Nooit weerquote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schattig naef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Al net zo'n slap karakter als je moeder dus.
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 19:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!
Volkomen normaal in deze regio. Krijg corona, flikker.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit weer
Praat eens Nederlands, debiel
Dank!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Goede tweet van Scrummie in het belang van Rotterdam.
Geliked.
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.quote:
Zeker, @GGMM wees mij erop op Twitter. Moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker, @:ggmm wees mij erop op Twitter. Moest lachen.
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.
Oh, is hij dood?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en doet ie nog iets op de frontpage.
dank vriendquote:
Ik heb ditquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens ik zoek zo’n kekke pashouder ipv de ouderwetse portemonnee
Iemand goede tips?
https://www.bol.com/nl/p/(...)0EAQYBCABEgK86_D_BwEquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens ik zoek zo’n kekke pashouder ipv de ouderwetse portemonnee
Iemand goede tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |