abonnement Unibet Coolblue
pi_203781079
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:38 schreef SuperNeger het volgende:

Ik roep tenminste niet dat ik 24/7 365 dagen per jaar een avondklok wil. Als je dit wil ben je echt niet goed bij je hoofd en kan je beter gelijk uit het leven stappen. _O-
Ik heb nog nergens gelezen dat iemand daarvoor aan het pleiten is geweest...

quote:
En ik roep wel dat mensen, of de overheid in dit geval, onschuldige mensen zonder geldige reden opsluiten hiervoor berecht moeten worden.
Er was een geldige reden voor de avondklok... En verder, wat een drama omdat je een paar weken 's avonds niet naar buiten overal heen kon... :')
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:52:34 #52
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203781080
quote:
84s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:51 schreef Starhopper het volgende:

[..]
_O- _O- _O-
Niet alle maatregelen over 1 kam scheren.

Dat is ook het mooie met jullie wappies. Alle maatregelen zijn goed! Er is geen verschil tussen een maximale groepsgrote of een avondklok want we zaten in een pandemie!
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:53:46 #53
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203781096
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:52 schreef AchJa het volgende:

[..]
Ik heb nog nergens gelezen dat iemand daarvoor aan het pleiten is geweest...
[..]
Er was een geldige reden voor de avondklok... En verder, wat een drama omdat je een paar weken 's avonds niet naar buiten kon... :')
Hij toch net. Hij wil de avondklok 24/7 om criminaliteit tegen te gaan. En noemt het misdadig dat we geen avondklok hebben. Dus ja of hij is letterlijk niet goed of aan het klieren.

En ja dat is zeker erg. Waar ligt de grens dan?

Straks mag je in het weekend niet meer autorijden. "Oh wat erg, moet je even 2 dagen fietsen" of weet ik veel wat ze allemaal gaan verzinnen. Voor het klimaat of de volgende crisis.

Jullie rollen zo makkelijk om ze kunnen je alles ontnemen en je hebt het niet eens door.

Wees blij dat er mensen waken over je vrijheden. Want anders was je alles al kwijt.
Man of Steal.
pi_203781120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef SuperNeger het volgende:

Hij toch net. Hij wil de avondklok 24/7 om criminaliteit tegen te gaan. En noemt het misdadig dat we geen avondklok hebben. Dus ja of hij is letterlijk niet goed of aan het klieren.
Oh Torentje... Die moet je niet al te serieus nemen. ;)

quote:
En ja dat is zeker erg. Waar ligt de grens dan?

Straks mag je in het weekend niet meer autorijden. "Oh wat erg, moet je even 2 dagen fietsen" of weet ik veel wat ze allemaal gaan verzinnen. Jullie rollen zo makkelijk om ze kunnen je alles ontnemen en je hebt het niet eens door.
Ook al eerder gedaan hoor, zie de autoloze zondagen...
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:56:32 #55
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203781135
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:55 schreef AchJa het volgende:

[..]
Oh Torentje... Die moet je niet al te serieus nemen. ;)
[..]
Ook al eerder gedaan hoor, zie de autoloze zondagen...
En straks mag je nog maar zoveel gram vlees kopen in de supermarkt. Of je mag 's avonds de lampen niet meer aan hebben. En ga zo maar door. Je kan het zo gek nog niet verzinnen.

Dus nogmaals: waar ligt de grens?

Waarom laat je je alles zo makkelijk afpakken?

Altijd werd je geleerd dat er mensen gevochten hebben voor vrijheden en er voor gestorven zijn. En opeens geven we al die vrijheden weg. Schandalig. Misdadig.
Man of Steal.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 13:57:22 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203781142
Graag voor een tribunaal deze activisten. En daarna de TBS in.

Daar moeten mensen die ziek in hun hoofd zijn heen
pi_203781164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En straks mag je nog maar zoveel gram vlees kopen in de supermarkt. Of je mag 's avonds de lampen niet meer aan hebben. En ga zo maar door. Je kan het zo gek nog niet verzinnen.

Dus nogmaals: waar ligt de grens?

Waarom laat je je alles zo makkelijk afpakken?

Altijd werd je geleerd dat er mensen gevochten hebben voor vrijheden en er voor gestorven zijn. En opeens geven we al die vrijheden weg. Schandalig. Misdadig.
De maatregelen zijn zometeen allemaal opgeheven... Ik heb even gemist dat het allemaal permanenten maatregelen waren... Die avondklok bv. is die er nog steeds dan?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 22 februari 2022 @ 14:00:21 #58
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203781186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
De maatregelen zijn zometeen allemaal opgeheven... Ik heb even gemist dat het allemaal permanenten maatregelen waren... Die avondklok bv. is die er nog steeds dan?
Allemaal dankzij verzetshelden zoals @SuperNeger _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 22 februari 2022 @ 14:02:08 #59
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_203781214
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:58 schreef AchJa het volgende:

[..]
De maatregelen zijn zometeen allemaal opgeheven... Ik heb even gemist dat het allemaal permanenten maatregelen waren... Die avondklok bv. is die er nog steeds dan?
quote:
84s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:00 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Allemaal dankzij verzetshelden zoals @:superneger _O_
Tot de volgende crisis zich presenteert. Nu weten we immers hoe makkelijk de moderne Nederlander zich omrolt.

Hoop dat jullie aan deze posts blijven terugdenken als je in de toekomst weer een stukje vrijheid kwijt bent voor wat voor reden dan ook. Al hoewel ik denk dat je het ook dan niet zou merken, want nu na 2 jaar is het kwartje nog steeds niet gevallen
Man of Steal.
pi_203781268
Ik snapte ‘t idee ook wel hoor, achter die avondklok. Het simpele doel van de maatregelen was: het contact tussen mensen verminderen om zo de verspreiding tegen te gaan. Kan je van alles van vinden (houd dat vooral voor jezelf) maar door te verbieden dat je savonds na tijdstip x niet meer de deur uit kan verklein je simpelweg de mogelijkheden. Een effect was natuurlijk wel dat mensen elkaar gewoon eerder gingen zien waar mogelijk. En eerlijk gezegd toen ze ‘m van 2100 naar 2200 zetten terwijl Rutte daarvoor continu letterlijk volhield dattie om 2100 moest ingaan om effectief te zijn, toen werd het wel wat ongeloofwaardig ‘m nog te handhaven.


Ik vond iig de avondklok een logischer uit te leggen maatregel dan bv een alcoholverbod voor winkels na 20:00 of de sluitingstijd van de horeca naar 22:00 of de 37 verschillende regels die er geweest zijn voor bv de amateursport.

Maar om het nou mensonterend te noemen, groei gewoon op jankbaby.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_203781270
De helft van de figuren die het woord tribunaal nu in de mond neemt heeft geen flauw idee wat het precies betekent.
't Echte en 't ware!
pi_203781277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:02 schreef SuperNeger het volgende:

Tot de volgende crisis zich presenteert. Nu weten we immers hoe makkelijk de moderne Nederlander zich omrolt.

Hoop dat jullie aan deze posts blijven terugdenken als je in de toekomst weer een stukje vrijheid kwijt bent voor wat voor reden dan ook. Al hoewel ik denk dat je het ook dan niet zou merken, want nu na 2 jaar is het kwartje nog steeds niet gevallen
Maar welk stukje vrijheid zijn we kwijt dan? Noem nou eens voorbeelden.
pi_203781566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:32 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ben jij een troll of gewoon niet goed bij je hoofd?

Hoezo timmer je je ramen niet dicht als je zo'n hekel hebt aan mensen. Maak er ook een dagklok van.

Jij legt andere, onschuldige, hardwerkende, nette en belastingbetalende mensen op dat ze 's avonds niet naar buiten mogen. Terwijl ze niks verkeerds hebben gedaan. Ze mogen niet op een stoep lopen waar ze zelf aan mee hebben betaald. Want iedereen weet dat corona zich verspreid tijdens het maken van een wandeling.

Je bent niet goed bij je hoofd of een troll is hier de enige juiste conclusie.
Ik leg mensen niets op, ik hoop slechts dat veel meer mensen tot het enig juiste inzicht komen en een avondklok in laten stellen en streng laten handhaven. Want zo onschuldig zijn mensen niet, die als het donker is buiten willen zijn.
pi_203781595
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar welk stukje vrijheid zijn we kwijt dan? Noem nou eens voorbeelden.
Door de afgeschafte regels heeft het weldenkende publiek steeds minder weekend vermaak omdat de demonstraties steeds minder bezocht worden. Ik mis die vrijheid om de stupiditeit van een subpopulatie te zien. 8-)
pi_203781676
quote:
84s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:40 schreef Nikonlover het volgende:

[..]
Je bent vergeten dat we in een pandemie zitten?

Bovendien is het getoetst door de rechter. Dus wat nou tribunalen? :')
De snotneuzenpandemie. Poeh, wat erg. :')

Een rechter toetst op basis van wat er op tafel ligt, niet op basis van wat er achteraf allemaal nog naar boven is gekomen en nog gaan komen.
pi_203782131
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En straks mag je nog maar zoveel gram vlees kopen in de supermarkt. Of je mag 's avonds de lampen niet meer aan hebben. En ga zo maar door. Je kan het zo gek nog niet verzinnen.

Dus nogmaals: waar ligt de grens?

Waarom laat je je alles zo makkelijk afpakken?

Altijd werd je geleerd dat er mensen gevochten hebben voor vrijheden en er voor gestorven zijn. En opeens geven we al die vrijheden weg. Schandalig. Misdadig.
Deze gast heeft echt een dikke error... _O-
pi_203782289
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef AchJa het volgende:

[..]
Maar welk stukje vrijheid zijn we kwijt dan? Noem nou eens voorbeelden.
- Het recht om vrij door de EU te reizen
- Het recht om vrij overr je eigen lichaam te beschikken
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
- Het recht op privacy

Dan ben ik pas nog wel een paar vergeten, en die rechten zijn allemaal afgepakt door te liegen over covid, en een over lijken gaand covidbeleid als mom te gebruiken. Het volk is bedonderd, met voorbedachte rade, door covid te gebruiken voor een ernstig vrijheidsbeperkende agenda. Dan mogen de verantwoordelijken en al hun collaborateurs bij bijvoorbeeld de media in hun handjes knijpen met een ordelijk tribunaal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203782418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
- Het recht om vrij door de EU te reizen
- Het recht om vrij overr je eigen lichaam te beschikken
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
- Het recht op privacy

Dan ben ik pas nog wel een paar vergeten, en die rechten zijn allemaal afgepakt door te liegen over covid, en een over lijken gaand covidbeleid als mom te gebruiken. Het volk is bedonderd, met voorbedachte rade, door covid te gebruiken voor een ernstig vrijheidsbeperkende agenda. Dan mogen de verantwoordelijken en al hun collaborateurs bij bijvoorbeeld de media in hun handjes knijpen met een ordelijk tribunaal.
Dus dat kunnen we nu allemaal niet meer???
pi_203782538
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:57 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dus dat kunnen we nu allemaal niet meer???
Veel wel, maar met staatstoestemming en/of zolang de staat niet de A-status van omikron of een ander virusje inroept om weer willekeurig 'maatregelen' te nemen. Het recht ben je kwijt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203782658
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:56 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
En straks mag je nog maar zoveel gram vlees kopen in de supermarkt. Of je mag 's avonds de lampen niet meer aan hebben. En ga zo maar door. Je kan het zo gek nog niet verzinnen.

Dus nogmaals: waar ligt de grens?

Waarom laat je je alles zo makkelijk afpakken?

Altijd werd je geleerd dat er mensen gevochten hebben voor vrijheden en er voor gestorven zijn. En opeens geven we al die vrijheden weg. Schandalig. Misdadig.
zeg kerel, ik reageer even op jou, omdat jij dus blijkbaar vindt dat er tribunalen moeten komen vanwege de avondklok, omdat jij dat een buiten proportionele maatregel vond.

Nou kijk, dat jij dat vindt wil natuurlijk niet zeggen dat het een illegale maatregel is die tribunalen verdient.
Toon dat eens aan, en dan zijn we al een heel eind.
Er zijn zoveel vrijheidsbeperkende maatregelen, de een gaat verder dan de ander.
* geen alcohol op als je rijdt.
* niet rijden zonder rijbewijs.
* stoppen bij rood.

allemaal vrijheidsbeperkend, en wellicht sta je zelf niet achter alles, maar dat wil niet zeggen dat het illegale regels zijn, en dus tribunalen rechtvaardigen.

Dus toon eens ergens aan dat de maatregelen onwettelijk zijn/waren, en we zijn al een stap verder.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:30:29 #71
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203782772
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:52 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik vind dit wel erger. Mensen opsluiten in hun huis, vaccinschade negeren, bedrijven kapotmaken, psychische schade bij de gehele bevolking, mensen verbieden elkaar te knuffelen en ander normaal menselijk contact te vertonen. Ik vind het echt van een heel erg niveau
Het niet verbieden, en daarmee toestaan dat mensen massaal sterven, lijkt me nog misdadiger. Vaccinatie is nog steeds niet verplicht (in NL) dus mensen die zich laten vaccineren accepteren de "schade" zelf, omdat men oordeelt dat die minder is dan de schade van niet vaccineren.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_203782794
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is gewoon een stukje wensdenken dat 'de elite' ergens een keer op gepakt kan worden. In feite hopen veel mensen dit natuurlijk. Ik hoop nog steeds (ijdele hoop) dat Bush en Blair ooit voor de irak oorlog nog eens berecht worden. Maar dat gaat niet gebeuren.

Maar denk dat het in principe daar vandaan komt. Nu gaat het over corona. Over een aantal jaar weer iets anders.

Vreemd genoeg hoor je ze minder over zaken waarvoor mensen binnen de overheid daadwerkelijk en terecht berecht kunnen worden, zoals de toeslagenaffaire.
Vreemd dat we het nog steeds de toeslagenaffaire noemen, en niet de toeslagenmisdaden.
"Pools are perfect for holding water"
pi_203782853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Vreemd dat we het nog steeds de toeslagenaffaire noemen, en niet de toeslagenmisdaden.
Toeslagen tribunalen klinkt wel beter als corona tribunalen. 8-)
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:41:32 #74
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203782871
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Want in je eentje na 21:00 in je eigen buurt een wandeling maken was verboden vanwege de volgsgezondheid.

De gene die hier verantwoordelijk voor is zal moeten worden berecht.

Het is de grootste misdaad van de overheid tegen de eigen bevolking geweest in de recente geschiedenis.
De misdaad lag toch echt bij diegene die zich willens en wetens niet aan de maatregelen wilde houden, en daarmee afdwongen dat een avondklok nodig was. Jij doelt op symptoombestrijding zonder de oorzaak te bekijken. Kortzichtig en geheel ind e stijl van de wappies uiteraard. Komt vast door het gemiddelde niveau van de wappies al moet ik je wel nageven dat je taalgebruik vele malen beter is dan die van de gemiddelde wappie.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 16:46:36 #75
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203782904
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
- Het recht om vrij door de EU te reizen
Dat was er vroeger ook niet... Toen hoorde we daar niemand over :W
quote:
- Het recht om vrij overr je eigen lichaam te beschikken
Want dat mag je nu niet?
quote:
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
Waar is dat recht vastgelegd in de wet?
quote:
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
Volgens mij zijn er niet zo heel lang geleden verkiezingen geweest waarbij iedereen democratisch heeft kunnen kiezen. En alle partijen hadden een stukje over de financien in hun programma staan :W

quote:
- Het recht op privacy
Wat mist daar aan dan? Of doel je op het feit dat je je moet legitimeren om te zien of je QR code van jou is? Waarom klaag je dan niet bij de balie van de supermarkt als je je daar moet legitimeren? Of toen je nog jong genoeg was dat ze vanwege je leeftijd om je id kaart vroegen? Of op Schiphol als je wilt vliegen?

quote:
Dan ben ik pas nog wel een paar vergeten, en die rechten zijn allemaal afgepakt door te liegen over covid, en een over lijken gaand covidbeleid als mom te gebruiken. Het volk is bedonderd, met voorbedachte rade, door covid te gebruiken voor een ernstig vrijheidsbeperkende agenda. Dan mogen de verantwoordelijken en al hun collaborateurs bij bijvoorbeeld de media in hun handjes knijpen met een ordelijk tribunaal.
Tijdelijke vrijheidsbeperking in ruil voor het redden van mensenlevens (en niet alleen Cotona patienten maar ook burnouts etc bij zorgpersoneel). Als je weldenkend zou zijn geweest.... ;W
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_203783276
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:30 schreef sanger het volgende:

[..]
Het niet verbieden, en daarmee toestaan dat mensen massaal sterven, lijkt me nog misdadiger. Vaccinatie is nog steeds niet verplicht (in NL) dus mensen die zich laten vaccineren accepteren de "schade" zelf, omdat men oordeelt dat die minder is dan de schade van niet vaccineren.
Mensen sterven altijd. Mensen sterven ook in het verkeer. Natuurlijk hebben we regels in het verkeer, maar we verbieden het mensen niet om auto te rijden op zich. Mensen sterven ook aan diabetes en hart- en vaatziekten. Toch bevat misschien wel 80% van de producten in de supermarkt toegevoegde suikers. Dat verbieden we niet. Ook aan alcohol en roken gaan per jaar vele duizenden mensen dood. Dan hebben we het over 25.000 of wel 30.000 mensen per jaar, jaar na jaar. Dat is bewezen massale sterfte. Bij corona had ik het nog maar moeten zien dat die zo massaal zou zijn geweest. Misschien hadden we zonder maatregelen 10% meer sterfgevallen gehad.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 17:40:21 #77
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203783378
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
- Het recht om vrij door de EU te reizen
- Het recht om vrij overr je eigen lichaam te beschikken
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
- Het recht op privacy

Dan ben ik pas nog wel een paar vergeten, en die rechten zijn allemaal afgepakt door te liegen over covid, en een over lijken gaand covidbeleid als mom te gebruiken. Het volk is bedonderd, met voorbedachte rade, door covid te gebruiken voor een ernstig vrijheidsbeperkende agenda. Dan mogen de verantwoordelijken en al hun collaborateurs bij bijvoorbeeld de media in hun handjes knijpen met een ordelijk tribunaal.
Proest. :D
pi_203783406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:52 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ik vind dit wel erger. Mensen opsluiten in hun huis, vaccinschade negeren, bedrijven kapotmaken, psychische schade bij de gehele bevolking, mensen verbieden elkaar te knuffelen en ander normaal menselijk contact te vertonen. Ik vind het echt van een heel erg niveau
Houd toch op, vent.

Het is je toch al miljoenen keer uitgelegd waarom de maatregelen nodig waren. De beperkingen waren er niet om mensen te pesten of fucken.

Verder overdrijf je natuurlijk enorm. De overheid heeft juist miljarden uitgetrokken om bedrijven te helpen deze crisis te doorstaan. En knuffelen en 'ander menselijk contact' vertonen werd afgeraden. Maar je werd niet neergeknuppeld of beboet als je emand omhelsde.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_203783423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:08 schreef Weltschmerz het volgende:

Veel wel, maar met staatstoestemming
Dus jij moet middels je DigiD bij het rijk een aanvraag doen om het volgende uit te kunnen voeren?:

quote:
- Het recht om vrij door de EU te reizen
- Het recht om vrij overr je eigen lichaam te beschikken
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
- Het recht op privacy
Natuurlijk... :')

quote:
en/of zolang de staat niet de A-status van omikron of een ander virusje inroept om weer willekeurig 'maatregelen' te nemen. Het recht ben je kwijt.
Oh ja, een "virusje"... :')

Maar goed, welk recht ben je nu kwijt dan? Wat kun jij atm niet? Waarin word je gehinderd? Wat is je precies onmogelijk gemaakt?
pi_203783460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:46 schreef sanger het volgende:

Want dat mag je nu niet?

De vraag was welke vrijheden we kwijt zijn. Toestemming krijgen van vadertje staat, tijdelijk of niet, is daarvoor niet relevant.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203783480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
De vraag was welke vrijheden we kwijt zijn. Toestemming krijgen van vadertje staat, tijdelijk of niet, is daarvoor niet relevant.
Je kan atm alles wat je opnoemde... Of zeg anders even wat je niet kan.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 18:03:56 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203783647
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 13:51 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
We moeten gaan kijken wie er verantwoordelijk is geweest voor welke ingrijpende maatregelen.

Tribunalen tegen de mensen die verantwoordelijkheid waren voor deze mensonterende avondklok is meer dan terecht.
Maar er moet vooral een tribunaal komen voor wappies en alle ontelbare misdaden die ze op hun geweten hebben.

Om wat te noemen:

-Het de dood in jagen van mensen door ze bang te maken voor vaccins
-Het verspreiden van laster over politici, wetenschappers en media
-Het schaden van de economie door het vaccinbeleid te saboteren en schijt te hebben aan regels
-Het bedreigen van politici, journalisten en wetenschappers
-Het opruien en gebruiken van geweld tegen GGD-medewerkers en het doen van vernielingen

En daarbij moet naast de rechter ook een flink team psychiaters klaarstaan. Ik denk dat de meeste wappies dat doen omdat ze ernstig ziek in hun hoofd zijn. Een andere verklaring kan er niet zijn voor het doen bovenstaande misdaden. Voor onbepaalde tijd dus naar een gesloten geestelijke zorginrichting.
pi_203784492
Deze hoorde hier @Weltschmerz

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:

Je hebt weer even toestemming, dat is wat anders dan een recht.
Je had sowieso al nooit het absolute recht om de volgende zaken te bezoeken/ uit te voeren:

quote:
- Het recht om vrij door de EU te reizen
- Het recht om festivals te bezoeken en te organiseren
- Het recht om cafe, restaurant en club te bezoeken
- Het recht om te sporten
Als een baas van bv. een sportverenging jou wil weigeren weigert hij jou gewoon, simpel zat. Als een land zijn grenzen dichtgooit om wat voor reden dan ook kom je er niet in. Als je weigert toegang te betalen/ een kaartje te kopen voor eoa festival kom je er niet in. Lijkt me allemaal geen rocketscience verder.

En vwb de volgende zaken:

quote:
- Het recht om vrij over je eigen lichaam te beschikken
Er is geen vaccinatieplicht.

quote:
- Het recht om te kiezen hoe er democratisch over de rijksfinancien wordt beschikt
Dat kun je elke vier jaar doen.

quote:
- Het recht op privacy
Dat heb je maar daar ben je zelf ook voor 90% verantwoordelijk voor.

quote:
- Het recht op vereniging
- Het recht op vergadering
Heb je ook gewoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door AchJa op 22-02-2022 19:20:37 ]
pi_203784995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 16:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Vreemd dat we het nog steeds de toeslagenaffaire noemen, en niet de toeslagenmisdaden.
Ik vind het vooral storend dat mensen die avondklok als een groter probleem zien dan het gefaal rondom die toeslagen. En het zijn inderdaad toeslagmisdaden. :r
ROBODEMONS..................|:(
pi_203785245
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:00 schreef AchJa het volgende:
Deze hoorde hier @:Weltschmerz
[..]
Je had sowieso al nooit het absolute recht om de volgende zaken te bezoeken/ uit te voeren:
[..]
Als een baas van bv. een sportverenging jou wil weigeren weigert hij jou gewoon, simpel zat.
Ik had nog steeds het recht die te bezoeken, dat impliceert de bereidwilligheid mij te ontvangen maar daar heeft de staat verder niks mee te maken.

quote:
Als een land zijn grenzen dichtgooit om wat voor reden dan ook kom je er niet in.
Het recht op vrij reizen binnen de EU was nou juist een van de lokkertjes waarmee dit neoliberale gedrocht aan de mensen is verkocht.

quote:
Als je weigert toegang te betalen/ een kaartje te kopen voor eoa festival kom je er niet in. Lijkt me allemaal geen rocketscience verder.
Heeft niks met de verhouding tussen burger en staat te maken.

quote:
Er is geen vaccinatieplicht.
Het CTB blijft om eventueel toegepast te worden voor de werkplek, dat is een effectieve vaccinatieplicht voor iedereen die nog niet binnen is.

quote:
Dat kun je elke vier jaar doen.
Nee hoor, onder het mom van Coronasteun is er weer een stapje gezet in de integratie van de financien, waarmee de TK weer een hoop controle kwijt is.

quote:
Dat heb je maar daar ben je zelf ook voor 90% verantwoordelijk voor.
Nee hoor.

quote:
Heb je ook gewoon.
Niet met meer dan 500 man, en ook alleen maar voorlopig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203785932
Ik wil best voor een tribunaal berecht worden, dat lijkt me nog altijd beter dan in een fvd samenleving wonen. Dan ga ik nog vrijwillig aan die pianosnaar hangen ook dan ben ik er maar vanaf.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_203786665
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik had nog steeds het recht die te bezoeken, dat impliceert de bereidwilligheid mij te ontvangen maar daar heeft de staat verder niks mee te maken.
Dus snijdt je argument geen hout.

quote:
Het recht op vrij reizen binnen de EU was nou juist een van de lokkertjes waarmee dit neoliberale gedrocht aan de mensen is verkocht.
Heeft geen reet te maken met corona dus.

quote:
Heeft niks met de verhouding tussen burger en staat te maken.
De staat verbiedt je helemaal niks... Maar goed, punt blijft staan dat het geen onbeperkt recht is he.

quote:
Het CTB blijft om eventueel toegepast te worden voor de werkplek, dat is een effectieve vaccinatieplicht voor iedereen die nog niet binnen is.
Neen. CTB =/= vaccinatieplicht.

quote:
Nee hoor, onder het mom van Coronasteun is er weer een stapje gezet in de integratie van de financien, waarmee de TK weer een hoop controle kwijt is.
Vertel. En de club is democratisch gekozen.

quote:
Nee hoor.
Jawel.

quote:
Niet met meer dan 500 man, en ook alleen maar voorlopig.
Neen.
pi_203786709
Tribunalen voor wappies ?
Nee, daar geloof ik niet in.
pi_203788457
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar er moet vooral een tribunaal komen voor wappies en alle ontelbare misdaden die ze op hun geweten hebben.

Om wat te noemen:

-Het de dood in jagen van mensen door ze bang te maken voor vaccins
-Het verspreiden van laster over politici, wetenschappers en media
-Het schaden van de economie door het vaccinbeleid te saboteren en schijt te hebben aan regels
-Het bedreigen van politici, journalisten en wetenschappers
-Het opruien en gebruiken van geweld tegen GGD-medewerkers en het doen van vernielingen

En daarbij moet naast de rechter ook een flink team psychiaters klaarstaan. Ik denk dat de meeste wappies dat doen omdat ze ernstig ziek in hun hoofd zijn. Een andere verklaring kan er niet zijn voor het doen bovenstaande misdaden. Voor onbepaalde tijd dus naar een gesloten geestelijke zorginrichting.
Politici, wetenschappers en de mediafanaten zijn toch mans genoeg om zichzelf te verdedigen? Daar hebben ze toch geen rechters bij nodig?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 21:34:02 #90
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_203788615
Het volk wil tribunalen, dan gaan we dat toch gewoon effe regelen! :7
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_203792082
misschien moeten we al die wappies die 3 jaar lang misinformatie hebben verspreid, voor een tribunaal slepen.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:16:18 #92
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203793088
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 17:28 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Mensen sterven altijd. Mensen sterven ook in het verkeer. Natuurlijk hebben we regels in het verkeer, maar we verbieden het mensen niet om auto te rijden op zich.
Niet? Volgens mij gebeurt het regelmatig hoor.....

quote:
Mensen sterven ook aan diabetes en hart- en vaatziekten. Toch bevat misschien wel 80% van de producten in de supermarkt toegevoegde suikers. Dat verbieden we niet.
Suiker zit ook in fruit en groenten, dus kun j ehet niet verbieden. Suiker is een onmisbare voedingsstof. Desondanks is men wel bezig met het beperken van suiker en bezig met het invoeren van een suikertax.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:18:58 #93
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203793103
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef Weltschmerz het volgende:

Nee hoor, onder het mom van Coronasteun is er weer een stapje gezet in de integratie van de financien, waarmee de TK weer een hoop controle kwijt is.
Leg die eens uit?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 23 februari 2022 @ 09:20:06 #94
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_203793117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:28 schreef torentje het volgende:

[..]
Politici, wetenschappers en de mediafanaten zijn toch mans genoeg om zichzelf te verdedigen? Daar hebben ze toch geen rechters bij nodig?
Het probleem is dat de doelgroep die je opnoemt beschaafd is en hogeropgeleid. Die kunnen zich niet verdedigen tegen de primitieve agressie van FvD stemmers en wappies.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 23 februari 2022 @ 10:07:07 #95
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_203793586
Aha, een steunpunt waar mensen hun verhaal kwijt kunnen over iemand in hun omgeving die iets te radicaal denkt over het coronabeleid? Ik neem aan dat er dan ook even naar de naam, telefoonnummer en adres van die persoon wordt gevraagd, zodat men zo iemand kan benaderen en eens goed met hem/haar kan praten.

En natuurlijk ook diens internetverkeer en social media onder de tap kunnen zetten.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_203795028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:50 schreef JohnDDD het volgende:
Er zijn onder het mom van volksgezondheid best wel dingen gebeurd die een gang naar de rechter zouden rechtvaardigen.
Dit inderdaad, maar ik denk dat er vwb die vaccinaties weinig te verwijten valt, het is immers nooit verplicht geweest. (Maar goed ook natuurlijk)

Maar het beleid wat blindelings op besmettingen was gebaseerd zonder oog te hebben voor alle nevenschade lijkt me zeker wel iets wat verwijtbaar is.
pi_203795182
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Want in je eentje na 21:00 in je eigen buurt een wandeling maken was verboden vanwege de volgsgezondheid.

De gene die hier verantwoordelijk voor is zal moeten worden berecht.

Het is de grootste misdaad van de overheid tegen de eigen bevolking geweest in de recente geschiedenis.
Met de toevoeging dat het geen moer heeft bijgedragen aan de zorgbezetting, volgens onze huidige minister vws.
Dit wisten ze ook tijdens de sperzeit en verlengde het nog maar een paar keer.

Pure bierviltjes berekening als basis om miljoenen mensen op te sluiten in hun huis terwijl ze niets crimineels gedaan hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:58 schreef marc0871 het volgende:
Dat er dingen niet kloppen, dat is wel duidelijk.
Maar dit zijn dus echt mafklappers.
Ga je roepen om tribunalen, ja dit.
Een PE met daar uit een eventuele gang naar de rechter is logischer. Maar tribunalen? wtf...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203795235
quote:
4s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 11:47 schreef Bocaj het volgende:
Gisteren in Nieuwsuur!
Jammer dat je altijd weer van die figuren ertussen hebt die te achterlijk en zwakbegaafd zijn om met dergelijke ideeën te kunnen omgaan. Die dan weer iets moeten 'doen' met hun woede en dat niet weten te kanaliseren, of op de juiste personen te richten. Die dan onschuldige supermarktmedewerkers gaan lastigvallen, of GGD-medewerkers. Echt, zulk volk is echt te dom om te leven. Pleeg daar maar genocide op hoor.
Eens kijken
pi_203796151
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 10:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Aha, een steunpunt waar mensen hun verhaal kwijt kunnen over iemand in hun omgeving die iets te radicaal denkt over het coronabeleid? Ik neem aan dat er dan ook even naar de naam, telefoonnummer en adres van die persoon wordt gevraagd, zodat men zo iemand kan benaderen en eens goed met hem/haar kan praten.

Een polenmeldpunt en linkse leraren meldpunt dat waren toch wel fantastische ideen van onze rechtse bestuurders. Hier op fok waren de rechtse users laaiend enthousiast. :+
pi_203799440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 09:20 schreef sanger het volgende:

[..]
Het probleem is dat de doelgroep die je opnoemt beschaafd is en hogeropgeleid. Die kunnen zich niet verdedigen tegen de primitieve agressie van FvD stemmers en wappies.
Denk veel eerder dat die doelgroep de kennis en kunde van de rechters wil testen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')