TR geplaatstquote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.
HET LOOPT NIET.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @:GGMM hiervan vindt.
Wat een raar lopende zin zeg.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @:GGMM hiervan vindt.
Matigjes.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.
3/10quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vind ik nog een hoog cijfer.quote:
2/10quote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Allejezus wat een stoot onder de gordelquote:Op maandag 2 maart 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelachen.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
Even met mentions gestrooid in het coronatopic
Plaatsvervangende schaamte ervaren.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Even wat TRs gezet in het Corona topic.
Niet mijn probleemquote:Op maandag 2 maart 2020 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelachen.
[..]
Plaatsvervangende schaamte ervaren.
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:29 schreef Caland het volgende:
Even met mentions gestrooid in het coronatopic
Ja iedereen weet het daar beterquote:Op maandag 2 maart 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet er hard om lachen. Dat hele topic.
Nee kloptquote:Op maandag 2 maart 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze moesten daar niet zo hard om jou lachen.
Linkje graagquote:Op maandag 2 maart 2020 18:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ze moesten daar niet zo hard om jou lachen.
Heeft vaccinatie niets mee te maken tochquote:Op maandag 2 maart 2020 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zal in die Bible-belt bij jullie nog wel een feestje worden.
Maar mensen die alle voorschriften aan de laars lappen 'omdat God het zo heeft gewild' wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft vaccinatie niets mee te maken toch
quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat boeit het als iemand thuis zit met een snotterneusje, en een licht kuchtje? Ga je echt niet dood van hoor. Ik zou zelfs nog gaan werken ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |