abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191638556
Tegenwoordig is alles homo en worden kinderen vanaf jongere leeftijd geïndoctrineerd en geïntroduceerd met alles wat deze LGBHT community er doorheen kan drukken.

Van youtube tot aan tekenfilms, alles wordt homo. Van de gaypride tot aan travestieten die boeken voorlezen aan kinderen.

Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.

Nu wil Dwayne Wade ook bij zijn zoon het geslachtsdeel verwijderen omdat "hij" aangeeft dat "hij" een meid wil zijn. Dat kind is 12 jaar en totaal in de war van alles wat tegenwoordig op social media/cartoons/internet te zien is.

Lui zoals Shane Dawson/Jeffree Star zijn populairder met makeup dan vrouwen, en dan heb je ook nog NikkieTutorials.

Alles is homo tegenwoordig. Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden. Er zijn tal van voorbeelden over LGBTH sites die zo trots zijn op kids cartoons met gay stuff.

Boosie zei het al 4 jaar geleden.. boosie nu ruzie met hele wereld omdat hij heeft gezegd dat Dwyane Wade niet de penis van zijn zoon eraf moet hakken op zijn 12de.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_191639403
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
pi_191640396
Terechte klacht.
pi_191640522
Terechte klacht
I will do what i must !!
pi_191640554
Heel overdreven klacht. Ik zie nog steeds iedereen zich als een man gedragen.
pi_191640815
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef DJKoster het volgende:
Niks. Kijk maar naar FOK!, iedereen (behalve ik) is hier ook gay, en dat loopt prima.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  zondag 23 februari 2020 @ 05:26:09 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191640835
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 01:44 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Heel overdreven klacht. Ik zie nog steeds iedereen zich als een man gedragen.
Die user kan alleen maar zeiken als een dramatisch wijf.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191640877
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 05:26 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Die user kan alleen maar zeiken als een dramatisch wijf.
Eigenlijk best gay van hem.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_191641055
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 05:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Eigenlijk best gay van hem.
Haha ja idd
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 07:38:41 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191641132
Zeer terechte klacht. Meer dan de helft van de mannelijke bevolking onder de 30 is gewoon mietje.

Kunnen ze zelf niets aan doen. Ook zullen ze het ontkennen omdat ze het zelf niet zien.

Vooral bij millenials is er nauwelijks nog verschil te zien tussen beide (ja het zijn er maar 2) geslachten.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 07:38:58 #11
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_191641134
Kom maar op met de "Ok boomer" reacties, mietjes. Bevestig mn punt maar. :7
F.K.A. SuperwormJim
pi_191641180
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeer terechte klacht. Meer dan de helft van de mannelijke bevolking onder de 30 is gewoon mietje.

Kunnen ze zelf niets aan doen. Ook zullen ze het ontkennen omdat ze het zelf niet zien.

Vooral bij millenials is er nauwelijks nog verschil te zien tussen beide (ja het zijn er maar 2) geslachten.
Heel vreemde reactie, ik zie nog steeds duidelijk het verschil tussen een man en vrouw onder de 30. Ook zie ik mannen nooit hand in hand lopen of elkaar neuken of dergelijke.
pi_191641270
klopt, er is een groepje mensen bang voor de grote boze westerling. de kaboutertjes.

zondag 23 februari 2020 @ 08:54:32 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191641379
Ah weer zo'n topic voor domrechtse boosmeneertjes die onzeker worden door homo's.
pi_191641461
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:

Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit.
Tekenend dat jij nu hierover gaat huilen op een klaag-internetforum.

Misschien had je vader gewoon wat meer moeite in je opvoeding moeten steken, ipv je te slaan en uit te lachen.
Je komt iig niet over als iemand met genoeg zelfvertrouwen tov de maatschappij.

(overigens heb ik wel een beetje begrip voor je vader verder, ik snap wel een beetje waarom hij dat deed)

[ Bericht 6% gewijzigd door RM-rf op 23-02-2020 09:27:00 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_191641596
Kut topic weer Braindead2000
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:00:39 #17
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642524
quote:
Tegenwoordig is alles homo en worden kinderen vanaf jongere leeftijd geïndoctrineerd en geïntroduceerd met alles wat deze LGBHT community er doorheen kan drukken.

Van youtube tot aan tekenfilms, alles wordt homo. Van de gaypride tot aan travestieten die boeken voorlezen aan kinderen.

Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.

Nu wil Dwayne Wade ook bij zijn zoon het geslachtsdeel verwijderen omdat "hij" aangeeft dat "hij" een meid wil zijn. Dat kind is 12 jaar en totaal in de war van alles wat tegenwoordig op social media/cartoons/internet te zien is.

Lui zoals Shane Dawson/Jeffree Star zijn populairder met makeup dan vrouwen, en dan heb je ook nog NikkieTutorials.

Alles is homo tegenwoordig. Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden. Er zijn tal van voorbeelden over LGBTH sites die zo trots zijn op kids cartoons met gay stuff.

Boosie zei het al 4 jaar geleden.. boosie nu ruzie met hele wereld omdat hij heeft gezegd dat Dwyane Wade niet de penis van zijn zoon eraf moet hakken op zijn 12de.
Onzekere incel gespot.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191642533
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 09:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Tekenend dat jij nu hierover gaat huilen op een klaag-internetforum.

Misschien had je vader gewoon wat meer moeite in je opvoeding moeten steken, ipv je te slaan en uit te lachen.
Je komt iig niet over als iemand met genoeg zelfvertrouwen tov de maatschappij.

(overigens heb ik wel een beetje begrip voor je vader verder, ik snap wel een beetje waarom hij dat deed)
Inderdaad als je vader je slaat en vervolgens uitlacht is dit volgens mij echt geen goede manier van opvoeden.
pi_191642583
Goed topic weer De_Onnoembare.
pi_191642623
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:01 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Inderdaad als je vader je slaat en vervolgens uitlacht is dit volgens mij echt geen goede manier van opvoeden.
Ik keur dat niet goed maar het was wel de realiteit van de jaren 50 tot aan millennium. Tegenwoordig wordt de associatie al snel gemaakt, mijn kind speelt met andere jongens en heeft hier veel plezier in, hij is vast een homo! laat ik make-up voor hem kopen.

Keur jij het goed dat Dwyane Wade al een geslachtsverandering wil geven aan zijn 12 jarige zoon? een kind dat nog niet eens weet wat voor eten hij krijgt de volgende avond. Die mag wel al op zijn 12de beslissen dat hij een "vrouw" is en dat de ouders rigoureuze beslissingen maken n.a.v. een opvlieging?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:12:45 #21
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642659
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik keur dat niet goed maar het was wel de realiteit van de jaren 50 tot aan millennium. Tegenwoordig wordt de associatie al snel gemaakt, mijn kind speelt met andere jongens en heeft hier veel plezier in, hij is vast een homo! laat ik make-up voor hem kopen.

Keur jij het goed dat Dwyane Wade al een geslachtsverandering wil geven aan zijn 12 jarige zoon? een kind dat nog niet eens weet wat voor eten hij krijgt de volgende avond. Die mag wel al op zijn 12de beslissen dat hij een "vrouw" is en dat de ouders rigoureuze beslissingen maken n.a.v. een opvlieging?
:')
Misschien in een tokkie achterbuurt misschien.
pi_191642755
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:12 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Misschien in een tokkie achterbuurt misschien.
Dus de hele wereld was een achterbuurt? homosexualiteit is tegenwoordig "booming" en tof. Vroeger was dat anders, kan je wel wijs lopen doen. Maar zo kom je echt niet over.

quote:
"Social acceptance of the LGBT population has increased substantially over the last decade, and those changes have been more pronounced in younger populations," Gates told NBC News via email. "Today's youth have peers and social networks that are more supportive of LGBT people and issues when compared to older generations."

According to a 2017 NBC News/Wall Street Journal poll, 75 percent of people aged 18-34 support same-sex unions, compared to just 42 percent of people over 65.

Between 2012 and 2017, the share of women calling themselves LGBT went from 3.5 percent to 5.1 percent.

bron
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:26:10 #23
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642806
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:21 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dus de hele wereld was een achterbuurt? homosexualiteit is tegenwoordig "booming" en tof. Vroeger was dat anders, kan je wel wijs lopen doen. Maar zo kom je echt niet over.
[..]

bron
Ja, jij werd vaak door je vader afgerost en vervolgens uitgelachen en daardoor ben je geen homo geworden, zoiets? _O-
pi_191642816
Tokkie FvDer gespot.
pi_191642823
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ja, jij werd vaak door je vader afgerost en vervolgens uitgelachen en daardoor ben je geen homo geworden, zoiets? _O-
Ik heb een vrouw en 3 kinderen, en tevens is mijn vader al op vroege leeftijd overleden (toen ik 15 was)

Dus dat is niet van toepassing. Ik walg van de gaystuff die mijn kinderen te zien krijgen en laat ze ook dan alleen cartoons van mijn tijd zien en laat ze amper op youtube komen.

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Tokkie FvDer gespot.
Ik ben moslim en zeker geen tokkie FvD'er.
pi_191642858
Je moet echt wat minder op het internet TS, wij die namelijk in de grote-mensen-wereld leven en niet de hele dag met onze snuit in de telefoon zitten, wij hebben hier geen last van.

* Marsenal krabt aan z’n ballen en neukt z’n wijf. In de kut.
-nee-
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:30:59 #27
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642859
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw met 3 kinderen, en tevens is mijn vader al op vroege leeftijd overleden (toen ik 15 was)

Dus dat is niet van toepassing. Ik walg van de gaystuff die mijn kinderen te zien krijgen en laat ze ook dan alleen cartoons van mijn tijd zien en laat ze amper op youtube komen.
Ook op jongere leeftijd kun je door je vader afgerost en uitgelachen worden. Dat was volgens jou de realiteit vanaf de jaren 50 tot aan het millennium.
pi_191642866
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook op jongere leeftijd kun je door je vader afgerost en uitgelachen worden. Dat was volgens jou de realiteit vanaf de jaren 50 tot aan het millennium.
Ja heb je daar ervaring mee jochie? het gaat niet over mij maar over de gayness van tegenwoordig.

The Americans who fought in World War II might have been the "greatest generation," but millennials are by far the gayest.
pi_191642867
quote:
Gaye mensen kunnen geen frieten bakken. Laat staan bitterballen frituren. Het zijn er teveel om in de frituurleer bij @Plompzakker te gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:32:34 #30
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642876
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja heb je daar ervaring mee jochie? het gaat niet over mij maar over de gayness van tegenwoordig.

The Americans who fought in World War II might have been the "greatest generation," but millennials are by far the gayest.

Gelukkig niet, daar ik uit een normaal gezin kom.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:33:22 #31
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642887
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gaye mensen kunnen geen frieten bakken. Laat staan bitterballen frituren. Het zijn er teveel om in de frituurleer bij @:plompzakker te gaan.
Daarom zijn al die tenten al overgenomen door Chinezen, die kunnen dat als de beste. _O_
pi_191642914
quote:
Lekker toch, meer wijven voor ons
pi_191642931
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:35 schreef 20100 het volgende:

[..]

Lekker toch, meer wijven voor ons
Nee want die zijn ook gay
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_191642935
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom zijn al die tenten al overgenomen door Chinezen, die kunnen dat als de beste. _O_
Voorkomen is beter dan chinezen
pi_191642954
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat neuken we er wel uit
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:41:50 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642975
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vreemd, als ik in de buurt ben zijn ze dat nooit.
pi_191642977
Fijn, meer partnerkeuze in de toekomst. We strijden voort tegen het heterokartel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 23 februari 2020 @ 11:42:32 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191642984
NikkieTutorials is sinds de grote verbouwing geen homo meer dus wat zeik je nou?
pi_191643007
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig niet, daar ik uit een normaal gezin kom.
Nogmaals ik heb niks tegen homoseksualiteit, iedereen mag homo zijn. Dat is mijn klacht niet. Waar je in veel landen gestenigd wordt omdat je homo bent mag iedereen vrij zijn om te doen en te staan wat hij/zij wil.

In enschede.

Dit soort dingen horen gewoon niet. Is gewoon pure indoctrinatie. Kinderen horen hier niet aan blootgesteld te worden op vroege leeftijd.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:48:37 #40
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643056
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb niks tegen homoseksualiteit, iedereen mag homo zijn. Dat is mijn klacht niet. Waar je in veel landen gestenigd wordt omdat je homo bent mag iedereen vrij zijn om te doen en te staan wat hij/zij wil.

In enschede.

Dit soort dingen horen gewoon niet. Is gewoon pure indoctrinatie. Kinderen horen hier niet aan blootgesteld te worden op vroege leeftijd.
Want kinderen worden daar slechter van ofzo? :P
pi_191643094
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Want kinderen worden daar slechter van ofzo? :P
Nou slechter niet nee, maar ze worden wel blootgesteld aan dingen die vroeger nooit gebeurde. Dit was vroeger bij mij in ieder geval niet normaal. Door dit soort dingen krijg je inderdaad kinderen die verward zijn en op hen 12de al een geslachtsdeeloperatie willen laten uitvoeren.

Kinderen homo maken noem je dit. En het zelfde geldt voor series/tekenfilmpjes/films tegenwoordig. Mijn klacht is de de LGBTH net zoals hen GayParade alles moet beinvloeden.

Overal moeten ze aanwezig zijn. Als er geen homo karikaturen in een serie/film spelen is het niet "divers" genoeg of wordt het LGBTH quota niet gehaald.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:53:53 #42
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643109
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nou slechter niet nee, maar ze worden wel blootgesteld aan dingen die vroeger nooit gebeurde. Dit was vroeger bij mij in ieder geval niet normaal. Door dit soort dingen krijg je inderdaad kinderen die verward zijn en op hen 12de al een geslachtsdeeloperatie willen laten uitvoeren.

Kinderen homo maken noem je dit. En het zelfde geldt voor series/tekenfilmpjes/films tegenwoordig. Mijn klacht is de de LGBTH net zoals hen GayParade alles moet beinvloeden.

Overal moeten ze aanwezig zijn. Als er geen homo karikaturen in een serie/film spelen is het niet "divers" genoeg of wordt het LGBTH quota niet gehaald.
ZIEDEND
pi_191643119
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

ZIEDEND
Waarheid.

quote:
Entertainment News
May 22, 2018 / 3:03 PM / 2 years ago
GLAAD calls for LGBT characters in 20 percent of movies by 2021
Gay and transgender media advocacy group GLAAD said in its annual Studio Responsibility Index that of the 109 releases by the seven largest movie studios in 2017, just 14, or 12.8 percent, included LGBTQ characters.

GLAAD called on Hollywood to have 20 percent of annual film releases include a gay, lesbian, bisexual, transgender or gender fluid character by 2021, rising to 50 percent of output by 2024.
bron

quote:
Just about every major movie release these days is scrutinized about whether or not it will feature an obvious LGBT character. Ever since the live-action remake of "Beauty and the Beast," and a bit before, Disney has been sprinkling LGBT characters generously across its film properties.
https://www.christianpost(...)haracter-quotas.html
pi_191643128
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw en 3 kinderen,
Maakt niet uit hoor, genoeg mannen die pas later uit de kast komen, dus go for it.
pi_191643188
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, genoeg mannen die pas later uit de kast komen, dus go for it.
Ga vooral niet in op het punt dat ik wil maken, want je weet dat ik de waarheid praat over LGBTH quotas en indoctrinatie door dezelfde groep om zo meer homo's te krijgen. Lees maar hierboven.

Nogmaals, er is niks mis met homo zijn. Maar de voetdruk van LGBTH draait door, zeker als het Disney ect ook al raakt en cartoons voor kids.
pi_191643240
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ga vooral niet in op het punt dat ik wil maken, want je weet dat ik de waarheid praat over LGBTH quotas en indoctrinatie door dezelfde groep om zo meer homo's te krijgen. Lees maar hierboven.

Nogmaals, er is niks mis met homo zijn. Maar de voetdruk van LGBTH draait door, zeker als het Disney ect ook al raakt en cartoons voor kids.
Maar wat is daar erg aan ? Dankzij nerds en mietjes zit je nu achter je pc. Wat hebben macho mannen ooit voor je gedaan ? Je dochter aangerand in het zwembad ?
pi_191643259
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ben jij ook hetero gemaakt dan? Dat komt niet uit jezelf?
pi_191643322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar wat is daar erg aan ? Dankzij nerds en mietjes zit je nu achter je pc. Wat hebben macho mannen ooit voor je gedaan ? Je dochter aangerand in het zwembad ?
Ook homo's kunnen wel macho zijn hoor. En ook homo's zitten aan kinderen.

Mijn punt is dat kinderen dit zelf moeten bepalen en ze van zelf wel erachter komen dat ze gevoelens kunnen hebben voor mannen/vrouwen als man/vrouw zijnde.

Niet zo in your face in elk televisie programma homo stuff dat daadwerkelijk ze op andere gedachtes komen.

quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben jij ook hetero gemaakt dan? Dat komt niet uit jezelf?
Het gaat niet om mij.

Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht. Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken, niet via TV. Het is gewoon indoctrinatie door de LGBTH community. In de jaren 80/90 waren de ninja turtles niet aan het kussen met elkaar.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:17:49 #49
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191643357
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht.
Je wordt homo door shit die je op tv ziet, ja?
pi_191643386
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je wordt homo door shit die je op tv ziet, ja?
Hoezo quote je dit niet mee? "Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken"?

Je hebt tegenwoordig genoeg mensen die klimaat depressie hebben door nieuws en TV, dus ja dat geloof ik.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)eus-ziektebeeld.html

https://www.bnnvara.nl/artikelen/wat-is-een-klimaatdepressie
  zondag 23 februari 2020 @ 12:21:15 #51
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191643416
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:19 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hoezo quote je dit niet mee? "Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken"?

Je hebt tegenwoordig genoeg mensen die klimaat depressie hebben door nieuws en TV, dus ja dat geloof ik.
Het is aangeboren. 1850 belde. Ze willen je terug.
pi_191643503
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Op het moment dat je roept " ik heb niks tegen homo's maar...." Diskwalificeer je jezelf meteen in mijn ogen.
pi_191643541
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Op het moment dat je roept " ik heb niks tegen homo's maar...." Diskwalificeer je jezelf meteen in mijn ogen.
Komt door de "PRIDE" en al dat soort geintjes, er is toch ook geen hetero PRIDE. Het is een agenda die ze hebben om zo veel mogelijk kids homoseksueel te krijgen. En wie weet zitten daar enge beweegredenen achter.

Anyway, genoeg FOK! voor vandaag, ik zie wel waar dit topic eindigt, mijn punt is gemaakt.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:28:43 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_191643552
quote:
Een maatschappij waar de helft gay is legt het af tegen een masculiene samenleving waar mannelijke waarden nog wel gelden en vrouwen gewoon achter het aanrecht kinderen krijgen. Met andere woorden: 'zo'n maatschappij is ten dode opgeschreven'.
The End Times are wild
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 12:29:03 #55
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643560
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Komt door de "PRIDE" en al dat soort geintjes, er is toch ook geen hetero PRIDE. Het is een agenda die ze hebben om zo veel mogelijk kids homoseksueel te krijgen. En wie weet zitten daar enge beweegredenen achter.
BNW is een paar deuren verderop.
pi_191643586
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hetero's werden dan ook nooit gediscrimineerd.
En echt, denken dat je homoseksueel wordt gemaakt is zoals iemand al meldde van de 19e eeuw.
pi_191643592
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En echt, denken dat je homoseksueel wordt gemaakt is zoals iemand al meldde van de 19e eeuw.
Erg bijzonder dat het er dan steeds meer worden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_191643594
quote:

[..]

Ook homo's kunnen wel macho zijn hoor. En ook homo's zitten aan kinderen.
Zeker - maar wie heb je liever in de buurt van je dochter - het opgefokte macho marokkaantje of de huppelhomo met een handtasje ?
pi_191643600
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:28 schreef LXIV het volgende:

[..]

Een maatschappij waar de helft gay is legt het af tegen een masculiene samenleving waar mannelijke waarden nog wel gelden en vrouwen gewoon achter het aanrecht kinderen krijgen. Met andere woorden: 'zo'n maatschappij is ten dode opgeschreven'.
Trol
pi_191643614
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:31 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Erg bijzonder dat het er dan steeds meer worden
Bron?
Of wellicht voelen ze zich nu vrij genoeg om er voor uit te komen
pi_191643615
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Iets opdringen gaat nooit werken. Denk bv aan een verplicht percentage vrouwen in de top ipv de beste kandidaat.
pi_191643630
quote:

Het gaat niet om mij.

Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht. Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken, niet via TV. Het is gewoon indoctrinatie door de LGBTH community. In de jaren 80/90 waren de ninja turtles niet aan het kussen met elkaar.
Er was zoveel heteroseksueel materiaal op tv in de jaren 90, misschien ben jij daar wel door beïnvloed.
pi_191643635
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Als je 12 bent ben je best beïnvloedbaar.
pi_191643641
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Er was zoveel heteroseksueel materiaal op tv in de jaren 90, misschien ben jij daar wel door beïnvloed.
Misschien omdat dat de norm is?
pi_191643658
quote:

Het gaat niet om mij.
Je begon zelf erover dat je vader je sloeg en uitlachte...

Waarom denk je dat hij dat deed?

Was dat om te voorkomen dat je misschien anders wel eens homo zou worden?
En heeft het ook dat effect gehad, dat je misschien met een andere vader, die minder geslagen en uitgelachen had, vervolgens wél homo geworden was?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_191643671
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

In de jaren 80 had je dan weer He-Man. Het mietje met roze shirt dat zijn harde zwaard de lucht in stak en dan macho werd.
pi_191643687
Eens met TS. Jullie wilden graag links aan de macht? Dat is wat je krijgt. Cultuurmarxisme wat uit de hand loopt. Jullie nemen toch alles serieus? Van slachtofferrol spelende KOZP tot aan de witte man is succesvol en dat is niet eerlijk boehoe? Jullie wilden toch graag een wereld waarin vrouwen worden voorgetrokken en gewoon letterlijk een beter bestaan hebben dan mannen?
Dan moet je ook niet raar op kijken als mannen met een identiteitscrisis komen te zitten. En zo is de bal aan het rollen gegaan.

Maar het voordeel is, zo blijven er wel meer lekkere wijven over voor ons. Dus, tenzij we ooit weer oorlog krijgen, heeft het ook zo zo'n voordelen.
pi_191643697
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Bron?
Of wellicht voelen ze zich nu vrij genoeg om er voor uit te komen
Als dit de natuurlijke toestand was zou de mensheid inmiddels uitgestorven zijn geweest
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 12:38:14 #69
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643698
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:37 schreef matigeuser het volgende:
Eens met TS. Jullie wilden graag links aan de macht? Dat is wat je krijgt. Cultuurmarxisme wat uit de hand loopt. Jullie nemen toch alles serieus? Van slachtofferrol spelende KOZP tot aan de witte man is succesvol en dat is niet eerlijk boehoe? Jullie wilden toch graag een wereld waarin vrouwen worden voorgetrokken en gewoon letterlijk een beter bestaan hebben dan mannen?
Dan moet je ook niet raar op kijken als mannen met een identiteitscrisis komen te zitten. En zo is de bal aan het rollen gegaan.

Maar het voordeel is, zo blijven er wel meer lekkere wijven over voor ons. Dus, tenzij we ooit weer oorlog krijgen, heeft het ook zo zo'n voordelen.
Waar is links aan de macht dan?
  zondag 23 februari 2020 @ 12:39:39 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191643718
quote:

Links aan de macht...

Vandaar dat zo ongeveer alles waar links voor staat de afgelopen 2 decennia is afgebroken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 12:39:49 #71
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643723
Wel mooi hoe diep de angst voor homo's zit hier.
pi_191643725
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:36 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

In de jaren 80 had je dan weer He-Man. Het mietje met roze shirt dat zijn harde zwaard de lucht in stak en dan macho werd.
Vergeet ook niet een van de succesvolste films in die tijd: Top Gun...
Waar het vol zat met homo-erotische symboliek

Heeft ongetwijfeld duizenden jonge Tom Cruise wannabe's in de gelijkgeslachtelijke liefde gedreven
pi_191643763
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:38 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waar is links aan de macht dan?
Je zult wel doelen op dat VVD de grootste partij is.

Ten eerste is de VVD ook links. Op economisch gebied wellicht niet, maar ook de VVD is voor meer massaimmigratie, meer EU, etc. En terwijl de VVD aan de macht is, zijn vrijwel alle rechters links (D66), is de staats-TV gewoon uiterst links en hoor en zie ik niks anders dan dat 'wij', de 'witte' nederlander steeds meer moeten toegeven aan andersdenkende en vooral de zielige mensen op deze wereld.

Dus, het gaat niet alleen om wie er op de troon zit. Er zijn gewoon ontzettend veel mensen links en die bekleden belangrijke posities in de invloedsfeer.
pi_191643780
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ten eerste is de VVD ook links. Op economisch gebied wellicht niet, maar ook de VVD is voor meer massaimmigratie, meer EU, etc. En terwijl de VVD aan de macht is, zijn vrijwel alle rechters links (D66), is de staats-TV gewoon uiterst links en hoor en zie ik niks anders dan dat 'wij', de 'witte' nederlander steeds meer moeten toegeven aan andersdenkende en vooral de zielige mensen op deze wereld.

Dus, het gaat niet alleen om wie er op de troon zit. Er zijn gewoon ontzettend veel mensen links en die bekleden belangrijke posities in de invloedsfeer.
Dus wat je zegt is dat dat de norm is ?
  zondag 23 februari 2020 @ 12:42:55 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191643785
quote:

[..]

Ja, dag.

De VVD links... D'66 links...

_O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 12:43:50 #76
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643801
quote:

[..]

Dus, wat je eigenlijk zegt is dat je door 'masculien rechts' te zijn eigenlijk maar weinig kan bereiken in het leven. :D
pi_191643807
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dag.

_O-
Tsja, als je de VVD links noemt bestaat er ook geen "extreem" rechts meer ;)
  zondag 23 februari 2020 @ 12:46:19 #78
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191643834
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:43 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dus, wat je eigenlijk zegt is dat je door 'masculien rechts' te zijn eigenlijk maar weinig kan bereiken in het leven. :D
:D :D :D
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191643876
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dag.

_O-
We hebben deze discussie vaker gehad.

De termen links en rechts zijn eigenlijk niet meer geheel van toepassing en achterhaald. Daarnaast kan een partij zowel linkse als rechtse standpunten hebben, over hun gehele lijn van punten. Dus, waar jij de vvd wil plaatsen dat moet je zelf weten.

Maar ik vind een partij die voor meer EU (en dus een grotere overheid is), gewoon links. En een partij die continu betuttelende regeltjes invoert, voor massa-immigratie, etc, gewoon links. Dat zijn namelijk dezelfde standpunten als die alle andere partijen hebben, behalve FvD en PVV.

PVV is eigenlijk ook niet rechts, als je kijkt naar het sociaal-economische beleid. En toch zal iedereen hier de PVV als EXTREEM RECHTS NAZI_DESCENDANTS noemen.

Dus, laten we de termen links en rechts dan maar vergeten. Feit is, als reactie op de OP, dat sinds de VVD aan de macht is, het cultuurmarxisme en het feminisme alleen maar meer en meer uit de klauwen is gelopen. En ergens actief 'niks aan doen' is ook beleid.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:54:07 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191643949
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef matigeuser het volgende:

[..]

We hebben deze discussie vaker gehad.

De termen links en rechts zijn eigenlijk niet meer geheel van toepassing en achterhaald. Daarnaast kan een partij zowel linkse als rechtse standpunten hebben, over hun gehele lijn van punten. Dus, waar jij de vvd wil plaatsen dat moet je zelf weten.

Maar ik vind een partij die voor meer EU (en dus een grotere overheid is), gewoon links. En een partij die continu betuttelende regeltjes invoert, voor massa-immigratie, etc, gewoon links. Dat zijn namelijk dezelfde standpunten als die alle andere partijen hebben, behalve FvD en PVV.

PVV is eigenlijk ook niet rechts, als je kijkt naar het sociaal-economische beleid. En toch zal iedereen hier de PVV als EXTREEM RECHTS NAZI_DESCENDANTS noemen.

Dus, laten we de termen links en rechts dan maar vergeten. Feit is, als reactie op de OP, dat sinds de VVD aan de macht is, het cultuurmarxisme en het feminisme alleen maar meer en meer uit de klauwen is gelopen. En ergens actief 'niks aan doen' is ook beleid.
Nee hoor, PVV is gewoon rechts; op papier heel sociaal, in de praktijk net zo rechts als VVD en D'66.

En met een libertaire FvD aan de macht gaan we pas echt genieten, als Jan Modaal. 8)7

Verder bestaat cultuurmarxisme niet; een verzonnen eufemisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191643958
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef matigeuser het volgende:
Maar ik vind een partij die voor meer EU (en dus een grotere overheid is), gewoon links. En een partij die continu betuttelende regeltjes invoert, voor massa-immigratie, etc, gewoon links.
Waarom "gewoon links" en niet "gewoon rechts" dan ? Serieuze vraag - links was vroeger extreem nationalistisch en anti-immigratie. Zoals je zelf al aangeeft is het PVV ideaal grotendeels identiek aan het oude SP programma.

Dus waarom noemen we jouw standpunt niet links ?
pi_191643970
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nee hoor, PVV is gewoon rechts; op papier heel sociaal, in de praktijk net zo rechts als VVD en D'66.

En met een libertaire FvD aan de macht gaan we pas echt genieten, als Jan Modaal. 8)7

Verder bestaat cultuurmarxisme niet; een verzonnen eufemisme.
Of het nou wel of niet bestaat, dan hoor ik graag van jou hoe het verschijnsel heet wat de TS beschrijft.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:57:17 #83
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191643993
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:55 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Of het nou wel of niet bestaat, dan hoor ik graag van jou hoe het verschijnsel heet wat de TS beschrijft.
Welk verschijnsel? De 'oorlog tegen masculiniteit en heterosexualiteit'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191643995
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:54 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Waarom "gewoon links" en niet "gewoon rechts" dan ? Serieuze vraag - links was vroeger extreem nationalistisch en anti-immigratie. Zoals je zelf al aangeeft is het PVV ideaal grotendeels identiek aan het oude SP programma.

Dus waarom noemen we jouw standpunt niet links ?

Goed punt, ik weet het ook niet meer wat links en rechts is. Elke dag hoor ik wat anders. Ik volg in deze wat de 'massa' voor termen geeft aan populaire partijen.

Misschien moeten we daar inderdaad eens mee ophouden. En dat ik volgens een bepaalde definitie links ben is ook prima. Of rechts.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:59:30 #85
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_191644024
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:ik heb niks tegen homo's maar
Klassiekertje dit.

TS is een onzekere biboy.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_191644031
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welk verschijnsel? De 'oorlog tegen masculiniteit en heterosexualiteit'?
Jij ziet geen enkele verandering door de jaren heen?

Niet meer LBTHDSAFDALK-personen, transgenders? Niet meer aandacht op TV en andere media voor acceptatie hiervan? Niet continu aanvallen op de, ineens 'witte' man (was tot een tijdje terug gewoon 'blank'), ons verleden, onze cultuur, aanpassing van product- en feestbenamingen, #me-too, gilette-reclames, 'mannelijk gedrag is toxic', vrouwen die worden voorgetrokken bij sollicitaties en andere quota, iedereen die direct 'beledigd is' en op basis van gevoel gelijk moet worden gegeven, etc etc etc?'

Ik praat tegen dovemansoren dus ik stop. Maar ik zou nog een lijst kunnen maken die 5 keer zo lang is en dan heb ik nog de hele middag om piepers te schillen.
pi_191644035
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:57 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Goed punt, ik weet het ook niet meer wat links en rechts is. Elke dag hoor ik wat anders. Ik volg in deze wat de 'massa' voor termen geeft aan populaire partijen.
Het is ook wat bizar aan het worden. Hier in Nederland is "links" al jaren op de hand van de homos, zelfs de CPN had dat hoog op de agenda.
Maar in communistisch Rusland en randgebieden was (en is) men extreem anti-homo.

Dus wat is het linkse standpunt ? Geen idee.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:02:37 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191644058
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:00 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Jij ziet geen enkele verandering door de jaren heen?

Niet meer LBTHDSAFDALK-personen, transgenders? Niet meer aandacht op TV en andere media voor acceptatie hiervan? Niet continu aanvallen op de, ineens 'witte' man (was tot een tijdje terug gewoon 'blank'), ons verleden, onze cultuur, aanpassing van product- en feestbenamingen, #me-too, gilette-reclames, 'mannelijk gedrag is toxic', vrouwen die worden voorgetrokken bij sollicitaties en andere quota, iedereen die direct 'beledigd is' en op basis van gevoel gelijk moet worden gegeven, etc etc etc?'

Ik praat tegen dovemansoren dus ik stop. Maar ik zou nog een lijst kunnen maken die 5 keer zo lang is en dan heb ik nog de hele middag om piepers te schillen.
Ik zie vooral een hoop mensen zich enorm opwinden over zaken die ik totaal niet belangrijk vind, eigenlijk.

Verder knappe gozer die mij al dan niet met 'cultuurmarxistische' middelen weet te veranderen van hetero naar homo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191644070
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zie vooral een hoop mensen zich enorm opwinden over zaken die ik totaal niet belangrijk vind, eigenlijk.

Verder knappe gozer die mij al dan niet met 'cultuurmarxistische' middelen weet te veranderen van hetero naar homo.
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.

En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:04:45 #90
186587 Byzantynixschii
pi_191644084
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:01 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het is ook wat bizar aan het worden. Hier in Nederland is "links" al jaren op de hand van de homos, zelfs de CPN had dat hoog op de agenda.
Maar in communistisch Rusland en randgebieden was (en is) men extreem anti-homo.

Dus wat is het linkse standpunt ? Geen idee.
Links vs rechts is niet hetzelfde als progressief versus conservatief
  zondag 23 februari 2020 @ 13:06:05 #91
186587 Byzantynixschii
pi_191644102
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.

En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:06:32 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191644113
quote:

[..]

De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.

Dat is namelijk de enige wijze waarop de meeste mensen een normaal leven kunnen leiden en een gezin kunnen stichten.

Dat gezeik over feestdagen, transgenders en blank-wit interesseert me inderdaad geen drol. Dat betaalt de rekeningen niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191644120
Een dergelijke oorlog zien is niets meer dan een projectie van je eigen onzekerheid.
pi_191644144
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.

Maar, wat ik wel zeker weet is dat er nu meer kinderen zijn met genderidentiteitsproblemen. En ook daar ben ik te lui om naar te zoeken, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het niet verstandig is om te fucken met het hoofd van kinderen door ze continu te bombarderen met transgenders, drag-queens en andere pyschisch zieke mensen die, net als iedereen op TV, doen alsof het normaal is.
pi_191644145
Ik ben door dit topic homo geworden
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_191644158
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik ben door dit topic homo geworden
Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?
pi_191644169
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?
Mn dm staat wagenwijd open
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_191644178
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:10 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Mn dm staat wagenwijd open
Eerst ff in m'n toppa posten maat, R&R=back jwz

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2020 13:11:39 ]
pi_191644187
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.

Dat is namelijk de enige wijze waarop de meeste mensen een normaal leven kunnen leiden en een gezin kunnen stichten.

Dat gezeik over feestdagen, transgenders en blank-wit interesseert me inderdaad geen drol. Dat betaalt de rekeningen niet.
Het blijft een cynische insteek. Het gaat dus alleen maar om de economie en of de rekeningen betaalt kunnen worden. Terwijl er nog veel meer sociaal en bv ecologische ontwikkelingen gaande zijn.

Maar goed, iedereen mag bepalen waar hij of zij waarde aan hecht. Maar ook goed om eens kritisch naar jezelf te kijken. Dat doe ik ook. En misschien ben ik wel 'te hard' voor de zwakkeren van de maatschappij. Misschien geef ik wel teveel waarde aan 'eigen verantwoordelijkheid' en 'vrijheid'.

Maar ik vind jouw insteek ook niet helemaal proper. Het is toch wel belangrijk dat we een psychisch gezond, gelukkig en weerbaar volk blijven wat in veiligheid kan blijven leven. Ja én met een goede economie.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:12:36 #100
186587 Byzantynixschii
pi_191644198
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.

Maar, wat ik wel zeker weet is dat er nu meer kinderen zijn met genderidentiteitsproblemen. En ook daar ben ik te lui om naar te zoeken, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het niet verstandig is om te fucken met het hoofd van kinderen door ze continu te bombarderen met transgenders, drag-queens en andere pyschisch zieke mensen die, net als iedereen op TV, doen alsof het normaal is.
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ten eerste zijn deze mensen niet ziek, ten tweede zijn ze niet abnormaal, slechts puur cijfermatig in de minderheid en ten derde ben ik een groot voorstander van het informeren van kinderen over hoe de wereld in elkaar zit en dat is inclusief seks, geaardheid, gender diversiteit en al die andere onderwerpen waar rechts-conservatieve jammertokkies zo bang voor zijn.
pi_191644205
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren.
Zie je er meer of zijn er meer ? Dat is nml niet hetzelfde.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:16:24 #102
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191644242
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:11 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Het blijft een cynische insteek. Het gaat dus alleen maar om de economie en of de rekeningen betaalt kunnen worden. Terwijl er nog veel meer sociaal en bv ecologische ontwikkelingen gaande zijn.

Maar goed, iedereen mag bepalen waar hij of zij waarde aan hecht. Maar ook goed om eens kritisch naar jezelf te kijken. Dat doe ik ook. En misschien ben ik wel 'te hard' voor de zwakkeren van de maatschappij. Misschien geef ik wel teveel waarde aan 'eigen verantwoordelijkheid' en 'vrijheid'.

Maar ik vind jouw insteek ook niet helemaal proper. Het is toch wel belangrijk dat we een psychisch gezond, gelukkig en weerbaar volk blijven wat in veiligheid kan blijven leven. Ja én met een goede economie.
Liefde voor mij volk uit ik door actief te zijn in de heemkundekring en door de cultuur van mijn voorouders te bestuderen, archiveren en door te geven. Door te doneren. Door erfgoed te bewaren.

Zouden meer mensen moeten doen, die pretenderen 'cultuur' heel belangrijk te vinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191644258
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal niet met je eens. Ten eerste zijn deze mensen niet ziek, ten tweede zijn ze niet abnormaal, slechts puur cijfermatig in de minderheid en ten derde ben ik een groot voorstander van het informeren van kinderen over hoe de wereld in elkaar zit en dat is inclusief seks, geaardheid, gender diversiteit en al die andere onderwerpen waar rechts-conservatieve jammertokkies zo bang voor zijn.
Dan houdt de discussie op. Je bent blijkbaar niet in staat om dingen als abnormaal of ziek te bestempelen vanwege de negatieve connotaties die je daar mee hebt.

Ik heb 1 argument. Als de hele wereld morgen transgender zou zijn en zijn eigen pik eraf zou hakken, hoe lang bestaat onze diersoort dan nog?
En is een diersoort die zichzelf uitroeit als 'gezond' en 'normaal' te bestempelen?

Kom op. Ja, ze mogen bestaan. Ja, het zijn gewoon mensen die alle rechten en plichten genieten die iedereen heeft. Ja, ze moeten goed behandeld worden.

Maar laten we eerlijk zijn, als vanaf morgen alle mensen op de planeet ineens gingen twijfelen aan hun geslacht dan hadden we een gigantisch probleem. Het doel van elke diersoort is overleven en voortplanten.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:19:39 #104
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191644282
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:17 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Dan houdt de discussie op. Je bent blijkbaar niet in staat om dingen als abnormaal of ziek te bestempelen vanwege de negatieve connotaties die je daar mee hebt.

Ik heb 1 argument. Als de hele wereld morgen transgender zou zijn en zijn eigen pik eraf zou hakken, hoe lang bestaat onze diersoort dan nog?
En is een diersoort die zichzelf uitroeit als 'gezond' en 'normaal' te bestempelen?

Kom op. Ja, ze mogen bestaan. Ja, het zijn gewoon mensen die alle rechten en plichten genieten die iedereen heeft. Ja, ze moeten goed behandeld worden.

Maar laten we eerlijk zijn, als vanaf morgen alle mensen op de planeet ineens gingen twijfelen aan hun geslacht dan hadden we een gigantisch probleem. Het doel van elke diersoort is overleven en voortplanten.
Hoe komen mensen er toch bij dat hetero's ineens homo kunnen worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_191644291
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Het woord homo is niet genoemd. Lees eens goed. Ik heb het over transgenders en transseksuelen.
pi_191644299
quote:
In principe kunnen we ons klonen; dus dat probleem is niet zo groot.

Echter, "als iedereen het was" is een vrij zwak argument. Als iedereen dokter zou zijn zou onze maatschappij instorten wegens gebrek aan boeren, huizenbouwers etc. Dat betekent niet dat het bestaan van dokters een probleem is.
pi_191644360
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ze zijn allemaal als de dood dat ze straks op jongetjes vallen en niet op meisjes, terwijl als dat het geval zou zijn je het per definitie niet meer erg vindt. Buiten nog het feit dat het inderdaad vrij ridicuul is om te veronderstellen dat je per situatie een geaardheid shopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2020 13:27:02 ]
pi_191644374
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:21 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

In principe kunnen we ons klonen; dus dat probleem is niet zo groot.

Echter, "als iedereen het was" is een vrij zwak argument. Als iedereen dokter zou zijn zou onze maatschappij instorten wegens gebrek aan boeren, huizenbouwers etc. Dat betekent niet dat het bestaan van dokters een probleem is.
Jezus wat een beredeneringen om iets niet te hoeven erkennen.

Klonen als argument voor dat normale voortplantingsorganen onnodig zijn en om lichaamsverminking goed te praten? Kom op zeg.

En een boer of een huizenbouwer is natuurlijk sowieso niet ziek. Dat is gewoon een BEROEP wat iemand uitoefent. En ook per direct zou kunnen veranderen.

Dit niveau trek ik niet.
pi_191644385
quote:

[..]

Er is ondertussen al aangetoond dat ook dieren homoseksualiteit laten zien. Het is gewoon een natuurlijk iets. Misschien niet natuurlijk in die zin dat het zinvol is voor de voortplanting, maar dat is sowieso niet echt relevant meer in deze tijd van dreigende overbevolking.
Er is geen enkel bewijs daarvoor dat homoseksualiteit kan ontstaan door externe invloeden, alles wijst er op dat je gewoon zo geboren wordt. Of komt het bij die homoseksuele eenden ook doordat ze verkeerde kinderfilmpjes hebben gekeken?
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_191644397
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:29 schreef knoopie het volgende:

[..]

Er is ondertussen al aangetoond dat ook dieren homoseksualiteit laten zien. Het is gewoon een natuurlijk iets. Misschien niet natuurlijk in die zin dat het zinvol is voor de voortplanting, maar dat is sowieso niet echt relevant meer in deze tijd van dreigende overbevolking.
Er is geen enkel bewijs daarvoor dat homoseksualiteit kan ontstaan door externe invloeden, alles wijst er op dat je gewoon zo geboren wordt. Of komt het bij die homoseksuele eenden ook doordat ze verkeerde kinderfilmpjes hebben gekeken?
GVD ik heb het niet over homoseksulaiteit maar over TRANSGENDERSEKSUALITEIT.

En reken maar dat als jij een kind van 6 dagelijks laat kijken naar 'die is transgender, en die is transgender, en die twijfelt aan zijn geslacht, en die ook'. 'En bekend persoon X vind dat normaal.' 'En zijn ouders vinden het normaal'. 'Alles kan in Nederland'.

Dat zo'n kind wel eens flink in de war kan raken ja.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:32:13 #111
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191644415
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:30 schreef matigeuser het volgende:

[..]

En reken maar dat als jij een kind van 6 dagelijks laat kijken naar 'die is transgender, en die is transgender, en die twijfelt aan zijn geslacht, en die ook'. 'En bekend persoon X vind dat normaal.' 'En zijn ouders vinden het normaal'. 'Alles kan in Nederland'.

Ook dat is aangeboren.
pi_191644466
quote:

[..]

Dan snap ik nog minder waar je je druk om maakt. Ooit, nog niet eens zo heel lang geleden, heeft men tamelijk arbitrair bedacht dat lang haar en make-up voor vrouwen was, en kort haar en broeken voor mannen. Dus als nu iemand, net zo arbitrair, besluit dat hij zich goed voelt met make-up, wat is dan het probleem?
  zondag 23 februari 2020 @ 13:36:58 #113
186587 Byzantynixschii
pi_191644473
quote:

[..]

Daar ben ik prima toe in staat maar '(ab)normaal' is een subject verhaal op de wijze waarop jij het gebruikt en dus irrelevant. Er is bij de mensen waar jij het over hebt is geen sprake van ziekte dus aan die definitie wordt simpelweg niet voldaan.

Verder is het 'argument' "wat als iedereen (..)" toe te passen op zo'n beetje alles. "Wat als iedereen die vanaf morgen wordt geboren onvruchtbaar is"? Zinloos argument dus.

Een diersoort heeft overigens verder geen doel. Doelstellingen zijn menselijke constructies.

Waar het simpelweg op neer komt is dat mensen zoals jij willen bepalen voor andere mensen hoe zij hun leven invullen. Het is in de geschiedenis van de mensheid altijd zo geweest dat de 'sterkeren' wilden bepalen voor de 'zwakkeren' hoe zij moesten leven. Daar zijn talloze voorbeelden van. Inmiddels zijn we als maatschappij zo ver ontwikkeld dat dat concept steeds verder wordt afgebroken en bij elk moment waarin we daar nog progressiever in worden zijn er conservatievelingen die beginnen te sputteren met daarbij het gebruik van stompzinnige argumenten zoals jij hier doet; "het is ziek", "het is niet normaal", "kinderen worden beïnvloed", "de diersoort moet overleven", etc.

Ik ben er van overtuigd dat je progressie niet tegen houdt dus als jij daadwerkelijk een probleem met transgenders e.d. dan gaat je leven er in de toekomst per dag op achteruit. Better get with the program and deal with it.
pi_191644496
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Daar ben ik prima toe in staat maar '(ab)normaal' is een subject verhaal op de wijze waarop jij het gebruikt en dus irrelevant. Er is bij de mensen waar jij het over hebt is geen sprake van ziekte dus aan die definitie wordt simpelweg niet voldaan.

Verder is het 'argument' "wat als iedereen (..)" toe te passen op zo'n beetje alles. "Wat als iedereen die vanaf morgen wordt geboren onvruchtbaar is"? Zinloos argument dus.

Een diersoort heeft overigens verder geen doel. Doelstellingen zijn menselijke constructies.

Waar het simpelweg op neer komt is dat mensen zoals jij willen bepalen voor andere mensen hoe zij hun leven invullen. Het is in de geschiedenis van de mensheid altijd zo geweest dat de 'sterkeren' wilden bepalen voor de 'zwakkeren' hoe zij moesten leven. Daar zijn talloze voorbeelden van. Inmiddels zijn we als maatschappij zo ver ontwikkeld dat dat concept steeds verder wordt afgebroken en bij elk moment waarin we daar nog progressiever in worden zijn er conservatievelingen die beginnen te sputteren met daarbij het gebruik van stompzinnige argumenten zoals jij hier doet; "het is ziek", "het is niet normaal", "kinderen worden beïnvloed", "de diersoort moet overleven", etc.

Ik ben er van overtuigd dat je progressie niet tegen houdt dus als jij daadwerkelijk een probleem met transgenders e.d. dan gaat je leven er in de toekomst per dag op achteruit. Better get with the program and deal with it.
BAM! _O_
  zondag 23 februari 2020 @ 13:38:40 #115
186587 Byzantynixschii
pi_191644498
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:29 schreef knoopie het volgende:Of komt het bij die homoseksuele eenden ook doordat ze verkeerde kinderfilmpjes hebben gekeken?
Niet regelmatig met een zak brood en je laptop naar het park gaan om jonge eenden te ronselen voor de gaycause. :')
  zondag 23 februari 2020 @ 13:39:09 #116
186587 Byzantynixschii
pi_191644511
quote:

[..]

Doe eens een bron geven die dat statement bevestigd.
pi_191644529
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:28 schreef matigeuser het volgende:
En een boer of een huizenbouwer is natuurlijk sowieso niet ziek. Dat is gewoon een BEROEP wat iemand uitoefent. En ook per direct zou kunnen veranderen.

Dit niveau trek ik niet.
Het gaat om het hele "als iedereen X zou zijn, dan waren we verdoemd !" redenering. Die is onzinnig.
Niet iedereen is X. Niet iedereen gaat X worden. Sterker nog - menselijke voortplanting is nog nooit zo succesvol geweest als nu - in de afgelopen 50 jaar zijn we verdubbeld in aantal.

Dus tenzij je een argument hebt waarom een X > 0 een probleem is is er geen probleem.
pi_191644545
VVD maakt kinderen homo om zo alleen maar mietjes te creëren admiraal anaal hahaaaatjes
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:43:31 #119
186587 Byzantynixschii
pi_191644567
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Het gaat om het hele "als iedereen X zou zijn, dan waren we verdoemd !" redenering. Die is onzinnig.
Niet iedereen is X. Niet iedereen gaat X worden. Sterker nog - menselijke voortplanting is nog nooit zo succesvol geweest als nu - in de afgelopen 50 jaar zijn we verdubbeld in aantal.
Je mag rustig stellen "té succesvol". Overbevolking lijkt mij een oneindig veel groter probleem voor ons voortbestaan dan het bestaan van transgenders.
pi_191644571
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
VVD maakt kinderen homo om zo alleen maar mietjes te creëren admiraal anaal hahaaaatjes
Je hebt Marks Master Plan ontdekt !
pi_191644594
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
En de markt in stand te houden voor plastische chirurgen die evident bij de VVD achterban horen.
pi_191644704
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:43 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Je hebt Marks Master Plan ontdekt !
_O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zondag 23 februari 2020 @ 13:56:43 #123
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191644746
Wat een hoop onzekere mannen hier zeg, die het niet kunnen handelen dat anderen in de samenleving niet net zo hetero zijn als zij. _O- _O- _O-

Get a life...
pi_191644775
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:56 schreef Zilverberk het volgende:
Wat een hoop onzekere mannen hier zeg, die het niet kunnen handelen dat anderen in de samenleving niet net zo hetero zijn als zij. _O- _O- _O-

Get a life...
Wat je op je beurt natuurlijk weer een in twijfel trekken van hun eigen geaardheid kan noemen.
pi_191645086
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:34 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Als je 12 bent ben je best beïnvloedbaar.
Ja die worden spontaan homo...
pi_191645134
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:17 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja die worden spontaan homo...
Soms zie je wel eens van die flamboyante ladyboys zoals die koen kardashian dan denk ik bende nou echt homo of doe je alsof omdat je graag hip wil zijn.
pi_191645159
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:21 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Soms zie je wel eens van die flamboyante ladyboys zoals die koen kardashian dan denk ik bende nou echt homo of doe je alsof omdat je graag hip wil zijn.
Maakt het uit? Ik word er ook vrijwel nooit mee geconfronteerd, ken er hooguit twee, waarvan één al niet echt meetelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2020 14:24:00 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 14:24:05 #128
186587 Byzantynixschii
pi_191645162
Soms zie je wel eens van die zwakzinnige users zoals die BoneThugss dan denk ik ben je nou echt een mongool of doe je alsof omdat je graag wil trollen.
pi_191645176
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Soms zie je wel eens van die zwakzinnige users zoals die BoneThugss dan denk ik ben je nou echt een mongool of doe je alsof omdat je graag wil trollen.
Wat iedereen bij jou denkt bedoel je

Goede zelfreflectie weer Guus_Geluk7
pi_191645190
quote:

Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden.
  zondag 23 februari 2020 @ 14:42:05 #131
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191645331
quote:

Haha, onzeker
pi_191645713
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 13:36 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin.

Diersoorten hebben geen doel?
Wat een ongelofelijk bullshit.

Dus jij denkt dat dieren voor niks elke dag op zoek gaan naar voedsel? Dat ze voor niks, vaak tot de dood, vechten om te paren met een vrouwtje? Dat ze voor niks kilometers van hun nest vliegen, duiken, vechten, om hun jongen in leven te houden?

Geen doel? Wat heb jij gerookt. Alle diersoorten op aarde, inclusief de meest simpele zoals eencelligen, doen niets anders dan overleven en voortplanten. Een eencellige deelt zich en sterft dan. Hoezo geen doel?

En indien een bepaalde overlevings- of paringsstrategie niet (meer) werkt, dan passen ze die aan. Dan krijgt een pauw een grotere staart. Of zingen vogels een mooier lied. Of krijgen herten een grotere gewei. Er zal en moet overleefd en gepaard worden. Wat er ook gebeurt.

En zet dat nou eens in contrast met mensen die vinden dat hun piemel niet meer bij hun hoort. Dat hij eraf moet. Die zich neptieten op laten plakken en dagelijks hormonen inspuiten. Die een hoger stemmetje opzetten. En, nu komt het, die zichzelf dus onvruchtbaar hebben gemaakt.

Zie je dieren dat doen? Zou een tijger zijn piemel eraf bijten?

Nee, het is een psychische aandoening. Ik zal je het woord 'ziekte' besparen. Maar een aandoening of 'afwijking' is het zeker. En waarom die komt, daar heb ik zo mijn theorieën over maar die zal ik je nu ook besparen. Maar kom niet aan met dat het de normaalste zaak van de wereld is. Of dat het 'progressie' is.

Jezelf onvruchtbaar maken is gewoon absoluut een onnatuurlijke, afwijkende gedragsvertoning die er toe leidt dat je jezelf buiten de genetische doorgeefpoel plaatst. Dat dient geen enkel doel behalve je eigen tijdelijke gemoedstoestand en is dus absoluut negatief te noemen.

En nogmaals, het enige afzwakkende is dat er 'gelukkig' maar een klein percentage mensen aan deze aandoening leidt. En dat snap jij zelf ook wel. Als we morgen allemaal onvruchtbaar zouden worden dan is namelijk gewoon over 1 generatie afgelopen met onze soort. Dan hebben we onszelf uitgeroeid. En dat is wel degelijk een goede maatstaf om naar gedrag te kijken en het als gezond of ongezond te bestempelen.

En jij hebt duidelijk zelf geen kinderen. Maar kinderen zijn extreem beïnvloedbaar. En kinderen zijn helemaal niet bezig met genders en dergelijke, tenzij je ze er op gaat wijzen. Laat ze gewoon kind zijn. Dan zal er hier en daar eentje 'gek' worden, dat hoort erbij. Maar laten we beginnen met het beestje bij de naam noemen en zeker niet doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. En zéker niet elke dag op TV voorbeelden van transgenders laten zien. Wat schiet je daar nou in godsnaam mee op? Je creëert alleen maar verwarring onder kinderen. Dat is geen progressie.

[ Bericht 2% gewijzigd door matigeuser op 23-02-2020 15:14:01 ]
pi_191645733
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 14:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha, onzeker
Wat een argumentatie weer. Wat zijn er toch een hoop sukkels in dit land zeg. Persoonlijke aanvallen, ridiculiseren, alles is normaal. Je bent gewoon een product van deze tijd geworden. Proficiat.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:18:42 #134
186587 Byzantynixschii
pi_191645893
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:08 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin.

Diersoorten hebben geen doel?
Wat een ongelofelijk bullshit.

Dus jij denkt dat dieren voor niks elke dag op zoek gaan naar voedsel? Dat ze voor niks, vaak tot de dood, vechten om te paren met een vrouwtje? Dat ze voor niks kilometers van hun nest vliegen, duiken, vechten, om hun jongen in leven te houden?

Geen doel? Wat heb jij gerookt. Alle diersoorten op aarde, inclusief de meest simpele zoals eencelligen, doen niets anders dan overleven en voortplanten. Een eencellige deelt zich en sterft dan. Hoezo geen doel?

En indien een bepaalde overlevings- of paringsstrategie niet (meer) werkt, dan passen ze die aan. Dan krijgt een pauw een grotere staart. Of zingen vogels een mooier lied. Of krijgen herten een grotere gewei. Er zal en moet overleefd en gepaard worden. Wat er ook gebeurt.

En zet dat nou eens in contrast met mensen die vinden dat hun piemel niet meer bij hun hoort. Dat hij eraf moet. Die zich neptieten op laten plakken en dagelijks hormonen inspuiten. Die een hoger stemmetje opzetten. En, nu komt het, die zichzelf dus onvruchtbaar hebben gemaakt.

Zie je dieren dat doen? Zou een tijger zijn piemel eraf bijten?

Nee, het is een psychische aandoening. Ik zal je het woord 'ziekte' besparen. Maar een aandoening of 'afwijking' is het zeker. En waarom die komt, daar heb ik zo mijn theorieën over maar die zal ik je nu ook besparen. Maar kom niet aan met dat het de normaalste zaak van de wereld is. Of dat het 'progressie' is.

Jezelf onvruchtbaar maken is gewoon absoluut een onnatuurlijke, afwijkende gedragsvertoning die er toe leidt dat je jezelf buiten de genetische doorgeefpoel plaatst. Dat dient geen enkel doel behalve je eigen tijdelijke gemoedstoestand en is dus absoluut negatief te noemen.

En nogmaals, het enige afzwakkende is dat er 'gelukkig' maar een klein percentage mensen aan deze aandoening leidt. En dat snap jij zelf ook wel. Als we morgen allemaal onvruchtbaar zouden worden dan is namelijk gewoon over 1 generatie afgelopen met onze soort. Dan hebben we onszelf uitgeroeid. En dat is wel degelijk een goede maatstaf om naar gedrag te kijken en het als gezond of ongezond te bestempelen.

En jij hebt duidelijk zelf geen kinderen. Maar kinderen zijn extreem beïnvloedbaar. En kinderen zijn helemaal niet bezig met genders en dergelijke, tenzij je ze er op gaat wijzen. Laat ze gewoon kind zijn. Dan zal er hier en daar eentje 'gek' worden, dat hoort erbij. Maar laten we beginnen met het beestje bij de naam noemen.
Dieren gedragen zich op basis van hun instinct niet omdat ze een doel hebben. Er zijn overigens genoeg dieren bij wie hun instinct niet zegt dat ze zich moeten voortplanten. Homoseksualiteit in het dierenrijk floreert alom en is 100% natuurlijk.

Als iemand onvruchtbaar wil zijn, danwel als specifiek doel of omdat het het resultaat is van het bewerkstelligen van een ander doel dan is dat niet negatief of positief maar het recht van die persoon en jij hebt daar verder niets mee te maken of over te vertellen. Dit is precies wat ik bedoelde met conservatieve tokkies die van oudsher denken dat ze mogen bepalen hoe anderen hun leven moeten leiden. Die fase hebben we echt anders ons gelaten, boomer.

Hoezo zijn kinderen niet bezig met genders? Hoe kom je toch bij dat soort onzin? Je denkt zeker ook dat als je kinderen nooit iets over seks vertelt dat ze op hun 21e nog steeds maagd zijn? Mafkees. _O-

Kinderen zijn gewoon mensen hoor, niet een andere diersoort.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:31:49 #135
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191646193
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Wat een argumentatie weer. Wat zijn er toch een hoop sukkels in dit land zeg. Persoonlijke aanvallen, ridiculiseren, alles is normaal. Je bent gewoon een product van deze tijd geworden. Proficiat.
Tja als er iets niet mannelijk is dan is het wel om een identiteitscrisis te krijgen omdat je in de boze buitenwereld geconfronteerd wordt met mensen die niet aan jouw norm voldoen. Of dat er van je gevraagd wordt om ze gewoon als mens te behandelen.

Dan moet je je op een of andere manier door hen bedreigd voelen. Terwijl er werkelijk geen enkele reden voor is.
pi_191646212
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Goed bezig, jij bent geen matigeuser maar een topuser.

Je ziet het ook terugkomen bij de Trump haat, ze vallen hem continue aan met dingen waar ze zelf over vallen, oh hij is fat, lelijk, orangeman. Maar stel je voor dat Trump zou zeggen dat iemand dik is. Poeh dan zijn de rapen gaar.

Top reacties!

Die reactie dat homoseksualiteit "aangeboren" is heb ik nu ook al 5-10 keer voorbij zien komen, maar onderzoek in 2019 door Harvard bleek dat hier totaal geen bewijs voor is.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:37:29 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191646394
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:

Die reactie dat homoseksualiteit "aangeboren" is heb ik nu ook al 5-10 keer voorbij zien komen, maar onderzoek in 2019 door Harvard bleek dat hier totaal geen bewijs voor is.
Aha, eigenlijk ben je dus bang dat je zelf homo word ofzo?
pi_191646395
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:18 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Dieren gedragen zich op basis van hun instinct niet omdat ze een doel hebben. Er zijn overigens genoeg dieren bij wie hun instinct niet zegt dat ze zich moeten voortplanten. Homoseksualiteit in het dierenrijk floreert alom en is 100% natuurlijk.

Als iemand onvruchtbaar wil zijn, danwel als specifiek doel of omdat het het resultaat is van het bewerkstelligen van een ander doel dan is dat niet negatief of positief maar het recht van die persoon en jij hebt daar verder niets mee te maken of over te vertellen. Dit is precies wat ik bedoelde met conservatieve tokkies die van oudsher denken dat ze mogen bepalen hoe anderen hun leven moeten leiden. Die fase hebben we echt anders ons gelaten, boomer.

Hoezo zijn kinderen niet bezig met genders? Hoe kom je toch bij dat soort onzin? Je denkt zeker ook dat als je kinderen nooit iets over seks vertelt dat ze op hun 21e nog steeds maagd zijn? Mafkees. _O-

Kinderen zijn gewoon mensen hoor, niet een andere diersoort.
Ik ben begin 30 en dus geen boomer. Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven. Zoals ik al eerder grapte, iedereen moet doen wat hij wil en zo blijven er meer lekkere wijven over voor 'ons'. Dat was een grapje. Maar niks in mijn posts wijst er op dat ik operaties voor transgenders wil verbieden of erger.

Ik verklaar wél wat er op macro-niveau mis mee is. Dat wij het daar niet over eens gaan worden is inmiddels wel duidelijk.

En ja, persoonlijke aanvallen zoals 'converservatie tokkie' / 'boomer' / 'mafkees', het zegt wel weer genoeg. Altijd hetzelfde type volk wat weer direct op persoonlijke aanvallen moet leunen om een punt te kunnen maken. Vervolgens nog wat extra aandikken hoe ik zaken wil verbieden of rechten wil ontnemen en het lijstje is compleet.

Maar in ieder geval jammer dat we het niet eens kunnen worden over de beïnvloedbaarheid van kinderen. Ik bedoel, je kunt jonge kinderen al hoofden laten afsnijden als je ze maar genoeg indoctrineert. En dat gebeurt ook. Kinderen zijn veel meer een product van hun omgeving dan volwassenen. Ze praten veel meer 'na'. Dus ja, het lijkt me geen goed idee om bepaalde boodschappen herhaaldelijk in hun hoofden te stampen.

En dat is trouwens ook het enige 'beleidkundige' wat ik heb gezegd. Wat mensen op individueel niveau willen doen, is voor mij allemaal prima. Maar alles lopen normaliseren is totaal niet nodig en kan leiden tot negatieve bijeffecten.

Maar ik herhaal mezelf weer, nadat ik continu persoonlijk word aangevallen dus ik kap ermee.

Hak jullie piemels er maar lekker af, zuig die gloryholes maar lekker leeg, je leeft maar 1 keer.
pi_191646556
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja als er iets niet mannelijk is dan is het wel om een identiteitscrisis te krijgen omdat je in de boze buitenwereld geconfronteerd wordt met mensen die niet aan jouw norm voldoen. Of dat er van je gevraagd wordt om ze gewoon als mens te behandelen.

Dan moet je je op een of andere manier door hen bedreigd voelen. Terwijl er werkelijk geen enkele reden voor is.
Bekrompen gedachtegang over andersdenkenden heb jij zeg. Andere opties zijn er zeker niet?

Waarom zou ik me bedreigd voelen?

- Ik word zelf geen homo
- Ik twijfel zelf niet aan mijn geslacht / gender
- Ik heb een succesvol leven zowel in de liefde als in mijn carrière

En, ik heb nergens gezegd dat ik andere mensen niet respectvol behandel. Sterker nog, ik ben extreem beleefd, hulpvaardig en praat met iedereen. Mensen beginnen altijd direct hun hele levensverhaal tegen mij te vertellen en delen persoonlijke zaken met me. Ik ben zelf altijd eerlijk en mensen zijn vrijwel altijd open en direct tegen mij. Ik discrimineer nooit, niet in mijn werk, bedrijf of wat dan ook.

Maar waarom moet ik mezelf verdedigen? Omdat ik een claim maak over dat ik het onverstandig vind om als overheidsbeleid te voeren om allerlei onnatuurlijk en ongezond gedrag te gaan normaliseren en zelfs stimuleren en promoten? Om kinderen op regelmatige basis te confronteren met zaken waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn omdat dit kan leiden tot identiteitscrissisen en dergelijke?

Man, ik ben er echt klaar mee.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:46:57 #140
186587 Byzantynixschii
pi_191646676
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ik ben begin 30 en dus geen boomer. Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven. Zoals ik al eerder grapte, iedereen moet doen wat hij wil en zo blijven er meer lekkere wijven over voor 'ons'. Dat was een grapje. Maar niks in mijn posts wijst er op dat ik operaties voor transgenders wil verbieden of erger.

Ik verklaar wél wat er op macro-niveau mis mee is. Dat wij het daar niet over eens gaan worden is inmiddels wel duidelijk.

En ja, persoonlijke aanvallen zoals 'converservatie tokkie' / 'boomer' / 'mafkees', het zegt wel weer genoeg. Altijd hetzelfde type volk wat weer direct op persoonlijke aanvallen moet leunen om een punt te kunnen maken. Vervolgens nog wat extra aandikken hoe ik zaken wil verbieden of rechten wil ontnemen en het lijstje is compleet.

Maar in ieder geval jammer dat we het niet eens kunnen worden over de beïnvloedbaarheid van kinderen. Ik bedoel, je kunt jonge kinderen al hoofden laten afsnijden als je ze maar genoeg indoctrineert. En dat gebeurt ook. Kinderen zijn veel meer een product van hun omgeving dan volwassenen. Ze praten veel meer 'na'. Dus ja, het lijkt me geen goed idee om bepaalde boodschappen herhaaldelijk in hun hoofden te stampen.

En dat is trouwens ook het enige 'beleidkundige' wat ik heb gezegd. Wat mensen op individueel niveau willen doen, is voor mij allemaal prima. Maar alles lopen normaliseren is totaal niet nodig en kan leiden tot negatieve bijeffecten.

Maar ik herhaal mezelf weer, nadat ik continu persoonlijk word aangevallen dus ik kap ermee.

Hak jullie piemels er maar lekker af, zuig die gloryholes maar lekker leeg, je leeft maar 1 keer.
Dat je kinderen kunt bewegen om iets te doen wil nog niet zeggen dat je ze kunt bewegen om homo te worden. Dat jij dat denkt is waarom je een boomer bent, niet vanwege je leeftijd. Sterker nog; als je daadwerkelijk bejaard was dan had je nog een excuus voor je pre-industriële opvattingen, nu is het gewoon gênant.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:47:28 #141
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191646692
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef matigeuser het volgende:

Maar waarom moet ik mezelf verdedigen? Omdat ik een claim maak over dat ik het onverstandig vind om als overheidsbeleid te voeren om allerlei onnatuurlijk en ongezond gedrag te gaan normaliseren en zelfs stimuleren en promoten? Om kinderen op regelmatige basis te confronteren met zaken waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn omdat dit kan leiden tot identiteitscrissisen en dergelijke?

Wat is volgens jou onnatuurlijk en ongezond gedrag dat gepromoot wordt?

En waarom mogen kinderen de wereld niet zien zoals die is. Een waar er mensen rondlopen die niet hetero zijn. Lijk me meer dat je je eigen identiteitsproblemen op kinderen loopt te projecteren?
  zondag 23 februari 2020 @ 15:52:28 #142
186587 Byzantynixschii
pi_191646823
Tevens;

quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven.
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf in twee opeenvolgende posts compleet tegen. Idioot.
  zondag 23 februari 2020 @ 15:57:25 #143
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_191646944
quote:

[..]

Goed bezig, jij bent geen matigeuser maar een topuser.

Je ziet het ook terugkomen bij de Trump haat, ze vallen hem continue aan met dingen waar ze zelf over vallen, oh hij is fat, lelijk, orangeman. Maar stel je voor dat Trump zou zeggen dat iemand dik is. Poeh dan zijn de rapen gaar.

Top reacties!

Mensen staan inderdaad te popelen om te kiezen voor homoseksualiteit. Vooral zolang er nog kneuzen als jij rondlopen die beginnen te schuimbekken om een tekenfilm :')
verwijder dit account.
pi_191647011
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
Tevens;
[..]

[..]

Je spreekt jezelf in twee opeenvolgende posts compleet tegen. Idioot.
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.

Idioot.
  zondag 23 februari 2020 @ 16:05:43 #145
186587 Byzantynixschii
pi_191647151
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.

Idioot.
Juist niet dus. De boodschap is dat iedereen mag en kan zijn wie hij of zij wil.

Jouw boodschap is dat mensen alleen levens mogen leiden die jij persoonlijk acceptabel vindt.

Jij bent een conservatief mannetje dat wil bepalen voor anderen. Je bent lid van een uitstervende soort en hopelijk sterf je straks in de wetenschap dat de kans aanzienlijk is dat je nakomelingen levens gaan leiden die jij afkeurt en daar gelukkig mee zijn.
pi_191647182
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:05 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Juist niet dus. De boodschap is dat iedereen mag en kan zijn wie hij of zij wil.

Jouw boodschap is dat mensen alleen levens mogen leiden die jij persoonlijk acceptabel vindt.

Jij bent een conservatief mannetje dat wil bepalen voor anderen. Je bent lid van een uitstervende soort en hopelijk sterf je straks in de wetenschap dat de kans aanzienlijk is dat je nakomelingen levens gaan leiden die jij afkeurt en daar gelukkig mee zijn.
De boodschap is prima, nu de modus operandi w.b het aanbieden ervan nog even fine tunen :)
pi_191647215
Vroeger was je een extremistische moslim als je zulke dingen riep.

Nu een boze witte man.
pi_191647227
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 15:57 schreef CharlesKinbote het volgende:

[..]

Mensen staan inderdaad te popelen om te kiezen voor homoseksualiteit. Vooral zolang er nog kneuzen als jij rondlopen die beginnen te schuimbekken om een tekenfilm :')
Ik ga nu wel eerlijk bekennen dat ik "Superdrags" wel een beeeetttje ver vindt gaan voor een tekenfilm :p

zondag 23 februari 2020 @ 16:09:19 #149
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_191647237
quote:

[..]

Idioot.
Er wordt al jarenlang actief beleid gevoerd om heteroseksualiteit tot norm te maken, zo ook nu door jou. Kinderen worden als peuters als gevraagd of ze "een vriendinnetje" hebben wanneer ze met meisjes spelen, en andersom. Deze huidige staat is geen neutraal punt van waaruit je vertrekt, maar is al een ideologische campagne en 'indoctrinatie' van kinderen, en een gigantische bron van leed, onzekerheid en zelfhaat voor mensen die er gedurende hun leven achter komen dat ze niet heteroseksueel zijn.

De ontwikkeling in populaire media van de afgelopen jaren probeert die interpellatie tegen te gaan, alhoewel ik bang ben dat dat nooit volledig zal gaan lukken. De LHBT-gemeenschap blijft in de minderheid en de bekrompenen zijn altijd het luidste. Maar juist deze ontwikkeling zorgt ervoor dat kinderen zich makkelijker kunnen ontwikkelen en niet in een keurslijf gestopt worden op basis van iets doms als seksualiteit. Het is dus het tegenovergestelde van wat jij denkt dat het is, maar goed, dat zie je natuurlijk niet door je eigen homofobie.

inb4, sjw, 'je wil heterosexualitijt vernietige !!!!', 'denk aan de kindere :( :('
verwijder dit account.
  zondag 23 februari 2020 @ 16:09:26 #150
186587 Byzantynixschii
pi_191647243
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:08 schreef SwaPore het volgende:
Vroeger was je een extremistische moslim als je zulke dingen riep.

Nu een boze witte man.
Dat zijn dan ook identieke soorten figuren. Als Geert Wilders in Saoedi Arabië was geboren..
  zondag 23 februari 2020 @ 16:12:15 #151
186587 Byzantynixschii
pi_191647304
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:08 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Ik ga nu wel eerlijk bekennen dat ik "Superdrags" wel een beeeetttje ver vindt gaan voor een tekenfilm :p

Juist leuk toch? :Y

Ik kan me herinneren jaren terug nog eens een kinderprentenboekje te hebben voorgelezen aan mijn neefje of nichtje over een prins die graag een prinsessenjurk wilde dragen. Niets mis mee, lijkt me.
pi_191647445
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.

En He-man zag er uit als een faggot die je in een achterbuurt in de reet neukt _O_
-nee-
pi_191647828
quote:
TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.

Arme TS. :'(
pi_191647884
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.

Arme TS. :'(
:D :D
pi_191647952
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.
Dat was Satan himself :P
Die in Southpark ook al homo was.
pi_191647961
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls (no relation) zat ook Des Balentien, zusje van de onlangs geliqiudeerde Inchomar Balentien en tegenwoordig door de NPO geliefde powervrouw:

Tabaca, vloei, tip jij weet we doen dit! :B *O*

https://caribischnetwerk.(...)-pijn-moeten-omgaan/

[ Bericht 0% gewijzigd door van_Lamehuizen op 23-02-2020 16:46:36 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 17:49:03 #157
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191649352
quote:

[..]

Idioot.
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.

Zodat kinderen die afwijken van het jaren '50 ideaal in jouw hoofd zich niet onnodig eenzaam voelen of zich afvragen of ze gestoord zijn.

Dat scheelt nogal wat leed, pannenkoek.
  zondag 23 februari 2020 @ 19:00:52 #158
186587 Byzantynixschii
pi_191650770
Kinderleed is toch helemaal niet belangrijk joh! Denk aan het leed van matigeuser wanneer de wereld niet meer voldoet aan zijn ideaalbeeld. Da's toch veel erger. :'(
pi_191651126
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.

Zodat kinderen die afwijken van het jaren '50 ideaal in jouw hoofd zich niet onnodig eenzaam voelen of zich afvragen of ze gestoord zijn.

Juist ja, want als iets de jaren 80 en 90 typeerde dan was dat wel het jaren 50 ideaal. Verder alles goed met je?
pi_191651164
Wat ik soms denk word hier gewoon uitgesproken.
Forums _O_
Vakman pur sang
pi_191651570
Wel sneu dat de echte man aan het verdwijnen is. De echte vrouw ook btw. :P
  zondag 23 februari 2020 @ 20:01:56 #162
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191651755
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef 3MCB7 het volgende:
Wel sneu dat de echte man aan het verdwijnen is. De echte vrouw ook btw. :P
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?
pi_191651834
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
pi_191651902
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik soms denk word hier gewoon uitgesproken.
Forums _O_
Het is niet verkeerd als mensen openlijk uitspreken wat ook mensen denken.

Dat betekent niet dat het waar is, maar het uitspreken is niet erg, het is juist democratisch: los ervan of het klopt,,,,,
  zondag 23 februari 2020 @ 20:12:03 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191651933
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.
pi_191651950
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.
Klopt, dat maakt het nog veel erger! :D
  zondag 23 februari 2020 @ 20:15:03 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191651986
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Klopt, dat maakt het nog veel erger! :D
Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.
pi_191652017
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.
Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten. :P
  zondag 23 februari 2020 @ 20:18:08 #169
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191652029
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten. :P
Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond. :+ :+
Gelieve verwijderen
pi_191652066
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond. :+ :+
Meh, slecht voor mijn weke knietjes. :P
  zondag 23 februari 2020 @ 20:20:55 #171
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191652068
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Meh, slecht voor mijn weke knietjes. :P
Dan mag je naast me op de bank liggen. ;)
Gelieve verwijderen
pi_191652088
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Dan mag je naast me op de bank liggen. ;)
Slecht voor mijn weke rug! :D
  zondag 23 februari 2020 @ 20:22:35 #173
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191652099
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Slecht voor mijn weke rug! :D
Dan gaan we die trainen.
Gelieve verwijderen
pi_191652146
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Mannen zoals mijn opa die helaas overleden is.

In de makelaardij begonnen daar viesveel in verdient en mij als kind alles gegeven wat ik maar wou. Mijn ouwelui hadden nooit hypotheek bij de bank en ik ook niet _O_ _O_

Echte mannen en niet flikkertjes met roze haar, domme kutbril op lelijke grafkop met haartjes achterover op elektrische fiets.
pi_191652262
Vroegâh toen de boten van hout waren en de mannen van staal
!
  zondag 23 februari 2020 @ 21:34:45 #176
186587 Byzantynixschii
pi_191653778
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Mannen zoals mijn opa die helaas overleden is.

In de makelaardij begonnen daar viesveel in verdient en mij als kind alles gegeven wat ik maar wou. Mijn ouwelui hadden nooit hypotheek bij de bank en ik ook niet _O_ _O_

Echte mannen en niet flikkertjes met roze haar, domme kutbril op lelijke grafkop met haartjes achterover op elektrische fiets.
Zie die onzekerheid eruit golven dan. :')
pi_191653787
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:34 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Zie die onzekerheid eruit golven dan. :')
Ecto gespot
pi_191653807
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:35 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ecto gespot
Ectoleef beste leef
pi_191653813
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:22 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Dan gaan we die trainen.
Lekker bezig zo te zien pa
  zondag 23 februari 2020 @ 21:38:54 #180
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191653848
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Lekker bezig zo te zien pa
De aanhouder wint jongen.
Gelieve verwijderen
pi_191653937
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:38 schreef Fernweh het volgende:

[..]

De aanhouder wint jongen.
En zo is dat!
  zondag 23 februari 2020 @ 21:46:13 #182
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191653984
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

En zo is dat!
Trouwens er is weer een bushokje kapot twee straten verderop, ik krijg toch niet weer politie aan de deur vanavond?
Gelieve verwijderen
pi_191653995
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Trouwens er is weer een bushokje kapot twee straten verderop, ik krijg toch niet weer politie aan de deur vanavond?
Gedraag je pa, ik lag te wause op een illegale, ik ben geen aap?!
  zondag 23 februari 2020 @ 21:48:14 #184
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191654021
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Gedraag je pa, ik lag te wause op een illegale, ik ben geen aap?!
Is goed jongen zolang er maar geen beelden zijn etc. Dan krijgen we dat hele gezeik weer met jeugdzorg die klootzakken.
Gelieve verwijderen
pi_191654052
Mot ff onder de radar blijven komende tijd, straat is heet
pi_191654077
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mot ff onder de radar blijven komende tijd, straat is heet
Ai rustig broer
pi_191654097
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:52 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ai rustig broer
Sws neef altijd 2 stappen voor toch
pi_191654107
quote:

[..]

Mag ik daar een bron van zien? En was er dan wel bewijs dat het aangeleerd is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van.

Edit:
Ik heb het zelf maar even opgezocht. In het betreffende artikel staat letterlijk:
quote:
Though the genetic effects are small and their provenance uncertain, Neale continued during the press conference, the results do show that genes have a role to play in the development of sexual behavior. “There is no single gay gene, but rather the contribution of many small genetic effects scattered across the genome,” he emphasized.
Bron

[ Bericht 31% gewijzigd door knoopie op 23-02-2020 22:03:52 ]
  zondag 23 februari 2020 @ 22:02:35 #189
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191654251
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef knoopie het volgende:

[..]

Mag ik daar een bron van zien? En was er dan wel bewijs dat het aangeleerd is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van.
Ongeacht waar ie mee aankomt: homoseksualiteit is aangeboren.
pi_191654320
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:02 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Ongeacht waar ie mee aankomt: homoseksualiteit is aangeboren.
Heb het net al even opgezocht, zie mijn bovenstaande post. Ze hebben nog geen één enkel genetische marker gevonden, en het is volgens de onderzoekers een samenspel van meerdere genen. Dat is héél wat anders dan beweren dat ze geen bewijs gevonden hebben voor het aangeboren zijn.
pi_191654748
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:07 schreef knoopie het volgende:

[..]

Heb het net al even opgezocht, zie mijn bovenstaande post. Ze hebben nog geen één enkel genetische marker gevonden, en het is volgens de onderzoekers een samenspel van meerdere genen. Dat is héél wat anders dan beweren dat ze geen bewijs gevonden hebben voor het aangeboren zijn.
Weet je waarom ze dat zeggen? dat er 5 genetische markers zijn? omdat homoseksualiteit anders wordt beschouwd als een psychische aandoening/verwardheid of zelfs ziekte.

Natuurlijk hebben als je 47,000 mensen test de homo's wel overeenkomende genetische markers, zo zit het DNA in elkaar. Weet je hoeveel genen een mens heeft? 25,000 gemiddeld. En dan nog wijzen naar die 5 genetische markers die af en toe overeen komen. Poeh poeh. Overweldigend bewijs.

quote:
Zijn er dus oorzaken van homoseksualiteit? Zoals zo vaak in de psychologie speelt genetisch aanleg een rol, maar allerlei zaken uit je omgeving ook. Een combinatie van genetische en omgevingsfactoren bepaalt dus je seksualiteit.
Overal staat dat ook je omgeving een rol speelt, dan doel ik dus ook weer op mijn punt.

Neem een uiterst voorbeeld: Stel je voor dat 2 mannen een 2 jongentjes adopteren en deze van de buitenwereld afschermen, en ze alleen het kind leren dat er alleen maar mannen bestaan op deze wereld (beetje ruinerwold achtige situatie)
Denk je dan dat het kind op meisjes gaat vallen? als hij nooit een meisje heeft gezien. Dan denkt het kind dat het normaal is om op jongens te vallen.

Het maakt mij verder ook niet uit dat het wel of niet aangeboren is, het gaat mij er nog steeds om dat de LGBTH community te ver door draaft in het forceren op jonge kinderen. Wij als volwassenen zijn daar immuun voor. Ik zie wel dat elke serie tegenwoordig een quota moet halen van bepaalde personages en diversiteit.
Kinderen zien dat helaas niet.
  zondag 23 februari 2020 @ 23:38:37 #192
186587 Byzantynixschii
pi_191655798
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef epicbeardman het volgende:

Het maakt mij verder ook niet uit dat het wel of niet aangeboren is, het gaat mij er nog steeds om dat de LGBTH community te ver door draaft in het forceren op jonge kinderen
Er worden anders veel meer kinderen heteroseksuele rollenpatronen door de strot geduwd dan andere ideeën.

Geef het nou maar op; jouw middeleeuwse wereldbeeld is voorgoed afgezworen. Koop maar een reu en dwing die om een teef te dekken. Laat andere mensen lekker zelf bepalen wat ze willen. Enge oude viezerik. }:|
pi_191655808
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Er worden anders veel meer kinderen heteroseksuele rollenpatronen door de strot geduwd dan andere ideeën.

Geef het nou maar op; jouw middeleeuwse wereldbeeld is voorgoed afgezworen. Koop maar een reu en dwing die om een teef te dekken. Laat andere mensen lekker zelf bepalen wat ze willen. Enge oude viezerik. }:|
Beangstigend specifiek.
pi_191655980
Als alleen de jongetjes gay worden zie ik geen klacht, enkel een overschot aan jonge meiden die geen vriend kunnen vinden
  maandag 24 februari 2020 @ 00:43:13 #195
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_191656499
_O- _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 24 februari 2020 @ 01:12:49 #196
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_191656681
Ik lees hier alleen maar anekdotisch bewijs en gezien het feit dat TS 47.000 schrijft als 47,000 doet al het ergste vrezen. Blijkbaar kom je op de verkeerde plekken voor je info. Ik heb in mijn leven nog nooit meegemaakt dat homo of trans de norm is.
pi_191656817
Terechte klacht
Echt man zijn mag niet meer en homo zijn is de bom

Zieke bedoeling
  maandag 24 februari 2020 @ 01:41:48 #199
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
  maandag 24 februari 2020 @ 01:43:46 #201
136343 BasEnAad
  maandag 24 februari 2020 @ 01:44:50 #202
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191656843
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:43 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

_O-
Wat?
  maandag 24 februari 2020 @ 01:45:56 #203
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
  maandag 24 februari 2020 @ 01:46:56 #204
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191656851
Ow, ik zit in Klaagbaak
  maandag 24 februari 2020 @ 01:48:15 #205
136343 BasEnAad
pi_191656858
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:44 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Wat?
Een goede bijdrage, vond ik mooi.
  maandag 24 februari 2020 @ 01:48:33 #206
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_191656860
Grrrr }:|
  maandag 24 februari 2020 @ 01:57:19 #207
458679 Ruse
Super, man
pi_191656892
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Ruse op 24-02-2020 02:03:37 ]
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_191658003
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk geen probleem.
Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.

Ik geloof dat 2-4% aangeboren gay is en de rest komt door de omgeving.
Vakman pur sang
  maandag 24 februari 2020 @ 07:57:18 #209
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191658055
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.

Wat een verschrikkelijke onzin zeg.
pi_191658074
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 07:57 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke onzin zeg.
Gewoon feiten vriend.

https://www.telegraph.co.(...)actor-homosexuality/
Vakman pur sang
  maandag 24 februari 2020 @ 08:06:28 #211
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_191658124
quote:
_O- _O- _O- wat een bron! :D Totale bullshit dit.
pi_191658145
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:06 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

_O- _O- _O- wat een bron! :D Totale bullshit dit.
Jaja is wat.

Grootste onderzoek 0,5 milj mensen van uni Cambridge en Oxford.
Maar dat zijn idd vage instituten.

https://science.sciencemag.org/content/365/6456/869
Vakman pur sang
pi_191658247
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Denk jij echt dat jij zelf een andere sexuele voorkeur had gehad, als jij vroeger andere tekenfilmpjes had gekeken? En wanneer nee, waarom denk jij dat de kinderen tegenwoordig anders zijn dan jij vroeger was?
pi_191658385
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2020 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jaja is wat.

Grootste onderzoek 0,5 milj mensen van uni Cambridge en Oxford.
Maar dat zijn idd vage instituten.

https://science.sciencemag.org/content/365/6456/869
In dat artikel staat héél wat anders dan in de oorspronkelijke publicatie. Dat er een paar genen gevonden zijn die met 25% waarschijnlijkheid kunnen voorspellen of iemand homosexueel worden wil, betekent natuurlijk niet per sé dat de overige 75% alléén door de omgeving bepaald wordt! Het kan net zo goed zijn dat ze de overige genen nog niet gevonden en/of begrepen hebben, of dat het indirect via het testosteron en feromonen beïnvloed wordt.

Ter vergelijking, ze hebben ook geen 100% verklaring voor kaalheid gevonden in de genen. Wil je dan daar ook beweren, dat bepaalde mannen vroeg kaal worden door omgevingsfactoren? |:(
pi_191658919
quote:
99s.gif Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:

[..]

Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?! :D :D
  maandag 24 februari 2020 @ 10:20:30 #216
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191659442
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 09:40 schreef 3MCB7 het volgende:

[..]

Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?! :D :D
Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.
pi_191662311
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.
Oh echt? Ik wist niet dat het kon. Bizar. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')