eindelijk komt mijn tijdquote:Op maandag 2 maart 2020 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rip maat. (Nu hoef je het niet zelf te doen)
Ik zag ergens een kaartje en daar stond Hoorn er ook bij, wel als mogelijk geval dacht ik.quote:
Er gaan bijna alleen mensen van boven de 70 die al erg ziek zijn dood tot nu toe.quote:
JC voelt zich meestal ook ver voorbij de 70 op zondagmorgen,lol.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er gaan bijna alleen mensen van boven de 70 die al erg ziek zijn dood tot nu toe.
twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
Dat was volgens mij enkel een aanname gebaseerd op andere Corona virussen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe moet ik dit rijmen met "als het warmer wordt dan zal het virus net als griep vanzelf verdwijnen"twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
Was toch vooral gissen?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hoe moet ik dit rijmen met "als het warmer wordt dan zal het virus net als griep vanzelf verdwijnen"twitter:business twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:23:22Senegal’s government confirms the country’s first coronavirus case, the second in sub-Saharan Africa https://t.co/k2OXGnSHIw reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij enkel een aanname gebaseerd op andere Corona virussen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Was toch vooral gissen?
Edit: Wat Scummie zegt dus.
Ze weten het gewoon niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Dat blijkt, die deskundigen lullen dus ook maar wat.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Het coronavirus dat zich nu razendsnel over de wereld verspreidt, zou het patroon van de gewone griep (influenza) kunnen volgen en met de komst van de lente kunnen afzwakken, maar dat is allerminst zeker. Veel wetenschappers denken dat het nog te vroeg is om te zeggen hoe gevaarlijk het virus bij warmer weer zal zijn.
Griepvirussen en coronavirussen die lichte verkoudheid veroorzaken, zwakken inderdaad vaak af als het warmer wordt, omdat deze virussoorten seizoensgebonden zijn. De opmerking van de president werd dus enigszins door wetenschappelijke feiten gesteund, maar het is nog zeer de vraag of SARS-CoV-2 hetzelfde patroon zal volgen. Volgens experts die de ziekte momenteel bestuderen, is het nog te vroeg om te voorspellen hoe het virus bij warmer weer zal reageren.
Inderdaad, zeg dan dat je iets niet weet, in plaats van allemaal onzin de wereld in te slingeren.quote:
Ja, doe dat maarquote:Op maandag 2 maart 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit leuk om te zien.
Ik ga nu uitloggen.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, zeg dan dat je iets niet weet, in plaats van allemaal onzin de wereld in te slingeren.
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
Hopelijk begrijp je het wat beter nu je weer in Nederland bent. (lol)quote:Op maandag 2 maart 2020 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.
Mja, niet raar natuurlijk. Iedereen wil alles weten en wel per direct, terwijl er (eigenlijk nog steeds) zoveel onduidelijk is. Ik snap wel dat men dan kijkt naar hoe andere vergelijkbare virussen zich gedragen. Bovendien was het positief 'nieuws' in een tijd dat er nauwelijks positief nieuws was, dan krijgt dat uiteraard alle aandacht. Trump gebruikte het ook, volgens mij puur om de beurzen wat terug omhoog te drukken.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Allemaal even lachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je het wat beter nu je weer in Nederland bent. (lol)
Jij ging toch uitloggen?quote:Op maandag 2 maart 2020 19:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, niet raar natuurlijk. Iedereen wil alles weten en wel per direct, terwijl er (eigenlijk nog steeds) zoveel onduidelijk is. Ik snap wel dat men dan kijkt naar hoe andere vergelijkbare virussen zich gedragen. Bovendien was het positief 'nieuws' in een tijd dat er nauwelijks positief nieuws was, dan krijgt dat uiteraard alle aandacht. Trump gebruikte het ook, volgens mij puur om de beurzen wat terug omhoog te drukken.
Daar is het nu niet zo warm hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik in Iran ook niet helemaal.
Schattig naef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen een beetje blij maken met een dooie mus
Walgelijk
Al net zo'n slap karakter als je moeder dus.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schattig naef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.
Nooit weerquote:Op maandag 2 maart 2020 19:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Schattig naef dit. Je praat met iemand die al 2 keer nooit weer op FOK! zou posten.
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Al net zo'n slap karakter als je moeder dus.
Leukquote:Op maandag 2 maart 2020 19:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beter een slap karakter dan de klacht die ik telkens van mijn moeder krijg als jij bent geweest!
Volkomen normaal in deze regio. Krijg corona, flikker.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit weer
Praat eens Nederlands, debiel
Dank!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:43 schreef KingRoland het volgende:
Goede tweet van Scrummie in het belang van Rotterdam.
Geliked.
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.quote:
Zeker, @GGMM wees mij erop op Twitter. Moest lachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
FC Den Bosch gaat ook de goede kant op.
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Zeker, @:ggmm wees mij erop op Twitter. Moest lachen.
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Was een kennis van tong daar een paar jaar geleden geen voorzitter geworden of zoiets.
Oh, is hij dood?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet. Ik hield me nooit zo met Tong bezig, irritant varken was dat.
Daar kom ik nooit.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, en doet ie nog iets op de frontpage.
dank vriendquote:
Ik heb ditquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens ik zoek zo’n kekke pashouder ipv de ouderwetse portemonnee
Iemand goede tips?
https://www.bol.com/nl/p/(...)0EAQYBCABEgK86_D_BwEquote:Op maandag 2 maart 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
Jongens ik zoek zo’n kekke pashouder ipv de ouderwetse portemonnee
Iemand goede tips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |