Dan zeg je de afspraak af.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb woensdagavond een afspraak.... wil gvd Ajax zien
Dan zeg je die toch af. Verder zal je ook niet echt vrolijk worden van het kijken naar Ajax.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb woensdagavond een afspraak.... wil gvd Ajax zien
Dat wordt wel genietenquote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Als de bekerfinale Feyenoord - Ajax wordt hoop ik toch zo dat ik word ingeloot
Utrecht moet wel lukken. Die verliezen ook gewoon van RKC.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zeg je die toch af. Verder zal je ook niet echt vrolijk worden van het kijken naar Ajax.
Gaat waarschijnlijk weer uit de hand lopen en dan is het klaar voor de komende 50 jaar, zo niet langer.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Abou mag het leger wel gaan inzetten als Ajax bijvoorbeeld de dubbel kan pakken in de Kuip, wat ik niet uitsluit.
Verbieden ze gewoon ivm corona het spelen met publiek. Zijn ze van al het gezeik af.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Abou mag het leger wel gaan inzetten als Ajax bijvoorbeeld de dubbel kan pakken in de Kuip, wat ik niet uitsluit.
Op het moment geef ik AZ net zoveel kans om de titel te pakken.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wordt wel genieten
Mwah, Ajax herpakt zich nog wel.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Op het moment geef ik AZ net zoveel kans om de titel te pakken.
Die waren voor gister toch ook bezig aan een serie ongelofelijke klote wedstrijden?quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ verliest binnenkort wel weer een keer van Heracles en Groningen ofzo.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Ajax vind ik al een tijd helemaal niet meer goed spelen en AZ af en toe nog wel. Tegen Ajax speelden ze ook een prima wedstrijd en waren ze gewoon veel beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die waren voor gister toch ook bezig aan een serie ongelofelijke klote wedstrijden?
Ik heb niet 90 minuten lang geconcentreerd zitten kijken, maar van wat ik wel heb gezien vond ik AZ heel afwachtend spelen, iets wat ze tegen Ajax kunnen doen, maar tegen de rest van Nederland niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Ajax vind ik al een tijd helemaal niet meer goed spelen en AZ af en toe nog wel. Tegen Ajax speelden ze ook een prima wedstrijd en waren ze gewoon veel beter.
Klopt wel, maar Ajax verliest ook van allemaal kleine clubs, daarom geef ik ze evenveel kans.quote:Op maandag 2 maart 2020 18:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb niet 90 minuten lang geconcentreerd zitten kijken, maar van wat ik wel heb gezien vond ik AZ heel afwachtend spelen, iets wat ze tegen Ajax kunnen doen, maar tegen de rest van Nederland niet.
Ik denk dat ze gewoon doorgaan met hun wisselvallige spel, maar we gaan het meemaken.
Bijzonder vreemdquote:Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Tig quote-meldingen, alleen Caland's post is niet meer te lezen
Graag.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik vind dit leuk om te zien.
Ik ga nu uitloggen.
Meen je???quote:Op maandag 2 maart 2020 18:20 schreef AFCNiels het volgende:
@:JanCees nu corona in Hoorn, gelukkig zijn West-Friezen niet bang voor een kriebelhoestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |