echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
Dat is natuurlijk geen probleem.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen probleem.
Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.
Ik geloof dat 2-4% aangeboren gay is en de rest komt door de omgeving.
Gewoon feiten vriend.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon feiten vriend.
https://www.telegraph.co.(...)actor-homosexuality/
Jaja is wat.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een bron!
Totale bullshit dit.
Denk jij echt dat jij zelf een andere sexuele voorkeur had gehad, als jij vroeger andere tekenfilmpjes had gekeken? En wanneer nee, waarom denk jij dat de kinderen tegenwoordig anders zijn dan jij vroeger was?quote:Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen probleem.
Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.
Ik geloof dat 2-4% aangeboren gay is en de rest komt door de omgeving.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon feiten vriend.
https://www.telegraph.co.(...)actor-homosexuality/
In dat artikel staat héél wat anders dan in de oorspronkelijke publicatie. Dat er een paar genen gevonden zijn die met 25% waarschijnlijkheid kunnen voorspellen of iemand homosexueel worden wil, betekent natuurlijk niet per sé dat de overige 75% alléén door de omgeving bepaald wordt! Het kan net zo goed zijn dat ze de overige genen nog niet gevonden en/of begrepen hebben, of dat het indirect via het testosteron en feromonen beïnvloed wordt.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja is wat.
Grootste onderzoek 0,5 milj mensen van uni Cambridge en Oxford.
Maar dat zijn idd vage instituten.
https://science.sciencemag.org/content/365/6456/869
Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?
Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:40 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?!![]()
Oh echt? Ik wist niet dat het kon. Bizar.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |