Dus, wat je eigenlijk zegt is dat je door 'masculien rechts' te zijn eigenlijk maar weinig kan bereiken in het leven.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:41 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Je zult wel doelen op dat VVD de grootste partij is.
Ten eerste is de VVD ook links. Op economisch gebied wellicht niet, maar ook de VVD is voor meer massaimmigratie, meer EU, etc. En terwijl de VVD aan de macht is, zijn vrijwel alle rechters links (D66), is de staats-TV gewoon uiterst links en hoor en zie ik niks anders dan dat 'wij', de 'witte' nederlander steeds meer moeten toegeven aan andersdenkende en vooral de zielige mensen op deze wereld.
Dus, het gaat niet alleen om wie er op de troon zit. Er zijn gewoon ontzettend veel mensen links en die bekleden belangrijke posities in de invloedsfeer.
Tsja, als je de VVD links noemt bestaat er ook geen "extreem" rechts meerquote:Op zondag 23 februari 2020 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dag.
De VVD links... D'66 links...
quote:Op zondag 23 februari 2020 12:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus, wat je eigenlijk zegt is dat je door 'masculien rechts' te zijn eigenlijk maar weinig kan bereiken in het leven.
We hebben deze discussie vaker gehad.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dag.
De VVD links... D'66 links...
Nee hoor, PVV is gewoon rechts; op papier heel sociaal, in de praktijk net zo rechts als VVD en D'66.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef matigeuser het volgende:
[..]
We hebben deze discussie vaker gehad.
De termen links en rechts zijn eigenlijk niet meer geheel van toepassing en achterhaald. Daarnaast kan een partij zowel linkse als rechtse standpunten hebben, over hun gehele lijn van punten. Dus, waar jij de vvd wil plaatsen dat moet je zelf weten.
Maar ik vind een partij die voor meer EU (en dus een grotere overheid is), gewoon links. En een partij die continu betuttelende regeltjes invoert, voor massa-immigratie, etc, gewoon links. Dat zijn namelijk dezelfde standpunten als die alle andere partijen hebben, behalve FvD en PVV.
PVV is eigenlijk ook niet rechts, als je kijkt naar het sociaal-economische beleid. En toch zal iedereen hier de PVV als EXTREEM RECHTS NAZI_DESCENDANTS noemen.
Dus, laten we de termen links en rechts dan maar vergeten. Feit is, als reactie op de OP, dat sinds de VVD aan de macht is, het cultuurmarxisme en het feminisme alleen maar meer en meer uit de klauwen is gelopen. En ergens actief 'niks aan doen' is ook beleid.
Waarom "gewoon links" en niet "gewoon rechts" dan ? Serieuze vraag - links was vroeger extreem nationalistisch en anti-immigratie. Zoals je zelf al aangeeft is het PVV ideaal grotendeels identiek aan het oude SP programma.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:49 schreef matigeuser het volgende:
Maar ik vind een partij die voor meer EU (en dus een grotere overheid is), gewoon links. En een partij die continu betuttelende regeltjes invoert, voor massa-immigratie, etc, gewoon links.
Of het nou wel of niet bestaat, dan hoor ik graag van jou hoe het verschijnsel heet wat de TS beschrijft.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, PVV is gewoon rechts; op papier heel sociaal, in de praktijk net zo rechts als VVD en D'66.
En met een libertaire FvD aan de macht gaan we pas echt genieten, als Jan Modaal.![]()
Verder bestaat cultuurmarxisme niet; een verzonnen eufemisme.
Welk verschijnsel? De 'oorlog tegen masculiniteit en heterosexualiteit'?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:55 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Of het nou wel of niet bestaat, dan hoor ik graag van jou hoe het verschijnsel heet wat de TS beschrijft.
Goed punt, ik weet het ook niet meer wat links en rechts is. Elke dag hoor ik wat anders. Ik volg in deze wat de 'massa' voor termen geeft aan populaire partijen.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:54 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Waarom "gewoon links" en niet "gewoon rechts" dan ? Serieuze vraag - links was vroeger extreem nationalistisch en anti-immigratie. Zoals je zelf al aangeeft is het PVV ideaal grotendeels identiek aan het oude SP programma.
Dus waarom noemen we jouw standpunt niet links ?
Jij ziet geen enkele verandering door de jaren heen?quote:Op zondag 23 februari 2020 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welk verschijnsel? De 'oorlog tegen masculiniteit en heterosexualiteit'?
Het is ook wat bizar aan het worden. Hier in Nederland is "links" al jaren op de hand van de homos, zelfs de CPN had dat hoog op de agenda.quote:Op zondag 23 februari 2020 12:57 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Goed punt, ik weet het ook niet meer wat links en rechts is. Elke dag hoor ik wat anders. Ik volg in deze wat de 'massa' voor termen geeft aan populaire partijen.
Ik zie vooral een hoop mensen zich enorm opwinden over zaken die ik totaal niet belangrijk vind, eigenlijk.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:00 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Jij ziet geen enkele verandering door de jaren heen?
Niet meer LBTHDSAFDALK-personen, transgenders? Niet meer aandacht op TV en andere media voor acceptatie hiervan? Niet continu aanvallen op de, ineens 'witte' man (was tot een tijdje terug gewoon 'blank'), ons verleden, onze cultuur, aanpassing van product- en feestbenamingen, #me-too, gilette-reclames, 'mannelijk gedrag is toxic', vrouwen die worden voorgetrokken bij sollicitaties en andere quota, iedereen die direct 'beledigd is' en op basis van gevoel gelijk moet worden gegeven, etc etc etc?'
Ik praat tegen dovemansoren dus ik stop. Maar ik zou nog een lijst kunnen maken die 5 keer zo lang is en dan heb ik nog de hele middag om piepers te schillen.
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zie vooral een hoop mensen zich enorm opwinden over zaken die ik totaal niet belangrijk vind, eigenlijk.
Verder knappe gozer die mij al dan niet met 'cultuurmarxistische' middelen weet te veranderen van hetero naar homo.
Links vs rechts is niet hetzelfde als progressief versus conservatiefquote:Op zondag 23 februari 2020 13:01 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Het is ook wat bizar aan het worden. Hier in Nederland is "links" al jaren op de hand van de homos, zelfs de CPN had dat hoog op de agenda.
Maar in communistisch Rusland en randgebieden was (en is) men extreem anti-homo.
Dus wat is het linkse standpunt ? Geen idee.
Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.
En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:03 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Tja, wellicht doet de staat van ons land jouw niks. Dat is een cynische benadering. Na mij de zondvloed. Ik blijf lekker hetero.
En inderdaad, mij (en blijkbaar jou ook) veranderen ze niet. Maar kinderen zijn hier wel vatbaar voor. En dat vind ik een schadelijke zaak.
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Citeer eens even uit het onderzoek waaruit onmiskenbaar is vast komen te staan dat de geaardheid van kinderen wordt bepaald door de maatschappij.
Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?quote:Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Ik ben door dit topic homo geworden
Mn dm staat wagenwijd openquote:Op zondag 23 februari 2020 13:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hey zo had ik er nog niet naar gekeken. Neuken?
Eerst ff in m'n toppa posten maat, R&R=back jwzquote:
Het blijft een cynische insteek. Het gaat dus alleen maar om de economie en of de rekeningen betaalt kunnen worden. Terwijl er nog veel meer sociaal en bv ecologische ontwikkelingen gaande zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De staat van ons land boeit me heel veel, daarom stem ik links. Vind het namelijk belangrijk dat mensen baanzekerheid, sociale voorzieningen en de mogelijkheid iets op te bouwen verwerven en in geval van ziekte, ouderdom of werkloosheid kunnen rekenen op ondersteuning.
Dat is namelijk de enige wijze waarop de meeste mensen een normaal leven kunnen leiden en een gezin kunnen stichten.
Dat gezeik over feestdagen, transgenders en blank-wit interesseert me inderdaad geen drol. Dat betaalt de rekeningen niet.
Ik ben het helemaal niet met je eens. Ten eerste zijn deze mensen niet ziek, ten tweede zijn ze niet abnormaal, slechts puur cijfermatig in de minderheid en ten derde ben ik een groot voorstander van het informeren van kinderen over hoe de wereld in elkaar zit en dat is inclusief seks, geaardheid, gender diversiteit en al die andere onderwerpen waar rechts-conservatieve jammertokkies zo bang voor zijn.quote:Op zondag 23 februari 2020 13:08 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Onderzoek of niet, ik zie veel meer homo's dan ooit te voren. Maar je mag dit punt hebben want ik ben te lui om te zoeken.
Maar, wat ik wel zeker weet is dat er nu meer kinderen zijn met genderidentiteitsproblemen. En ook daar ben ik te lui om naar te zoeken, maar ik hoop dat je het met me eens bent dat het niet verstandig is om te fucken met het hoofd van kinderen door ze continu te bombarderen met transgenders, drag-queens en andere pyschisch zieke mensen die, net als iedereen op TV, doen alsof het normaal is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |