Soms zie je wel eens van die flamboyante ladyboys zoals die koen kardashian dan denk ik bende nou echt homo of doe je alsof omdat je graag hip wil zijn.quote:
Maakt het uit? Ik word er ook vrijwel nooit mee geconfronteerd, ken er hooguit twee, waarvan één al niet echt meetelt.quote:Op zondag 23 februari 2020 14:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Soms zie je wel eens van die flamboyante ladyboys zoals die koen kardashian dan denk ik bende nou echt homo of doe je alsof omdat je graag hip wil zijn.
Wat iedereen bij jou denkt bedoel jequote:Op zondag 23 februari 2020 14:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Soms zie je wel eens van die zwakzinnige users zoals die BoneThugss dan denk ik ben je nou echt een mongool of doe je alsof omdat je graag wil trollen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:
Trust me ik heb niks tegen homo's maar er moet een lijn getrokken worden.
Haha, onzekerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:37 schreef matigeuser het volgende:
Eens met TS. Jullie wilden graag links aan de macht? Dat is wat je krijgt. Cultuurmarxisme wat uit de hand loopt. Jullie nemen toch alles serieus? Van slachtofferrol spelende KOZP tot aan de witte man is succesvol en dat is niet eerlijk boehoe? Jullie wilden toch graag een wereld waarin vrouwen worden voorgetrokken en gewoon letterlijk een beter bestaan hebben dan mannen?
Dan moet je ook niet raar op kijken als mannen met een identiteitscrisis komen te zitten. En zo is de bal aan het rollen gegaan.
Maar het voordeel is, zo blijven er wel meer lekkere wijven over voor ons. Dus, tenzij we ooit weer oorlog krijgen, heeft het ook zo zo'n voordelen.
Wat een hoop onzin.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar ben ik prima toe in staat maar '(ab)normaal' is een subject verhaal op de wijze waarop jij het gebruikt en dus irrelevant. Er is bij de mensen waar jij het over hebt is geen sprake van ziekte dus aan die definitie wordt simpelweg niet voldaan.
Verder is het 'argument' "wat als iedereen (..)" toe te passen op zo'n beetje alles. "Wat als iedereen die vanaf morgen wordt geboren onvruchtbaar is"? Zinloos argument dus.
Een diersoort heeft overigens verder geen doel. Doelstellingen zijn menselijke constructies.
Waar het simpelweg op neer komt is dat mensen zoals jij willen bepalen voor andere mensen hoe zij hun leven invullen. Het is in de geschiedenis van de mensheid altijd zo geweest dat de 'sterkeren' wilden bepalen voor de 'zwakkeren' hoe zij moesten leven. Daar zijn talloze voorbeelden van. Inmiddels zijn we als maatschappij zo ver ontwikkeld dat dat concept steeds verder wordt afgebroken en bij elk moment waarin we daar nog progressiever in worden zijn er conservatievelingen die beginnen te sputteren met daarbij het gebruik van stompzinnige argumenten zoals jij hier doet; "het is ziek", "het is niet normaal", "kinderen worden beïnvloed", "de diersoort moet overleven", etc.
Ik ben er van overtuigd dat je progressie niet tegen houdt dus als jij daadwerkelijk een probleem met transgenders e.d. dan gaat je leven er in de toekomst per dag op achteruit. Better get with the program and deal with it.
Wat een argumentatie weer. Wat zijn er toch een hoop sukkels in dit land zeg. Persoonlijke aanvallen, ridiculiseren, alles is normaal. Je bent gewoon een product van deze tijd geworden. Proficiat.quote:
Dieren gedragen zich op basis van hun instinct niet omdat ze een doel hebben. Er zijn overigens genoeg dieren bij wie hun instinct niet zegt dat ze zich moeten voortplanten. Homoseksualiteit in het dierenrijk floreert alom en is 100% natuurlijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een hoop onzin.
Diersoorten hebben geen doel?
Wat een ongelofelijk bullshit.
Dus jij denkt dat dieren voor niks elke dag op zoek gaan naar voedsel? Dat ze voor niks, vaak tot de dood, vechten om te paren met een vrouwtje? Dat ze voor niks kilometers van hun nest vliegen, duiken, vechten, om hun jongen in leven te houden?
Geen doel? Wat heb jij gerookt. Alle diersoorten op aarde, inclusief de meest simpele zoals eencelligen, doen niets anders dan overleven en voortplanten. Een eencellige deelt zich en sterft dan. Hoezo geen doel?
En indien een bepaalde overlevings- of paringsstrategie niet (meer) werkt, dan passen ze die aan. Dan krijgt een pauw een grotere staart. Of zingen vogels een mooier lied. Of krijgen herten een grotere gewei. Er zal en moet overleefd en gepaard worden. Wat er ook gebeurt.
En zet dat nou eens in contrast met mensen die vinden dat hun piemel niet meer bij hun hoort. Dat hij eraf moet. Die zich neptieten op laten plakken en dagelijks hormonen inspuiten. Die een hoger stemmetje opzetten. En, nu komt het, die zichzelf dus onvruchtbaar hebben gemaakt.
Zie je dieren dat doen? Zou een tijger zijn piemel eraf bijten?
Nee, het is een psychische aandoening. Ik zal je het woord 'ziekte' besparen. Maar een aandoening of 'afwijking' is het zeker. En waarom die komt, daar heb ik zo mijn theorieën over maar die zal ik je nu ook besparen. Maar kom niet aan met dat het de normaalste zaak van de wereld is. Of dat het 'progressie' is.
Jezelf onvruchtbaar maken is gewoon absoluut een onnatuurlijke, afwijkende gedragsvertoning die er toe leidt dat je jezelf buiten de genetische doorgeefpoel plaatst. Dat dient geen enkel doel behalve je eigen tijdelijke gemoedstoestand en is dus absoluut negatief te noemen.
En nogmaals, het enige afzwakkende is dat er 'gelukkig' maar een klein percentage mensen aan deze aandoening leidt. En dat snap jij zelf ook wel. Als we morgen allemaal onvruchtbaar zouden worden dan is namelijk gewoon over 1 generatie afgelopen met onze soort. Dan hebben we onszelf uitgeroeid. En dat is wel degelijk een goede maatstaf om naar gedrag te kijken en het als gezond of ongezond te bestempelen.
En jij hebt duidelijk zelf geen kinderen. Maar kinderen zijn extreem beïnvloedbaar. En kinderen zijn helemaal niet bezig met genders en dergelijke, tenzij je ze er op gaat wijzen. Laat ze gewoon kind zijn. Dan zal er hier en daar eentje 'gek' worden, dat hoort erbij. Maar laten we beginnen met het beestje bij de naam noemen.
Tja als er iets niet mannelijk is dan is het wel om een identiteitscrisis te krijgen omdat je in de boze buitenwereld geconfronteerd wordt met mensen die niet aan jouw norm voldoen. Of dat er van je gevraagd wordt om ze gewoon als mens te behandelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een argumentatie weer. Wat zijn er toch een hoop sukkels in dit land zeg. Persoonlijke aanvallen, ridiculiseren, alles is normaal. Je bent gewoon een product van deze tijd geworden. Proficiat.
Goed bezig, jij bent geen matigeuser maar een topuser.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:10 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat een argumentatie weer. Wat zijn er toch een hoop sukkels in dit land zeg. Persoonlijke aanvallen, ridiculiseren, alles is normaal. Je bent gewoon een product van deze tijd geworden. Proficiat.
Aha, eigenlijk ben je dus bang dat je zelf homo word ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:
Die reactie dat homoseksualiteit "aangeboren" is heb ik nu ook al 5-10 keer voorbij zien komen, maar onderzoek in 2019 door Harvard bleek dat hier totaal geen bewijs voor is.
Ik ben begin 30 en dus geen boomer. Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven. Zoals ik al eerder grapte, iedereen moet doen wat hij wil en zo blijven er meer lekkere wijven over voor 'ons'. Dat was een grapje. Maar niks in mijn posts wijst er op dat ik operaties voor transgenders wil verbieden of erger.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:18 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dieren gedragen zich op basis van hun instinct niet omdat ze een doel hebben. Er zijn overigens genoeg dieren bij wie hun instinct niet zegt dat ze zich moeten voortplanten. Homoseksualiteit in het dierenrijk floreert alom en is 100% natuurlijk.
Als iemand onvruchtbaar wil zijn, danwel als specifiek doel of omdat het het resultaat is van het bewerkstelligen van een ander doel dan is dat niet negatief of positief maar het recht van die persoon en jij hebt daar verder niets mee te maken of over te vertellen. Dit is precies wat ik bedoelde met conservatieve tokkies die van oudsher denken dat ze mogen bepalen hoe anderen hun leven moeten leiden. Die fase hebben we echt anders ons gelaten, boomer.
Hoezo zijn kinderen niet bezig met genders? Hoe kom je toch bij dat soort onzin? Je denkt zeker ook dat als je kinderen nooit iets over seks vertelt dat ze op hun 21e nog steeds maagd zijn? Mafkees.![]()
Kinderen zijn gewoon mensen hoor, niet een andere diersoort.
Bekrompen gedachtegang over andersdenkenden heb jij zeg. Andere opties zijn er zeker niet?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als er iets niet mannelijk is dan is het wel om een identiteitscrisis te krijgen omdat je in de boze buitenwereld geconfronteerd wordt met mensen die niet aan jouw norm voldoen. Of dat er van je gevraagd wordt om ze gewoon als mens te behandelen.
Dan moet je je op een of andere manier door hen bedreigd voelen. Terwijl er werkelijk geen enkele reden voor is.
Dat je kinderen kunt bewegen om iets te doen wil nog niet zeggen dat je ze kunt bewegen om homo te worden. Dat jij dat denkt is waarom je een boomer bent, niet vanwege je leeftijd. Sterker nog; als je daadwerkelijk bejaard was dan had je nog een excuus voor je pre-industriële opvattingen, nu is het gewoon gênant.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik ben begin 30 en dus geen boomer. Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven. Zoals ik al eerder grapte, iedereen moet doen wat hij wil en zo blijven er meer lekkere wijven over voor 'ons'. Dat was een grapje. Maar niks in mijn posts wijst er op dat ik operaties voor transgenders wil verbieden of erger.
Ik verklaar wél wat er op macro-niveau mis mee is. Dat wij het daar niet over eens gaan worden is inmiddels wel duidelijk.
En ja, persoonlijke aanvallen zoals 'converservatie tokkie' / 'boomer' / 'mafkees', het zegt wel weer genoeg. Altijd hetzelfde type volk wat weer direct op persoonlijke aanvallen moet leunen om een punt te kunnen maken. Vervolgens nog wat extra aandikken hoe ik zaken wil verbieden of rechten wil ontnemen en het lijstje is compleet.
Maar in ieder geval jammer dat we het niet eens kunnen worden over de beïnvloedbaarheid van kinderen. Ik bedoel, je kunt jonge kinderen al hoofden laten afsnijden als je ze maar genoeg indoctrineert. En dat gebeurt ook. Kinderen zijn veel meer een product van hun omgeving dan volwassenen. Ze praten veel meer 'na'. Dus ja, het lijkt me geen goed idee om bepaalde boodschappen herhaaldelijk in hun hoofden te stampen.
En dat is trouwens ook het enige 'beleidkundige' wat ik heb gezegd. Wat mensen op individueel niveau willen doen, is voor mij allemaal prima. Maar alles lopen normaliseren is totaal niet nodig en kan leiden tot negatieve bijeffecten.
Maar ik herhaal mezelf weer, nadat ik continu persoonlijk word aangevallen dus ik kap ermee.
Hak jullie piemels er maar lekker af, zuig die gloryholes maar lekker leeg, je leeft maar 1 keer.
Wat is volgens jou onnatuurlijk en ongezond gedrag dat gepromoot wordt?quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef matigeuser het volgende:
Maar waarom moet ik mezelf verdedigen? Omdat ik een claim maak over dat ik het onverstandig vind om als overheidsbeleid te voeren om allerlei onnatuurlijk en ongezond gedrag te gaan normaliseren en zelfs stimuleren en promoten? Om kinderen op regelmatige basis te confronteren met zaken waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn omdat dit kan leiden tot identiteitscrissisen en dergelijke?
quote:Op zondag 23 februari 2020 15:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ten tweede bepaal ik niet hoe andere mensen moeten leven.
Je spreekt jezelf in twee opeenvolgende posts compleet tegen. Idioot.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:42 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik mezelf verdedigen? Omdat ik een claim maak over dat ik het onverstandig vind om als overheidsbeleid te voeren om allerlei onnatuurlijk en ongezond gedrag te gaan normaliseren en zelfs stimuleren en promoten? Om kinderen op regelmatige basis te confronteren met zaken waar ze helemaal niet mee bezig moeten zijn omdat dit kan leiden tot identiteitscrissisen en dergelijke?
Mensen staan inderdaad te popelen om te kiezen voor homoseksualiteit. Vooral zolang er nog kneuzen als jij rondlopen die beginnen te schuimbekken om een tekenfilmquote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Goed bezig, jij bent geen matigeuser maar een topuser.
Je ziet het ook terugkomen bij de Trump haat, ze vallen hem continue aan met dingen waar ze zelf over vallen, oh hij is fat, lelijk, orangeman. Maar stel je voor dat Trump zou zeggen dat iemand dik is. Poeh dan zijn de rapen gaar.
Top reacties!
Die reactie dat homoseksualiteit "aangeboren" is heb ik nu ook al 5-10 keer voorbij zien komen, maar onderzoek in 2019 door Harvard bleek dat hier totaal geen bewijs voor is.
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
Tevens;
[..]
[..]
Je spreekt jezelf in twee opeenvolgende posts compleet tegen. Idioot.
Juist niet dus. De boodschap is dat iedereen mag en kan zijn wie hij of zij wil.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.
Idioot.
De boodschap is prima, nu de modus operandi w.b het aanbieden ervan nog even fine tunenquote:Op zondag 23 februari 2020 16:05 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Juist niet dus. De boodschap is dat iedereen mag en kan zijn wie hij of zij wil.
Jouw boodschap is dat mensen alleen levens mogen leiden die jij persoonlijk acceptabel vindt.
Jij bent een conservatief mannetje dat wil bepalen voor anderen. Je bent lid van een uitstervende soort en hopelijk sterf je straks in de wetenschap dat de kans aanzienlijk is dat je nakomelingen levens gaan leiden die jij afkeurt en daar gelukkig mee zijn.
Ik ga nu wel eerlijk bekennen dat ik "Superdrags" wel een beeeetttje ver vindt gaan voor een tekenfilm :pquote:Op zondag 23 februari 2020 15:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Mensen staan inderdaad te popelen om te kiezen voor homoseksualiteit. Vooral zolang er nog kneuzen als jij rondlopen die beginnen te schuimbekken om een tekenfilm
Er wordt al jarenlang actief beleid gevoerd om heteroseksualiteit tot norm te maken, zo ook nu door jou. Kinderen worden als peuters als gevraagd of ze "een vriendinnetje" hebben wanneer ze met meisjes spelen, en andersom. Deze huidige staat is geen neutraal punt van waaruit je vertrekt, maar is al een ideologische campagne en 'indoctrinatie' van kinderen, en een gigantische bron van leed, onzekerheid en zelfhaat voor mensen die er gedurende hun leven achter komen dat ze niet heteroseksueel zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.
Idioot.
Dat zijn dan ook identieke soorten figuren. Als Geert Wilders in Saoedi Arabië was geboren..quote:Op zondag 23 februari 2020 16:08 schreef SwaPore het volgende:
Vroeger was je een extremistische moslim als je zulke dingen riep.
Nu een boze witte man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |