Nog 20 uur voor verificatie, wanneer niet meer dan?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:11 schreef BadVlad het volgende:
Als je nog funds hebt op Cobinhood. Je kunt het er nu nog afhalen.
Lolzzquote:
Dat zou zo maar kunnen ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:25 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Aja, was Dollar. 10k Euro zit er ook nog wel in deze maand denk ik
Moet een nieuw ww aanvragen maar die komt nog niet binnen. Iemand een idee hoe lang dat gaat duren?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:11 schreef BadVlad het volgende:
Als je nog funds hebt op Cobinhood. Je kunt het er nu nog afhalen.
TRADE NU BIJ BUXquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolzz
Bij welke oplichtersbende kijk jij Plus500?
24 uurquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet een nieuw ww aanvragen maar die komt nog niet binnen. Iemand een idee hoe lang dat gaat duren?
Ik bedoel dat je nu toegang hebt tot je funds. Geen idee hoelang het duurt?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog 20 uur voor verificatie, wanneer niet meer dan?
Geenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:14 schreef metallicelmo het volgende:
Welke sites raadplegen jullie voor crypto nieuws? Ik had er vroegah een heleboel maar de meeste bestaan niet eens meer of zijn opgekocht door bedrijven en promoten nu alles behalve crypto
Tuuutuuuuuuu!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
All ABOOOAAAAARD
@:onlogisch
@:Grrrrrrrr
Geen idee, niet bekend met imToken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:15 schreef Apekoek het volgende:
Ik moet mijn Universa (jajajjaa) verplaatsen van het failliete Cobinhood. Waar kan ik mijn privatekey omzetten naar een QR code? Hoe werkt dat, moet het op mijn imToken app krijgen.
Yes Ethereum en ook wel utnp, ze hebben het zelf over private key importeren. Maar zie alleen QR scan mogelijkheden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:28 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, niet bekend met imToken.
Maar als het UTNP is, dan is het een token op de Etherum blockchain.
Kan die app / wallet omgaan met Ethereum tokens?
Heb je geen ETH adres?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:33 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Yes Ethereum en ook wel utnp, ze hebben het zelf over private key importeren. Maar zie alleen QR scan mogelijkheden.
Heb jij anders een andere tip om mijn universa private key te importeren, andere app?
Importeer je privatekey in MyEtherWallet, stuur er wat ETH naar toe en verzend het daarna naar je eigen wallet. Heb je die niet, maak er 1 aan in MyEtherWallet. Zou ze niet op dat adres laten staan iig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:15 schreef Apekoek het volgende:
Ik moet mijn Universa (jajajjaa) verplaatsen van het failliete Cobinhood. Waar kan ik mijn privatekey omzetten naar een QR code? Hoe werkt dat, moet het op mijn imToken app krijgen.
quote:
Ik ben een absolute amateur en zit al uren te kijken hoe dit werkt. Ik heb nu een txt bestand van Cobinhood met de private key van mijn Universa. Het enige dat ik wil is ze elders naar toe verplaatsen. Hoe doe ik dit? Ja ik heb nu een Mew aangemaakt en dus een Eth adres, maar zie nergens mogelijkheden om simpel een private key te importeren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:37 schreef dimmak het volgende:
[..]
Importeer je privatekey in MyEtherWallet, stuur er wat ETH naar toe en verzend het daarna naar je eigen wallet. Heb je die niet, maak er 1 aan in MyEtherWallet. Zou ze niet op dat adres laten staan iig.
Je moest zonder een adres aan te maken je privatekey importeren. Onder het kopje software kan dat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een absolute amateur en zit al uren te kijken hoe dit werkt. Ik heb nu een txt bestand van Cobinhood met de private key van mijn Universa. Het enige dat ik wil is ze elders naar toe verplaatsen. Hoe doe ik dit? Ja ik heb nu een Mew aangemaakt en dus een Eth adres, maar zie nergens mogelijkheden om simpel een private key te importeren.
Ik zal het wel helemaal verkeerd doen, maar voor een leek is dit erg onduidelijk wat ik nu moet doen om het te verplaatsen.
Eerst wat ETH er naar toe sturen 0,0002 is al genoeg (koop een tientje bij Satos en verstuur daarna het resterende ETH naar een exchange ofzo). Daarna kun je het dan vanuit Metamask naar een andere wallet sturen (naar je Ethereum adres) of naar een exchange sturen die Universa verhandelen (Bitfinex bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:02 schreef Apekoek het volgende:
Nu heb ik bij Metamask mijn private key kunnen importeren, echter nu staat er 0 ETH en bij Etherscan zie ik dat er de token Universa onder hangt (ook maar ter waarde van een paar tientjes btw), maar ETH waarde dus 0. Hoe verplaats ik zoiets naar een exchange zoals Bitfinex bijvoorbeeld?
Aha, dus als ik een tientje aan ETH naar dat adres verstuur, zie ik opeens wel de universa tokens staan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moest zonder een adres aan te maken je privatekey importeren. Onder het kopje software kan dat.
[..]
Eerst wat ETH er naar toe sturen 0,0002 is al genoeg (koop een tientje bij Satos en verstuur daarna het resterende ETH naar een exchange ofzo). Daarna kun je het dan vanuit Metamask naar een andere wallet sturen (naar je Ethereum adres) of naar een exchange sturen die Universa verhandelen (Bitfinex bijvoorbeeld).
In MyEtherWallet verschijnen je Universa meteen als je daar de privatekey importeert. Stuur je dan er wat ETH naar toe, kun je daarna je Universa versturen. Kan zijn dat je in een andere wallet eerst een custom token moet aanmaken voordat je deze kan zien. Ik heb verder geen ervaring met een andere wallet, dus kan niks vertellen over Metamask.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:22 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Aha, dus als ik een tientje aan ETH naar dat adres verstuur, zie ik opeens wel de universa tokens staan?
Maar staat die wallet adres helemaal los van Cobinhood? Ze waarschuwen geen deposits meer te maken, dus klinkt voor mij tegenstrijdig als leek.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:25 schreef dimmak het volgende:
[..]
In MyEtherWallet verschijnen je Universa meteen als je daar de privatekey importeert. Stuur je dan er wat ETH naar toe, kun je daarna je Universa versturen. Kan zijn dat je in een andere wallet eerst een custom token moet aanmaken voordat je deze kan zien. Ik heb verder geen ervaring met een andere wallet, dus kan niks vertellen over Metamask.
Cobinhood heeft jouw Universa (en/of andere tokens) naar een nieuw adres verzonden waarvan jij nu dus de privatekey hebt gekregen. Jij moet ze er nu zsm vanaf halen. Want ik vertrouw het niet echt dat Cobinhood onversleutelde txt files met privatekeys aan rijkt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar staat die wallet adres helemaal los van Cobinhood? Ze waarschuwen geen deposits meer te maken, dus klinkt voor mij tegenstrijdig als leek.
Geen dukaten hebben om over je natte borst te laten kletterenquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Verkeerde username gebruikt?
Ruim op tijd. Over 3 maanden de halving en daarna gaat het pas echt los.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef Spatieloos het volgende:
Ben ik op tijd voor de bullmarket?
Lets goooooooooooquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ruim op tijd. Over 3 maanden de halving en daarna gaat het pas echt los.
?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon twee keer het woord bitcoins op de iconische teletekst pagina 101. Mijlpaal
Hierdoor wordt Bitcoin steeds meer "normaal" voor de gemiddelde Nederlander.quote:
Krakenquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:20 schreef Furdinand het volgende:
Hoi, ik heb al een paar jaar wat coins op binance staan en wil er wat van opnemen in euro's. Ik deed dat een paar jaar geleden weleens via kraken maar is dat nog steeds een goede weg? Of wat is nu de beste manier om dingen terug naar euro's te wisselen?
Fixed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon twee keer het woord bitcoins (I.c.m. fraude) op de iconische teletekst pagina 101. Mijlpaal
Vandaar ook dequote:
Waar zit het kopje "software"?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moest zonder een adres aan te maken je privatekey importeren. Onder het kopje software kan dat.
[..]
Eerst wat ETH er naar toe sturen 0,0002 is al genoeg (koop een tientje bij Satos en verstuur daarna het resterende ETH naar een exchange ofzo). Daarna kun je het dan vanuit Metamask naar een andere wallet sturen (naar je Ethereum adres) of naar een exchange sturen die Universa verhandelen (Bitfinex bijvoorbeeld).
Zijn ze ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:32 schreef Gremen het volgende:
Goh, nooit gedacht dat Cobinhood nog terug zou komen
Wait, whut?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet![]()
Maar 5 min prutsen en my funds are safe. Toch nog een rootje
Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit het kopje "software"?
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
50%?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Piva het volgende:
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
Vecjain?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.
12 dollar zul je bedoelenquote:
Als dat zo is fok! BBQ bij mij thuis 😬quote:
12 cent, wie komt daar nou z'n bed voor uitquote:
3 miljoen maal ¤0,12 welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
12 cent, wie komt daar nou z'n bed voor uit
de top 100 coins voor elk een euroquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb 100 euro. Welke coin moet ik kopen?
Dogecoin natuurlijk. Such wow.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Bitcoin is king.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Had ik er maar 3 miljoen...quote:Op zondag 16 februari 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 3 miljoen
Zit iedereen er met zo'n fooi in?
Hoezo?!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht eens wat coins te kopen. Coinbase schijnt volgens jullie een rip-off te zijn, dus gebruik ik, zoals OP vermeld, Binance: komen die kut sms authcodes niet aan.
Wat is crypto toch eigenlijk een grote teringzooi.
/edit: alles komt 5 minuten later aan, maar de code vervalt na 60 seconden :’)
TERUG NAAR PLUS500
Hahah, nice. Dat is precies wat ik een tijdje terug zei, enfin. Kun je mij uitleggen hoe ik coins kan kopen met binance? Als ik op deposit klik, zie ik allemaal coins en allemaa errorcode regels.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo?!
Crypto is helemaal de bom.
Enige nadeel is dat er geen fatsoenlijke plek is om ze aan te schaffen of laten uit betalen, geen legitieme exchange is of een fatsoenlijk userproduct. Verder kun je er nergens mee betalen met fatsoenlijke fee en is het zo labiel als wat.
Maar daarvan afgezien
Koop btc op bl3p.eu.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht eens wat coins te kopen. Coinbase schijnt volgens jullie een rip-off te zijn, dus gebruik ik, zoals OP vermeld, Binance: komen die kut sms authcodes niet aan.
TERUG NAAR PLUS500
Oh oke, ik zal de clockspeed van mijn iPhone 10 aanpassen danquote:Op zondag 16 februari 2020 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop btc op bl3p.eu.
Deposit op binance en starten maar.
Als je errorcodes ziet zal het wel aan je pc liggen.
En gebruik Authy als 2fa ipv sms. Stukken veiliger.
je kunt ook localbitcoins gebruikenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
TERUG NAAR PLUS500
Ja, ik snap jou. Maar het is wel easy 2k winst als het binnen een maandje 10 cent stijgt. Omdat het een vorm van pennystocks is.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:22 schreef fathank het volgende:
Iemand met gezond verstand koopt geen xrp.
Xrp is namelijk niet nodig voor het product/dienst dat Ripple aan de man probeert te brengen.
Hoeveel geld "erin" zit en de marktwaarde zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
Als je gelooft dat het gerapporteerde volume klopt, dan wel. Helaas zijn daar niet echt heel betrouwbare cijfers van (imho).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
de waarde per coin maal het aantal in omloop, toch?
Uiteraard ligt je tarief pas vast op het moment dat je de laatste stap bevestigt en zul je dan een aantal minuten courtesy hebben, alles voor die tijd is marketing en dat jij zegt dat je de koop vastlegt op het moment dat je op die 1e knop drukt is gewoon onzin en dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef RoW_0 het volgende:
BTCdirect heeft ook smerige spelletjes evenals Coinbase hoor.
Laat doodleuk 0,27 cent zien. Maar volgens mijn berekening mis ik dan gewoon een paar honderd coins. Kortom het is niet precies 0,27 cent. Bij het afrekenen krijg je ook een ander calculatie te zien. Maar in beginsel heb ik al op de "KOOP" button geklikt. Inhoudende dat ik akkoord ga met het aantal coins voor die prijs.
Nu ook bijvoorbeeld, dat zij het zogenaamd inkopen voor 0,29 cent. Dat is dus gewoon niet waar. Het blijft blijkbaar gewoon op 0.27 cent.
Jammer man. Is m niet geworden hè?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk. 30 euro max end of year.
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer man. Is m niet geworden hè?
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.
Fout, my portfolio is > 30 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.
Klopt idd wel
Visionair deze man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen al praten over dat soort bedragen per coin doet mijn broekje bollen. Zul je zien dat het een enorm fiasco wordt.
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netwerk is groter en sterker dan ooit
ecosysteem ook
Dan komt er gewoon een quantum resistent consensus protocol.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
Hangt van het aantal qubits af, bitcoin kan prima schalen om resistant te blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
heb je dat gelezen op ad.nl?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemanipuleerd rotzooitjequote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netwerk is groter en sterker dan ooit
ecosysteem ook
Is het je gelukt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar staat die wallet adres helemaal los van Cobinhood? Ze waarschuwen geen deposits meer te maken, dus klinkt voor mij tegenstrijdig als leek.
Dat is toch geen manipulatie. Maar gewoon mensen die veel kopen en verkopenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pump & dump van een paar whales
ben benieuwd hoe die whales dat doen op netwerkniveau en de services die blijven groeien in het ecosysteemquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pump & dump van een paar whales
welke servicesquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe die whales dat doen op netwerkniveau en de services die blijven groeien in het ecosysteem
enlighten me
oke doeiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
supply chain services natuurlijk
hè? Oh Ja doe nog maar een sherry.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:06 schreef fathank het volgende:
Bitcoin
Safe haven Assetwacht maar op de volgende crisis dan gaat iedereen z'n moeder in Bitcoin fuck de banken fuck Mark Rutte en fuck de CIA
Cava broer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
hè? Oh Ja doe nog maar een sherry.
Wie durft binnenkort?twitter:Raleigh_CA twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:17:462048 on the @vechainofficial blockchain $VET #VeChain https://t.co/XVMwzeMU5R reageer retweet
Spa rood bedoel jequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Cava broer.
Een dag geen bubbels is een dag niet geleefd.
Nee cava.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:05 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie de tumbleweeds bijna voorbij vliegen
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
VET morgen weer -10% en die dag erna -15%
Lekker pumpje wel. Snel alles omgezet naar tether. Morgen terugkopen.
GRATIS GELD
VET is een leuke coin om op te traden. Jojo't net zoveel als m'n wijf. Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Het wordt nu wel tijd voor een subforum of hoe dat ook heet hier op FOK. Als nietszeggende onderwerpen als de Huishoudbeurs, WIDM en Bitcoins (WTF?) al een eigen subforum hebben, waarom Corona/Covid niet.
https://cryptoiq.co/unite(...)he-global-hash-rate/quote:United States Mining Firm Layer 1 Technologies Aims to Ensure the Decentralization of Bitcoin by Repatriating 30% of the Global Hash Rate
@Danny is nog niet overtuigd van Bitcoin.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:53 schreef Chaes het volgende:
@:mod
Waarom is dit eigenlijk nog steeds een 'Tijdelijk forum'?
En terecht. VeChainquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
@:Danny is nog niet overtuigd van Bitcoin.
Ja, dat gaat het niet worden. Paar klompjes hout in de tuin dan maarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nieuwe keuken maar even uitstellen dan
Wat is dat nou voor een kutsite?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef fathank het volgende:
Biefstuk op de blockchain
http://beef.foodgates.com/en/beef
De grafiek is stabielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar is nog wel het meest mee aan de hand van alles.
Haha wat slechtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef fathank het volgende:
Biefstuk op de blockchain
http://beef.foodgates.com/en/beef
Die site is echt héél slecht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha wat slecht![]()
Zo kansloos, beetje ingescande pdf Jes koppelen aan de bloksjain en publiceren op een nepsite
De yolo is verkeerd gevallen, 700 euro verdampt.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:00 schreef RoW_0 het volgende:
5K aan XRP doen? Now is the time. Right? #yolo
Het is pas verdampt als je het verkooptquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De yolo is verkeerd gevallen, 700 euro verdampt.
Fuck this, ik ga terug naar shorten bij plus 500. Easy money.
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechainquote:
Zeg dat dan meteen, ALL IN!quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechain.
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is pas verdampt als je het verkoopt. Maar dit altseason was inderdaad van korte duur. Nu gewoon wachten op het volgende
.
Precies. Ik ben best tevreden met het gros van mijn bagsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.
Ja dat klopt, maaaaaar in principe had je mij gewaarschuwd voor Ripple’s XRP. Óók de beurs is lager gevallen en bitcoin en zelfs goud. Conclusie: er is op dit moment geen vertrouwen op de markt.quote:
Blij dat ik het gedaan heb, want het is vannacht nog een cent gedaald. Geloof mij, dat tikt aan als je er 18500 stuks van hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
@fathank @Wereldgozer en ik zitten klaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
wen corona vaccinesquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Dit hele Corona virus is reclame voor Vechain. Dat ze het nog niet uitbuiten is mij een raadsel.quote:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
IOTAquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:11 schreef Afwazig het volgende:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
![]()
Beetje zuipen, beetje traden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
True maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkooptquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
Plus dat veel geld wat zogenaamd in crypto zit gewoonweg niet bestaat door stablecoins die niet geaudit worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:32 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkoopt
Voor het gemak kies ik altijd voor Bitonic, maar volgens mij ben je goedkoper uit bij Kraken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kan dat ook enkele dagen duren?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..
confirmations wel, maar na de eerste confirmation moet het bij het juiste adres op de balans staanquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:55 schreef Gesloten het volgende:
[..]
En kan dat ook enkele dagen duren?
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).
Dat zijn niet jouw coins, je bekijkt een block waarin meerdere transacties staan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Op de transactie id zie je de confirmations. Geen confirmations dan is er nog hoop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker toch, laat maar dalen, weer wachten op een nieuwe ronde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow is het alweer onder de 9K$ gezakt?
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?
Check nou gewoon die transactie op een blockchain explorer en je weet gelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef Gesloten het volgende:
Vo
[..]
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.
Dit is het transaction ID:quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
En anders post even de transaction ID dan zien we zo wat er aan de hand is lijkt me. Enige is dan wel dat men zien vanuit welke wallet je het hebt gestuurd en naar welke het is gegaan. Als je dat niet erg vind kun je het transaction ID posten, anders ff zelf opzoeken op blockexplorer.com ofzo
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:56 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dit is het transaction ID:
2ff1ac68f981136861b6a97434584d1a973f310f695c8572197e5ea174f99213
Heb er zelf nog weinig verstand van namelijk, dus iedereen bedankt voor de hulp
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.
Je deed echter voorkomen alsof je die 40 BTC nogmaals naar andere wallets van jezelf had gestuurd maar dit adres lijkt op een wallet van een exchange want het verstuurd en ontvangt veel (grote) transacties. Kun je wat meer vertellen over die exchange/ontvangende partij?
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen? Die 40 BTC hoeft er helemaal niets mee te maken te hebben, die wordt gewoon in hetzelfde block verstuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef XDo het volgende:
Nav de kelderende beurzen had ik een stijgende BTC koers verwacht. Tot op heden nog niets van te merken,
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
Safe haven Asset ditdatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crashquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
De statistieken op de exchange van Gulden zijn ook geweldig hoor.
GULDEN
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Adoptiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.
En dat mede dankzij PoW2. Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Volgens mij heeft dit de afgelopen jaren amper effect gehad op de algehele koersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef fathank het volgende:
Wel balen, Wall Street bonussen zullen dit jaar lager uitvallen.
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen?
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.
Vervelend om te horen. Als het een foutje is van jouw kan en de ontvangende partij is een exchange of anderzins legitiem dan kun je wellicht nog contact met ze opnemen met links naar de transacties. Zullen ze je wellicht nog compenseren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben bang dat ik het geld gewoon kwijt ben. Leergeld. Over 10 jaar ben ik uiteraard miljonair of dood. Dankjewel iedereen voor de hulp!
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fcquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.
Yep, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:28 schreef illusions het volgende:
[..]
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fc
Deze transactie is van mij.
Eigen wallet, alleen de 0.35 is van mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Een blok =/= een transactie. Een blok bestaat uit allemaal transacties; een transactie bestaat uit allemaal inputs en outputs.quote:
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.quote:
Ah ja nu snap ik pas wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.
goud price ytd = 3.8%quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crash
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.quote:
we zien het jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:06 schreef Piva het volgende:
[..]
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.
Daarom diversificatie, niet in shitcoins maar: goud/btc/dollars/eur/stock
Is YTD hetzelfde als 'sinds de crash' ja?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:01 schreef Piva het volgende:
[..]
goud price ytd = 3.8%
Bitcoin price ytd = 20%
Ik weet niet hoor hoor maar een nieuwe rekenmachine kopen kan een goede investering zijn.
Beter beetje forexen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:06 schreef Piva het volgende:
[..]
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.
Daarom diversificatie, niet in shitcoins maar: goud/btc/dollars/eur/stock
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter beetje forexen.
Holden in een crisis
Valt best mee. Stuk minder dan gokken dan crypto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.
Dit klopt inderdaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.
Crypto niet inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad
Kun je echt op leeglopen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef Kyran het volgende:
Zo, BTC is weer hard naar de tyfus gegaan zeg. Twitteraapjes kruipen ook weer even terug in hun holletje tot volgende piek.
?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:02 schreef fathank het volgende:
De iotasoap is anders goed te volgen op Twitter
quote:
twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
Wat een clusterfuck.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
a normal day in altcoin landquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
Hoe lang is de crash al bezig? 5 dagen? dat is wel een interessante gegeven ja als je weet dat bitcoin soms 40% op een dag doet... (not).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is YTD hetzelfde als 'sinds de crash' ja?
De afgrond in?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin volgt gewoon de aandelenmarkten op dit moment
Dat zou dus altijd omgekeerd moeten gelden dus wat "experts" kunnen ook beter een andere baan zoekenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin volgt gewoon de aandelenmarkten op dit moment
Stop loss = take a lossquote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat de ene keer dat je eens trade dat dan precies je stop loss wordt getriggered? Echt tot precies op de dollar? Had ik hem 1 dollar lager gezet dan was er niets aan de hand geweest. gvd just my luck he. En 24 uur later staat ie weer op 8700 hé![]()
Dat is geen traden meer.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stop loss = take a loss
Doe ik niet aan, gewoon hodl tot het eind.
Das toch geen probleem?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:50 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ooit al iemand problemen met de belastingdienst gehad met hun bitcoin? Bijv. een paar jaar niet aangegeven en nu ineens wel?
Geen idee, volgens mij heeft vorig jaar een een Nederlander van volgens mij Cryptocast er aardig problemen mee gekregen. Moest hij aantonen hoe hij eraan was gekomen en dergelijke.quote:
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:50 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ooit al iemand problemen met de belastingdienst gehad met hun bitcoin? Bijv. een paar jaar niet aangegeven en nu ineens wel?
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.
Anders misschien even een boekhouder in de hand nemen?
Ik zat in hetzelfde schuitje. Vorig jaar voor het eerst aangegeven. Deden ze niks mee. Boeit ze niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.
Je moet alles opgeven. Zelfs als je meer dan 500 euro cash hebt liggen thuis.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.
Anders misschien even een boekhouder in de hand nemen?
Dan vul ik het gewoon in en zien we wel weer.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat in hetzelfde schuitje. Vorig jaar voor het eerst aangegeven. Deden ze niks mee. Boeit ze niet.
Gewoon zeggen dat je in 2010 wat Bitcoins hebt gemined. Weten hun veel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.
Inderdaad, tot de 30846 ben je vrijgesteld maar je moet het officieel wel aangeven. Niet dat ik ooit Bitcoin heb aangegeven, maar ben wel van plan om in Nederland er belasting over te betalen, is toch maar een habbekrats.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alles opgeven. Zelfs als je meer dan 500 euro cash hebt liggen thuis.
Valt gewoon in box 3. Zit zelfs een apart onderdeel in het aangifteformulier voor.
Ik heb het ook gedaan voor de zekerheid, dan kunnen ze achteraf niet gaan zeuren dat er iets niet klopt. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat de belastingdienst moeilijk gaat doen als je ineens 100k casht en dan moet uitleggen waar dat ineens vandaan komt bijvoorbeeld. Als je kan aantonen dat je alle jaren daarvoor gewoon alles hebt opgegeven dan kun je er nog een geloofwaardig verhaal van maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, tot de 30846 ben je vrijgesteld maar je moet het officieel wel aangeven. Niet dat ik ooit Bitcoin heb aangegeven, maar ben wel van plan om in Nederland er belasting over te betalen, is toch maar een habbekrats.
Klopt wel, maar als jij zegt dat je in 2010 hebt gemined, kan je dat ook best aannemelijk maken op een vrij eenvoudige manier.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:17 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan voor de zekerheid, dan kunnen ze achteraf niet gaan zeuren dat er iets niet klopt. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat de belastingdienst moeilijk gaat doen als je ineens 100k casht en dan moet uitleggen waar dat ineens vandaan komt bijvoorbeeld. Als je kan aantonen dat je alle jaren daarvoor gewoon alles hebt opgegeven dan kun je er nog een geloofwaardig verhaal van maken.
Precies, maar als je ze in 2010 hebt gemined en nu pas in 2020 aangeeft dan vragen ze zich misschien af waarom je dat niet al eerder hebt gedaan aangezien dat eigenlijk wel verplicht was... Maarja ik denk dat er niet actief op gecontroleerd wordt hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 16:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt wel, maar als jij zegt dat je in 2010 hebt gemined, kan je dat ook best aannemelijk maken op een vrij eenvoudige manier.
Ik ben sinds 2009 al niet in Nederland ingeschreven dus daar kom ik wel mee weg denk ik. Inschrijven en belasting opgeven, hoppa.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Precies, maar als je ze in 2010 hebt gemined en nu pas in 2020 aangeeft dan vragen ze zich misschien af waarom je dat niet al eerder hebt gedaan aangezien dat eigenlijk wel verplicht was... Maarja ik denk dat er niet actief op gecontroleerd wordt hoor
twitter:VitalikButerin twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:56:09My understanding of events leading up to the takeover:1. Tron buys steem: https://t.co/Wo6RV166MA2. Steem delegates move to limit Steem co account's voting rights: https://t.co/rpDsr1Ce1h3. Justin Sun not impress: https://t.co/hKLIKeV2Zh4. This: https://t.co/INeN2fnNrJ reageer retweet
Wow wow wow.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Rossdale het volgende:
Dat Poloniex en Binance maar gauw kapot mogen gaan.
Er is altijd een nieuwe “grootste”quote:Op maandag 2 maart 2020 23:33 schreef metallicelmo het volgende:
Als Binance er ineens niet meer is dan ga je dat aan alle prijzen wel merken, ze zijn zo'n beetje de grootste
En dan lekker met z'n allen naar Cobin Hood of Hitbtc?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Rossdale het volgende:
Dat Poloniex en Binance maar gauw kapot mogen gaan.
Userfunds gebruikt om meer votingpower te hebben op Steemquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:37 schreef TimKuik het volgende:
Wat is er mis met Binance? Ik dacht dat Poloniex en HitBTC de kut exchanges waren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |