'Welke beroemdheden gaan er in 2020 dood'-topic.
Waarom moet je @GGMM erbij halen om je mening te vormen?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @:GGMM hiervan vindt.
Dit vind ik ook zeer opvallend altijd bij hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet je @:GGMM erbij halen om je mening te vormen?
Ik geef net aan dat ik het een post vind met een hoog Lucille Werner gehalte. De mention naar @GGMM kan je interpreteren als 'HAHAHA RENÉ, KIJK DEZE ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!'quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet je @:GGMM erbij halen om je mening te vormen?
Je lult je hier niet meer onderuit.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef net aan dat ik het een post vind met een hoog Lucille Werner gehalte. De mention naar @:GGMM kan je interpreteren als 'HAHAHA RENÉ, KIJK DEZE ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!'
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult je hier niet meer onderuit.
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is een beetje de Maasbert Schouten van dit forum.
ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd of @:onlogisch n.a.v. Corona nog zijn lijstje in het 'Welke beroemdheden gaan er in 2020 dood'-topic.
TR geplaatstquote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.
HET LOOPT NIET.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @:GGMM hiervan vindt.
Wat een raar lopende zin zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Matigjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.
3/10quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een hoog cijfer.quote:
2/10quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allejezus wat een stoot onder de gordelquote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
Even met mentions gestrooid in het coronatopic
Plaatsvervangende schaamte ervaren.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even wat TRs gezet in het Corona topic.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 2 maart 2020 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
[..]
Plaatsvervangende schaamte ervaren.
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
Ja iedereen weet het daar beterquote:Op maandag 2 maart 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.
Nee kloptquote:Op maandag 2 maart 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze moesten daar niet zo hard om jou lachen.
Linkje graagquote:Op maandag 2 maart 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze moesten daar niet zo hard om jou lachen.
Heeft vaccinatie niets mee te maken tochquote:Op maandag 2 maart 2020 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal in die Bible-belt bij jullie nog wel een feestje worden.
Maar mensen die alle voorschriften aan de laars lappen 'omdat God het zo heeft gewild' wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft vaccinatie niets mee te maken toch
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat boeit het als iemand thuis zit met een snotterneusje, en een licht kuchtje? Ga je echt niet dood van hoor. Ik zou zelfs nog gaan werken ook.
Het coronatopic?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
Bij ons werden vandaag mensen met een hoest naar huis gestuurdquote:
Terecht.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij ons werden vandaag mensen met een hoest naar huis gestuurd
Ja, dat is altijd wel uiterst vermakelijk altijd.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:35 schreef Caland het volgende:
Dat soort reeksen in nws (net als bij van die moordzaken) doen mij altijd denken aan de docu don’t fuck with cats waar mijn goede vriend @:ggmm wel eens iets over geschreven heeft
Ben je toen ook gaan hoesten?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou voor minder last van je longen krijgen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Harrie laat zich niet gek maken.quote:
Ik volg momenteel een interne opleiding inclusief begeleiding dus daar heb ik niet zoveel aan.quote:
Moet jij weten.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg momenteel een interne opleiding inclusief begeleiding
Je kunt beter een dagje thuis blijven en zo min mogelijk buiten komen en bijvoorbeeld je eten in de snackbar onder je appartement halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
Opzich wel interessant zou je wel of niet gaan werken als je je ziekjes voelt.
Van Drizzt weet ik het al. Waarom zou hij met een virus opeens wél gaan werken?
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
Wanneer mag je zonder begeleider naar je werk?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik volg momenteel een interne opleiding inclusief begeleiding dus daar heb ik niet zoveel aan.
Sowieso niet want ik moet dan gewoon thuiswerken helaas
Over 2 weken als ik ook mijn examen heb gehaaldquote:Op maandag 2 maart 2020 18:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wanneer mag je zonder begeleider naar je werk?
Opzich.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:39 schreef GGMM het volgende:
We noteren het evenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Over 2 weken als ik ook mijn examen heb gehaald
Uiteraardquote:Op maandag 2 maart 2020 18:44 schreef kapiteintje het volgende:
@:Caland ga je a.s. donderdag naar 't wedstrijdje?
Dan zeg je de afspraak af.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb woensdagavond een afspraak.... wil gvd Ajax zien
Dan zeg je die toch af. Verder zal je ook niet echt vrolijk worden van het kijken naar Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb woensdagavond een afspraak.... wil gvd Ajax zien
Dat wordt wel genietenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de bekerfinale Feyenoord - Ajax wordt hoop ik toch zo dat ik word ingeloot
Utrecht moet wel lukken. Die verliezen ook gewoon van RKC.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zeg je die toch af. Verder zal je ook niet echt vrolijk worden van het kijken naar Ajax.
Gaat waarschijnlijk weer uit de hand lopen en dan is het klaar voor de komende 50 jaar, zo niet langer.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Abou mag het leger wel gaan inzetten als Ajax bijvoorbeeld de dubbel kan pakken in de Kuip, wat ik niet uitsluit.
Verbieden ze gewoon ivm corona het spelen met publiek. Zijn ze van al het gezeik af.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Abou mag het leger wel gaan inzetten als Ajax bijvoorbeeld de dubbel kan pakken in de Kuip, wat ik niet uitsluit.
Op het moment geef ik AZ net zoveel kans om de titel te pakken.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Mwah, Ajax herpakt zich nog wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het moment geef ik AZ net zoveel kans om de titel te pakken.
Die waren voor gister toch ook bezig aan een serie ongelofelijke klote wedstrijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ verliest binnenkort wel weer een keer van Heracles en Groningen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Ajax vind ik al een tijd helemaal niet meer goed spelen en AZ af en toe nog wel. Tegen Ajax speelden ze ook een prima wedstrijd en waren ze gewoon veel beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die waren voor gister toch ook bezig aan een serie ongelofelijke klote wedstrijden?
Ik heb niet 90 minuten lang geconcentreerd zitten kijken, maar van wat ik wel heb gezien vond ik AZ heel afwachtend spelen, iets wat ze tegen Ajax kunnen doen, maar tegen de rest van Nederland niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ajax vind ik al een tijd helemaal niet meer goed spelen en AZ af en toe nog wel. Tegen Ajax speelden ze ook een prima wedstrijd en waren ze gewoon veel beter.
Klopt wel, maar Ajax verliest ook van allemaal kleine clubs, daarom geef ik ze evenveel kans.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niet 90 minuten lang geconcentreerd zitten kijken, maar van wat ik wel heb gezien vond ik AZ heel afwachtend spelen, iets wat ze tegen Ajax kunnen doen, maar tegen de rest van Nederland niet.
Ik denk dat ze gewoon doorgaan met hun wisselvallige spel, maar we gaan het meemaken.
Bijzonder vreemdquote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Tig quote-meldingen, alleen Caland's post is niet meer te lezen
Graag.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit leuk om te zien.
Ik ga nu uitloggen.
Meen je???quote:Op maandag 2 maart 2020 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
@:JanCees nu corona in Hoorn, gelukkig zijn West-Friezen niet bang voor een kriebelhoestje.
eindelijk komt mijn tijdquote:Op maandag 2 maart 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rip maat. (Nu hoef je het niet zelf te doen)
Ik zag ergens een kaartje en daar stond Hoorn er ook bij, wel als mogelijk geval dacht ik.quote:
Er gaan bijna alleen mensen van boven de 70 die al erg ziek zijn dood tot nu toe.quote:
JC voelt zich meestal ook ver voorbij de 70 op zondagmorgen,lol.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gaan bijna alleen mensen van boven de 70 die al erg ziek zijn dood tot nu toe.
twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
Dat was volgens mij enkel een aanname gebaseerd op andere Corona virussen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe moet ik dit rijmen met "als het warmer wordt dan zal het virus net als griep vanzelf verdwijnen"twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
Was toch vooral gissen?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe moet ik dit rijmen met "als het warmer wordt dan zal het virus net als griep vanzelf verdwijnen"twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij enkel een aanname gebaseerd op andere Corona virussen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Was toch vooral gissen?
Edit: Wat Scummie zegt dus.
Ze weten het gewoon niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Dat blijkt, die deskundigen lullen dus ook maar wat.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Het coronavirus dat zich nu razendsnel over de wereld verspreidt, zou het patroon van de gewone griep (influenza) kunnen volgen en met de komst van de lente kunnen afzwakken, maar dat is allerminst zeker. Veel wetenschappers denken dat het nog te vroeg is om te zeggen hoe gevaarlijk het virus bij warmer weer zal zijn.
Griepvirussen en coronavirussen die lichte verkoudheid veroorzaken, zwakken inderdaad vaak af als het warmer wordt, omdat deze virussoorten seizoensgebonden zijn. De opmerking van de president werd dus enigszins door wetenschappelijke feiten gesteund, maar het is nog zeer de vraag of SARS-CoV-2 hetzelfde patroon zal volgen. Volgens experts die de ziekte momenteel bestuderen, is het nog te vroeg om te voorspellen hoe het virus bij warmer weer zal reageren.
Inderdaad, zeg dan dat je iets niet weet, in plaats van allemaal onzin de wereld in te slingeren.quote:
Ja, doe dat maarquote:Op maandag 2 maart 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit leuk om te zien.
Ik ga nu uitloggen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg dan dat je iets niet weet, in plaats van allemaal onzin de wereld in te slingeren.
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk begrijp je het wat beter nu je weer in Nederland bent. (lol)quote:Op maandag 2 maart 2020 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.
Mja, niet raar natuurlijk. Iedereen wil alles weten en wel per direct, terwijl er (eigenlijk nog steeds) zoveel onduidelijk is. Ik snap wel dat men dan kijkt naar hoe andere vergelijkbare virussen zich gedragen. Bovendien was het positief 'nieuws' in een tijd dat er nauwelijks positief nieuws was, dan krijgt dat uiteraard alle aandacht. Trump gebruikte het ook, volgens mij puur om de beurzen wat terug omhoog te drukken.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je het wat beter nu je weer in Nederland bent. (lol)
Jij ging toch uitloggen?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, niet raar natuurlijk. Iedereen wil alles weten en wel per direct, terwijl er (eigenlijk nog steeds) zoveel onduidelijk is. Ik snap wel dat men dan kijkt naar hoe andere vergelijkbare virussen zich gedragen. Bovendien was het positief 'nieuws' in een tijd dat er nauwelijks positief nieuws was, dan krijgt dat uiteraard alle aandacht. Trump gebruikte het ook, volgens mij puur om de beurzen wat terug omhoog te drukken.
Daar is het nu niet zo warm hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.
Schattig naïef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen een beetje blij maken met een dooie mus
Walgelijk
Al net zo'n slap karakter als je moeder dus.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schattig naïef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.
Nooit weerquote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schattig naïef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Al net zo'n slap karakter als je moeder dus.
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 19:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!
Volkomen normaal in deze regio. Krijg corona, flikker.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit weer
Praat eens Nederlands, debiel
Dank!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Goede tweet van Scrummie in het belang van Rotterdam.
Geliked.
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.quote:
Zeker, @GGMM wees mij erop op Twitter. Moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker, @:ggmm wees mij erop op Twitter. Moest lachen.
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.
Oh, is hij dood?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en doet ie nog iets op de frontpage.
dank vriendquote:
Ik heb ditquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens ik zoek zo’n kekke pashouder ipv de ouderwetse portemonnee
Iemand goede tips?
https://www.bol.com/nl/p/(...)0EAQYBCABEgK86_D_BwEquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Iemand goede tips?
Meh, alsnog zo’n knoopje. Niet kek genoegquote:Op maandag 2 maart 2020 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb dit
https://www.travelbags.nl(...)FleZznhoC4VQQAvD_BwE
Scrummiepost, derhalve niet gekliktquote:Op maandag 2 maart 2020 21:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)0EAQYBCABEgK86_D_BwE
Krijg dan lekker de teringquote:Op maandag 2 maart 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, alsnog zo’n knoopje. Niet kek genoeg
[..]
Scrummiepost, derhalve niet geklikt
Klootzakquote:Op maandag 2 maart 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, alsnog zo’n knoopje. Niet kek genoeg
[..]
Bedanktquote:
Misschien eens goed naar mijn linkje kijken, dan zie je wat je ermee kanquote:Op maandag 2 maart 2020 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt
Ik vraag me af of je aan zo’n constructie ontkomt als je ook nog wel wat briefgeld kwijt wil
Vandaar de vraag
SPOILER: Alleen als je zo blind als @Caland bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het toch maar even wel doen, het lijkt me precies een portemonnee die bij je past!quote:Op maandag 2 maart 2020 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Ja maar ik vind dat drukknopje dus gewoon ronduit kutSPOILER: Alleen als je zo blind als @:caland bentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Uh oke. Goeiequote:Op maandag 2 maart 2020 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien helpt een Rituals pakketje de volgende keer
Niet geklikt.quote:
Gaat 0fux uitleggen hoe het precies met corona zit ja?quote:
nou dat zou ik wel willen hoor. lekker 2 weken thuisquote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat @:tarado @:karina @:onlogisch @:tong80 @:jojoortje @:danny @:yvonne lekker binnen blijven de komende periode
[ afbeelding ]
Zekerquote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 0fux uitleggen hoe het precies met corona zit ja?
Ik zal hem even plaatsen in het corona-topic. Daar zullen ze wel blij zijn met de inzichten van dit genie.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat 0fux uitleggen hoe het precies met corona zit ja?
Hij is tegenwoordig toch ook moslim?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeker![]()
Zijn voorgaande delen zijn een aanrader!
Verstandige zetquote:Op maandag 2 maart 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal hem even plaatsen in het corona-topic. Daar zullen ze wel blij zijn met de inzichten van dit genie.
Is er een verschil tussen mensen die vaak sporten en mensen die nooit sporten?quote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop dat @:tarado @:karina @:onlogisch @:tong80 @:jojoortje @:danny @:yvonne lekker binnen blijven de komende periode
[ afbeelding ]
DannyGODquote:Op maandag 2 maart 2020 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die zijn meestal niet meer te reddenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen mensen die vaak sporten en mensen die nooit sporten?
Ik vraag dit voor een vriend. (onlogisch)
https://www.walletking.nl/exentri-portemonnee.htmlquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Iemand goede tips?
Oh ja, leuk als je 80 bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.walletking.nl/exentri-portemonnee.html
Ik rock deze. Maar dan gewoon effen zwarte.
Ik heb deze:quote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Iemand goede tips?
Die heb ik ook, maar wel de complete versiequote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, leuk als je 80 bent.
[..]
Ik heb deze:
https://www.travelbags.nl(...)arthouder-black.html
Secrid is eerlijk gezegd een beetje pauper. Beetje "ik wil wel, maar ik kan niet".quote:Op maandag 2 maart 2020 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, leuk als je 80 bent.
[..]
Ik heb deze:
https://www.travelbags.nl(...)arthouder-black.html
Kijk hem showen dat ie extra verdient naast zijn werkquote:Op maandag 2 maart 2020 22:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Secrid is eerlijk gezegd een beetje pauper. Beetje "ik wil wel, maar ik kan niet".
Laat me.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kijk hem showen dat ie extra verdient naast zijn werk
Prima toch? Ik weet niet of ik het prettig zou vinden als iedereen een Exentri zou hebben. Doet wat af aan de exclusiviteit.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Secrid is gewoon een prima wallet voor de simpele plebs als @:GGMM en ik
Nice een Secrid, zo behoudt @Lange_Lans zijn elitaire statusquote:Op maandag 2 maart 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
https://www.bagageonline.(...)nnee-yard-green.html
Het is deze geworden
Bedankt voor alle tips jongens!!!!
Even gekeken.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima toch? Ik weet niet of ik het prettig zou vinden als iedereen een Exentri zou hebben. Doet wat af aan de exclusiviteit.
Deze link leidt mij op mobiel nergens heen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
Het is deze geworden
Pauper.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:24 schreef Caland het volgende:
Het is deze geworden
twitter:stevewoz twitterde op maandag 02-03-2020 om 21:26:05Checking out Janet’s bad cough. Started Jan. 4. We had just returned from China and may have both been patient zero in U.S. (@ West Coast Sports Institute in Santa Clara, CA) https://t.co/MRNHqithEU reageer retweet
Portemonnee hoeft wat mij betreft ook niet per se mooi te zijn, maar met name handig. RFID, slider voor 2 passen en er moet een flinke sloot contant in kunnen.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Even gekeken.
Vind ze niet zo mooi. Of even wennen, dat kan.
quote:Op maandag 2 maart 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van jou zag er wat minder praktisch uit, sorry.
Contant??quote:Op maandag 2 maart 2020 22:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Portemonnee hoeft wat mij betreft ook niet per se mooi te zijn, maar met name handig. RFID, slider voor 2 passen en er moet een flinke sloot contant in kunnen.
Echt een ontzettend onhandig log ding ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van jou zag er wat minder praktisch uit, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |