abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 2 maart 2020 @ 10:26:39 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191790469
Hier verder. Het vorige topic: NWS / Ongehoord Nederland, een nieuwe publieke omroep

https://www.nu.nl/media/6(...)hoord-nederland.html

quote:
Arnold Karskens start maandag met de omroep Ongehoord Nederland, meldt het AD maandag. Samen met voormalig VVD-Kamerlid Ybeltje Berckmoes, acteur en schrijver Haye van der Heyden en collega-journalist Joost Niemöller wil de journalist met de programma's een stem geven aan mensen die zich ongehoord voelen door de volgens de initiatiefnemers te eenduidige NPO.

Ongehoord Nederland zendt niet per direct uit. De bij de Kamer van Koophandel als Omroepvereniging Ongehoord Nederland geregistreerde omroep mikt op een toekomstige plek in het publieke omroepbestel.

De initiatiefnemers richten zich op televisie- en radioprogramma's over onder meer de zorgen rond migratie en "de zin en onzin" van klimaatverandering. Ook de discussie over Zwarte Piet en een kritisch geluid over de Europese Unie zullen volgens de omroep aan bod komen.

De oprichters van Ongehoord Nederland zeggen te worden gesteund door de politieke partijen PVV en Forum voor Democratie. Ze zien "zeker een derde" van Nederland als hun doelgroep.

Voor een voorlopige erkenning als omroep in het publieke bestel zijn minimaal 50.000 betalende leden nodig. Karskens en zijn medeoprichters willen dit aantal voor 31 december hebben geworven.

Het Commissariaat voor de Media controleert of omroepen bij de aanvraag aan de voorwaarden voldoen. Voor definitieve erkenning en zendtijd als omroep binnen het publieke bestel zijn minstens 150.000 betalende leden nodig.
Heeft dit kans van slagen? Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ongeveer zo denken als zij, maar daadwerkelijk omroeplid worden is weer een ander verhaal.

Een uitgebreider stuk, van het AD & regiokranten:

quote:
Oprichters Ongehoord Nederland: Wij worden eerste Peter R. de Vries-vrije omroep

Nieuwe omroepMet steun van de PVV en Forum Voor Democratie is de nieuwe omroep Ongehoord Nederland vastberaden een plek te veroveren binnen de publieke omroep. Oprichters Ybeltje Berckmoes en Arnold Karskens zijn bloedserieus in hun missie. 'Bij de NPO wordt maar één werkelijkheid gecreëerd.'
Gudo Tienhooven 25 nov. 2019

Overtuigd dat de bulletins van de NOS zich consequent schuldig maken aan 'het creëren van één werkelijkheid', hield schrijver, opiniemaker en oud-oorlogsverslaggever Arnold Karskens twee jaar lang op zijn website een zwartboek bij. Het werd een voedingsbodem voor Ongehoord Nederland, een nieuwe omroep die een 'noodzakelijk' tegengeluid wil laten horen.

,,Nederland verandert langzaam in een heel nauwe maatschappij waar problemen als massamigratie niet meer worden benoemd", meent Karskens (65). ,,Wij willen een stem zijn voor mensen die de Nederlandse cultuur hoog hebben zitten en terugverlangen naar de tijd dat je nog alles kon zeggen. Zonder politiek correct te hoeven zijn. De authentieke vrijheidsdrang die in Nederland hoog stond aangeschreven is heel beperkt geworden. Ik voel me verplicht daar wat tegen te doen.''

Enkele voorbeelden uit dat zwartboek. Toen de NOS veel aandacht besteedde aan het kinderpardon (ten tijde van de asielkinderen Lili en Howick) , kwamen volgens Karskens op 19 januari dit jaar in een item van zeven minuten dit jaar de tegenstanders 'met hooguit een quootje van zeven seconden in beeld' aan bod. ,,Bij een onderwerp als IS-bruiden is er, ook bij Pauw en EenVandaag, enorm veel aandacht voor genocideplegers en aanhangers, niet voor de slachtoffers daarvan. Dan maak ik me echt boos. Thierry Baudet (Forum voor Democratie) en Geert Wilders (PVV) plus hun achterban komen nauwelijks aan het woord of worden om de haverklap geïnterrumpeerd. Het is funest voor de democratie.''

Karskens gaat door: ,,Wij willen ook een stem zijn voor mensen die alle gekte over het klimaat moeten aanhoren. Binnen de NPO is er maar één richting. Je moet voor windenergie zijn. Daar worden geen serieuze vraagtekens bijgezet. De publieke omroep is een kleine cirkel van meningen en personen die het nieuws brengen. Het wordt hoogtijd voor wat nieuwe gezichten.'' De journalist lacht. ,,Wij worden de eerste Peter R. de Vries-vrije omroep.''

Ybeltje Berckmoes zegt het gevoel niet gehoord te worden, goed te kennen. In 2017 verliet de voormalig politica uit onvrede de 'schijnheilige' VVD. In een omstreden boek, Voorlichting loopt met u mee tot het ravijn; mijn ontluisterende jaren in de VVD-fractie, hing ze de vuile was buiten. Net als journalist Joost Niemöller is ze een van de oprichters van de aspirant omroep.

Stikstofprobleem
Berckmoes (52) spreekt van een 'blinde vlek' bij de NPO. ,,Veel mensen demonstreren nu, zijn niet tevreden over hoe het gaat in Nederland. Misschien hebben die boeren wel dé oplossing voor het stikstofprobleem. En waarom zou je wetenschappers die een ander geluid laten horen niet vaker aan het woord laten? Dat missen we momenteel bij de publieke omroep. Daar wordt maar één werkelijkheid gecreëerd.''

,,Dat Donald Trump de Amerikaanse verkiezingen won, zou een verrassing zijn. Niet voor mensen die zelf op internet andere kanalen opzoeken om informatie tot zich te nemen. De NOS brengt meningen als feiten en veel mensen denken dat die meningen leidend zijn. Des te noodzakelijker is het een ander geluid te laten horen op televisie, niet alleen online.''

Klinkt als een nogal boze omroep...
Karskens: ,,Ongehoorde mensen voelen ook boosheid. En zijn kritisch. Naar de Europese Unie bijvoorbeeld. Brussel is al bijna de nieuwe hoofdstad van Nederland. Maar ook humor moet ruim aan bod komen. Daarom is ook Haye van der Heyden (schrijver van komische series waaronder Kinderen Geen Bezwaar en Kees & Co, red.) betrokken bij de oprichting. Met satire kan je een boodschap soms beter overbrengen.''

Berckmoes: ,,Je hebt cabaretiers die geen harde grappen meer durven maken. Over de islam bijvoorbeeld. Dat moeten ze namelijk misschien met hun leven bekopen. Maar Nederland is een land van humor. Na een lekkere foute grap moet het niet zo zijn dat een imam er in zijn vrijdagpreek schande van spreekt.''

Wat maakt jullie anders dan rechtse omroepen als WNL en PowNed?
Karskens: ,,Wij begonnen uiteraard met onderzoeken of er behoefte is aan zo'n omroep. Wij hebben ook ons licht opgestoken bij de PVV en Forum Voor Democratie. Die zijn wel vertegenwoordigd in de Tweede Kamer, maar niet bij de NPO. Die kunnen er hun verhaal niet kwijt. Het valt mij op dat je bij WNL constant Rob Jetten van D66 ziet zitten. Maar professoren die verstand hebben van klimaat en internationale politiek, hoor je er niet.''

Berckmoes: ,,Dat ongehoorde geluid hoor je daar te weinig. Het is teveel een uitzondering.''

Waarom toch geen aansluiting vinden bij een van die twee? Jullie zijn immers ook een rechtse omroep.
Berckmoes: ,,We zijn niet links of rechts, maar onafhankelijk. Wij willen een tegengeluid laten horen en de eenzijdigheid tegengaan. Wij lanceren vandaag onze website (ongehoordnederland.nl) waar mensen die zich ongehoord voelen een minuut filmtijd krijgen om hun zegje te doen. Heel veel kanten van discussies ken ik nog niet. Ik laat me graag verrassen om van anderen te leren.''

Maar is een omroep met steun van de PVV en Forum Voor Democratie wel onafhankelijk? Je hebt de schijn een beetje tegen...
Karskens: ,,Die verbonden zich direct aan ons. Maar ook andere partijen zijn welkom. Ik ken mensen die op de PvdA stemmen en ook een ander geluid willen laten horen, maar dat niet durven. Overigens, iedereen klaagt over de enorme salarissen bij de publieke omroep. In onze statuten staat dat bij Ongehoord Nederland niemand meer verdient dan de helft van de balkenendenorm. Dat lijkt me dan weer meer SP, toch?''

Wat voor programma's kunnen wij verwachten?
Berckmoes: Denk aan talkshows met harde confrontaties, satire dus en beschouwingen. Stel dat wij veel zendtijd krijgen, dan is een Sinterklaasjournaal ook bij ons mogelijk. Een met Zwarte Pieten, zoals je de Nederlandse cultuur óók mag vieren. Met daarnaast beschouwingen hoe het zo kwam dat wij als Nederland in een kramp schieten als een werkgroep van de VN onze regering een vraag stelt over Zwarte Piet. Wij maken er namelijk gelijk een hele heisa van. De koning van Marokko heeft bij een bezoek nog steeds nakomelingen van zwarte slaven als knechten om hem heen. Daar worden geen vragen over gesteld. Dat is voer voor een maatschappelijke discussie.''

Karskens: ,,Wij zijn niet meteen racisten als we onze gezichten zwart schminken. Je bent ook geen dierenbeul als je leren schoenen draagt. Wij hoeven ons helemaal nergens voor te schamen.''

Nieuwe omroep, hoe werkt dat?
Momenteel schrijft de wet voor dat een nieuwe omroep 50.000 leden moet hebben om toegang te krijgen tot het publieke bestel. Het Commissariaat van de Media beoordeelt dan of deze zogeheten aspirant-omroep zich voldoende onderscheidt van andere omroepen. Na groen licht kan bij de NPO om zendtijd worden gevraagd. Na vier jaar moet de nieuwe omroep 150.000 leden hebben om blijvend te mogen uitzenden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 2 maart 2020 @ 10:39:05 #2
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191790663
Het zijn een beetje de incels van maatschappelijk Nederland. Het is de schuld van iedereen, behalve hunzelf, dat ze niet gehoord worden. Dus verbind je je met fascisten, dat helpt, net als incels in Amerika scholen overhoopschieten omdat hun klasgenoten niet wilden neuken.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 2 maart 2020 @ 12:47:40 #3
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191792769
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het zijn een beetje de incels van maatschappelijk Nederland. Het is de schuld van iedereen, behalve hunzelf, dat ze niet gehoord worden. Dus verbind je je met fascisten, dat helpt, net als incels in Amerika scholen overhoopschieten omdat hun klasgenoten niet wilden neuken.
Incels, fascisten, elkaar overhoop schieten, klasgenoten neuken.

Kun je niet gewoon een keer normaal reageren? Dit heeft allemaal niets te maken met een nieuwe omroep.
  maandag 2 maart 2020 @ 12:55:51 #4
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_191792889
job_polak twitterde op maandag 02-03-2020 om 11:41:35 Dat Joost "schedelmeter" Niemöller in letterlijk de allereerste online uitzending van #ongehoordnederland al een zwaar antisemitische Stormfrontveteraan en ex-Nationale Aliantie activist weet op te voeren als zogenaamd stikstof expert is bijna performance art. reageer retweet
Klopt dit :') ? Wat een enge bende is het ook
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 2 maart 2020 @ 13:28:08 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191793564
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Incels, fascisten, elkaar overhoop schieten, klasgenoten neuken.

Kun je niet gewoon een keer normaal reageren? Dit heeft allemaal niets te maken met een nieuwe omroep.
Don't feed the troll.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 2 maart 2020 @ 13:32:22 #6
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_191793644
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Incels, fascisten, elkaar overhoop schieten, klasgenoten neuken.

Kun je niet gewoon een keer normaal reageren? Dit heeft allemaal niets te maken met een nieuwe omroep.
Het heeft er alles mee te maken. Maar begrijpend lezen is op dit forum niet het hoogste goed.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_191794424
quote:
Het Openbaar Ministerie stelt geen strafrechtelijk onderzoek in naar de NOS en hoofdredacteur Marcel Gelauff. Journalist Arnold Karskens deed vorig jaar aangifte wegens discriminatie en misbruik van overheidsgeld.

Karskens en zo'n honderd anderen volgden de berichtgeving van de NOS gedurende 16 maanden. Ze vinden dat de NOS zich in die periode onder meer schuldig heeft gemaakt aan antisemitisme en discriminatie. Ook zou de berichtgeving over sommige politieke partijen en personen als president Trump niet objectief zijn. De klachten werden verzameld in een 'zwartboek'.Journalistieke vrijheidHet OM heeft het zwartboek bekeken en is tot de conclusie gekomen dat er geen sprake was van strafbare feiten. Volgens het OM moet Karskens zich met zijn klachten wenden tot het bestuur van de NOS of de Raad van Toezicht. Ook wijst het OM op de journalistieke vrijheid
https://nos.nl/l/2325472
pi_191794633
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Incels, fascisten, elkaar overhoop schieten, klasgenoten neuken.

Kun je niet gewoon een keer normaal reageren? Dit heeft allemaal niets te maken met een nieuwe omroep.
Zeg dit over links of moslims en heel FB staat gelijk vol met geklaag...
pi_191794773
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:32 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Zeg dit over links of moslims en heel FB staat gelijk vol met geklaag...
Welk een onrecht weer.. !!
pi_191795034
Joost Niemöller _O_

Karel van Wolferen nog even uitnodigen
  maandag 2 maart 2020 @ 18:26:26 #11
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191798813
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef gniffie het volgende:
job_polak twitterde op maandag 02-03-2020 om 11:41:35 Dat Joost "schedelmeter" Niemöller in letterlijk de allereerste online uitzending van #ongehoordnederland al een zwaar antisemitische Stormfrontveteraan en ex-Nationale Aliantie activist weet op te voeren als zogenaamd stikstof expert is bijna performance art. reageer retweet
Klopt dit :') ? Wat een enge bende is het ook
Wie is die expert dan, Stefan Wijkamp?
:')
  maandag 2 maart 2020 @ 18:32:38 #12
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_191798929
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Wie is die expert dan, Stefan Wijkamp?


Hij heeft zelf een onderzoekje geschreven blijkbaar dus deze wil ik ON niet te hard in de schoenen schuiven. Maar wel weer toevallig hoe vaak dezelfde type mensen steeds tot elkaar komen

[ Bericht 14% gewijzigd door gniffie op 02-03-2020 18:38:16 ]
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_191799013
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Incels, fascisten, elkaar overhoop schieten, klasgenoten neuken.

Kun je niet gewoon een keer normaal reageren? Dit heeft allemaal niets te maken met een nieuwe omroep.
Maar die omroep is toch juist een vergaarbak van verongelijkte eenzamewolfjes van alt-rechtse snit?
Daar hoef je verder niet politiek-correct over te doen.
J’ai faim.
  maandag 2 maart 2020 @ 19:00:24 #14
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191799517
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:32 schreef gniffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij heeft zelf een onderzoekje geschreven blijkbaar dus deze wil ik ON niet te hard in de schoenen schuiven. Maar wel weer toevallig hoe vaak dezelfde type mensen steeds tot elkaar komen
is ook Kafka die dit meldt, afgeleide van Antifa en wat die roepen mag je sowieso met een berg zout nemen.
:')
pi_191800783
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

is ook Kafka die dit meldt, afgeleide van Antifa en wat die roepen mag je sowieso met een berg zout nemen.
Nou, laten wij Neo-Nazi's vooral geen platform geven op een kanaal dat graag belastinggeld als budget wil hebben. Dat moeten wij echt niet willen als samenleving.

Typisch dat Baudet wederom de kans om naast een Nazi te staan met bijde handen aanpakt.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_191809972
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

is ook Kafka die dit meldt, afgeleide van Antifa en wat die roepen mag je sowieso met een berg zout nemen.
De Dagelijkse Standaard dan?

quote:
Maar dus wel waarmee Ongehoord Nederland hun allereerste tv-uitzending opleukt. Fijn hoor. Ik heb niets tegen het openbreken van het linkse hegemonie in de NPO. Graag zelfs: kom maar op. Als we die taak echter toevertrouwen aan schedelmeters, Joost Niemöller, Stormfront-leden en mensen die joden willen vergassen... nou, doe mij dan toch nog maar een paar jaartjes BNNVARA, AVROTROS en Sander "Lord Wanhoop" Schimmelpenninck. Liever een links Hilversum, dan een fascistoïde en extreem-rechts Hilversum.
https://www.dagelijksesta(...)-als-stikstofexpert/
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  dinsdag 3 maart 2020 @ 11:46:19 #17
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191810089
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 18:36 schreef rododendronneke het volgende:

[..]

Maar die omroep is toch juist een vergaarbak van verongelijkte eenzamewolfjes van alt-rechtse snit?
Volgens mij is er nagenoeg niets bekend over het ledenbestand van ON en/of hun demografische kenmerken, er is nog bijna geen enkel programma gemaakt dus het is belachelijk om nu al te oordelen.

En afgezien van misschien Tristan van der Vlis (hoewel die geen politiek motief had) kan ik mij geen ''verongelijkte eenzamewolfjes van alt-rechtse snit'' herinneren in Nederland. Alleen van radicaal-linkse snit.

Maar goed, ik ben dan ook geen paranoide gek die achter elke struik een Nazi ziet hurken.
pi_191815624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 11:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Volgens mij is er nagenoeg niets bekend over het ledenbestand van ON en/of hun demografische kenmerken, er is nog bijna geen enkel programma gemaakt dus het is belachelijk om nu al te oordelen.

En afgezien van misschien Tristan van der Vlis (hoewel die geen politiek motief had) kan ik mij geen ''verongelijkte eenzamewolfjes van alt-rechtse snit'' herinneren in Nederland. Alleen van radicaal-linkse snit.

Maar goed, ik ben dan ook geen paranoide gek die achter elke struik een Nazi ziet hurken.
Wie denk jij zijn er lid van ON?

Als je een beetje op Twitter kijkt zijn het toch vooral de traktoren, de fvd-zuilen en de NL/LUX vlaggetjes.

Alsof er normale mensen achter Joost Niemoller aanlopen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191817189
Komt er ook een Nederland-4 zender, waar drugsbendeleiders als Holleeder, Ridouan Taghi, pedo's, moordende criminelen, jihadisten enz. hun zegje mogen doen??
Die pulp-NOS zet met ons belastingsgeld al dat uitschot veel te vaak in de schijnwerpers en laat kritiekloos zware criminelen hun zegje doen. Zie het interview met Holleeder, de Heijn ontvoerder Ferdi E. en de jihadganger Laura H. enz. Die laatste kreeg er nog grof voor betaald.
Wegbezuinigen of privatiseren dus de publieke omroep. In die sector is genoeg concurrentie. Ipv uit de belastingen, zou het ook als betaal TV kunnen worden gebracht. Achterlijk dat de kranten geen cent staatssteun krijgen maar de TV wel
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 4 maart 2020 @ 07:58:10 #20
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191823444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:43 schreef paulgo het volgende:
Komt er ook een Nederland-4 zender, waar drugsbendeleiders als Holleeder, Ridouan Taghi, pedo's, moordende criminelen, jihadisten enz. hun zegje mogen doen??
Die pulp-NOS zet met ons belastingsgeld al dat uitschot veel te vaak in de schijnwerpers en laat kritiekloos zware criminelen hun zegje doen. Zie het interview met Holleeder, de Heijn ontvoerder Ferdi E. en de jihadganger Laura H. enz. Die laatste kreeg er nog grof voor betaald.
Wegbezuinigen of privatiseren dus de publieke omroep. In die sector is genoeg concurrentie. Ipv uit de belastingen, zou het ook als betaal TV kunnen worden gebracht. Achterlijk dat de kranten geen cent staatssteun krijgen maar de TV wel
Hardstikke interessant als criminelen en gekken een inkijkje in hun psyche geven. Ik snap die woede over het "en podium geven" van bepaalde mensen niet.
:')
pi_191824316
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hardstikke interessant als criminelen en gekken een inkijkje in hun psyche geven. Ik snap die woede over het "en podium geven" van bepaalde mensen niet.
Die pulp uitzendingen geven juist geen goed inzicht in de psyche van de daders, want de programma makers/journalisten blijken geen kennis van zaken te hebben. Kijk naar Tim Krabbe met zijn "documentaire"over de Heijn ontvoerder Ferdi E.. Zijn beweegredenen waren haast pervers en een soort obsessie.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:29:10 #22
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191824340
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hardstikke interessant als criminelen en gekken een inkijkje in hun psyche geven. Ik snap die woede over het "en podium geven" van bepaalde mensen niet.
Niet mee eens, zeker in het geval van Holleeder werkte het averechts. De man werd op een gegeven moment gezien als een soort knuffelcrimineel. Net als die haakneus Ilgun, of ''treitervlogger'' zoals hij genoemd werd.

Het ego van narcisten verder strelen vind ik nooit een goed idee
pi_191824623
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Niet mee eens, zeker in het geval van Holleeder werkte het averechts. De man werd op een gegeven moment gezien als een soort knuffelcrimineel. Net als die haakneus Ilgun, of ''treitervlogger'' zoals hij genoemd werd.

Het ego van narcisten verder strelen vind ik nooit een goed idee
Ik ben het hier eigenlijk wel redelijk mee eens.
Ik vind, je kan best de Laura H's en Holleeder's van de wereld interviewen want het is eenmaal interessante materie, maar interview ze dan wel in een kritische setting. Niet zoals Margriet dinges deed op 1e kerstdag of College Tour.

Over Laura H is ook een podcast gemaakt, deels met haar. Dat verhaal vond ik wel Interessant om te horen. Maar of ze nu lekker naar school gaat en een kerstboompje heeft zal me jeuken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:57:23 #24
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_191824795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]Het ego van narcisten verder strelen vind ik nooit een goed idee
Dan moeten we eerder baggertelevisie zoals Holland's Got Talent, Expeditie Robinson en Temptation Island van de buis af halen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:44:56 #25
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191826431
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:26 schreef paulgo het volgende:

[..]

Die pulp uitzendingen geven juist geen goed inzicht in de psyche van de daders, want de programma makers/journalisten blijken geen kennis van zaken te hebben. Kijk naar Tim Krabbe met zijn "documentaire"over de Heijn ontvoerder Ferdi E.. Zijn beweegredenen waren haast pervers en een soort obsessie.
Dat ligt dan aan de insteek die gekozen wordt... Vaak wordt gekozen voor OF een te weinig aan kritiek. Dat geeft zoiemand de gelegenheid om z'n bullshit ongefilterd te brengen zonder uitgedaagd te worden (bv Laura H, Holleeder, IS bruiden in Koerdische kampen). OF een frontale confrontatie (Maiwand, leden van Martijn), waardoor ze dichtklappen of constant in de verdedigingsmodus zitten en alsnog hun propogandaverhaal herhalen. Als je als interviewer laat merken dat je walgt van de persoon dan wel heel begripvol te zijn moet je zo'n interview niet doen. Het doel is meer te weten te komen over de denkwijze van de persoon en ze inhoudelijk te confronteren met de ethiek achter hun acties of ideologie. Met name Jinek en Pauw zijn slecht in het achterwege laten van hun eigen mening.

Kunst is er middenin te zitten. Dat werd goed gedaan in een 2doc die ik laatst zag over (ex-)IS strijders. Interviewer niet te zien. Zowel ex-strijders als figuren die hun eigen acties goed blijven praten werden flink aan de tand gevoeld zonder dat ze in een hoek werden geduwd en daardoor dichtklappen.

Veel mensen roepen altijd maar dat je bepaalde mensen 'geen podium moet geven.' Alsof de gemiddelde mens niet na kan denken en deze boodschap voor zoete koek slikt. Mensen die daar vatbaar voor zijn kunnen gemakkelijk via internet de ongefilterde boodschap van bv. Jihadisten of pedo-activisten tot zich nemen. Een goeie journalist prikt door de propoganda heen en legt de drijfveren bloot.
:')
pi_191839356
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat ligt dan aan de insteek die gekozen wordt... Vaak wordt gekozen voor OF een te weinig aan kritiek. Dat geeft zoiemand de gelegenheid om z'n bullshit ongefilterd te brengen zonder uitgedaagd te worden (bv Laura H, Holleeder, IS bruiden in Koerdische kampen). OF een frontale confrontatie (Maiwand, leden van Martijn), waardoor ze dichtklappen of constant in de verdedigingsmodus zitten en alsnog hun propogandaverhaal herhalen. Als je als interviewer laat merken dat je walgt van de persoon dan wel heel begripvol te zijn moet je zo'n interview niet doen. Het doel is meer te weten te komen over de denkwijze van de persoon en ze inhoudelijk te confronteren met de ethiek achter hun acties of ideologie. Met name Jinek en Pauw zijn slecht in het achterwege laten van hun eigen mening.

Kunst is er middenin te zitten. Dat werd goed gedaan in een 2doc die ik laatst zag over (ex-)IS strijders. Interviewer niet te zien. Zowel ex-strijders als figuren die hun eigen acties goed blijven praten werden flink aan de tand gevoeld zonder dat ze in een hoek werden geduwd en daardoor dichtklappen.

Veel mensen roepen altijd maar dat je bepaalde mensen 'geen podium moet geven.' Alsof de gemiddelde mens niet na kan denken en deze boodschap voor zoete koek slikt. Mensen die daar vatbaar voor zijn kunnen gemakkelijk via internet de ongefilterde boodschap van bv. Jihadisten of pedo-activisten tot zich nemen. Een goeie journalist prikt door de propoganda heen en legt de drijfveren bloot.
Klopt, maar ik mis vaak de diepgang in die oppervlakkige TV programma's. Het is meestal niet meer dan oppervlakkige sensatie en de echte redenen dat iemand escaleert komen nauwelijks naar buiten. Er worden vaak zelfs relevante feiten verzwegen .
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:43:57 #27
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191841296
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:32 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt, maar ik mis vaak de diepgang in die oppervlakkige TV programma's. Het is meestal niet meer dan oppervlakkige sensatie en de echte redenen dat iemand escaleert komen nauwelijks naar buiten. Er worden vaak zelfs relevante feiten verzwegen .
Mee eens. Talkshows moeten allemaal snel snel snel. Daarom kijk ik bijna alleen maar 2Doc en Andere Tijden op NPO.
:')
pi_191842008
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Mee eens. Talkshows moeten allemaal snel snel snel. Daarom kijk ik bijna alleen maar 2Doc en Andere Tijden op NPO.
Klopt 2Doc en andere tijden zijn kwalitatief goed, maar bijv. EénVandaag niet. Dat programma doet niet goed onderzoek en laat belangrijke zaken weg.
"Leuker kunnen wij het niet maken , ingewikkelder wel." Lang leve de Belastingdienst!
pi_191844223
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Kunst is er middenin te zitten. Dat werd goed gedaan in een 2doc die ik laatst zag over (ex-)IS strijders. Interviewer niet te zien. Zowel ex-strijders als figuren die hun eigen acties goed blijven praten werden flink aan de tand gevoeld zonder dat ze in een hoek werden geduwd en daardoor dichtklappen.

Welke aflevering was dat?
Radio Espantoso
pi_191844427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:07 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt 2Doc en andere tijden zijn kwalitatief goed, maar bijv. EénVandaag niet. Dat programma doet niet goed onderzoek en laat belangrijke zaken weg.
EenVandaag is echt heel kut geworden idd, vooral dat "trending" gedeelte.
Op Radio1 zap ik het ook altijd weg, net als dat nieuwe programma Stax en Twan, totaal geen diepgang.
Radio Espantoso
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:11:45 #31
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191847658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 11:39 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Welke aflevering was dat?
Heb even gezocht, het is de Serie De Lokroep van Sinan Can. Met ook een van de voormalig leden van de Hofstadgroep.
:')
pi_191847865
Ongehoord Nederland :') Dat geluid hoor je alleen maar. Hou toch op joh. Wat een waardeloos idee.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:22:50 #33
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_191847893
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:21 schreef SlugGuts het volgende:
Ongehoord Nederland Dat geluid hoor je alleen maar. Hou toch op joh. Wat een waardeloos idee.
Gaat wel leuke slapstick-televisie opleveren. Bekijk het positief!
pi_191847913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:22 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Gaat wel leuke slapstick-televisie opleveren. Bekijk het positief!
Allemaal bozen witte mannen die roepen dat de buitenlanders hun banen inpikken op repeat.
my ambition is handicapped by my laziness
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:24:48 #35
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_191847933
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 07:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Mee eens. Talkshows moeten allemaal snel snel snel. Daarom kijk ik bijna alleen maar 2Doc en Andere Tijden op NPO.
Gewoon podcasts kieken, die gaan soms wel 5 uur door (soms weer iets te lang)
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:27:01 #36
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_191847969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Allemaal bozen witte mannen die roepen dat de buitenlanders hun banen inpikken op repeat.
Ja, daar gaat geen ciceroiaanse retorica worden gebezigd om hun standpunt naar voren te brengen, me dunkt.
  donderdag 5 maart 2020 @ 15:40:16 #37
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191848164
Gelukkig maken ze het wel heel gemakkelijk afgewezen te worden door direct maar een Stormfront omroep te worden
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:01:20 #38
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191848517
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:24 schreef hakunamatafaka het volgende:

[..]

Gewoon podcasts kieken, die gaan soms wel 5 uur door (soms weer iets te lang)
Ik kijk wel graag Joe Rogan maar het nadeel is dat ze vaak lang maar vaag aan het lullen zijn IPV dat ze echt iets bespreken. Dan zit eer een politieke opiniemaker en zitten ze over pro wrestling te lullen.
:')
  donderdag 5 maart 2020 @ 16:05:22 #39
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_191848568
Verder even ontopic: met de starre compromisloze houding van Karskens komt hij denk ik niet ver. Er is een beperkte groep die zijn ideeën deelt. Enkele tientallen Jensen-kijkers (wiens tv show het niet redden wegens lage kijkcijfers) en een groep PowNed-volgers en BNW'ers... Als hij z'n visie nou wat verbreedt en alle ongehoorde Aan het woord laat IPV zich zo enorm te richten op boosrechts zou het nog eens interessant kunnen worden.
:')
pi_191857745
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Heb even gezocht, het is de Serie De Lokroep van Sinan Can. Met ook een van de voormalig leden van de Hofstadgroep.
Oh ja, dat was inderdaad een hele goede serie.
Radio Espantoso
pi_191857890
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verder even ontopic: met de starre compromisloze houding van Karskens komt hij denk ik niet ver. Er is een beperkte groep die zijn ideeën deelt. Enkele tientallen Jensen-kijkers (wiens tv show het niet redden wegens lage kijkcijfers) en een groep PowNed-volgers en BNW'ers... Als hij z'n visie nou wat verbreedt en alle ongehoorde Aan het woord laat IPV zich zo enorm te richten op boosrechts zou het nog eens interessant kunnen worden.
Zelfs de fundamentele en oerconservatieve christenen geloven niet dat Karskens gesproken heeft met Jezus en een brief ontving van hem.
pi_191857949
De eerste Peter r de vries vrije zender, ik zeg doen! *O*
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:30:48 #43
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_191860189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik kijk wel graag Joe Rogan maar het nadeel is dat ze vaak lang maar vaag aan het lullen zijn IPV dat ze echt iets bespreken. Dan zit eer een politieke opiniemaker en zitten ze over pro wrestling te lullen.
Ja Joe Rogan is soms veel stoner shit, maar als hij interessante gasten heeft is het een genot.
Ken je de WTF Podcast van Marc Manron? Misschien wel wat voor jou.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:44:44 #44
331026 hakunamatafaka
Presentie=existentie
pi_191860322
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 16:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verder even ontopic: met de starre compromisloze houding van Karskens komt hij denk ik niet ver. Er is een beperkte groep die zijn ideeën deelt. Enkele tientallen Jensen-kijkers (wiens tv show het niet redden wegens lage kijkcijfers) en een groep PowNed-volgers en BNW'ers... Als hij z'n visie nou wat verbreedt en alle ongehoorde Aan het woord laat IPV zich zo enorm te richten op boosrechts zou het nog eens interessant kunnen worden.
Valt me wel op dat die types allemaal een zekere wroeging hebben. Karskens was vroeger een graag geziene gast bij Pauw en Witteman en dergelijke om zijn visie op oorlogssituaties te geven. Jensen had altijd een succesvolle show. Jan Roos die verdiende goed zijn pegels en zo zijn er nog wel meer in dat hoekje.

Nu worden ze echter niet meer ontvangen/gewaardeerd door mainstream media en zien ze plots overal een complot in. Dus Ongehoord Nederland wordt een beetje een afvoerputje van vroeger veelgehoorde mensen die uit de mainstream publiciteit zijn getrapt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 maart 2020 @ 20:17:32 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_191908636
OmroepON twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:01:07 Er zijn belangrijke documenten gelekt uit het #MH17 onderzoek. Nu blijkt: Er lijkt geen hard bewijs te zijn voor aanwezigheid Buk. En: er waren wel degelijk Oekraïense straaljagers in de lucht op moment van de crash. Video interview met @MaxvanderWerff https://t.co/78pwUGe73N reageer retweet
de Russen vinden dit leuk
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_191909205
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:17 schreef rubbereend het volgende:
OmroepON twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:01:07 Er zijn belangrijke documenten gelekt uit het #MH17 onderzoek. Nu blijkt: Er lijkt geen hard bewijs te zijn voor aanwezigheid Buk. En: er waren wel degelijk Oekraïense straaljagers in de lucht op moment van de crash. Video interview met @:MaxvanderWerff https://t.co/78pwUGe73N reageer retweet
de Russen vinden dit leuk
lekker tweetje wel, backfired aardig gelet op alle reacties
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191912380
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 20:17 schreef rubbereend het volgende:
OmroepON twitterde op zondag 08-03-2020 om 11:01:07 Er zijn belangrijke documenten gelekt uit het #MH17 onderzoek. Nu blijkt: Er lijkt geen hard bewijs te zijn voor aanwezigheid Buk. En: er waren wel degelijk Oekraïense straaljagers in de lucht op moment van de crash. Video interview met @:MaxvanderWerff https://t.co/78pwUGe73N reageer retweet
de Russen vinden dit leuk
Waar zou die "weg met ons"-mentaliteit van ON vandaan komen?
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:12:46 #48
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192991567
We hebben natuurlijk al veels te lang niet over het gefaal van deze goden gehoord :D. De mensen vn het ongehoorde woord willen graag een satirisch filmpje over ON censureren en gaan dus over tot juridische stappen _O_.



Gaat om onderstaand filmpje.

"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:38:53 #49
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_192991974
Ybeltje moet zich doodschamen voor haar taalgebruik.
  donderdag 7 mei 2020 @ 11:53:51 #50
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_192992232
Faalomroepje van rioolrechts.
pi_192993614
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:12 schreef gniffie het volgende:
We hebben natuurlijk al veels te lang niet over het gefaal van deze goden gehoord :D. De mensen vn het ongehoorde woord willen graag een satirisch filmpje over ON censureren en gaan dus over tot juridische stappen _O_.

[ afbeelding ]

Gaat om onderstaand filmpje.

Vanmorgen gezien idd. Quadruple facepalm van Captain Picard op zijn plaats.
I´m back.
pi_192994292
Hun doen hetzelfde wat vele andere outlets doen. Hun content beschermen iig de baas erover proberen te zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 mei 2020 @ 15:39:53 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192995572
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 7 mei 2020 @ 15:40:58 #54
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192995595
:D _O_ Wie op FOK heeft er allemaal gedoneerd aan deze gekken trouwens? Tijd voor een polletje of je dusver tevreden bent over je donatie?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 7 mei 2020 @ 15:43:42 #55
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_192995636
quote:


Deze reactie trouwens _O_. Complottheorieën verspreiden is ok maar een medium optrommelen die Pim nadoet gaat dan weer te ver
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  donderdag 7 mei 2020 @ 15:57:44 #56
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_192995838
De mensen met kritische of satirische geluiden moeten de mond worden gesnoerd. Maar ON is voor vrijheid van meningsuiting natuurlijk. Laat daar geen misverstand over bestaan. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_192995865
Iedereen met 3 hersencellen en een ademhaling zag dit al lang van tevoren aankomen natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_192995953
Wat een liefde weer vanuit het progressieve smaldeel van Nederland.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 7 mei 2020 @ 16:14:09 #59
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_192996082
wel interessant dat we nu weten dat Pim Fortuyn onderdeel is van een buitenaardse invloed en van een intergalactische ruimtepolitiek
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_192996166
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:14 schreef rubbereend het volgende:
wel interessant dat we nu weten dat Pim Fortuyn onderdeel is van een buitenaardse invloed en van een intergalactische ruimtepolitiek
Het was toch allang duidelijk dat Hij te groot was voor Nederland.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_192996182
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2020 09:07 schreef paulgo het volgende:

[..]

Klopt 2Doc en andere tijden zijn kwalitatief goed, maar bijv. EénVandaag niet. Dat programma doet niet goed onderzoek en laat belangrijke zaken weg.
Niet alleen BradgeTV kijken :')
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192996201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:20 schreef RTR het volgende:

[..]

Niet alleen BradgeTV kijken :')
paulgo post niet meer op fok omdat het virus afneemt en hij dus niet meer dagelijks mensen kan bang maken met waardeloze topics.
pi_192996241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

paulgo post niet meer op fok omdat het virus afneemt en hij dus niet meer dagelijks mensen kan bang maken met waardeloze topics.
Goed _O_
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192996300
quote:
:')_________!
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192996954
Volgende meesterwerkje van Ybeltjemoes...


Channelen met onze Pim.
I´m back.
pi_192997001
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:43 schreef gniffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze reactie trouwens _O_. Complottheorieën verspreiden is ok maar een medium optrommelen die Pim nadoet gaat dan weer te ver
O, jullie hadden hem al.
I´m back.
pi_192997193
Die Ybeltje hè, die is dan ooit doorgedrongen tot de Tweede Kamerfractie van de VVD.... dat is toch onbegrijpelijk.... bonk, bonk, bonk, bonk
I´m back.
  donderdag 7 mei 2020 @ 17:26:10 #68
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_192997625
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:59 schreef Ryan3 het volgende:
Volgende meesterwerkje van Ybeltjemoes...


Channelen met onze Pim.
Godver, koekoek 8)7 . Benieuwd of Pim aan gene zijde de edele kunst van het genverbranden ook heeft opgepakt.
We have always been at war with Eastasia.
pi_192998664
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  Redactie Sport donderdag 7 mei 2020 @ 18:51:21 #70
109131 crew  sportfreak
pi_192999061
quote:
15s.gif Op donderdag 7 mei 2020 17:08 schreef Ryan3 het volgende:
Die Ybeltje hè, die is dan ooit doorgedrongen tot de Tweede Kamerfractie van de VVD.... dat is toch onbegrijpelijk.... bonk, bonk, bonk, bonk

De eerste 4,5 minuut gaan over Ybeltje. :)

En ze viel bij de VVD in de categorie lijstopvulling. Onder plek 30 werd er zomaar wat ingevuld...
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:06:36 #71
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_193005691
Hardop gelachen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 8 mei 2020 @ 00:27:00 #72
33189 RM-rf
1/998001
pi_193005839
Ik kan me herinneren dat Jomanda ook ooit een radioprogramma had, waar dan mensen konden bellen met problemen...

En dat zij altijd reageerde met een getal dat ze 'zag' (ik was een liefhebber van dat programma, interessant te horen hoezeer de mensen die opbelde behoefte hadden om 'gehoord te worden')..

Er was ook een nachtprogramma van de EO dat daarop baseerde, maar dan de christelijke variant:
Mensen met vaak grote problemen (alcoholisten of mensen met familie-ruzies die dan 'hun verhaal' kwijtwilden.

Onder leiding van een grandioze Bart Bazuin (altijd bereid om vermeende pedofielen op de redding van ggristus te wijzen).

Lijkt me de perfecte doelgroep van Ongehoord Nederland.
Ze moeten gewoon weer nachtradio met Bart Bazuin gaan maken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_193008703
Verder niet meer dan normaal dat naast de linkse SJW/KOZP gekkies ook rechtse gekkies een media podium krijgen. Alleen zitten zij in een eigen niche, daar waar die linkse wappies helaas ook een podium krijgen bij de reguliere media.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_193008795
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:43 schreef gniffie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze reactie trouwens _O_. Complottheorieën verspreiden is ok maar een medium optrommelen die Pim nadoet gaat dan weer te ver
Mwa. De laatste tijd komen complot (theorieen) toch wel aardig uit. Waar rook is is vuur. Sowieso spreken politieke partijen, D66 bijvoorbeeld en zelfs Mark Rutte, nu gewoon openlijk over een nieuwe wereldorde. Een paar jaar geleden werd je nog weggezet als alu hoedje complotgekkie als je het over de new world order had. Zelfs op website van WHO en world economic forum staat het nu gewoon. Ook de complot theorie over de rockefellers en rothschilds blijkt nu allemaal waarheid.

Verder wel eens dat Ongehoord Nederland zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt met paranormaal channelen. Jammer want ik had stiekem hoop op een serieus alternatief die de NOS en andere NPO kritisch onder een vergrootglas zou leggen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193008897
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:52 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Mwa. De laatste tijd komen complot (theorieen) toch wel aardig uit. Waar rook is is vuur. Sowieso spreken politieke partijen, D66 bijvoorbeeld en zelfs Mark Rutte, nu gewoon openlijk over een nieuwe wereldorde. Een paar jaar geleden werd je nog weggezet als alu hoedje complotgekkie als je het over de new world order had. Zelfs op website van WHO en world economic forum staat het nu gewoon. Ook de complot theorie over de rockefellers en rothschilds blijkt nu allemaal waarheid.

Verder wel eens dat Ongehoord Nederland zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt met paranormaal channelen. Jammer want ik had stiekem hoop op een serieus alternatief die de NOS en andere NPO kritisch onder een vergrootglas zou leggen.
Volgens mij tast dat Amerikaanse voer je hersens aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193008921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij tast dat Amerikaanse voer je hersens aan.
Wat dan? De wereldorde is allang geen complot theorie meer hoor. Kijk naar alle politici wereldwijd die er over spreken. Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists. Mark Rutte is al verkocht die voert alleen uit wat Merkel hem opdraagt.
Land of the free. Home of the brave.
pi_193008987
Open je ogen mensen neem niet het Bill Gates vaccin de NWO is hier rockefeller rothschildt alles is waar!!!

ScarfaceHH gaat wat al te diep down the rabbit hole de laatste tijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage vrijdag 8 mei 2020 @ 08:10:19 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_193009008
quote:
Oprichters Ongehoord Nederland: Wij worden eerste Peter R. de Vries-vrije omroep
Ok, nu moet ik wel lid worden, ook al ben ik het verder 100% met ze oneens...
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat dan? De wereldorde is allang geen complot theorie meer hoor. Kijk naar alle politici wereldwijd die er over spreken. Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists. Mark Rutte is al verkocht die voert alleen uit wat Merkel hem opdraagt.
And lets cleanse ourselves with bleach :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_193009626
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat dan? De wereldorde is allang geen complot theorie meer hoor. Kijk naar alle politici wereldwijd die er over spreken. Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists. Mark Rutte is al verkocht die voert alleen uit wat Merkel hem opdraagt.
Er is altijd een wereldorde geweest, beste Scarface. En nee, daarmee bedoel ik niet dat een geheimzinnige elite aan de touwtjes trekt.

Wereldorde is gewoon een term die aangeeft hoe de wereld is ingericht. Zo is er door de opkomst van China als supermarkt bijvoorbeeld een nieuwe wereldorde op komst, een verandering van internationale verhoudingen. Dus als politici het begrip 'wereldorde' in de mond nemen, dan hoef je niet direct te denken aan de illuminati en reptillians.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 8 mei 2020 @ 09:52:28 #80
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193010478
Het doet hun naam wel eer aan, Pim was een tijd lang ongehoord nu heeft hij weer een stem... :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_193010666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]
Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists.
Dan zit je al met het probleem. Is "De VS" 1 nation. Daar was tijdens de burgeroorlog niet iedereen van overtuigd.
Is de EU "1 nation", jij vindt van niet dus, terwijl je wél de VS als "1 nation" ziet.
Groot Brittannië voelt zich voor een groot deel niet "1 Nation" met de EU?
De Engelsen voelen zich als Britten weer "1 Nation". Maar de Schotten bv weer niet.
Dus alles valt uit elkaar. Straks is Texas ook weer een aparte staat.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:05:36 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193010683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:12 schreef gniffie het volgende:
We hebben natuurlijk al veels te lang niet over het gefaal van deze goden gehoord :D. De mensen vn het ongehoorde woord willen graag een satirisch filmpje over ON censureren en gaan dus over tot juridische stappen _O_.

[ afbeelding ]

Gaat om onderstaand filmpje.

Uiteraard, iedereen die niet alt-right is moet de mond gesnoerd. Zo kennen we ze!
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:07:12 #83
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_193010711
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat dan? De wereldorde is allang geen complot theorie meer hoor. Kijk naar alle politici wereldwijd die er over spreken. Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists. Mark Rutte is al verkocht die voert alleen uit wat Merkel hem opdraagt.
Jezus _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Want trump is geen globalists.


_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:11:09 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193010782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 16:05 schreef JANdeDERDE het volgende:
Wat een liefde weer vanuit het progressieve smaldeel van Nederland.
Wij kunnen het ook niet helpen dat onderbuik-nederland steeds weer over zijn eigen tekortkomingen struikelt
  vrijdag 8 mei 2020 @ 10:14:59 #85
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_193010854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 08:03 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Wat dan? De wereldorde is allang geen complot theorie meer hoor. Kijk naar alle politici wereldwijd die er over spreken. Gelukkig hebben wij Trumpgod die zegt the future belongs to nations and not globalists. Mark Rutte is al verkocht die voert alleen uit wat Merkel hem opdraagt.
Mods kunnen de posts van deze user niet gewoon standaard in BNW worden gezet? Hij vervuilt topics met zijn extreemrechtse propaganda stierenschijt.
pi_193014814
quote:
Ik ga niet kijken... tenzij Profeet Pim van gene zijde nog wijze woorden had .
"mensen.... Elvis zit hier niet.... "
pi_193015035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 10:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wij kunnen het ook niet helpen dat onderbuik-nederland steeds weer over zijn eigen tekortkomingen struikelt
Dat is het handige van "boe roepen" langs de zijlijn. Je kunt met 50% van de informatie 100% van de emmer stront over iemand gooien.
Het is alleen jammer dat zoveel mensen erin trappen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:36:01 #88
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_193015689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2020 11:12 schreef gniffie het volgende:
We hebben natuurlijk al veels te lang niet over het gefaal van deze goden gehoord :D. De mensen vn het ongehoorde woord willen graag een satirisch filmpje over ON censureren en gaan dus over tot juridische stappen _O_.

[ afbeelding ]

Gaat om onderstaand filmpje.

'elke dag krijgen wij van u 5.000 euro's'

Professioneel dit :')
:')
pi_193015701
Oei.

geenstijl twitterde op vrijdag 08-05-2020 om 15:30:00 Leiding Ongehoord Nederland (waarschijnlijk) ontvoerd door intergalactisch ruimteschip https://t.co/I0QkhsJyLh reageer retweet
quote:
De bekende twitteraars Joost Niemöller, Arnold Karskens en Ybeltje Berckmoes zijn waarschijnlijk ontvoerd door een intergalactisch ruimteschip. Dat is de enige logische verklaring voor het feit dat zij al 24 uur niets van zich hebben laten horen op de sociale media. En dat juist op het moment dat hun Omroep Ongehoord Nederland 'trending' was na de succesvolle video van Berckmoes waarin zijn via medium Robbert van den Broeke [dossier] een boeiend gesprek had met Pim (Ybeltje mag 'Pim' zeggen) Fortuyn. De Buitenplaats Redactie van GeenStijl is op dit moment Appie Baantjer aan het channelen. Misschien weet hij waar Joost, Arnold en Ybeltje gebleven zijn.
I´m back.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 15:38:35 #90
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193015726
quote:
Dit ga ik vanavond eens helemaal kijken onder het genot van wat alcohol.
pi_193017220
quote:
10s.gif Op donderdag 7 mei 2020 15:40 schreef gniffie het volgende:
:D _O_ Wie op FOK heeft er allemaal gedoneerd aan deze gekken trouwens? Tijd voor een polletje of je dusver tevreden bent over je donatie?
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen geld hebben gedoneerd. Het was al snel duidelijk dat dit niets zou worden. Die Arnold Karskens, ooit een gerespecteerd journalist, is ook volledig van het padje, over Joost Niemöller nog maar te zwijgen.
pi_193018134
Ik ben er wel voor om "Het Rechtse Geluid" te laten horen. Zodat we een tegenwicht kunnen bieden aan die Linkse Grachtengordelmedia.
Nou bij deze:

en dan doen we erna nog een Robert Jensentje


Zo, tevreden Thierry en Geert?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193018568
Het is niet de eerste keer dat ON onwaarschijnlijkheden publiceert:

https://tpo.nl/2020/01/02/briefje-van-jan-aan-arnold-karskens-4/

quote:
Op Twitter verspreidde iemand gisteren een plaatje over het aantal beledigingen dat de oudjaarsconferenciers Claudia de Breij, Martijn Koning en Dolf Jansen aan het adres van mensen als Donald Trump, Boris Johnson, Geert Wilders, Thierry Baudet, Mark Rutte en Rob Jetten hadden gemaakt in hun shows. Bij Claudia de Breij respectievelijk 114, 18, 21, 14, 2 en 1.

Dit plaatje:


quote:
Iedereen die één van die shows had gezien, snapte dat dat plaatje een grap was.

Toch trapten heel veel ‘rechtse’ mensen er in.

‘Rechtse’ mensen én jouw omroep Ongehoord Nederland.
Tsja, als je een beetje benul hebt van het aantal minuten / seconde een oudejaarsconference duurt, kun je nagaan dat die cijfers niet geheel geloofwaardig zijn.....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  vrijdag 8 mei 2020 @ 19:20:29 #94
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_193019285
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 15:38 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Dit ga ik vanavond eens helemaal kijken onder het genot van wat alcohol.
Ik dacht ook, ff lekker lachen. Maar dit is niet lachen. Heel deprimerend eigenlijk ook omdat Ybeltje niets zegt. Soort monoloog van die mongool die totaal niet spreekt zoals Pim en wat intergalactische samenzwering onzin uitkraamt. Toen hij (als Pim) ging zeggen dat de moord ook weer een samenzwering was had ik er genoeg van.
:')
  vrijdag 8 mei 2020 @ 19:33:31 #95
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_193019526
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 00:27 schreef RM-rf het volgende:


Er was ook een nachtprogramma van de EO dat daarop baseerde, maar dan de christelijke variant:
Mensen met vaak grote problemen (alcoholisten of mensen met familie-ruzies die dan 'hun verhaal' kwijtwilden.

Onder leiding van een grandioze Bart Bazuin (altijd bereid om vermeende pedofielen op de redding van ggristus te wijzen).


EO Helpdesk was dat toch?

:')
pi_193022630
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 07:52 schreef Scarface88 het volgende:


Verder wel eens dat Ongehoord Nederland zichzelf onsterfelijk belachelijk maakt met paranormaal channelen. Jammer want ik had stiekem hoop op een serieus alternatief die de NOS en andere NPO kritisch onder een vergrootglas zou leggen.
Hoe kan je met de figuren die bij zo'n omroep betrokken zijn en waarvan je weet dat ze er op afkomen daar (al dan niet stiekem) nou op hopen?
Dit is gewoon voor radicaalrechtse gekkies en complotdenkers. Net zoals in principe de FvD overigens. Zelfde doelgroep van maatschappelijk en sociaal teleurgestelde figuren.
pi_193022666
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 14:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Dat is het handige van "boe roepen" langs de zijlijn. Je kunt met 50% van de informatie 100% van de emmer stront over iemand gooien.
Het is alleen jammer dat zoveel mensen erin trappen.
Zou de bevolking van de sociale werkvoorzieningen en diverse inrichtingen onderhand al grotendeels overgestapt zijn van SP naar PVV en FvD?
pi_193028982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:16 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Zou de bevolking van de sociale werkvoorzieningen en diverse inrichtingen onderhand al grotendeels overgestapt zijn van SP naar PVV en FvD?
Het zijn tot op zekere hoogte communicerende vaten.
Het onderschrijft de hoefijzer-theorie
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193029550
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 11:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Het zijn tot op zekere hoogte communicerende vaten.
Het onderschrijft de hoefijzer-theorie
Daar zat wat in. Zag dat die Pipo van de FvD in het EP ook al pleit voor devaluatie van munten als verstandig economisch beleid. Dat soort grappen zie je bij de SP al niet eens meer.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:00:18 #100
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_193029551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik dacht ook, ff lekker lachen. Maar dit is niet lachen. Heel deprimerend eigenlijk ook omdat Ybeltje niets zegt. Soort monoloog van die mongool die totaal niet spreekt zoals Pim en wat intergalactische samenzwering onzin uitkraamt. Toen hij (als Pim) ging zeggen dat de moord ook weer een samenzwering was had ik er genoeg van.
Maar ik weet nu wel dat de bosbranden aangestoken waren omdat 5g straling tegengehouden wordt door bomen en ze willen dat iedereen dement wordt.
Ik bedoel, Pim zegt het zelf.

Het was inderdaad een zielige vertoning. En dan die Ybeltje die helemaal blij reageerde toen Pim liet weten dat hij Volkert had laten weten dat hij boos was door een 'haunted house situatie'. Fucking bizar.
pi_193029664
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 19:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik dacht ook, ff lekker lachen. Maar dit is niet lachen. Heel deprimerend eigenlijk ook omdat Ybeltje niets zegt. Soort monoloog van die mongool die totaal niet spreekt zoals Pim en wat intergalactische samenzwering onzin uitkraamt. Toen hij (als Pim) ging zeggen dat de moord ook weer een samenzwering was had ik er genoeg van.
Pim stond bekend om zijn scherpe kritiek op de politiek, immigratie en de islam. En nu zou hij het dan hebben over 5G, ufo's en Bill Gates :')
pi_193029682
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:00 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Het was inderdaad een zielige vertoning. En dan die Ybeltje die helemaal blij reageerde toen Pim liet weten dat hij Volkert had laten weten dat hij boos was door een 'haunted house situatie'. Fucking bizar.
Ybeltje is een slechte interviewer. Vraag dan tenminste door naar wat hij precies met dat 'haunted house' gedaan zou hebben.
pi_193029689
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Pim stond bekend om zijn scherpe kritiek op de politiek, immigratie en de islam. En nu zou hij het dan hebben over 5G, ufo's en Bill Gates :')
Pim wist alles!
Bv bij de moord op Marianna Vaatstra schreef hij in een column: "Een keel doorsnijden is iets wat een Fries niet doet".
Er was namelijk een AZC in de buurt en iedereen geloofde dat daar de moordenaar zat....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_193029702
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ybeltje is een slechte interviewer. Vraag dan tenminste door naar wat hij precies met dat 'haunted house' gedaan zou hebben.
Ach waarom? Het gaat er zo toch ook al soepel in bij de achterban?
pi_193029760
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:15 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Pim wist alles!
Bv bij de moord op Marianna Vaatstra schreef hij in een column: "Een keel doorsnijden is iets wat een Fries niet doet".
Er was namelijk een AZC in de buurt en iedereen geloofde dat daar de moordenaar zat....
Fortuyn schreef dat op als een gedachte uit het dorp. Niet als een voorspelling:

Ze werd na een avondje stappen met doorgesneden keel gevonden in een weiland vlak bij haar ouderlijk huis. Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet. In het dorp gingen onmiddellijk geruchten dat het een buitenlander moest betreffen, uit een andere cultuur, en ja, die woonden in het asielzoekerscentrum buiten het dorp. Een redelijke gedachte. Niet voor het Openbaar Ministerie, dat vond deze gedachtegang maar racistisch. Een dag later werd een dorpsgenoot gearresteerd en in een persconferentie van politie en justitie als verdachte gebrandmerkt. Opluchting alom, geen moord met een racistische achtergrond. Maar drie dagen later moest justitie de Fries vrijlaten. Het was vast komen te staan dat hij het onmogelijk gedaan kon hebben. Maar ook toen was het asielzoekerscentrum nog niet in beeld.
  zaterdag 9 mei 2020 @ 12:39:13 #106
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193029922
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Fortuyn schreef dat op als een gedachte uit het dorp. Niet als een voorspelling:

Ze werd na een avondje stappen met doorgesneden keel gevonden in een weiland vlak bij haar ouderlijk huis. Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet. In het dorp gingen onmiddellijk geruchten dat het een buitenlander moest betreffen, uit een andere cultuur, en ja, die woonden in het asielzoekerscentrum buiten het dorp. Een redelijke gedachte. Niet voor het Openbaar Ministerie, dat vond deze gedachtegang maar racistisch. Een dag later werd een dorpsgenoot gearresteerd en in een persconferentie van politie en justitie als verdachte gebrandmerkt. Opluchting alom, geen moord met een racistische achtergrond. Maar drie dagen later moest justitie de Fries vrijlaten. Het was vast komen te staan dat hij het onmogelijk gedaan kon hebben. Maar ook toen was het asielzoekerscentrum nog niet in beeld.
Naar achteraf blijkt, terecht.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_193029969
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Fortuyn schreef dat op als een gedachte uit het dorp. Niet als een voorspelling:

Ze werd na een avondje stappen met doorgesneden keel gevonden in een weiland vlak bij haar ouderlijk huis. Een keel doorsnijden, dat is iets wat een Fries niet doet. In het dorp gingen onmiddellijk geruchten dat het een buitenlander moest betreffen, uit een andere cultuur, en ja, die woonden in het asielzoekerscentrum buiten het dorp. Een redelijke gedachte. Niet voor het Openbaar Ministerie, dat vond deze gedachtegang maar racistisch. Een dag later werd een dorpsgenoot gearresteerd en in een persconferentie van politie en justitie als verdachte gebrandmerkt. Opluchting alom, geen moord met een racistische achtergrond. Maar drie dagen later moest justitie de Fries vrijlaten. Het was vast komen te staan dat hij het onmogelijk gedaan kon hebben. Maar ook toen was het asielzoekerscentrum nog niet in beeld.
Het probleem is alleen dat dit geen 'redelijke gedachte' is, maar een gevalletje "No true Scotsman". Het wordt vaak onder de noemer 'logische gevolgtrekking uit de statistiek' geschoven, maar veelal is het 'ons soort mensen doet dit niet' en wantrouwen naar buitenstaanders iets dat daar lost van staat. Dat is een gevoel dat statistiek overstijgt. Je ziet het ook aan de projectie van b.v. Trump dat immigranten uit Midden- en Zuid-Amerika allemaal criminelen zouden zijn, terwijl uit onderzoek blijkt dat de misdaadcijfers onder die migranten juist significant lager liggen dan onder de algehele populatie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193030028
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het probleem is alleen dat dit geen 'redelijke gedachte' is, maar een gevalletje "No true Scotsman". Het wordt vaak onder de noemer 'logische gevolgtrekking uit de statistiek' geschoven, maar veelal is het 'ons soort mensen doet dit niet' en wantrouwen naar buitenstaanders iets dat daar lost van staat.
Punt is dat dat citaat aangeeft dat Fortuyn de schuld bij een asielzoeker neerlegt.

Maar dat doet Fortuyn niet, hij levert vooral kritiek op de overheid die allereerst een Nederlandse dader zocht. Want racisme.

quote:
Dat is een gevoel dat statistiek overstijgt. Je ziet het ook aan de projectie van b.v. Trump dat immigranten uit Midden- en Zuid-Amerika allemaal criminelen zouden zijn, terwijl uit onderzoek blijkt dat de misdaadcijfers onder die migranten juist significant lager liggen dan onder de algehele populatie.
O, heb je hier een bron van. Alleen het bekijken van de gevangenispopulatie laat al zien dat er flink meer Latijns-Amerikaanse, dan wit-Amerikaanse criminelen zijn.
pi_193030067
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Punt is dat dat citaat aangeeft dat Fortuyn de schuld bij een asielzoeker neerlegt.

Maar dat doet Fortuyn niet, hij levert vooral kritiek op de overheid die allereerst een Nederlandse dader zocht. Want racisme.
[..]

O, heb je hier een bron van. Alleen het bekijken van de gevangenispopulatie laat al zien dat er flink meer Latijns-Amerikaanse, dan wit-Amerikaanse criminelen zijn.
Ja hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193030143
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja hoor.
Ik lees niet dat de misdaadcijfers onder die groepen juist significant lager liggen dan onder de gehele populatie.
pi_193030172
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:56 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik lees niet dat de misdaadcijfers onder die groepen juist significant lager liggen dan onder de gehele populatie.
quote:
It showed that in 2015, undocumented immigrants had a criminal conviction rate 50 percent below that of native-born Americans. The conviction rate of those here legally was 66 percent below.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193030236
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:58 schreef Monolith het volgende:
It showed that in 2015, undocumented immigrants had a criminal conviction rate 50 percent below that of native-born Americans. The conviction rate of those here legally was 66 percent below.
1. Dat gaat specifiek over Texas.
2. Hoe lang zijn die migranten al in Texas? Als je als criminele Amerikaan je hele leven in Amerika woont, zul je ook daar je misdaden begaan hebben. Als criminele Mexicaan kom je de grens over en zul je in beginsel geen Amerikaans strafblad hebben.
pi_193030268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]

1. Dat gaat specifiek over Texas.
2. Hoe lang zijn die migranten al in Texas? Als je als criminele Amerikaan je hele leven in Amerika woont, zul je ook daar je misdaden begaan hebben. Als criminele Mexicaan kom je de grens over en zul je in beginsel geen Amerikaans strafblad hebben.
1) Ja dat gaat specifiek over Texas ja. Mag dat niet?
2) Dat slaat natuurlijk nergens op. Het gaat hier niet om 'ooit veroordeeld zijn'. Het gaat om conviction rates per jaar:

quote:
This brief uses data from the Texas Department of Public Safety (DPS) obtained through a Public Information Act (PIA) request.6 The Texas DPS data separately show the number of convictions and arrests of illegal and legal immigrants for 44 and 46 different crimes, respectively, in the state of Texas by year from January 1, 2011, to November 15, 2017. This brief reports the conviction and arrest rates for each subpopulation of natives, illegal immigrants, legal immigrants, and all immigrants combined. This allows for a comparison of conviction and arrest rates between these subpopulations. This brief additionally displays conviction and arrest rates by select crimes.
Iets meer lezen en iets minder gelijk je eigen mening bevestigd willen zien met pseudokritiek graag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193030295
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2020 22:13 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Hoe kan je met de figuren die bij zo'n omroep betrokken zijn en waarvan je weet dat ze er op afkomen daar (al dan niet stiekem) nou op hopen?
Dit is gewoon voor radicaalrechtse gekkies en complotdenkers. Net zoals in principe de FvD overigens. Zelfde doelgroep van maatschappelijk en sociaal teleurgestelde figuren.
Het is alsof je een roedel honden in een ruimte zet met overal brokjes en botten en je maar hoopt dat ze niks aanraken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_193030347
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:06 schreef Monolith het volgende:
Iets meer lezen en iets minder gelijk je eigen mening bevestigd willen zien met pseudokritiek graag.
Iets meer lezen? Je quote nu uit een andere bron.
pi_193030355
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 13:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Iets meer lezen? Je quote nu uit een andere bron.
Ik quote uit de link naar het onderzoek dat men aanhaalt. Dat is namelijk het mooie aan het internet. Als je een bron aanhaalt, dan kun je er direct naar linken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 9 mei 2020 @ 13:21:03 #117
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_193030449
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:26 schreef Nikonlover het volgende:
Hier verder. Het vorige topic: NWS / Ongehoord Nederland, een nieuwe publieke omroep

https://www.nu.nl/media/6(...)hoord-nederland.html
[..]

Heeft dit kans van slagen? Er zijn vast genoeg mensen te vinden die ongeveer zo denken als zij, maar daadwerkelijk omroeplid worden is weer een ander verhaal.

Een uitgebreider stuk, van het AD & regiokranten:
[..]

O leuk een echte Nederlandse Fascisten Omroep

LANDGENOTEN

Het blanke volk zal moeten opstaan tegen de in he geniep binnengeslopen zwarte landverraders en joods gepeupel
Het is tijd om de koloniën te heroveren op dit gajes
DE VOC mentaliteit met trotse slavenschepen moet terug keren naar de west

Kunne ze niet bij Harry Mens en paar minuut kopen >
quote:
Ongehoord Nederland zendt niet per direct uit. De bij de Kamer van Koophandel als Omroepvereniging Ongehoord Nederland geregistreerde omroep mikt op een toekomstige plek in het publieke omroepbestel.

De initiatiefnemers richten zich op televisie- en radioprogramma's over onder meer de zorgen rond migratie en "de zin en onzin" van klimaatverandering.

Ook de discussie over Zwarte Piet en een kritisch geluid over de Europese Unie zullen volgens de omroep aan bod komen.

De oprichters van Ongehoord Nederland zeggen te worden gesteund door de politieke partijen PVV en Forum voor Democratie.

Ze zien "zeker een derde" van Nederland als hun doelgroep.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 09-05-2020 13:45:51 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zaterdag 9 mei 2020 @ 13:36:46 #118
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_193030619
quote:
9s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:00 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Maar ik weet nu wel dat de bosbranden aangestoken waren omdat 5g straling tegengehouden wordt door bomen en ze willen dat iedereen dement wordt.
Ik bedoel, Pim zegt het zelf.

Het was inderdaad een zielige vertoning. En dan die Ybeltje die helemaal blij reageerde toen Pim liet weten dat hij Volkert had laten weten dat hij boos was door een 'haunted house situatie'. Fucking bizar.
Wat zij doet komt niet eens in de buurt van een interview. Ze leest alleen een voorgeschreven tekst voor en wat volgt is een nauwelijks onderbroken monoloog van een gek. Je zou ergens nog interessant kunnen zijn als die mensen worden uitgedaagd met scherpe vragen maar dat gebeurt ook niet. Vreemd want zo'n Arnold Karskens moet als journalist toch wel een beetje weten hoe je een interessant programma maakt?
:')
pi_193031239
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 12:58 schreef Monolith het volgende:

[..]


[..]

Ja zo ken ik er nog een paar. Er zijn genoeg steden en staten waar ze niet vervolgd/opgepakt worden voor ong alles..

Democraten die de wet bewust niet volgen en overtreden.
pi_193031372
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 mei 2020 14:39 schreef JANdeDERDE het volgende:

[..]

Ja zo ken ik er nog een paar. Er zijn genoeg steden en staten waar ze niet vervolgd/opgepakt worden voor ong alles..

Democraten die de wet bewust niet volgen en overtreden.
Ja jij kunt inderdaad vast van alles bij elkaar fantaseren, maar ik zie geen argument waarom er relatief meer of minder veroordeling zouden zijn op basis van verblijfsstatus.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_193031485
Jij geeft aan

It showed that in 2015, undocumented immigrants had a criminal conviction rate 50 percent below that of native-born Americans

Ik zeg dat er steden en staten zijn waar deze mensen amper meer opgepakt worden of de rechtszaak geseponeerd wordt.

Sanctuary city. ... Sanctuary city (French: ville sanctuaire; Spanish: ciudad santuario) refers to municipal jurisdictions, typically in North America, that limit their cooperation with the national government's effort to enforce immigration law.

while still turning over those who have committed serious crimes.

Ze gaan ze niet oppakken voor een winkeldiefstal want dan moet je ze eigenlijk het land uitsturen. Maar dat is zielig.
pi_193064553
Ybeltje weg en Niemoller uit het bestuur. Als ineens Niemoller de stem van de redelijkheid is ben je toch ver heen als organisatie zeg.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 11 mei 2020 @ 13:37:50 #123
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193064619
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 13:33 schreef kalinhos het volgende:
Ybeltje weg en Niemoller uit het bestuur. Als ineens Niemoller de stem van de redelijkheid is ben je toch ver heen als organisatie zeg.
Kut, het is dus alweer over nu het net leuk dreigt te gaan worden.
We have always been at war with Eastasia.
pi_193065194
Ybeltje Berckmoes en Joost Niemöller stappen op bij omroep Ongehoord Nederland. Berckmoes verlaat het bestuur en stopt als programmamaker, Niemöller verlaat de Raad van Toezicht maar wil wel programma’s blijven maken.
https://tpo.nl/2020/05/11(...)ongehoord-nederland/
Shit... ik vond IJbeltje wel aandoenlijk met die onhandige stupide filmpjes

Karksens moet blijven. Vooral meer vertellen over zijn gesprekken en brieven met Jezus en blijven doorgaan met een extreemrechtse opstand voorspellen.
  maandag 11 mei 2020 @ 14:11:47 #125
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_193065234
Zonde van Niemoller :N Had wel behoefte aan een leuke tutorial schedelmeten.

Wacht. Hij blijft nog wel videos maken. Er is nog hoop _O_
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 11 mei 2020 @ 14:18:23 #126
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193065351
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
Ybeltje Berckmoes en Joost Niemöller stappen op bij omroep Ongehoord Nederland. Berckmoes verlaat het bestuur en stopt als programmamaker, Niemöller verlaat de Raad van Toezicht maar wil wel programma’s blijven maken.
https://tpo.nl/2020/05/11(...)ongehoord-nederland/
Shit... ik vond IJbeltje wel aandoenlijk met die onhandige stupide filmpjes

Karksens moet blijven. Vooral meer vertellen over zijn gesprekken en brieven met Jezus en blijven doorgaan met een extreemrechtse opstand voorspellen.
Duidelijk weer een oor aangenaaid door de slinkse elite, die de wekelijkse show Bellen met Boven na slechts 1 pilotaflevering al tot de enkels heeft afgezaagd, terwijl er zoveel moois in het vat zat. Volgende aflevering zou met Joop Glimmerveen zijn, maar die had nu afgezegd uit angst voor imagoschade.
We have always been at war with Eastasia.
  maandag 11 mei 2020 @ 14:41:04 #127
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_193065752
quote:
8s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:18 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Duidelijk weer een oor aangenaaid door de slinkse elite, die de wekelijkse show Bellen met Boven na slechts 1 pilotaflevering al tot de enkels heeft afgezaagd, terwijl er zoveel moois in het vat zat. Volgende aflevering zou met Joop Glimmerveen zijn, maar die had nu afgezegd uit angst voor imagoschade.
En met wie had Glimmerveen willen bellen? Jakobse en Van Es? Mussert? Van Geelkerken? Rost van Tonningen?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  maandag 11 mei 2020 @ 14:46:02 #128
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193065824
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En met wie had Glimmerveen willen bellen? Jakobse en Van Es? Mussert? Van Geelkerken? Rost van Tonningen?
Met Ybeltje via een straalverbinding. Hij had er zelfs de donderdagavond voor vrijgehouden.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 mei 2020 @ 20:17:51 #129
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_193071174
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
Ybeltje Berckmoes en Joost Niemöller stappen op bij omroep Ongehoord Nederland. Berckmoes verlaat het bestuur en stopt als programmamaker, Niemöller verlaat de Raad van Toezicht maar wil wel programma’s blijven maken.
https://tpo.nl/2020/05/11(...)ongehoord-nederland/
Shit... ik vond IJbeltje wel aandoenlijk met die onhandige stupide filmpjes

Karksens moet blijven. Vooral meer vertellen over zijn gesprekken en brieven met Jezus en blijven doorgaan met een extreemrechtse opstand voorspellen.
is alleen Karskens over van de bekende gezichten? Haye moest ook al vroeg het veld ruimen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 mei 2020 @ 20:28:04 #130
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_193071369
Bij Elsevier is het fileermes ook uit de keukenla gehaald:

https://www.elsevierweekb(...)of-te-lachen-755451/
We have always been at war with Eastasia.
pi_193071540
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 14:39 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Welk een onrecht weer.. !!
Snap het ook niet zo. "Ongehoord" vinden ze zich. GeenStijl en de FP hier zijn zo'n beetje de grootste forums van Nederland en daar worden ze non-stop gehoord.
Daarnaast wordt elke scheet van Wilders en Baudete ook groots in elke krant geknald. Ik zie Baudet vrijwel elke dag het nieuws overal wel halen. Rob Jetten niet.

Ongehoord :')
Misschien horen ze zichzelf niet boven hun eigen geschreeuw uit :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193071803
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Snap het ook niet zo. "Ongehoord" vinden ze zich. GeenStijl en de FP hier zijn zo'n beetje de grootste forums van Nederland en daar worden ze non-stop gehoord.
Daarnaast wordt elke scheet van Wilders en Baudete ook groots in elke krant geknald. Ik zie Baudet vrijwel elke dag het nieuws overal wel halen. Rob Jetten niet.

Ongehoord :')
Misschien horen ze zichzelf niet boven hun eigen geschreeuw uit :?
Je ziet in die hoek inderdaad een heel sterk Calimerogedrag.
pi_193072269
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:28 schreef -XOR- het volgende:
Bij Elsevier is het fileermes ook uit de keukenla gehaald:

https://www.elsevierweekb(...)of-te-lachen-755451/
quote:
De voormalige oorlogsverslaggever, die weleens de indruk wekt aan zijn gevaarlijke werkzaamheden een posttraumatische stressstoornis te hebben overgehouden, is de grote baas van de omroep in wording. Hij is elk geval een ervaren journalist. Hij heeft zelfs, zo onthulde hij begin dit jaar, een keer Jezus ontmoet. Zulke mensen zijn inderdaad schaars bij de MSM, inclusief de EO.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193072861
quote:
1s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:47 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Je ziet in die hoek inderdaad een heel sterk Calimerogedrag.
Bovendien, als ze zich ook in hun eigen groep en omgeving niet zo gehoord voelen, misschien komt dat wel doordat ze gewoon een egocentrische eikel zijn. Tenminste, elke Baudet/Wilders/Trump fan in mijn omgeving is gewoon niet aardig.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_193074068
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:40 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Bovendien, als ze zich ook in hun eigen groep en omgeving niet zo gehoord voelen, misschien komt dat wel doordat ze gewoon een egocentrische eikel zijn. Tenminste, elke Baudet/Wilders/Trump fan in mijn omgeving is gewoon niet aardig.
Dat zou best kunnen. Wel of niet aardig heb ik niet zo'n mening over maar ze zijn vaak wel wat simpel heb ik het idee.
  dinsdag 12 mei 2020 @ 09:37:38 #136
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_193078615
quote:
10s.gif Op maandag 11 mei 2020 21:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

[..]

_O-

Wel jammer want vroeger was het een goede journalist.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_193078771
quote:
0s.gif Op maandag 11 mei 2020 20:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Snap het ook niet zo. "Ongehoord" vinden ze zich. GeenStijl en de FP hier zijn zo'n beetje de grootste forums van Nederland en daar worden ze non-stop gehoord.

Pff maar hebben zj ooit contact gelegd met wijlen Pimmetje via een medium?
NOU DAN
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_193079205
IJbeltje: Pim, mag ik je tutoyeren ?
Pim: Ga lekker naar huis, koken, veel beter
----

Zo sprak de Heilige Geest.... Keep up the spirit, Pim
pi_193208431
Joost Niemoller, die ook betrokken is bij Ongehoord Nederland, loopt weer eens nepnieuws te verspreiden.

JPeterBurger twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:33:29 Foto's checken in een paar seconden, zo doe je dat. Je ziet iemand, in dit geval @JoostNiemoller, met 43.000 volgers, een foto retweeten waarvan je denkt: lijkt me sterk. 1/3 https://t.co/AyvURIdseh reageer retweet
JPeterBurger twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:33:30 Je klikt met rechtermuisknop op die foto en kiest 'Afbeelding zoeken in Google'. 2/3 https://t.co/uOwUEOEkBX reageer retweet
JPeterBurger twitterde op dinsdag 19-05-2020 om 14:33:31 Google geeft 1 resultaat, van 22 augustus 2018, een heidag van het kabinet, lang voor pandemie en anderhalvemetermaatschappij. Klaar. Meer tips: https://t.co/LegpVXUGLJ 3/3 https://t.co/cgFL9k6Lxy reageer retweet
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201856190
twitter



  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:54:40 #141
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201856243
quote:
Begrijp de NPO wel. Ik denk dat Janmaat bijvoorbeeld ook geen eigen omroep had gekregen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201856279
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 07:54 schreef Megumi het volgende:

[..]
Begrijp de NPO wel. Ik denk dat Janmaat bijvoorbeeld ook geen eigen omroep had gekregen. :P
Ongehoord voldoet aan criteria zij hebben immers de benodigde leden en is niet nog meer van hetzelfde.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:07:13 #143
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_201856305
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:02 schreef Nober het volgende:

[..]
Ongehoord voldoet aan criteria zij hebben immers de benodigde leden en is niet nog meer van hetzelfde.
Op zich ben je niet verplicht om naar nepnieuws en dergelijke te kijken dus of deze omroep er komt is niet zo erg. En misschien net zo grappig als Janmaat altijd was.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_201857692
Karskens, die ooit een extreemrechtse revolutie voorspelde te mei 2016.
Hij wilde dat graag zien gebeuren ?
ON heeft vanaf het begin zich vijandig opgesteld tav NPO en NOS.
Hee logisch dat de contacten ON met hen koeltjes zijn,
Karskens legt niet uit wat er precies vertraagd wordt met de programmering van hun nepnieuws.
pi_201858940
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe dat werkt bij de NPO, als je toegelaten bent door de minister dan heb je toch recht op een bepaalde hoeveelheid zendtijd?

Van mij hoeft die kneuzen omroep niet op TV, bovendien worden ze al luid en duidelijk gehoord op sociale scheld media zoals Twitter, maar goed, als ze toegelaten zijn kun je ze moeilijk weigeren lijkt mij.
٩๏̯͡๏)۶
pi_201859033
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:04 schreef Ronald het volgende:
Ik snap eigenlijk niet helemaal hoe dat werkt bij de NPO, als je toegelaten bent door de minister dan heb je toch recht op een bepaalde hoeveelheid zendtijd?

Van mij hoeft die kneuzen omroep niet op TV, bovendien worden ze al luid en duidelijk gehoord op sociale scheld media zoals Twitter, maar goed, als ze toegelaten zijn kun je ze moeilijk weigeren lijkt mij.
Karskens heeft ook niet gezegd dat ON zendtijd geweigerd is door de NPO-programmeurs
Hij had het over 'tegenwerken en vertragen' .
Wat bedoelde hij...Hoezo vertragen ?
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:22:14 #147
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201859098
quote:
quote:
Hierin belichten we urgente maatschappelijke thema’s van een andere zijde, zoals massa-immigratie, woningnood, klimaatdrammerij, stijgende energieprijzen, de coronapas, de uitdijende politieke macht van de Europese Unie en de afbraak van onze tradities.
Eindelijk objectief en onafhankelijk nieuws :')

Verder een vaag bericht van ON. Die stelt in die ledenmail alleen maar dat NPO zich 'niet als teamspeler opstelt.' En in dezelfde mail staat dat de minister ON gewoon toelaat in het publiek bestel?

[ Bericht 4% gewijzigd door sinterklaaskapoentje op 22-10-2021 12:26:51 (sdfsdf) ]
:')
pi_201859231
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
[..]
Eindelijk objectief en onafhankelijk nieuws :')
Je bedoelt subjectief en politiekgebonden nepnieuws

quote:
Verder een vaag bericht van ON. Die stelt in die ledenmail alleen maar dat NPO zich 'niet als teamspeler opstelt.' En in dezelfde mail staat dat de minister ON gewoon toelaat in het publiek bestel?
ON heeft zich vanaf de eerste dag van oprichting anti NOS, anti NPO opgesteld: we zijn ongehoord
Logisch dat de relaties niet hartverwarmend zijn... En die vijandigheid zie je terug in hun klacht : we worden tegengewerkt.
pi_201859293
In het rechts-anarchistische hoekje wil het maar niet gezellig worden. Je ziet het aan de aanhangers op dit forum. Waar de overige forummers elkaar bijvallen, nuanceren of proberen te begrijpen, zie je de ‘ongehoorden’ zelfs elkaar in de haren vliegen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:45:56 #150
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_201859353
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:37 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je bedoelt subjectief en politiekgebonden nepnieuws
[..]
ON heeft zich vanaf de eerste dag van oprichting anti NOS, anti NPO opgesteld: we zijn ongehoord
Logisch dat de relaties niet hartverwarmend zijn... En die vijandigheid zie je terug in hun klacht : we worden tegengewerkt.
Ja, dat bedoel ik, vandaar de " :') "

Niemuller zegt dat NPO WEIGERT om ON zendtijd te geven, maar in de mail staat dat de minister ze gewoon heef toegelaten. Dus welk recht heeft NPO om wat dan ook te weigeren? Juridische strijd? Tegen wie? Op basis van wat? Wie 'is' NPO? Waarom? ON is zoals je verwacht van de omroep weer extreem vaag.
:')
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:53:27 #151
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201859444
Goede objectieve omroep met echt nieuws wat achteraf ook altijd bleek te kloppen.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:59:34 #152
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_201859507
Hoe ik voor me zie dat die gesprekken zijn gegaan:

ON: "Wij eisen elke dag een half uur zendtijd om 20.00u op NPO1 voor ons eigen nieuwsprogramma"
NPO: "Dat is niet mogelijk, als beginnende omroep beginnen jullie met 2 uur zendtijd per week verdeeld over maandag- en donderdagavond om 23.30u en een nachtprogramma op NPO Radio 1"
ON: "Huu! Schande! Tegenwerking! Rechtszaken!"

:')
pi_201860906
Wat een zielenpieten bij 'ongehoord' Nederland. Lijken de huilebalken van Bij1 wel _O- .
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:57:46 #154
80382 manny
30 is best veel
pi_201861555
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Sirolf het volgende:
Hoe ik voor me zie dat die gesprekken zijn gegaan:

ON: "Wij eisen elke dag een half uur zendtijd om 20.00u op NPO1 voor ons eigen nieuwsprogramma"
NPO: "Dat is niet mogelijk, als beginnende omroep beginnen jullie met 2 uur zendtijd per week verdeeld over maandag- en donderdagavond om 23.30u en een nachtprogramma op NPO Radio 1"
ON: "Huu! Schande! Tegenwerking! Rechtszaken!"

:')
We waren er niet bij, maar dit zou wel eens beangstigend dicht bij de waarheid kunnen zijn

Voor die rechtszaak zullen ze die tegenwerking wel aan moeten tonen, ben benieuwd waarmee ze komen. Misschien, denk het niet maar toch, zit de NPO wel helemaal mis...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_201861816
quote:
Vaag bericht.

Hoe moet ik me dat tegenwerken en vertragen zien dan?

Wees eens duidelijk. Hier kan toch niemand iets mee, behalve de verongelijkten, complotters en wappies die hier als schaapjes meteen mee aan de haal gaan. Karskens beweert iets, dan zal het wel kloppen. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_201862600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:59 schreef Sirolf het volgende:
Hoe ik voor me zie dat die gesprekken zijn gegaan:

ON: "Wij eisen elke dag een half uur zendtijd om 20.00u op NPO1 voor ons eigen nieuwsprogramma"
NPO: "Dat is niet mogelijk, als beginnende omroep beginnen jullie met 2 uur zendtijd per week verdeeld over maandag- en donderdagavond om 23.30u en een nachtprogramma op NPO Radio 1"
ON: "Huu! Schande! Tegenwerking! Rechtszaken!"

:')
Ik zie die leden al helemaal klaarzitten op de bank. Bitterballen frikandellen op tafel met Nederlands vlaggetje. Armen over elkaar verontwaardigde blik op hun gezicht. Kwaad dat hun kritsche kijk op de MSM niet gehoord wordt.
Toch lachen een omroep die ongehoord heet en die een rechtzaak start omdat ze zich niet gehoord voelen in onderhandelingen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_202013763
‘Zeer geschrokken’ NPO wil onderzoek antisemitische uitlatingen ON!
---
Dankers leidt een rechts-radicale denktank die geregeld antisemitische teksten verspreidt. Nationaal Coördinator Antisemitisme Bestrijding Eddo Verdoner zei in reactie op onderzoek van NRC dat hij ‘in overleg’ wil met het Openbaar Ministerie over de ‘pure haat’ die verspreid wordt door deze stichting, Gefira.

‘Volstrekt onacceptabel’
Zo wordt er in een recent bulletin van Gefira geschreven over de macht van Joden en de vermeende ondermijning van het ‘witte’ Europa. Jodenhaat zou worden overdreven door joodse organisaties. Het Nederlandse slavernijverleden zou volgens Gefira voor ‘naar schatting 50 procent’ voor rekening van Joden komen.

+++++

Bron:https://www.ad.nl/show/ze(...)atingen-on~a2ef0705/
pi_202013779
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
‘Zeer geschrokken’ NPO wil onderzoek antisemitische uitlatingen ON!
---
Dankers leidt een rechts-radicale denktank die geregeld antisemitische teksten verspreidt. Nationaal Coördinator Antisemitisme Bestrijding Eddo Verdoner zei in reactie op onderzoek van NRC dat hij ‘in overleg’ wil met het Openbaar Ministerie over de ‘pure haat’ die verspreid wordt door deze stichting, Gefira.

‘Volstrekt onacceptabel’
Zo wordt er in een recent bulletin van Gefira geschreven over de macht van Joden en de vermeende ondermijning van het ‘witte’ Europa. Jodenhaat zou worden overdreven door joodse organisaties. Het Nederlandse slavernijverleden zou volgens Gefira voor ‘naar schatting 50 procent’ voor rekening van Joden komen.

+++++

Bron:https://www.ad.nl/show/ze(...)atingen-on~a2ef0705/
NPO is pro Palestina, niks aan de hand dus.
pi_202013883
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:29 schreef Nober het volgende:

[..]
NPO is pro Palestina, niks aan de hand dus.
NPO is niet anti-semitisch. Het gaat niet om wat een NPO-bestuur denkt.
Het gaat om dat Nederlanders niet zulke jodenhaters zoals deze ON-bobo als bestuurder wil van een PO, betaald door hun belastingcenten..

Net zoals bij FvD is het geen toeval dat zulke extreemrechtse lieden bij de club kunnen komen.
Het zijn de extreemrechtse neigingen van de mensen aan de top die deuren openzetten.... bijv Karskens en Niemoller
  woensdag 3 november 2021 @ 13:39:56 #160
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_202013922
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
‘Zeer geschrokken’ NPO wil onderzoek antisemitische uitlatingen ON!
---
Dankers leidt een rechts-radicale denktank die geregeld antisemitische teksten verspreidt. Nationaal Coördinator Antisemitisme Bestrijding Eddo Verdoner zei in reactie op onderzoek van NRC dat hij ‘in overleg’ wil met het Openbaar Ministerie over de ‘pure haat’ die verspreid wordt door deze stichting, Gefira.

‘Volstrekt onacceptabel’
Zo wordt er in een recent bulletin van Gefira geschreven over de macht van Joden en de vermeende ondermijning van het ‘witte’ Europa. Jodenhaat zou worden overdreven door joodse organisaties. Het Nederlandse slavernijverleden zou volgens Gefira voor ‘naar schatting 50 procent’ voor rekening van Joden komen.

+++++

Bron:https://www.ad.nl/show/ze(...)atingen-on~a2ef0705/
Niets mis met wat diversiteit. Maar dit gaat wel érg ver. Terecht als men hier naar gaat kijken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_202014127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 12:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]
Ja, dat bedoel ik, vandaar de " :') "

Niemuller zegt dat NPO WEIGERT om ON zendtijd te geven, maar in de mail staat dat de minister ze gewoon heef toegelaten. Dus welk recht heeft NPO om wat dan ook te weigeren? Juridische strijd? Tegen wie? Op basis van wat? Wie 'is' NPO? Waarom? ON is zoals je verwacht van de omroep weer extreem vaag.
Niemuller kennen zal het wel weer een schreeuwerige leugen zijn
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_202014649
Zijn de lavendel nazi's al met programma's bezig of vullen ze hun tijd met roepen dat ze niet gehoord worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 3 november 2021 @ 15:09:48 #163
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_202014945
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 13:27 schreef Bluesdude het volgende:
‘Zeer geschrokken’ NPO wil onderzoek antisemitische uitlatingen ON!
---
Dankers leidt een rechts-radicale denktank die geregeld antisemitische teksten verspreidt. Nationaal Coördinator Antisemitisme Bestrijding Eddo Verdoner zei in reactie op onderzoek van NRC dat hij ‘in overleg’ wil met het Openbaar Ministerie over de ‘pure haat’ die verspreid wordt door deze stichting, Gefira.

‘Volstrekt onacceptabel’
Zo wordt er in een recent bulletin van Gefira geschreven over de macht van Joden en de vermeende ondermijning van het ‘witte’ Europa. Jodenhaat zou worden overdreven door joodse organisaties. Het Nederlandse slavernijverleden zou volgens Gefira voor ‘naar schatting 50 procent’ voor rekening van Joden komen.

+++++

Bron:https://www.ad.nl/show/ze(...)atingen-on~a2ef0705/
Alles mag, zo begrijp ik, zolang het een mening is en geen misinformatie. En programma's vooraf weigeren mag ook niet.

Wel interessant dat schuren tegen die vage regels. Na het neo-nazi nieuwsbulletin roepen dat het allemaal een mening is en dan mag het _O-
:')
pi_202015588
Inmiddels is de man afgetreden
quote:
Taco Dankers, voorzitter van de Raad van Toezicht van aspirant-omroep Ongehoord Nederland, treedt terug vanwege ,,controverse rondom zijn persoon”, aldus een verklaring van de omroep.
quote:
In een verklaring, later uitgevaardigd door Ongehoord Nederland, laat Dankers weten zich niet te herkennen in het beeld dat van hem geschetst is. ,,Ik distantieer mij in de meest krachtige bewoordingen van antisemitisme, racisme en uitspraken die leiden tot polarisatie, discriminatie en haatzaaien. Mijn aanblijven zou de belangrijke missie van Ongehoord Nederland schaden. Daarom leg ik mijn functie neer als voorzitter van de Raad van Toezicht.”
https://www.telegraaf.nl/(...)d-weg-na-controverse

Netjes, goed en snel gehandeld.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_202092716
twitter


twitter
  maandag 8 november 2021 @ 22:46:37 #166
80382 manny
30 is best veel
pi_202093106
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 22:20 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]
Prima uitleg, als ik zo 2e clipje bekijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door manny op 08-11-2021 22:55:26 ]
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_202093436
heeeeeeeeeee Marianne dorhout.... Ze leeft nog..
pi_202156373
twitter

Toch goed dat ze er zijn _O_
pi_202159329
Sympathieke figuranten ook bij dat filmpje.

twitter
pi_202159618
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 12:35 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Toch goed dat ze er zijn _O_
Is deze hele uitzending ergens te bewonderen?
pi_202159788
Wel genot dat de enige echte Piet Diego hieraan meedoet. Dan weet je meteen hoe hij erin staat _O_

pi_202161139
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 12:55 schreef gniffie het volgende:
[tweet="1234428631964889088","752897640283664384","job_polak","http://pbs.twimg.com/profile_images/1212140212085837825/DEqHdjEu_normal.jpg","Mon Mar 02 10:41:35 +0000 2020"]Dat Joost "schedelmeter" Niemöller in letterlijk de allereerste online uitzending van #ongehoordnederland al een zwaar antisemitische Stormfrontveteraan en ex-Nationale Aliantie activist weet op te voeren als zogenaamd stikstof expert is bijna performance art.[/tweet]

Klopt dit :') ? Wat een enge bende is het ook
Joost Niemöller is dan ook een heel enge man. Dergelijke clowns, alsook de rest van het ON-circus, vertegenwoordigen vooral een klein deel van racistisch rechts Nederland. Uiteraard ook ten koste van het welwillende deel van rechts, wellicht is dat zelfs de bedoeling van deze omroep. Rechts mag immers niet groot worden van de elite.
pi_202161218
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 19:20 schreef n__n het volgende:
wellicht is dat zelfs de bedoeling van deze omroep. Rechts mag immers niet groot worden van de elite.
heee..... origineel complottheorie
pi_202161243
quote:
9s.gif Op zaterdag 13 november 2021 17:40 schreef Poepz0r het volgende:
Wel genot dat de enige echte Piet Diego hieraan meedoet. Dan weet je meteen hoe hij erin staat _O_

Hij doet het ook goed, als we nog in een normale tijd leefde zat hij gewoon bij de NTR.
pi_202161864
Zwarte piet is niet een probleem. In Alkmaar was niemand van KOZP, dus hopla, Zwarte pieten. En een superleuke intocht. Het probleem zit eerder in KOZP.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202161992
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zwarte piet is niet een probleem. In Alkmaar was niemand van KOZP, dus hopla, Zwarte pieten. En een superleuke intocht. Het probleem zit eerder in KOZP.
Die intocht was net zo leuk met roetveeg pieten :'). Volwassenen die denken dat een feest leuker is als een fantasiefiguur zwart is :'). Als de zwarte piet al niet racistisch was, dan issie nu volledig gekaapt door de racistische medemens, en derhalve een racisme symbool.
pi_202162017
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:08 schreef koemleit het volgende:

[..]
Die intocht was net zo leuk met roetveeg pieten :'). Volwassenen die denken dat een feest leuker is als een fantasiefiguur zwart is :'). Als de zwarte piet al niet racistisch was, dan issie nu volledig gekaapt door de racistische medemens, en derhalve een racisme symbool.
hoho, wie was er begonnen met uitsluiten van Zwarte piet vanwege zijn huidskleur.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_202162252
Ongehoord Wappieland.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_202162298
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 20:10 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
hoho, wie was er begonnen met uitsluiten van Zwarte piet vanwege zijn huidskleur.
Het gaat niet om de aanleiding, maar om de gevolgen. Om het beladen te maken: een swastika is ook van origine geen nazisymbool. Integendeel zelfs, een vruchtbaarheidsteken van het vredelievende boeddhisme. Toch laat iemand zonder nazistische sympathieën het wel uit zijn hoofd om bij zijn volle verstand een hakenkruis boven zijn huis te schilderen. Het totaal niet haatdragende symbool is gekaapt door een stel gekken die iets vreselijks hebben gedaan.
Zo is ook de op zich onschuldig bedoelde Zwarte Piet gekaapt door gefrustreerde activisten. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
pi_202162344
Niet mee eens. Sinterklaascentrales krijgen alleen maar vraag naar Zwarte pieten. daar zit geen activisme bij.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203779821
Nu op NPO1

Raisa Blommestein als panellid. :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203779856
En van Houwelingen(FvD) _O_
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:40:24 #183
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_203779911
Beter dan satire dit. Wat een klucht
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_203779919
zenden ze al uit dan?
pi_203779927
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:40 schreef fubaaar22 het volgende:
zenden ze al uit dan?
Ja nu op 1

Topshow *O*
pi_203780001
Parodie op een talkshow.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203780107
Raisagodin _O_
  dinsdag 22 februari 2022 @ 12:56:22 #188
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_203780156
wat een onzin

dat ON

Euroa is de schukld als Rusland een land met een demovcratisch gekozen regering binnenvalt

De Baltische staten zijn de volgende aan de beurt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_203780219
Straks vertelt de presentatrice nog dat we kunnen bellen en een prijs kunnen winnen _O_
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:22:02 #190
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203780771
Ze zijn nog te lui om te ondertitelen !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203780794
Gelukkig zit Pepijn van Houwelingen erbij voor de duiding :D
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:03:51 #193
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203781240
Pepijn van Houwelingen zegt dat je binnenkort geen pizza meer kan kopen als je een te hoog cholesterol hebt want dan blokkeert je pas. Allemaal dankzij de digitale munt die schijnt te komen. 8)7
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_203781373
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Pepijn van Houwelingen zegt dat je binnenkort geen pizza meer kan kopen als je een te hoog cholesterol hebt want dan blokkeert je pas. Allemaal dankzij de digitale munt die schijnt te komen. 8)7
Het is me ondertussen meer dan duidelijk waarom deze mensen voorheen "ongehoord" waren.
Had op zich best zo mogen blijven eigenlijk.
pi_203781381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:34 schreef Pedroso het volgende:
Gelukkig zit Pepijn van Houwelingen erbij voor de duiding :D
Dat figuur... Waarlijk een dickpig
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:40:53 #196
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203781654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Pepijn van Houwelingen zegt dat je binnenkort geen pizza meer kan kopen als je een te hoog cholesterol hebt want dan blokkeert je pas. Allemaal dankzij de digitale munt die schijnt te komen. 8)7
Zit er wel dik in dat zulke scenario's werkelijkheid worden. Als op zulke vlakken iets technisch mogelijk is, gebeurt het vaak ook wel. Dan volgt er uiteraard een obligate discussie, maar dan ben je al te laat. Je persoonlijke vrijheid verliest het natuurlijk van de 'volksgezondheid'. En hele volksstammen in Nederland zullen dat wel prima vinden; moet je maar wat gezonder eten!
pi_203781674
De tweedeling is wel erg duidelijk nu. Let's go boys
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_203782320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Pepijn van Houwelingen zegt dat je binnenkort geen pizza meer kan kopen als je een te hoog cholesterol hebt want dan blokkeert je pas. Allemaal dankzij de digitale munt die schijnt te komen. 8)7
Die macht krijgen ze wel, dus waarom zou die niet gebruikt worden voor 'de volksgezondheid'?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203782434
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:03 schreef monkyyy het volgende:
Pepijn van Houwelingen zegt dat je binnenkort geen pizza meer kan kopen als je een te hoog cholesterol hebt want dan blokkeert je pas. Allemaal dankzij de digitale munt die schijnt te komen. 8)7
Wie had ooit gedacht dat je een QR code moest laten zien om een film te kijken in de bioscoop? Riep je dit 2 jaar geleden dan had men je voor gek verklaard, of ze noemen je een wappie……..
pi_203782440
Nou, wat mij wel verontrust, dat je in Canada door het kopen van een t-shirt van 20 Canandese dollar, je bankrekening van overheidswege geblokkeerd kan worden.
En Trudeau lijkt mij een enge leider.
pi_203782460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:59 schreef Idisrom het volgende:
Nou, wat mij wel verontrust, dat je in Canada door het kopen van een t-shirt van 20 Canandese dollar, je bankrekening van overheidswege geblokkeerd kan worden.
En Trudeau lijkt mij een enge leider.
Trudeau is een fascist.
pi_203783153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 12:36 schreef StephanL het volgende:
En van Houwelingen(FvD) _O_
Die heeft echt een pedohoofd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_203783326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Die macht krijgen ze wel, dus waarom zou die niet gebruikt worden voor 'de volksgezondheid'?
Geen pizza kunnen bestellen vanwege je cholesterol-gehalte gaat echt niet gebeuren zolang het neo-liberalisme/corporatisme hier dominant is. Een verzekeringspremie die mede afhangt van je cholesterol-gehalte zit er echter wel dik in.... niet vanwege onderdrukking door de overheid maar vanwege datzelfde neo-liberalisme/corporatisme.... en daar is echt geen digitale app/wallet/munt voor nodig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wie had ooit gedacht dat je een QR code moest laten zien om een film te kijken in de bioscoop? Riep je dit 2 jaar geleden dan had men je voor gek verklaard, of ze noemen je een wappie……..
Als tijdelijke maatregel met gegronde onderbouwing tijdens een pandemie is dat helemaal niet onredelijk. Het idee van "geen vrijheidsbeperkingen onder geen enkel geding" is onrealistisch en dom.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203783386
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Geen pizza kunnen bestellen vanwege je cholesterol-gehalte gaat echt niet gebeuren zolang het neo-liberalisme/corporatisme hier dominant is. Een verzekeringspremie die mede afhangt van je cholesterol-gehalte zit er echter wel dik in.... niet vanwege onderdrukking door de overheid maar vanwege datzelfde neo-liberalisme/corporatisme.... en daar is echt geen digitale app/wallet/munt voor nodig.
[..]
Als tijdelijke maatregel met gegronde onderbouwing tijdens een pandemie is dat helemaal niet onredelijk. Het idee van "geen vrijheidsbeperkingen onder geen enkel geding" is onrealistisch en dom.
Nu blijkt dat die maatregel helemaal niet zo tijdelijk is en al helemaal niet goed onderbouwd.
Ik vertrouw de overheid niet en niemand zou dat moeten doen.
Derhalve vind ik het pizza verhaal van van Houwelingen helemaal niet eens zo vergezocht.
Hart en vaatziekten is volgens mij doodsoorzaak nummer 1 in Nederland en het kost miljoenen om dat soort mensen te behandelen.
In het kader van gezondheid en het promoten van een gezonde levensstijl zou het zomaar eens kunnen zijn dat er beperkingen komen op wat je eet, ik sluit het na de afgelopen 2 jaar ieder geval niet uit.
pi_203783691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Je kan atm alles wat je opnoemde... Of zeg anders even wat je niet kan.
Je hebt weer even toestemming, dat is wat anders dan een recht.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:41 schreef Chivaz het volgende:

Derhalve vind ik het pizza verhaal van van Houwelingen helemaal niet eens zo vergezocht.
Hart en vaatziekten is volgens mij doodsoorzaak nummer 1 in Nederland en het kost miljoenen om dat soort mensen te behandelen.
Nee hoor, het kost juist miljoenen aan omzet omdat ze te vroeg doodgaan en niet tot na hun 100e dement een verpleeghuis onder pissen terwijl ze een pillendoos leegtrekken waar je u tegen zet. De gezond levende mensen zijn verreweg het duurst in zorgkosten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Geen pizza kunnen bestellen vanwege je cholesterol-gehalte gaat echt niet gebeuren zolang het neo-liberalisme/corporatisme hier dominant is. Een verzekeringspremie die mede afhangt van je cholesterol-gehalte zit er echter wel dik in.... niet vanwege onderdrukking door de overheid maar vanwege datzelfde neo-liberalisme/corporatisme.... en daar is echt geen digitale app/wallet/munt voor nodig.
Dat is overheidsgedelegeerde onderdrukking. De staat kiest daarvoor en is verantwoordelijk.

quote:
Als tijdelijke maatregel met gegronde onderbouwing tijdens een pandemie is dat helemaal niet onredelijk. Het idee van "geen vrijheidsbeperkingen onder geen enkel geding" is onrealistisch en dom.
Een pandemie? Wanneer begon die en wanneer hield die op onder welke definitie? Ik ben niet per se tegen maatregelen maar we zien dat die het doel zijn geworden en een milde ziekte het middel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:55:18 #206
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203786190
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:59 schreef Idisrom het volgende:
Nou, wat mij wel verontrust, dat je in Canada door het kopen van een t-shirt van 20 Canandese dollar, je bankrekening van overheidswege geblokkeerd kan worden.
En Trudeau lijkt mij een enge leider.
Trudeau is een enge leider.
pi_203786635
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Halcon het volgende:

[..]
Trudeau is een enge leider.
Nee hoor...
Trump, Poetin en Erdogan wel
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:17:58 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203788404
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef AchJa het volgende:
Net ff opgezet, wel een topshow hoor dat ON... _O-
Dat is toch dat Nederlandse rt kanaal?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:34:28 #211
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203788623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:59 schreef Idisrom het volgende:
Nou, wat mij wel verontrust, dat je in Canada door het kopen van een t-shirt van 20 Canandese dollar, je bankrekening van overheidswege geblokkeerd kan worden.
En Trudeau lijkt mij een enge leider.
Vooralsnog is de enige bron een Tweet van zo'n joker dus geloof er niet zo in.
pi_203788752
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef AchJa het volgende:

[..]
Vooralsnog is de enige bron een Tweet van zo'n joker dus geloof er niet zo in.
Dat maakt niet uit, als er met terugwerkende kracht sancties worden opgelegd voor iets wat legaal was, zonder rechterlijke tussenkomst, dan is dat per definitie niet om te voorkomen dat iets gebeurt, en dus bestraffing van het hebben van de verkeerde mening.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:49:43 #213
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203788998
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat maakt niet uit, als er met terugwerkende kracht sancties worden opgelegd voor iets wat legaal was, zonder rechterlijke tussenkomst, dan is dat per definitie niet om te voorkomen dat iets gebeurt, en dus bestraffing van het hebben van de verkeerde mening.
Nog maar een keer, ik geloof er geen zak van dat iemands bankrekening bevroren is omdat die een t-shirt heeft gekocht.
pi_203789076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Nog maar een keer, ik geloof er geen zak van dat iemands bankrekening bevroren is omdat die een t-shirt heeft gekocht.
Dat is dus niet relevant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:54:41 #215
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203789266
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dan is het ook geen relevant argument in deze.
Het staat vast dat er bankrekeningen geblokkeerd zijn van mensen die geld aan de demonstranten hadden gegeven. Dat was niet verboden, het is een sanctie voor iets wat al gebeurd is, het is geen maatregel die nog iets voorkomt, dus hoe is dat wat anders dan straf voor het hebben van een mening die de staat niet aanstaat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:05:16 #217
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203789375
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Het staat vast dat er bankrekeningen geblokkeerd zijn van mensen die geld aan de demonstranten hadden gegeven. Dat was niet verboden, het is een sanctie voor iets wat al gebeurd is, het is geen maatregel die nog iets voorkomt, dus hoe is dat wat anders dan straf voor het hebben van een mening die de staat niet aanstaat?
Hoezo staat dat vast? Omdat dat op de twitters geroepen wordt?

RCMP, banks and Ottawa say convoy protest donors won't have accounts frozen after viral tweet said otherwise

Dus ik hou eerst nog wel even een slag om de arm.

[ Bericht 18% gewijzigd door AchJa op 22-02-2022 22:17:29 ]
pi_203790198
Beeldschermvervuiling dit Ongehoord Nederland
pi_203794457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef AchJa het volgende:

[..]
Hoezo staat dat vast? Omdat dat op de twitters geroepen wordt?

RCMP, banks and Ottawa say convoy protest donors won't have accounts frozen after viral tweet said otherwise

Dus ik hou eerst nog wel even een slag om de arm.
Ja, filmpjes van Chrystia Freeland en een of andere politicommissaris die vertellen dat ze dat aan het doen zijn staan op Twitter. Hoezo betwijjfel je dat, omdat het niet in de krant staat en niet bij het journaal was? Kom eens uit je bubbel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 februari 2022 @ 11:56:06 #220
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203794827
Tuurlijk joh, Trudeau moet gewoon toezien dat een roedel truckers het land gijzelt. :')

Goed gedaan Justin, flink aanpakken dat soort terreur.
pi_203794928
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:56 schreef Hexagon het volgende:
Tuurlijk joh, Trudeau moet gewoon toezien dat een roedel truckers het land gijzelt. :')

Goed gedaan Justin, flink aanpakken dat soort terreur.
Ze hebben het land niet gegijzeld, ze zijn gaan protesteren in de hoofdstad tegen draconische maatregelen. Vreedzaam georganiseerd protest is nu de nek omgedraaid door deze slappe zak.
Protesteer je voor BLM en ontstaat er fikse schade dan kan het. Gaat het om basale vrijheden dan is Canada blijkbaar te klein, en de progressieven wereldwijd zagen dat het goed was.
pi_203795685
Ongehoord Nederland :')
Radio Espantoso
pi_203795812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:02 schreef Peligrosso het volgende:
Ongehoord Nederland :')
Zal uiteindelijk wel gewoon onderdeel worden van de eenheidsworst zie Powned.
  woensdag 23 februari 2022 @ 13:22:43 #224
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203795881
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 12:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ze hebben het land niet gegijzeld, ze zijn gaan protesteren in de hoofdstad tegen draconische maatregelen. Vreedzaam georganiseerd protest is nu de nek omgedraaid door deze slappe zak.
Protesteer je voor BLM en ontstaat er fikse schade dan kan het. Gaat het om basale vrijheden dan is Canada blijkbaar te klein, en de progressieven wereldwijd zagen dat het goed was.
Allerlei wegen gaan blokkeren daar is niks vreemdzaams aan. Dat ontwricht de samenleving. En de samenleving ontwrichten om politieke redenen is niks minder dan terreur.
pi_203797812
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 13:15 schreef Nober het volgende:

[..]
Zal uiteindelijk wel gewoon onderdeel worden van de eenheidsworst zie Powned.
Misschien kun je dan de conclusie trekken dat er niet genoeg mensen naar die onzin willen kijken en zulke omroepen dan uit lijfsbehoud gaan conformeren.
Radio Espantoso
pi_203797960
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:10 schreef Peligrosso het volgende:

[..]
Misschien kun je dan de conclusie trekken dat er niet genoeg mensen naar die onzin willen kijken en zulke omroepen dan uit lijfsbehoud gaan conformeren.
Powned heeft behoorlijk wat views op youtube maar ja daar zit de subsidie niet dus moesten de oud presentatoren nog even smeken om leden omdat de fusie met BNNVARA nog niet rond was.
pi_203798104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:20 schreef Nober het volgende:

[..]
Powned heeft behoorlijk wat views op youtube maar ja daar zit de subsidie niet dus moesten de oud presentatoren nog even smeken om leden omdat de fusie met BNNVARA nog niet rond was.
Hahaha, gaan die fuseren met BNN/Vara!? Dat wist ik niet, dat vind ik wel bijzonder.

Maar goed, te weinig kijkers op tv dus. En Powned had nog wel eens iets wat boeiend was, maar van ON en Zwart verwacht ik niets interessants. Ik behoor bij beide ook niet tot de doelgroep.

Zo'n Jensen is ook maar voor een heel klein clubje. Te klein voor tv, maar genoeg voor youtube.
Radio Espantoso
  woensdag 23 februari 2022 @ 22:22:28 #228
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_203803653
Het had een creatie van De Speld kunnen zijn.

Helaas, ze menen het.
  woensdag 23 februari 2022 @ 23:58:14 #229
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203805062
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:22 schreef Eightyone het volgende:
Het had een creatie van De Speld kunnen zijn.

Helaas, ze menen het.
Heb wel goed 10 minuten hard gelachen en het daarna af gezet
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_203811342
Wildersgod _O_

Tot zo ver alleen maar topgasten _O_ *O*
pi_203816378
Ombudsman NPO krijgt klachten over uitzendingen Ongehoord NL

quote:
De Ombudsman van de NPO heeft de afgelopen twee dagen klachten binnengekregen over de eerste televisie-uitzending van nieuwe omroep Ongehoord Nederland. Het gaat om klachten over ‘onjuiste inhoud, desinformatie en gebrek aan onpartijdigheid’. Dat heeft Margo Smit donderdag gemeld. De Ombudsman gaat bij ON een reactie op de klachten halen, zoals de klachtenprocedure voorschrijft.

Ongehoord Nederland maakte dinsdag zijn eerste televisie-uitzending, Ongehoord Nieuws. De omroep van Arnold Karskens kreeg vorig jaar van toenmalig demissionair mediaminister Arie Slob de aspirant-status op voorwaarde dat de omroep ‘dezelfde ideeën over onafhankelijke journalistiek’ deelde als andere omroepen binnen de NPO. Ongehoord Nederland heeft toen ook expliciet de NPO-code ondertekend die dat voorschrijft en verplicht.

De uitzending van Ongehoord Nieuws van donderdag stond in het teken van de inval van Rusland in Oekraïne. Karskens stelde dat je ‘geopolitiek moet denken: er zijn machtsblokken in deze wereld. Als je aan de rand van zo’n machtsblok woont, ben je een bufferstaat’. Volgens Karskens is het een kwestie van ‘iedereen iets gunnen’. Parlementariër Wybren van Haga zei in de uitzending dat de ‘EU en de Navo hebben geprovoceerd’.

Geen oordeel
Gunay Uslu, de staatssecretaris van Cultuur en Media en opvolger van Slob, stelde eerder niet te willen zeggen wat ze vindt van Ongehoord Nieuws. In haar functie kan ze ‘geen oordeel vormen over de inhoud van programma’s en omroepen’, zei Uslu woensdag in het RTL 4-programma Jinek. De staatssecretaris vindt het ‘een groot goed’ dat er onafhankelijke omroepen en programma’s zijn en dat er op die manier meerstemmigheid is.

https://www.ad.nl/show/om(...)gehoord-nl~a412f90e/
We mogen dus wel stellen dat het nu al een belachelijk groot succes is.
pi_203817644
wat een bespottelijke televisie is dit. op de publieke zender nog wel.
ik zag een man die er duidelijk lol in had om op straat aan asielzoekers te vragen of ze de fiets die ze bij zich hadden, gestolen hadden.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203817821
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 12:26 schreef StephanL het volgende:
Wildersgod _O_

Tot zo ver alleen maar topgasten _O_ *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 18:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat een bespottelijke televisie is dit. op de publieke zender nog wel.
ik zag een man die er duidelijk lol in had om op straat aan asielzoekers te vragen of ze de fiets die ze bij zich hadden, gestolen hadden.
Vond het wel een goede uitzending van vandaag! ^O^
pi_203891055
Jaaaaa vandaag weer Thierry te gast *O* *O* *O*

Genot w/
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:31:16 #235
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203891131
baudet weet dat ie nu op de NPO te zien is :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:34:14 #236
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_203891174
twee derde van de bevolking... nee tweede derde wat ging stemmen

[edit]
wat probeer ik... het zit weer vol nepnieuws
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:37:10 #237
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_203891218
Baudet mag even de oorlog goed komen praten :')
pi_203891245
De VN en de NAVO organiseren kleurenrevoluties en willen Poetin afzetten.

Okay, Thierry.
pi_203891260
Waarom is Rusland niet gestopt op de Donbas (vrij vertaald)?

Thierry: ''Wat had Rusland dan bereikt.''

Zegt genoeg dit.
pi_203891269
Thierry moet toch op de basisschool al onderzocht zijn.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 maart 2022 @ 12:42:05 #241
426493 crew  PippenScottie
pi_203891307
Ik dacht dat Russia Today geband was?
pi_203891330
Rusland is toch geen vrij land?

Baudet: Nederland is ook geen vrij land.
  dinsdag 1 maart 2022 @ 12:43:14 #243
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_203891335
Ik hoor het al, wij zijn de bad guys volgens Thierry
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_203891337
Poetin is een toonbeeld van mildheid geweest. :')
pi_203891352
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:43 schreef monkyyy het volgende:
Ik hoor het al, wij zijn de bad guys volgens Thierry
Klopt. Schuld van het westen. Zei die gister ook in de kamer


Ongehoord is netjes _O_

Geen Metoo daar ^O^
pi_203891455
Je moet dit programma zien als satire, van de speld of zo. Dan is het wel een leuke poging tot komedie.
pi_203891523
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2022 12:49 schreef Rianne84 het volgende:
Je moet dit programma zien als satire, van de speld of zo. Dan is het wel een leuke poging tot komedie.
Over De Speld gesproken:
https://speld.nl/2022/03/(...)sche-schoen-in-mond/
  Moderator dinsdag 1 maart 2022 @ 13:00:58 #248
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_203891651
Cherry zegt gewoon in één zin dat de QR code is afgeschaft en dat het een leugen zou zijn toen ze zeiden dat de QR code tijdelijk was. Die man kan gewoon niet coherent praten.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_203893626
Morgen weer op tv. w/

twitter
pi_203908144
Hoppa.

twitter


Ongehoord Nederland dient klacht in tegen Ombudsman NPO

De nieuwe publieke omroep Ongehoord Nederland (ON) zet de tegenaanval in bij de Ombudsman van de NPO, Margo Smit. De omroep dient een klacht over haar in bij de Raad van Bestuur van de NPO en het College van Omroepen, omdat Smit zich onprofessioneel zou hebben opgesteld.

Het conflict tussen de twee startte vorige week nadat na afloop van de eerste uitzendingen van de actualiteitenshow Ongehoord Nieuws klachten binnenkwamen bij de Ombudsman. De klagers stoorden zich aan 'onjuiste inhoud, desinformatie en gebrek aan onpartijdigheid'. Afgelopen dinsdag meldde Smit dat als gevolg van de klachten een onderzoek wordt ingesteld naar de omroep.

Onprofessioneel
Dat viel blijkbaar niet goed bij de Ongehoorden, want die dienen nu op hun beurt een klacht in over Smit die zich onprofessioneel zou hebben gedragen. ON-directeur Arnold Karskens vindt het niet kunnen dat Smit in de media melding maakte van klachten die over zijn omroep zijn binnengekomen zonder hem daar eerst zelf van op de hoogte te stellen.

Smit claimt juist dat ze niet zelf naar buiten trad met de klachten, maar er door de media naar gevraagd werd. "Ik werd gevraagd en de ombudsman dient dan transparant te zijn", stelt ze in een reactie op vragen van het AD. Ze meldt verder dat ze de klacht van ON voor kennisgeving aanneemt.

https://www.nieuwnieuws.n(...)tegen-ombudsman-npo/
pi_203909569
Baudet beweert dat er in 2014 een staatsgreep (coup) heeft plaatsgevonden en dat er toen door de VS een "puppet" regering is geïnstalleerd.

Niemand stelde daar een vraag over.

Waar haalt Baudet dit vandaan?
pi_203910325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

Waar haalt Baudet dit vandaan?
Hij likt gaarne de grote duim van Poetin
pi_203910604
Wel leuk dat er nu ook een omroep is voor mensen met een beperking.
  woensdag 2 maart 2022 @ 18:56:46 #254
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_203910609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Baudet beweert dat er in 2014 een staatsgreep (coup) heeft plaatsgevonden en dat er toen door de VS een "puppet" regering is geïnstalleerd.

Niemand stelde daar een vraag over.

Waar haalt Baudet dit vandaan?
Hij doelt daar op de Euromaidan opstand en de nasleep daarvan (Yanukovych die werd afgezet en naar Rusland vertrok en de de komst van een nieuwe, meer Westers gezinde regering na verkiezingen).
We have always been at war with Eastasia.
pi_203910777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 18:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hij likt gaarne de grote duim van Poetin
Oh ik dacht de kont
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 2 maart 2022 @ 19:13:27 #256
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203910824
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:59 schreef Idisrom het volgende:
Nou, wat mij wel verontrust, dat je in Canada door het kopen van een t-shirt van 20 Canandese dollar, je bankrekening van overheidswege geblokkeerd kan worden.
En Trudeau lijkt mij een enge leider.
Klopt.

Als iets meerekt als je het hebt over definities, is het wel het woord 'crimineel'.
Bizar die vent.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203911460
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Baudet beweert dat er in 2014 een staatsgreep (coup) heeft plaatsgevonden en dat er toen door de VS een "puppet" regering is geïnstalleerd.

Niemand stelde daar een vraag over.

Waar haalt Baudet dit vandaan?
Als ik iemand een puppet zou noemen, is het de naar Rusland gevluchte Janoekovytsj.

Baudet praat gewoon direct de kremlinpropaganda na.
pi_203912232
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 17:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Baudet beweert dat er in 2014 een staatsgreep (coup) heeft plaatsgevonden en dat er toen door de VS een "puppet" regering is geïnstalleerd.

Niemand stelde daar een vraag over.

Waar haalt Baudet dit vandaan?
Het is een interpretatie van de gebeurtenissen destijds die niet helemaal ongefundeerd is. Net als de vaststelling dat Ukraine afschilderen als democratie nogal kort door de bocht is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203912572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:59 schreef Idisrom het volgende:

En Trudeau lijkt mij een enge leider.
Vind ik een enge gedachte van je :N
pi_203920757
Van Hagagod _O_
pi_203949004
Ze doen het goed, geen spijt van mijn donaties :)
Fijn dat het tussen de middag uitgezonden wordt, kunnen de kinderen mooi meekijken.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 08:48:25 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203949171
Wat een figuren joh :D ik verwachtte cabaret maar het is nog veel beter.
Dit, dus.
pi_203949249
Links is gigantisch intolerant.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203949956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 08:59 schreef ludovico het volgende:
Links is gigantisch intolerant.
onmensen, monsterachtig..... ze moesten links verbieden
pi_203950037
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
onmensen, monsterachtig..... ze moesten links verbieden
Lol, nah, maar wel jammer sommige irrationele dingen, extremisme en hypocrisie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203950418
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:17 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol, nah, maar wel jammer sommige irrationele dingen, extremisme en hypocrisie.
Schande...... heropvoeden die linkse mensen...
pi_203950467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2022 20:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is een interpretatie van de gebeurtenissen destijds die niet helemaal ongefundeerd is. Net als de vaststelling dat Ukraine afschilderen als democratie nogal kort door de bocht is.
Nou, Baudet roept toch wel heel veel vreemde onzin hoor.
pi_203950503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Schande...... heropvoeden die linkse mensen...
Heropvoedingskamp.

School is toch precies dat. En het nieuws en je ouders en je hele milieu om je heen.

Tgaat fout als het extreem wordt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203950517
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:54 schreef ludovico het volgende:

[..]
Heropvoedingskamp.

School is toch precies dat. En het nieuws en je ouders en je hele milieu om je heen.

Tgaat fout als het extreem wordt.
Scholen en ouders zijn rechtse heropvoeders ?
Sommigen wel.
pi_203950537
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Scholen en ouders zijn rechtse heropvoeders ?
Sommigen wel.
Meeste linksig incl tekstuitgevers.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203951242
Best verfrissend, die ander kijk op alle zaken binnen omroepland.

Ik juich in ieder geval diversiteit van meningen in de media toe.

Kijk dan ook uit naar Omroep Zwart en of ze nog een stapje verder gaan dan de huidige overwegend linkse media.

:P
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203951650
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 11:55 schreef Montagui het volgende:

Kijk dan ook uit naar Omroep Zwart en of ze nog een stapje verder gaan dan de huidige overwegend linkse media.

:P
Als je vind dat echte rechtse media, ongenuanceerd, anti-links en anti-migratie behoren te zijn, dan lijkt het inderdaad dat gematigd rechtse media en journalisten zo verdomd links zijn.
Kwestie van die zwart-wit visie overboord zetten.
Overigens zijn er 3 jonge publieke omroepen er gekomen door dit onbehouwen rechtse geluid... nl powned,wnl. on
En ? Nog niet genoeg ongenuanceerd rechts?
pi_203956605
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 08:59 schreef ludovico het volgende:
Links is gigantisch intolerant.
Alles waar tè voor staat is intollerant. Extreem links, extreem rechts, allebei
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203960046
Het gebrabbel is nogal populistisch. Gok zomaar dat dit omroepje het niet lang zal volhouden, het werkt op internet maar niet op lineare televisie.

En het aantal aanhangers van FvD gaat momenteel gelijk op met de koers van de Roebel.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203960740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 21:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het gebrabbel is nogal populistisch. Gok zomaar dat dit omroepje het niet lang zal volhouden, het werkt op internet maar niet op lineare televisie.

En het aantal aanhangers van FvD gaat momenteel gelijk op met de koers van de Roebel.
Waar baseer je dat laatste op? Zelf zou ik het niet weten en er zijn al een tijdje geen cijfers over vrijgegeven geloof ik.
  zaterdag 5 maart 2022 @ 22:57:16 #276
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203961949
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Waar baseer je dat laatste op? Zelf zou ik het niet weten en er zijn al een tijdje geen cijfers over vrijgegeven geloof ik.
Dat heet peilingen. En die komen elke dag online.
Dit, dus.
pi_203963097
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 19:13 schreef GwanGwaa het volgende:

[..]
Alles waar tè voor staat is intollerant. Extreem links, extreem rechts, allebei
Te koop?
pi_203963835
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Waar baseer je dat laatste op? Zelf zou ik het niet weten en er zijn al een tijdje geen cijfers over vrijgegeven geloof ik.
Wensdenken?

Daar staat de linkse geest nogal bekend om
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203963892
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat heet peilingen. En die komen elke dag online.
Mooi.

Peilingen van wie?

Peilingen onder linkse mensen? Rechtse mensen? Randstedelingen? Boeren? Wappies of wokers?

Tegenwoordig zeggen peilingen niet veel meer.

Peilingbureaus gaan uit van een 'groep' die min of meer geinterresseerd is. Het is niet meer neutraal, er zit een basis van bias in.
.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 6 maart 2022 @ 07:26:08 #280
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203964670
Goede omroep, eindelijk dingen besproken worden die niet hetzelfde mensonterende linkse ridieltje is.

Zal wel niet lang duren voordat dit als extreemrechts wordt bestempeld en het offline wordt gehaald
Man of Steal.
pi_203964778
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 22:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Dat heet peilingen. En die komen elke dag online.
Dat valt eigenlijk vies tegen. In de peilingen nog steeds 5 of 6 zetels.
pi_203964808
Alsof ik dat ga kijken na wat ik er over gelezen heb. Gewoon weer een nieuwe club met dezelfde halvegaren en dito kijkers.
pi_203964841
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 08:03 schreef Makrelis het volgende:
Alsof ik dat ga kijken na wat ik er over gelezen heb. Gewoon weer een nieuwe club met dezelfde halvegaren en dito kijkers.
De presentator van dat nieuwsprogramma van ze is toch een Marokkaan in rolstoel? Kan me niet herinneren dat ik die eerder elders gezien heb. Het is ook niet mijn omroep, maar dat is de rest van de NPO ook niet, fijn dat het geluid nu wel wat diverser wordt.
pi_203965455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 22:15 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Waar baseer je dat laatste op? Zelf zou ik het niet weten en er zijn al een tijdje geen cijfers over vrijgegeven geloof ik.
Meerdere peilingen.

Vanaf de dag dat Baudet openlijk zijn liefdesverklaring deed voor Putin, daalde FvD in de peiling.
Toen hij dat doorkreeg heeft hij toch maar gezegd dat Putin een dictator is. Daarmee verloor hij nog een zetel in de peilingen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203965648
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 09:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Meerdere peilingen.

Vanaf de dag dat Baudet openlijk zijn liefdesverklaring deed voor Putin, daalde FvD in de peiling.
Toen hij dat doorkreeg heeft hij toch maar gezegd dat Putin een dictator is. Daarmee verloor hij nog een zetel in de peilingen.
Een zeteltje is nou niet bepaald aan een val zoals de koers van de roebel. Maar straks weer peilingen van de Hond. Wie weet.
pi_203965709
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 09:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Een zeteltje is nou niet bepaald aan een val zoals de koers van de roebel. Maar straks weer peilingen van de Hond. Wie weet.
Meer dan de helft van de kiezers is dat wel.
https://eenvandaag.avrotr(...)nieuwe-zetelpeiling/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 6 maart 2022 @ 10:01:43 #287
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_203965720
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 00:50 schreef Montagui het volgende:

[..]
Mooi.

Peilingen van wie?

Peilingen onder linkse mensen? Rechtse mensen? Randstedelingen? Boeren? Wappies of wokers?

Tegenwoordig zeggen peilingen niet veel meer.

Peilingbureaus gaan uit van een 'groep' die min of meer geinterresseerd is. Het is niet meer neutraal, er zit een basis van bias in.
.
:D altijd hetzelfde riedeltje als het gaat om peilingen.
Dit, dus.
pi_203965745
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Meer dan de helft van de kiezers is dat wel.
https://eenvandaag.avrotr(...)nieuwe-zetelpeiling/
Kijk, dat is een nuttige link hartelijk dank.
4 zetels nu dus, terwijl ze er nu 5 in de kamer hebben. De roebel heeft wel even een grotere val gemaakt. Ik zie helaas het einde van FvD voorlopig nog niet gebeuren.

Edit; wekelijks peilingen van de Hond zijn er. FvD op 5 zetels. Slechts 2 minder dan een maand geleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2022 10:11:53 ]
pi_203965814
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kijk, dat is een nuttige link hartelijk dank.
4 zetels nu dus, terwijl ze er nu 5 in de kamer hebben. De roebel heeft wel even een grotere val gemaakt. Ik zie helaas het einde van FvD voorlopig nog niet gebeuren.
Helaas zal het nog even duren maar ga er vanuit dat het bij de gemeenteraadsverkiezingen zal blijken dat het een aflopende zaak is.

Die link is van 1 maart. Inmiddels zal FvD goed zijn voor 2 tot 4 zetels.
Zijn anti-corona en anti-putin mantra is een beetje uitgewerkt. Zie ook de complotcaravan-bijeenkomsten die magere opkomsten hebben, in tegenstelling tot tijdens de covid-lockdowns.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_203966202
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 07:26 schreef SuperNeger het volgende:

Zal wel niet lang duren voordat dit als extreemrechts wordt bestempeld en het offline wordt gehaald
Nee joh, we zijn geen totalitair of fascistisch land. We zijn een democratisch land waar diversiteit van meningen hoog in het vaandel staat. In ons land mag alles gezegd worden zolang datgene niet aanzet tot haat, discriminatie of geweld tegen mensen vanwege hun ras, godsdienst, levensovertuiging, seksuele geaardheid of handicap. Of Smaad, laster en belediging van een individu.

Je kan aangifte doen en de rechter toets dat dan aan de wet.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203966247
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kijk, dat is een nuttige link hartelijk dank.
4 zetels nu dus, terwijl ze er nu 5 in de kamer hebben. De roebel heeft wel even een grotere val gemaakt. Ik zie helaas het einde van FvD voorlopig nog niet gebeuren.

Edit; wekelijks peilingen van de Hond zijn er. FvD op 5 zetels. Slechts 2 minder dan een maand geleden.
Volgens mij deed FvD het bij de vorige verkiezingen 'n stuk beter dan de peilingen uitwezen?
pi_203966513
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:56 schreef Halcon het volgende:

[..]
Volgens mij deed FvD het bij de vorige verkiezingen 'n stuk beter dan de peilingen uitwezen?
Dat zou best wel kunnen.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 06-03-2022 11:27:09 ]
pi_203967402
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:03 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Kijk, dat is een nuttige link hartelijk dank.
4 zetels nu dus, terwijl ze er nu 5 in de kamer hebben. De roebel heeft wel even een grotere val gemaakt. Ik zie helaas het einde van FvD voorlopig nog niet gebeuren.

Edit; wekelijks peilingen van de Hond zijn er. FvD op 5 zetels. Slechts 2 minder dan een maand geleden.
Geeft ook wel aan wat voor zooitje FVD is. Van de acht zetels in de Tweede Kamer, zijn er nog maar vijf over.
pi_203967518
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 12:42 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Geeft ook wel aan wat voor zooitje FVD is. Van de acht zetels in de Tweede Kamer, zijn er nog maar vijf over.
Yep, dat ging al vrij rap ook.
pi_203968612
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 10:50 schreef Montagui het volgende:

[..]
Nee joh, we zijn geen totalitair of fascistisch land.
Is dat zo? En welke kant gaat het op?

quote:
We zijn een democratisch land
Nee, hoezo?

quote:
waar diversiteit van meningen hoog in het vaandel staat.
Stond, das war einmal.

quote:
In ons land mag alles gezegd worden zolang datgene niet aanzet tot haat, discriminatie of geweld tegen mensen vanwege hun ras, godsdienst, levensovertuiging, seksuele geaardheid of handicap. Of Smaad, laster en belediging van een individu.
Hangt ervan af wie de smaad, laster, belediging of het aanzetten tot haat, discriminatie en geweld betreft.

quote:
Je kan aangifte doen en de rechter toets dat dan aan de wet.
Toetsen aan de wet? Nee, dat is erg ouderwets. Alsof die verkozen wetgevers van de volksvertegenwoordiging een rechter kunnen vertellen wat mag en niet mag.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203968755
Je moet het programma ook als satirisch beschouwen, denk niet dat er veel mensen met enig verstand enthousiast zijn over wat ze allemaal uitkramen.
Het gebruikelijke clubje mensen wat achter alle complot theorieën aanloopt zal het wel aanspreken maar veel meer volk gaan ze niet trekken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_203968966
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Je moet het programma ook als satirisch beschouwen,
Dat idee heb ik eigenlijk met alle actualiteitenprogramma’s. Enkel VI Vandaag brengt het ook met de nodige zelfspot wat het dragelijk maakt.
pi_203970119
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2022 14:41 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Dat idee heb ik eigenlijk met alle actualiteitenprogramma’s. Enkel VI Vandaag brengt het ook met de nodige zelfspot wat het dragelijk maakt.
Ligt aan het onderwerp, je moet ook niet alles voor zoete koek slikken.
Ik kan ook best kritisch zijn op de 'mainstream' media maar qua stupiditeit wint Ongehoord Nederland met een straatlengte voorsprong.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_204086922
Thierry, Flavio en Raisa in 1 uitzending _O_

Topshow *O*
pi_204086957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:36 schreef StephanL het volgende:
Thierry, Flavio en Raisa in 1 uitzending _O_

Topshow *O*
Was de geest van Pim er ook nog bij?
pi_204086965
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2022 12:40 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Was de geest van Pim er ook nog bij?
Nee die was geen wappie. :P
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')