Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.
En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.
En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.
Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik ben door dit topic homo geworden
Mn dm staat wagenwijd openquote:Op zondag 23 februari 2020 13:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?
Eerst ff in m'n toppa posten maat, R&R=back jwzquote:
Het blijft een cynische insteek. Het gaat dus alleen maar om de economie en of de rekeningen betaalt kunnen worden. Terwijl er nog veel meer sociaal en bv ecologische ontwikkelingen gaande zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.
Dat is namelijk de enige wijze waarop de meeste mensen een normaal leven kunnen leiden en een gezin kunnen stichten.
Dat gezeik over feestdagen, transgenders en blank-wit interesseert me inderdaad geen drol. Dat betaalt de rekeningen niet.
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ten eerste zijn deze mensen niet ziek, ten tweede zijn ze niet abnormaal, slechts puur cijfermatig in de minderheid en ten derde ben ik een groot voorstander van het informeren van kinderen over hoe de wereld in elkaar zit en dat is inclusief seks, geaardheid, gender diversiteit en al die andere onderwerpen waar rechts-conservatieve jammertokkies zo bang voor zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.
Maar, wat ik wel zeker weet is dat er nu meer kinderen zijn met genderidentiteitsproblemen. En ook daar ben ik te lui om naar te zoeken, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het niet verstandig is om te fucken met het hoofd van kinderen door ze continu te bombarderen met transgenders, drag-queens en andere pyschisch zieke mensen die, net als iedereen op TV, doen alsof het normaal is.
Zie je er meer of zijn er meer ? Dat is nml niet hetzelfde.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren.
Liefde voor mij volk uit ik door actief te zijn in de heemkundekring en door de cultuur van mijn voorouders te bestuderen, archiveren en door te geven. Door te doneren. Door erfgoed te bewaren.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:11 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Het blijft een cynische insteek. Het gaat dus alleen maar om de economie en of de rekeningen betaalt kunnen worden. Terwijl er nog veel meer sociaal en bv ecologische ontwikkelingen gaande zijn.
Maar goed, iedereen mag bepalen waar hij of zij waarde aan hecht. Maar ook goed om eens kritisch naar jezelf te kijken. Dat doe ik ook. En misschien ben ik wel 'te hard' voor de zwakkeren van de maatschappij. Misschien geef ik wel teveel waarde aan 'eigen verantwoordelijkheid' en 'vrijheid'.
Maar ik vind jouw insteek ook niet helemaal proper. Het is toch wel belangrijk dat we een psychisch gezond, gelukkig en weerbaar volk blijven wat in veiligheid kan blijven leven. Ja én met een goede economie.
Dan houdt de discussie op. Je bent blijkbaar niet in staat om dingen als abnormaal of ziek te bestempelen vanwege de negatieve connotaties die je daar mee hebt.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:12 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ten eerste zijn deze mensen niet ziek, ten tweede zijn ze niet abnormaal, slechts puur cijfermatig in de minderheid en ten derde ben ik een groot voorstander van het informeren van kinderen over hoe de wereld in elkaar zit en dat is inclusief seks, geaardheid, gender diversiteit en al die andere onderwerpen waar rechts-conservatieve jammertokkies zo bang voor zijn.
Hoe komen mensen er toch bij dat hetero's ineens homo kunnen worden?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dan houdt de discussie op. Je bent blijkbaar niet in staat om dingen als abnormaal of ziek te bestempelen vanwege de negatieve connotaties die je daar mee hebt.
Ik heb 1 argument. Als de hele wereld morgen transgender zou zijn en zijn eigen pik eraf zou hakken, hoe lang bestaat onze diersoort dan nog?
En is een diersoort die zichzelf uitroeit als 'gezond' en 'normaal' te bestempelen?
Kom op. Ja, ze mogen bestaan. Ja, het zijn gewoon mensen die alle rechten en plichten genieten die iedereen heeft. Ja, ze moeten goed behandeld worden.
Maar laten we eerlijk zijn, als vanaf morgen alle mensen op de planeet ineens gingen twijfelen aan hun geslacht dan hadden we een gigantisch probleem. Het doel van elke diersoort is overleven en voortplanten.
Het woord homo is niet genoemd. Lees eens goed. Ik heb het over transgenders en transseksuelen.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er toch bij dat hetero's ineens homo kunnen worden?
In principe kunnen we ons klonen; dus dat probleem is niet zo groot.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:17 schreef matigeuser het volgende:
Ik heb 1 argument. Als de hele wereld morgen transgender zou zijn en zijn eigen pik eraf zou hakken, hoe lang bestaat onze diersoort dan nog?
Ze zijn allemaal als de dood dat ze straks op jongetjes vallen en niet op meisjes, terwijl als dat het geval zou zijn je het per definitie niet meer erg vindt. Buiten nog het feit dat het inderdaad vrij ridicuul is om te veronderstellen dat je per situatie een geaardheid shopt.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoe komen mensen er toch bij dat hetero's ineens homo kunnen worden?
Jezus wat een beredeneringen om iets niet te hoeven erkennen.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:21 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
In principe kunnen we ons klonen; dus dat probleem is niet zo groot.
Echter, "als iedereen het was" is een vrij zwak argument. Als iedereen dokter zou zijn zou onze maatschappij instorten wegens gebrek aan boeren, huizenbouwers etc. Dat betekent niet dat het bestaan van dokters een probleem is.
Er is ondertussen al aangetoond dat ook dieren homoseksualiteit laten zien. Het is gewoon een natuurlijk iets. Misschien niet natuurlijk in die zin dat het zinvol is voor de voortplanting, maar dat is sowieso niet echt relevant meer in deze tijd van dreigende overbevolking.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:
[..]
GVD ik heb het niet over homoseksulaiteit maar over TRANSGENDERSEKSUALITEIT.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:29 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er is ondertussen al aangetoond dat ook dieren homoseksualiteit laten zien. Het is gewoon een natuurlijk iets. Misschien niet natuurlijk in die zin dat het zinvol is voor de voortplanting, maar dat is sowieso niet echt relevant meer in deze tijd van dreigende overbevolking.
Er is geen enkel bewijs daarvoor dat homoseksualiteit kan ontstaan door externe invloeden, alles wijst er op dat je gewoon zo geboren wordt. Of komt het bij die homoseksuele eenden ook doordat ze verkeerde kinderfilmpjes hebben gekeken?
Ook dat is aangeboren.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
GVD ik heb het niet over homoseksulaiteit maar over TRANSGENDERSEKSUALITEIT.
En reken maar dat als jij een kind van 6 dagelijks laat kijken naar 'die is transgender, en die is transgender, en die twijfelt aan zijn geslacht, en die ook'. 'En bekend persoon X vind dat normaal.' 'En zijn ouders vinden het normaal'. 'Alles kan in Nederland'.
Dat zo'n kind wel eens flink in de war kan raken ja.
Dan snap ik nog minder waar je je druk om maakt. Ooit, nog niet eens zo heel lang geleden, heeft men tamelijk arbitrair bedacht dat lang haar en make-up voor vrouwen was, en kort haar en broeken voor mannen. Dus als nu iemand, net zo arbitrair, besluit dat hij zich goed voelt met make-up, wat is dan het probleem?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Daar ben ik prima toe in staat maar '(ab)normaal' is een subject verhaal op de wijze waarop jij het gebruikt en dus irrelevant. Er is bij de mensen waar jij het over hebt is geen sprake van ziekte dus aan die definitie wordt simpelweg niet voldaan.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Dan houdt de discussie op. Je bent blijkbaar niet in staat om dingen als abnormaal of ziek te bestempelen vanwege de negatieve connotaties die je daar mee hebt.
BAM!quote:Op zondag 23 februari 2020 13:36 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Daar ben ik prima toe in staat maar '(ab)normaal' is een subject verhaal op de wijze waarop jij het gebruikt en dus irrelevant. Er is bij de mensen waar jij het over hebt is geen sprake van ziekte dus aan die definitie wordt simpelweg niet voldaan.
Verder is het 'argument' "wat als iedereen (..)" toe te passen op zo'n beetje alles. "Wat als iedereen die vanaf morgen wordt geboren onvruchtbaar is"? Zinloos argument dus.
Een diersoort heeft overigens verder geen doel. Doelstellingen zijn menselijke constructies.
Waar het simpelweg op neer komt is dat mensen zoals jij willen bepalen voor andere mensen hoe zij hun leven invullen. Het is in de geschiedenis van de mensheid altijd zo geweest dat de 'sterkeren' wilden bepalen voor de 'zwakkeren' hoe zij moesten leven. Daar zijn talloze voorbeelden van. Inmiddels zijn we als maatschappij zo ver ontwikkeld dat dat concept steeds verder wordt afgebroken en bij elk moment waarin we daar nog progressiever in worden zijn er conservatievelingen die beginnen te sputteren met daarbij het gebruik van stompzinnige argumenten zoals jij hier doet; "het is ziek", "het is niet normaal", "kinderen worden beïnvloed", "de diersoort moet overleven", etc.
Ik ben er van overtuigd dat je progressie niet tegen houdt dus als jij daadwerkelijk een probleem met transgenders e.d. dan gaat je leven er in de toekomst per dag op achteruit. Better get with the program and deal with it.
Niet regelmatig met een zak brood en je laptop naar het park gaan om jonge eenden te ronselen voor de gaycause.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:29 schreef knoopie het volgende:Of komt het bij die homoseksuele eenden ook doordat ze verkeerde kinderfilmpjes hebben gekeken?
Doe eens een bron geven die dat statement bevestigd.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:30 schreef matigeuser het volgende:
[..]
En reken maar dat als jij een kind van 6 dagelijks laat kijken naar 'die is transgender, en die is transgender, en die twijfelt aan zijn geslacht, en die ook'. 'En bekend persoon X vind dat normaal.' 'En zijn ouders vinden het normaal'. 'Alles kan in Nederland'.
Dat zo'n kind wel eens flink in de war kan raken ja.
Het gaat om het hele "als iedereen X zou zijn, dan waren we verdoemd !" redenering. Die is onzinnig.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:28 schreef matigeuser het volgende:
En een boer of een huizenbouwer is natuurlijk sowieso niet ziek. Dat is gewoon een BEROEP wat iemand uitoefent. En ook per direct zou kunnen veranderen.
Dit niveau trek ik niet.
Je mag rustig stellen "té succesvol". Overbevolking lijkt mij een oneindig veel groter probleem voor ons voortbestaan dan het bestaan van transgenders.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het gaat om het hele "als iedereen X zou zijn, dan waren we verdoemd !" redenering. Die is onzinnig.
Niet iedereen is X. Niet iedereen gaat X worden. Sterker nog - menselijke voortplanting is nog nooit zo succesvol geweest als nu - in de afgelopen 50 jaar zijn we verdubbeld in aantal.
Je hebt Marks Master Plan ontdekt !quote:Op zondag 23 februari 2020 13:41 schreef BoneThugss het volgende:
VVD maakt kinderen homo om zo alleen maar mietjes te creëren admiraal anaal hahaaaatjes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |