Juist leuk toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik ga nu wel eerlijk bekennen dat ik "Superdrags" wel een beeeetttje ver vindt gaan voor een tekenfilm :p
TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:
Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.
Arme TS.
Dat was Satan himselfquote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.
Bij de powerpuff girls (no relation) zat ook Des Balentien, zusje van de onlangs geliqiudeerde Inchomar Balentien en tegenwoordig door de NPO geliefde powervrouw:quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.
Idioot.
Juist ja, want als iets de jaren 80 en 90 typeerde dan was dat wel het jaren 50 ideaal. Verder alles goed met je?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.
Zodat kinderen die afwijken van het jaren '50 ideaal in jouw hoofd zich niet onnodig eenzaam voelen of zich afvragen of ze gestoord zijn.
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef 3MCB7 het volgende:
Wel sneu dat de echte man aan het verdwijnen is. De echte vrouw ook btw.
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?
Het is niet verkeerd als mensen openlijk uitspreken wat ook mensen denken.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik soms denk word hier gewoon uitgesproken.
Forums
Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
Klopt, dat maakt het nog veel erger!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.
Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het nog veel erger!
Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.
Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten.
Meh, slecht voor mijn weke knietjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond.![]()
Dan mag je naast me op de bank liggen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Meh, slecht voor mijn weke knietjes.
Slecht voor mijn weke rug!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan mag je naast me op de bank liggen.
Mannen zoals mijn opa die helaas overleden is.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |