abonnement Unibet Coolblue
pi_205105792
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:15 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Ligt eraan.
[..]
Wat hebben jihadi's hiermee te maken?
Dit is ON hè, dus xenofobie ten top.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 20 juni 2022 @ 21:28:52 #77
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205105797
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit is ON hè, dus xenofobie ten top.
Sympathiek dat buitenlanders nu ook al uit het buitenland weg moeten.
pi_205105804
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:28 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Sympathiek dat buitenlanders nu ook al uit het buitenland weg moeten.
Da's ook ON, logica is ver te zoeken.
Eigenlijk hoort dit topic in BNW.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_205105825
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit is ON hè, dus xenofobie ten top.
Geen probleem mee xenofoob genoemd te worden, als je dat na 50 jaar ervaring met dat volk nog niet bent dan ben je of heel naief of heel erg laf of heel erg suicidaal. Het is ook niet echt "xeno" foob want het zijn geen vreemdelingen meer, we weten wat we binnenhalen.
  maandag 20 juni 2022 @ 21:34:03 #80
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_205105844
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 21:32 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Geen probleem mee xenofoob genoemd te worden, als je dat na 50 jaar ervaring met dat volk nog niet bent dan ben je of heel naief of heel erg laf of heel erg suicidaal.
Vertel, wat is je allemaal aangedaan en waarom kan je dat betrekken op andere mensen die je dat niet hebben aangedaan?
  maandag 20 juni 2022 @ 21:34:35 #81
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205105853
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2022 20:56 schreef GoogleFactChecker het volgende:

[..]
Dat zal ongetwijfeld ook meespelen inderdaad. Dat ze het stiekem weten lijkt me wel logisch, zo moeilijk is het niet dat te begrijpen maar dat vinden ze grappig of een goede strategie om net te doen alsof ofzo.

Totdat links een ondertekend papiertje heeft waar op staat "wij willen meer migranten want die verzwakken rechts" zal omvolking altijd een "complottheorie" blijven. Maar dat is hetzelfde als zeggen dat de kopvoddentax van Wilders werd voorgesteld uit islamofobische redenen een complottheorie is. Ik vind de grootste complottheorie van allemaal nog wel dat het incompetentie en naïviteit is die ervoor zorgt dat wij en de gehele Westerse wereld een minderheid in onze eigen landen gaan worden. Maar goed iedereen zijn eigen ding je mag het woordje "omvolking" interpreteren als gewoon een minderheid in eigen land worden als je niet in complotjes gelooft.
Wie bedoel je hier precies met 'wij' .. ? Dat is mij niet helemaal duidelijk. En ik denk verder ook niet dat pro-migratie standpunten van veel links en vooral progressieve partijen ook maar iets te maken hebben met het willen verzwakken van rechts. Dat is echt een non-sequitur. Helemaal in Europese context waar landen een breed scala aan politieke partijen kennen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 20 juni 2022 @ 21:38:01 #82
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_205105888
Deze reeks is verzandt in een partijtje moddergooien. Slotje.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')