Hm. Eigenlijk heb je wel gelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze is natuurlijk ook gewoon lelijk anders had je het haar wel vergeven
Lolquote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Dat virus is in China alweer bijna voorbij.
Wat een FLOPSHOW
Keiharde aanpak werkt dus tochquote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een FLOPSHOW
Ik vind het alweer een beetje saai worden eerlijk gezegd.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Wat een FLOPSHOW
dwangarbeid loontquote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Keiharde aanpak werkt dus toch
Alle moslims opsluiten!?!!! @:geert
Dit is nog veel minder dan een griepje.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het alweer een beetje saai worden eerlijk gezegd.
Mensen kunnen helemaal flippen om deze opmerking. Ze bestaan echt!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nog veel minder dan een griepje.
@:atypisch @:onlogisch @:gutanoth
Ja, die domme berekening heb ik ook gezienquote:Op maandag 2 maart 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is nog veel minder dan een griepje.
@:atypisch @:onlogisch @:gutanoth
Eensquote:
Eet bij de ouwe lui. Dus geen idee maat.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe aardappelpartjes, broccoli, hamburger en uiteraard flink wat sla.
Die zullen jou goed kennen en alvast een kapsalon laten bezorgenquote:Op maandag 2 maart 2020 17:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet bij de ouwe lui. Dus geen idee maat.
Leuk.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zullen jou goed kennen en alvast een kapsalon laten bezorgen
Hey maatquote:
Volendam is het aardig aan het verprutsen de laatste weken.quote:
ja helemaal kutquote:Op maandag 2 maart 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Volendam is het aardig aan het verprutsen de laatste weken.
Graag jouw mening in mijn COR topic.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:19 schreef Zipportal het volgende:
Had ik een mention jou in FAQ? @:doublepain
Ik heb op hem gestemd.quote:Op maandag 2 maart 2020 17:25 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5152180/hiddemeister-redux/
HiddemaGOD
Proleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |