Het is aangeboren. 1850 belde. Ze willen je terug.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Hoezo quote je dit niet mee? "Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken"?
Je hebt tegenwoordig genoeg mensen die klimaat depressie hebben door nieuws en TV, dus ja dat geloof ik.
Op het moment dat je roept " ik heb niks tegen homo's maar...." Diskwalificeer je jezelf meteen in mijn ogen.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ga vooral niet in op het punt dat ik wil maken, want je weet dat ik de waarheid praat over LGBTH quotas en indoctrinatie door dezelfde groep om zo meer homo's te krijgen. Lees maar hierboven.
Nogmaals, er is niks mis met homo zijn. Maar de voetdruk van LGBTH draait door, zeker als het Disney ect ook al raakt en cartoons voor kids.
Komt door de "PRIDE" en al dat soort geintjes, er is toch ook geen hetero PRIDE. Het is een agenda die ze hebben om zo veel mogelijk kids homoseksueel te krijgen. En wie weet zitten daar enge beweegredenen achter.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:26 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Op het moment dat je roept " ik heb niks tegen homo's maar...." Diskwalificeer je jezelf meteen in mijn ogen.
Een maatschappij waar de helft gay is legt het af tegen een masculiene samenleving waar mannelijke waarden nog wel gelden en vrouwen gewoon achter het aanrecht kinderen krijgen. Met andere woorden: 'zo'n maatschappij is ten dode opgeschreven'.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef DJKoster het volgende:
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
BNW is een paar deuren verderop.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt door de "PRIDE" en al dat soort geintjes, er is toch ook geen hetero PRIDE. Het is een agenda die ze hebben om zo veel mogelijk kids homoseksueel te krijgen. En wie weet zitten daar enge beweegredenen achter.
Hetero's werden dan ook nooit gediscrimineerd.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:27 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Komt door de "PRIDE" en al dat soort geintjes, er is toch ook geen hetero PRIDE. Het is een agenda die ze hebben om zo veel mogelijk kids homoseksueel te krijgen. En wie weet zitten daar enge beweegredenen achter.
Erg bijzonder dat het er dan steeds meer wordenquote:Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hetero's werden dan ook nooit gediscrimineerd.
En echt, denken dat je homoseksueel wordt gemaakt is zoals iemand al meldde van de 19e eeuw.
Zeker - maar wie heb je liever in de buurt van je dochter - het opgefokte macho marokkaantje of de huppelhomo met een handtasje ?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ook homo's kunnen wel macho zijn hoor. En ook homo's zitten aan kinderen.
Trolquote:Op zondag 23 februari 2020 12:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een maatschappij waar de helft gay is legt het af tegen een masculiene samenleving waar mannelijke waarden nog wel gelden en vrouwen gewoon achter het aanrecht kinderen krijgen. Met andere woorden: 'zo'n maatschappij is ten dode opgeschreven'.
Bron?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg bijzonder dat het er dan steeds meer worden
Iets opdringen gaat nooit werken. Denk bv aan een verplicht percentage vrouwen in de top ipv de beste kandidaat.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Maar wat is daar erg aan ? Dankzij nerds en mietjes zit je nu achter je pc. Wat hebben macho mannen ooit voor je gedaan ? Je dochter aangerand in het zwembad ?
Er was zoveel heteroseksueel materiaal op tv in de jaren 90, misschien ben jij daar wel door beïnvloed.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
Het gaat niet om mij.
Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht. Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken, niet via TV. Het is gewoon indoctrinatie door de LGBTH community. In de jaren 80/90 waren de ninja turtles niet aan het kussen met elkaar.
Als je 12 bent ben je best beïnvloedbaar.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hetero's werden dan ook nooit gediscrimineerd.
En echt, denken dat je homoseksueel wordt gemaakt is zoals iemand al meldde van de 19e eeuw.
Misschien omdat dat de norm is?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was zoveel heteroseksueel materiaal op tv in de jaren 90, misschien ben jij daar wel door beïnvloed.
Je begon zelf erover dat je vader je sloeg en uitlachte...quote:
In de jaren 80 had je dan weer He-Man. Het mietje met roze shirt dat zijn harde zwaard de lucht in stak en dan macho werd.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er was zoveel heteroseksueel materiaal op tv in de jaren 90, misschien ben jij daar wel door beïnvloed.
Als dit de natuurlijke toestand was zou de mensheid inmiddels uitgestorven zijn geweestquote:Op zondag 23 februari 2020 12:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bron?
Of wellicht voelen ze zich nu vrij genoeg om er voor uit te komen
Waar is links aan de macht dan?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:37 schreef matigeuser het volgende:
Eens met TS. Jullie wilden graag links aan de macht? Dat is wat je krijgt. Cultuurmarxisme wat uit de hand loopt. Jullie nemen toch alles serieus? Van slachtofferrol spelende KOZP tot aan de witte man is succesvol en dat is niet eerlijk boehoe? Jullie wilden toch graag een wereld waarin vrouwen worden voorgetrokken en gewoon letterlijk een beter bestaan hebben dan mannen?
Dan moet je ook niet raar op kijken als mannen met een identiteitscrisis komen te zitten. En zo is de bal aan het rollen gegaan.
Maar het voordeel is, zo blijven er wel meer lekkere wijven over voor ons. Dus, tenzij we ooit weer oorlog krijgen, heeft het ook zo zo'n voordelen.
Links aan de macht...quote:Op zondag 23 februari 2020 12:37 schreef matigeuser het volgende:
Eens met TS. Jullie wilden graag links aan de macht? Dat is wat je krijgt. Cultuurmarxisme wat uit de hand loopt. Jullie nemen toch alles serieus? Van slachtofferrol spelende KOZP tot aan de witte man is succesvol en dat is niet eerlijk boehoe? Jullie wilden toch graag een wereld waarin vrouwen worden voorgetrokken en gewoon letterlijk een beter bestaan hebben dan mannen?
Dan moet je ook niet raar op kijken als mannen met een identiteitscrisis komen te zitten. En zo is de bal aan het rollen gegaan.
Maar het voordeel is, zo blijven er wel meer lekkere wijven over voor ons. Dus, tenzij we ooit weer oorlog krijgen, heeft het ook zo zo'n voordelen.
Vergeet ook niet een van de succesvolste films in die tijd: Top Gun...quote:Op zondag 23 februari 2020 12:36 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In de jaren 80 had je dan weer He-Man. Het mietje met roze shirt dat zijn harde zwaard de lucht in stak en dan macho werd.
Je zult wel doelen op dat VVD de grootste partij is.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Waar is links aan de macht dan?
Dus wat je zegt is dat dat de norm is ?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je zult wel doelen op dat VVD de grootste partij is.
Ten eerste is de VVD ook links. Op economisch gebied wellicht niet, maar ook de VVD is voor meer massaimmigratie, meer EU, etc. En terwijl de VVD aan de macht is, zijn vrijwel alle rechters links (D66), is de staats-TV gewoon uiterst links en hoor en zie ik niks anders dan dat 'wij', de 'witte' nederlander steeds meer moeten toegeven aan andersdenkende en vooral de zielige mensen op deze wereld.
Dus, het gaat niet alleen om wie er op de troon zit. Er zijn gewoon ontzettend veel mensen links en die bekleden belangrijke posities in de invloedsfeer.
Ja, dag.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je zult wel doelen op dat VVD de grootste partij is.
Ten eerste is de VVD ook links. Op economisch gebied wellicht niet, maar ook de VVD is voor meer massaimmigratie, meer EU, etc. En terwijl de VVD aan de macht is, zijn vrijwel alle rechters links (D66), is de staats-TV gewoon uiterst links en hoor en zie ik niks anders dan dat 'wij', de 'witte' nederlander steeds meer moeten toegeven aan andersdenkende en vooral de zielige mensen op deze wereld.
Dus, het gaat niet alleen om wie er op de troon zit. Er zijn gewoon ontzettend veel mensen links en die bekleden belangrijke posities in de invloedsfeer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |