abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191642858
Je moet echt wat minder op het internet TS, wij die namelijk in de grote-mensen-wereld leven en niet de hele dag met onze snuit in de telefoon zitten, wij hebben hier geen last van.

* Marsenal krabt aan z’n ballen en neukt z’n wijf. In de kut.
-nee-
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:30:59 #27
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642859
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw met 3 kinderen, en tevens is mijn vader al op vroege leeftijd overleden (toen ik 15 was)

Dus dat is niet van toepassing. Ik walg van de gaystuff die mijn kinderen te zien krijgen en laat ze ook dan alleen cartoons van mijn tijd zien en laat ze amper op youtube komen.
Ook op jongere leeftijd kun je door je vader afgerost en uitgelachen worden. Dat was volgens jou de realiteit vanaf de jaren 50 tot aan het millennium.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191642866
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:30 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook op jongere leeftijd kun je door je vader afgerost en uitgelachen worden. Dat was volgens jou de realiteit vanaf de jaren 50 tot aan het millennium.
Ja heb je daar ervaring mee jochie? het gaat niet over mij maar over de gayness van tegenwoordig.

The Americans who fought in World War II might have been the "greatest generation," but millennials are by far the gayest.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_191642867
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef DJKoster het volgende:
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
Gaye mensen kunnen geen frieten bakken. Laat staan bitterballen frituren. Het zijn er teveel om in de frituurleer bij @Plompzakker te gaan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:32:34 #30
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642876
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja heb je daar ervaring mee jochie? het gaat niet over mij maar over de gayness van tegenwoordig.

The Americans who fought in World War II might have been the "greatest generation," but millennials are by far the gayest.

Gelukkig niet, daar ik uit een normaal gezin kom.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:33:22 #31
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642887
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Gaye mensen kunnen geen frieten bakken. Laat staan bitterballen frituren. Het zijn er teveel om in de frituurleer bij @:plompzakker te gaan.
Daarom zijn al die tenten al overgenomen door Chinezen, die kunnen dat als de beste. _O_
pi_191642914
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2020 23:57 schreef DJKoster het volgende:
En wat is nou het probleem als straks de halve bevolking gay is?
Lekker toch, meer wijven voor ons
pi_191642931
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:35 schreef 20100 het volgende:

[..]

Lekker toch, meer wijven voor ons
Nee want die zijn ook gay
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_191642935
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Daarom zijn al die tenten al overgenomen door Chinezen, die kunnen dat als de beste. _O_
Voorkomen is beter dan chinezen
pi_191642954
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat neuken we er wel uit
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:41:50 #36
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191642975
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:38 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vreemd, als ik in de buurt ben zijn ze dat nooit.
pi_191642977
Fijn, meer partnerkeuze in de toekomst. We strijden voort tegen het heterokartel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 23 februari 2020 @ 11:42:32 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191642984
NikkieTutorials is sinds de grote verbouwing geen homo meer dus wat zeik je nou?
pi_191643007
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:32 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig niet, daar ik uit een normaal gezin kom.
Nogmaals ik heb niks tegen homoseksualiteit, iedereen mag homo zijn. Dat is mijn klacht niet. Waar je in veel landen gestenigd wordt omdat je homo bent mag iedereen vrij zijn om te doen en te staan wat hij/zij wil.

In enschede.

Dit soort dingen horen gewoon niet. Is gewoon pure indoctrinatie. Kinderen horen hier niet aan blootgesteld te worden op vroege leeftijd.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:48:37 #40
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643056
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:44 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb niks tegen homoseksualiteit, iedereen mag homo zijn. Dat is mijn klacht niet. Waar je in veel landen gestenigd wordt omdat je homo bent mag iedereen vrij zijn om te doen en te staan wat hij/zij wil.

In enschede.

Dit soort dingen horen gewoon niet. Is gewoon pure indoctrinatie. Kinderen horen hier niet aan blootgesteld te worden op vroege leeftijd.
Want kinderen worden daar slechter van ofzo? :P
pi_191643094
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Want kinderen worden daar slechter van ofzo? :P
Nou slechter niet nee, maar ze worden wel blootgesteld aan dingen die vroeger nooit gebeurde. Dit was vroeger bij mij in ieder geval niet normaal. Door dit soort dingen krijg je inderdaad kinderen die verward zijn en op hen 12de al een geslachtsdeeloperatie willen laten uitvoeren.

Kinderen homo maken noem je dit. En het zelfde geldt voor series/tekenfilmpjes/films tegenwoordig. Mijn klacht is de de LGBTH net zoals hen GayParade alles moet beinvloeden.

Overal moeten ze aanwezig zijn. Als er geen homo karikaturen in een serie/film spelen is het niet "divers" genoeg of wordt het LGBTH quota niet gehaald.
  Moderator zondag 23 februari 2020 @ 11:53:53 #42
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_191643109
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Nou slechter niet nee, maar ze worden wel blootgesteld aan dingen die vroeger nooit gebeurde. Dit was vroeger bij mij in ieder geval niet normaal. Door dit soort dingen krijg je inderdaad kinderen die verward zijn en op hen 12de al een geslachtsdeeloperatie willen laten uitvoeren.

Kinderen homo maken noem je dit. En het zelfde geldt voor series/tekenfilmpjes/films tegenwoordig. Mijn klacht is de de LGBTH net zoals hen GayParade alles moet beinvloeden.

Overal moeten ze aanwezig zijn. Als er geen homo karikaturen in een serie/film spelen is het niet "divers" genoeg of wordt het LGBTH quota niet gehaald.
ZIEDEND
pi_191643119
quote:
10s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

ZIEDEND
Waarheid.

quote:
Entertainment News
May 22, 2018 / 3:03 PM / 2 years ago
GLAAD calls for LGBT characters in 20 percent of movies by 2021
Gay and transgender media advocacy group GLAAD said in its annual Studio Responsibility Index that of the 109 releases by the seven largest movie studios in 2017, just 14, or 12.8 percent, included LGBTQ characters.

GLAAD called on Hollywood to have 20 percent of annual film releases include a gay, lesbian, bisexual, transgender or gender fluid character by 2021, rising to 50 percent of output by 2024.
bron

quote:
Just about every major movie release these days is scrutinized about whether or not it will feature an obvious LGBT character. Ever since the live-action remake of "Beauty and the Beast," and a bit before, Disney has been sprinkling LGBT characters generously across its film properties.
https://www.christianpost(...)haracter-quotas.html
pi_191643128
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik heb een vrouw en 3 kinderen,
Maakt niet uit hoor, genoeg mannen die pas later uit de kast komen, dus go for it.
pi_191643188
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor, genoeg mannen die pas later uit de kast komen, dus go for it.
Ga vooral niet in op het punt dat ik wil maken, want je weet dat ik de waarheid praat over LGBTH quotas en indoctrinatie door dezelfde groep om zo meer homo's te krijgen. Lees maar hierboven.

Nogmaals, er is niks mis met homo zijn. Maar de voetdruk van LGBTH draait door, zeker als het Disney ect ook al raakt en cartoons voor kids.
pi_191643240
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ga vooral niet in op het punt dat ik wil maken, want je weet dat ik de waarheid praat over LGBTH quotas en indoctrinatie door dezelfde groep om zo meer homo's te krijgen. Lees maar hierboven.

Nogmaals, er is niks mis met homo zijn. Maar de voetdruk van LGBTH draait door, zeker als het Disney ect ook al raakt en cartoons voor kids.
Maar wat is daar erg aan ? Dankzij nerds en mietjes zit je nu achter je pc. Wat hebben macho mannen ooit voor je gedaan ? Je dochter aangerand in het zwembad ?
pi_191643259
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 11:52 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ben jij ook hetero gemaakt dan? Dat komt niet uit jezelf?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191643322
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:06 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Maar wat is daar erg aan ? Dankzij nerds en mietjes zit je nu achter je pc. Wat hebben macho mannen ooit voor je gedaan ? Je dochter aangerand in het zwembad ?
Ook homo's kunnen wel macho zijn hoor. En ook homo's zitten aan kinderen.

Mijn punt is dat kinderen dit zelf moeten bepalen en ze van zelf wel erachter komen dat ze gevoelens kunnen hebben voor mannen/vrouwen als man/vrouw zijnde.

Niet zo in your face in elk televisie programma homo stuff dat daadwerkelijk ze op andere gedachtes komen.

quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:08 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ben jij ook hetero gemaakt dan? Dat komt niet uit jezelf?
Het gaat niet om mij.

Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht. Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken, niet via TV. Het is gewoon indoctrinatie door de LGBTH community. In de jaren 80/90 waren de ninja turtles niet aan het kussen met elkaar.
  zondag 23 februari 2020 @ 12:17:49 #49
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191643357
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
Nu worden kinderen blootgesteld aan weet ik het niet wat, waardoor ze wellicht op het verkeerde been worden gebracht.
Je wordt homo door shit die je op tv ziet, ja?
pi_191643386
quote:
9s.gif Op zondag 23 februari 2020 12:17 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je wordt homo door shit die je op tv ziet, ja?
Hoezo quote je dit niet mee? "Ze moeten dit zelf verkennen en ondekken"?

Je hebt tegenwoordig genoeg mensen die klimaat depressie hebben door nieuws en TV, dus ja dat geloof ik.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)eus-ziektebeeld.html

https://www.bnnvara.nl/artikelen/wat-is-een-klimaatdepressie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')