Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 maart 2020 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Proleet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jouw probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snitches hebben het gedeletequote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Had ik een mention jou in FAQ? @:doublepain
Ik om @haags_kwartiertjequote:Op maandag 2 maart 2020 17:54 schreef Coco. het volgende:
Ik zat op mijn werk te fokken.
Gelachen om @:onlogisch @:scrummie2.1 @:elan @:ggmm
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @GGMM hiervan vindt.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd of @:onlogisch n.a.v. Corona nog zijn lijstje in het 'Welke beroemdheden gaan er in 2020 dood'-topic.
Waarom moet je @GGMM erbij halen om je mening te vormen?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze post heeft een wat hoog Lucille Werner gehalte. Benieuwd wat mijn maat @:GGMM hiervan vindt.
Dit vind ik ook zeer opvallend altijd bij hem.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet je @:GGMM erbij halen om je mening te vormen?
Ik geef net aan dat ik het een post vind met een hoog Lucille Werner gehalte. De mention naar @GGMM kan je interpreteren als 'HAHAHA RENÉ, KIJK DEZE ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!'quote:Op maandag 2 maart 2020 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom moet je @:GGMM erbij halen om je mening te vormen?
Je lult je hier niet meer onderuit.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geef net aan dat ik het een post vind met een hoog Lucille Werner gehalte. De mention naar @:GGMM kan je interpreteren als 'HAHAHA RENÉ, KIJK DEZE ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!'
quote:Op maandag 2 maart 2020 18:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je lult je hier niet meer onderuit.
Dat maakt jou dan een beetje de Jules Deelder van dit forum. Met als dieptepunt dat jij nog niet dood bent.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:16 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch is een beetje de Maasbert Schouten van dit forum.
ACHTERLIJKE MONGOOL!!1!!111!!quote:Op maandag 2 maart 2020 17:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd of @:onlogisch n.a.v. Corona nog zijn lijstje in het 'Welke beroemdheden gaan er in 2020 dood'-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |