Juist leuk toch?quote:Op zondag 23 februari 2020 16:08 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Ik ga nu wel eerlijk bekennen dat ik "Superdrags" wel een beeeetttje ver vindt gaan voor een tekenfilm :p
TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:06 schreef epicbeardman het volgende:
Tegenwoordig is het "normaal" dat jongens met makeup naar school gaan en met jurkjes.
Vroeger gaf je vader je een klap en zei die dat je normaal moest doen of lachte hij je uit. Nu moet alles kunnen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 16:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
TS baalt dat hij van zijn pappa niet fabulousdressboy mocht zijn en als gevolg daarvan nu epicbeardman is.
Arme TS.
Dat was Satan himselfquote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.
Bij de powerpuff girls (no relation) zat ook Des Balentien, zusje van de onlangs geliqiudeerde Inchomar Balentien en tegenwoordig door de NPO geliefde powervrouw:quote:Op zondag 23 februari 2020 16:18 schreef Marsenal het volgende:
Bij de powerpuff girls zat ook een dragqueen als slechterik, dat is toch alweer 20 jaar terug.
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:59 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee idioot. Er wordt nu 'actief' beleid gevoerd om een bepaalde boodschap te verkondigen aan kinderen. Dát is bepalen hoe mensen moeten leven. En daar ben ik tegen.
Idioot.
Juist ja, want als iets de jaren 80 en 90 typeerde dan was dat wel het jaren 50 ideaal. Verder alles goed met je?quote:Op zondag 23 februari 2020 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Er worden allerlei losse acties uitgevoerd om kinderen te laten zien dat er meer opties zijn dan heteroseksuele "mannelijke" mannen of heteroseksuele "vrouwelijke" vrouwen. Als je niet in het jaren '50 plaatje past, hoor je er óók bij tegenwoordig.
Zodat kinderen die afwijken van het jaren '50 ideaal in jouw hoofd zich niet onnodig eenzaam voelen of zich afvragen of ze gestoord zijn.
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?quote:Op zondag 23 februari 2020 19:51 schreef 3MCB7 het volgende:
Wel sneu dat de echte man aan het verdwijnen is. De echte vrouw ook btw.
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?
Het is niet verkeerd als mensen openlijk uitspreken wat ook mensen denken.quote:Op zondag 23 februari 2020 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat ik soms denk word hier gewoon uitgesproken.
Forums
Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
Klopt, dat maakt het nog veel erger!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat laatste doen ze echt zichzelf aan.
Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:12 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Klopt, dat maakt het nog veel erger!
Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach ik vind het wel leedvermaak eigenlijk. Slapjanussen zijn ook van alle tijden.
Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:17 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Jawel, maar die wil je niet naast je op de bank hebben zitten.
Meh, slecht voor mijn weke knietjes.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:18 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij op de bank naast een man mag zitten? Geknield in de bokjeshouding op de grond.![]()
Dan mag je naast me op de bank liggen.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Meh, slecht voor mijn weke knietjes.
Slecht voor mijn weke rug!quote:Op zondag 23 februari 2020 20:20 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Dan mag je naast me op de bank liggen.
Mannen zoals mijn opa die helaas overleden is.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw definitie van "de echte man"?
Zie die onzekerheid eruit golven dan.quote:Op zondag 23 februari 2020 20:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Mannen zoals mijn opa die helaas overleden is.
In de makelaardij begonnen daar viesveel in verdient en mij als kind alles gegeven wat ik maar wou. Mijn ouwelui hadden nooit hypotheek bij de bank en ik ook niet![]()
![]()
Echte mannen en niet flikkertjes met roze haar, domme kutbril op lelijke grafkop met haartjes achterover op elektrische fiets.
Ecto gespotquote:Op zondag 23 februari 2020 21:34 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Zie die onzekerheid eruit golven dan.
Trouwens er is weer een bushokje kapot twee straten verderop, ik krijg toch niet weer politie aan de deur vanavond?quote:
Gedraag je pa, ik lag te wause op een illegale, ik ben geen aap?!quote:Op zondag 23 februari 2020 21:46 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Trouwens er is weer een bushokje kapot twee straten verderop, ik krijg toch niet weer politie aan de deur vanavond?
Is goed jongen zolang er maar geen beelden zijn etc. Dan krijgen we dat hele gezeik weer met jeugdzorg die klootzakken.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gedraag je pa, ik lag te wause op een illegale, ik ben geen aap?!
Ai rustig broerquote:Op zondag 23 februari 2020 21:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mot ff onder de radar blijven komende tijd, straat is heet
Mag ik daar een bron van zien? En was er dan wel bewijs dat het aangeleerd is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van.quote:Op zondag 23 februari 2020 15:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Die reactie dat homoseksualiteit "aangeboren" is heb ik nu ook al 5-10 keer voorbij zien komen, maar onderzoek in 2019 door Harvard bleek dat hier totaal geen bewijs voor is.
Bronquote:Though the genetic effects are small and their provenance uncertain, Neale continued during the press conference, the results do show that genes have a role to play in the development of sexual behavior. “There is no single gay gene, but rather the contribution of many small genetic effects scattered across the genome,” he emphasized.
Ongeacht waar ie mee aankomt: homoseksualiteit is aangeboren.quote:Op zondag 23 februari 2020 21:54 schreef knoopie het volgende:
[..]
Mag ik daar een bron van zien? En was er dan wel bewijs dat het aangeleerd is? Ik geloof er namelijk helemaal niks van.
Heb het net al even opgezocht, zie mijn bovenstaande post. Ze hebben nog geen één enkel genetische marker gevonden, en het is volgens de onderzoekers een samenspel van meerdere genen. Dat is héél wat anders dan beweren dat ze geen bewijs gevonden hebben voor het aangeboren zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ongeacht waar ie mee aankomt: homoseksualiteit is aangeboren.
Weet je waarom ze dat zeggen? dat er 5 genetische markers zijn? omdat homoseksualiteit anders wordt beschouwd als een psychische aandoening/verwardheid of zelfs ziekte.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:07 schreef knoopie het volgende:
[..]
Heb het net al even opgezocht, zie mijn bovenstaande post. Ze hebben nog geen één enkel genetische marker gevonden, en het is volgens de onderzoekers een samenspel van meerdere genen. Dat is héél wat anders dan beweren dat ze geen bewijs gevonden hebben voor het aangeboren zijn.
Overal staat dat ook je omgeving een rol speelt, dan doel ik dus ook weer op mijn punt.quote:Zijn er dus oorzaken van homoseksualiteit? Zoals zo vaak in de psychologie speelt genetisch aanleg een rol, maar allerlei zaken uit je omgeving ook. Een combinatie van genetische en omgevingsfactoren bepaalt dus je seksualiteit.
Er worden anders veel meer kinderen heteroseksuele rollenpatronen door de strot geduwd dan andere ideeën.quote:Op zondag 23 februari 2020 22:31 schreef epicbeardman het volgende:
Het maakt mij verder ook niet uit dat het wel of niet aangeboren is, het gaat mij er nog steeds om dat de LGBTH community te ver door draaft in het forceren op jonge kinderen
Beangstigend specifiek.quote:Op zondag 23 februari 2020 23:38 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er worden anders veel meer kinderen heteroseksuele rollenpatronen door de strot geduwd dan andere ideeën.
Geef het nou maar op; jouw middeleeuwse wereldbeeld is voorgoed afgezworen. Koop maar een reu en dwing die om een teef te dekken. Laat andere mensen lekker zelf bepalen wat ze willen. Enge oude viezerik.
echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?quote:Op zondag 23 februari 2020 20:06 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Mannen die niet lopen te miepen of zichzelf 100 keer per dag in de spiegel lopen te begluren. Of nog erger; mannen die geen man mogen zijn van hun partner.
Dat is natuurlijk geen probleem.quote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen probleem.
Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.
Ik geloof dat 2-4% aangeboren gay is en de rest komt door de omgeving.
Gewoon feiten vriend.quote:Op maandag 24 februari 2020 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke onzin zeg.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon feiten vriend.
https://www.telegraph.co.(...)actor-homosexuality/
Jaja is wat.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
![]()
wat een bron!
Totale bullshit dit.
Denk jij echt dat jij zelf een andere sexuele voorkeur had gehad, als jij vroeger andere tekenfilmpjes had gekeken? En wanneer nee, waarom denk jij dat de kinderen tegenwoordig anders zijn dan jij vroeger was?quote:Op maandag 24 februari 2020 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen probleem.
Ik.zie wel een probleem in het propaganderen van dit alles zodat het cijfer groeit naar 15-25% vd bevolking.
Ik geloof dat 2-4% aangeboren gay is en de rest komt door de omgeving.
quote:Op maandag 24 februari 2020 08:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon feiten vriend.
https://www.telegraph.co.(...)actor-homosexuality/
In dat artikel staat héél wat anders dan in de oorspronkelijke publicatie. Dat er een paar genen gevonden zijn die met 25% waarschijnlijkheid kunnen voorspellen of iemand homosexueel worden wil, betekent natuurlijk niet per sé dat de overige 75% alléén door de omgeving bepaald wordt! Het kan net zo goed zijn dat ze de overige genen nog niet gevonden en/of begrepen hebben, of dat het indirect via het testosteron en feromonen beïnvloed wordt.quote:Op maandag 24 februari 2020 08:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jaja is wat.
Grootste onderzoek 0,5 milj mensen van uni Cambridge en Oxford.
Maar dat zijn idd vage instituten.
https://science.sciencemag.org/content/365/6456/869
Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?!quote:Op maandag 24 februari 2020 01:57 schreef Ruse het volgende:
[..]
echte mannen die niet lopen te miepen dat 5-10% van de bevolking gay is?
Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.quote:Op maandag 24 februari 2020 09:40 schreef 3MCB7 het volgende:
[..]
Idd, alsof dat voor hetero mannen een probleem zou moeten zijn. Of zijn ze bang dat die homo's er met hun vriendinnetjes vandoor zouden gaan?!![]()
Oh echt? Ik wist niet dat het kon. Bizar.quote:Op maandag 24 februari 2020 10:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik zie steeds vaker geleuter over kinderen voorbij komen. Volgens mij is hun allergrootste angst dat ze een homoseksuele zoon krijgen en denken ze dat dat komt omdat die is omgepraat door anderen, want het moet natuurlijk ergens de schuld van zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |