Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crashquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
De statistieken op de exchange van Gulden zijn ook geweldig hoor.
GULDEN
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Adoptiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.
En dat mede dankzij PoW2. Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Volgens mij heeft dit de afgelopen jaren amper effect gehad op de algehele koersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef fathank het volgende:
Wel balen, Wall Street bonussen zullen dit jaar lager uitvallen.
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen?
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.
Vervelend om te horen. Als het een foutje is van jouw kan en de ontvangende partij is een exchange of anderzins legitiem dan kun je wellicht nog contact met ze opnemen met links naar de transacties. Zullen ze je wellicht nog compenseren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben bang dat ik het geld gewoon kwijt ben. Leergeld. Over 10 jaar ben ik uiteraard miljonair of dood. Dankjewel iedereen voor de hulp!
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fcquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.
Yep, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:28 schreef illusions het volgende:
[..]
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fc
Deze transactie is van mij.
Eigen wallet, alleen de 0.35 is van mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Een blok =/= een transactie. Een blok bestaat uit allemaal transacties; een transactie bestaat uit allemaal inputs en outputs.quote:
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.quote:
Ah ja nu snap ik pas wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.
goud price ytd = 3.8%quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |