genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kan dat ook enkele dagen duren?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..
confirmations wel, maar na de eerste confirmation moet het bij het juiste adres op de balans staanquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:55 schreef Gesloten het volgende:
[..]
En kan dat ook enkele dagen duren?
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).
Dat zijn niet jouw coins, je bekijkt een block waarin meerdere transacties staan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Op de transactie id zie je de confirmations. Geen confirmations dan is er nog hoop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker toch, laat maar dalen, weer wachten op een nieuwe ronde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow is het alweer onder de 9K$ gezakt?
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?
Check nou gewoon die transactie op een blockchain explorer en je weet gelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef Gesloten het volgende:
Vo
[..]
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.
Dit is het transaction ID:quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
En anders post even de transaction ID dan zien we zo wat er aan de hand is lijkt me. Enige is dan wel dat men zien vanuit welke wallet je het hebt gestuurd en naar welke het is gegaan. Als je dat niet erg vind kun je het transaction ID posten, anders ff zelf opzoeken op blockexplorer.com ofzo
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:56 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dit is het transaction ID:
2ff1ac68f981136861b6a97434584d1a973f310f695c8572197e5ea174f99213
Heb er zelf nog weinig verstand van namelijk, dus iedereen bedankt voor de hulp
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.
Je deed echter voorkomen alsof je die 40 BTC nogmaals naar andere wallets van jezelf had gestuurd maar dit adres lijkt op een wallet van een exchange want het verstuurd en ontvangt veel (grote) transacties. Kun je wat meer vertellen over die exchange/ontvangende partij?
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen? Die 40 BTC hoeft er helemaal niets mee te maken te hebben, die wordt gewoon in hetzelfde block verstuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef XDo het volgende:
Nav de kelderende beurzen had ik een stijgende BTC koers verwacht. Tot op heden nog niets van te merken,
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
Safe haven Asset ditdatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crashquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
De statistieken op de exchange van Gulden zijn ook geweldig hoor.
GULDEN
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Adoptiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je ziet echt dat dit massaal gebruikt word.
En dat mede dankzij PoW2. Nicequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:48 schreef dimmak het volgende:
GULDEN
Volgens mij heeft dit de afgelopen jaren amper effect gehad op de algehele koersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:55 schreef fathank het volgende:
Wel balen, Wall Street bonussen zullen dit jaar lager uitvallen.
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen?
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ziet het aan de vele inputs. Zijn BTC is maar één input van de velen in de transactie terwijl in zijn screenshot hij alles heeft uitgegeven van wat er is binnengekomen en de balans 0 is.
Vervelend om te horen. Als het een foutje is van jouw kan en de ontvangende partij is een exchange of anderzins legitiem dan kun je wellicht nog contact met ze opnemen met links naar de transacties. Zullen ze je wellicht nog compenseren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:25 schreef Gesloten het volgende:
Ik ben bang dat ik het geld gewoon kwijt ben. Leergeld. Over 10 jaar ben ik uiteraard miljonair of dood. Dankjewel iedereen voor de hulp!
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Maar zo zien transacties er altijd uit lijkt me.
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fcquote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als het je eigen non-custodial wallet is dan zijn alle inputs van een transactie van jezelf.
Yep, dat zeg ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:28 schreef illusions het volgende:
[..]
https://www.blockchain.co(...)59edf2b447ec5ca156fc
Deze transactie is van mij.
Eigen wallet, alleen de 0.35 is van mij.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 13:41 schreef metallicelmo het volgende:
Klopt, ook al stuur je een bitcoin transactie uit jouw eigen wallet dan worden die nog gecombineerd in een blok met andere transacties.
Een blok =/= een transactie. Een blok bestaat uit allemaal transacties; een transactie bestaat uit allemaal inputs en outputs.quote:
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 14:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zie hier geen 0.35 bij staan.
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Je ziet bij outputs "Load more outputs..." toch? Klik daar eens op. Er zit er 1 bij van 0.35399074 BTC, dat is de enige die van mij is op deze transactie.
Nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik 'm ja. Maar van wie zijn die inputs? Niet van jou of je eigen wallet toch?
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.quote:
Ah ja nu snap ik pas wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Precies. Voor het ontvangen met je non-custodial wallet hoeven niet alle outputs van jou te zijn inderdaad, maar voor het verzenden met een non-custodial wallet alle inputs wel.
goud price ytd = 3.8%quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:40 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Uhh tja, dat wordt altijd geroepen toch? De goudprijs is wel aardig gestegen sinds de crash
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.quote:
we zien het jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:06 schreef Piva het volgende:
[..]
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.
Daarom diversificatie, niet in shitcoins maar: goud/btc/dollars/eur/stock
Is YTD hetzelfde als 'sinds de crash' ja?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:01 schreef Piva het volgende:
[..]
goud price ytd = 3.8%
Bitcoin price ytd = 20%
Ik weet niet hoor hoor maar een nieuwe rekenmachine kopen kan een goede investering zijn.
Beter beetje forexen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:06 schreef Piva het volgende:
[..]
In een liquiditeits ciris is en blijft usd voorlopig koning. Dat heeft de vorige crisis wel bewezen.
Daarom diversificatie, niet in shitcoins maar: goud/btc/dollars/eur/stock
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Beter beetje forexen.
Holden in een crisis
Valt best mee. Stuk minder dan gokken dan crypto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.
Dit klopt inderdaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:46 schreef illusions het volgende:
[..]
Long term in valutahandel snap ik wel, maar forex is gewoon hetzelfde als gokken.
Crypto niet inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit klopt inderdaad
Kun je echt op leeglopen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef Kyran het volgende:
Zo, BTC is weer hard naar de tyfus gegaan zeg. Twitteraapjes kruipen ook weer even terug in hun holletje tot volgende piek.
?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:02 schreef fathank het volgende:
De iotasoap is anders goed te volgen op Twitter
quote:
twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
Wat een clusterfuck.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]twitter:SarahJamieLewis twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 18:59:28In line with their mission as an "open source", "decentralized" project, and to recover from their *17 days* of downtime, the Iota Foundation have published their *seed* migration tool but won't publish the source code.But don't worry you can trust them. https://t.co/p8Cqy2r8p8 reageer retweet
a normal day in altcoin landquote:Op zondag 1 maart 2020 12:42 schreef fathank het volgende:
Hoe lang is de crash al bezig? 5 dagen? dat is wel een interessante gegeven ja als je weet dat bitcoin soms 40% op een dag doet... (not).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is YTD hetzelfde als 'sinds de crash' ja?
De afgrond in?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin volgt gewoon de aandelenmarkten op dit moment
Dat zou dus altijd omgekeerd moeten gelden dus wat "experts" kunnen ook beter een andere baan zoekenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:57 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin volgt gewoon de aandelenmarkten op dit moment
Stop loss = take a lossquote:Op maandag 2 maart 2020 11:23 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat de ene keer dat je eens trade dat dan precies je stop loss wordt getriggered? Echt tot precies op de dollar? Had ik hem 1 dollar lager gezet dan was er niets aan de hand geweest. gvd just my luck he. En 24 uur later staat ie weer op 8700 hé![]()
Dat is geen traden meer.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Stop loss = take a loss
Doe ik niet aan, gewoon hodl tot het eind.
Das toch geen probleem?quote:Op maandag 2 maart 2020 12:50 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ooit al iemand problemen met de belastingdienst gehad met hun bitcoin? Bijv. een paar jaar niet aangegeven en nu ineens wel?
Geen idee, volgens mij heeft vorig jaar een een Nederlander van volgens mij Cryptocast er aardig problemen mee gekregen. Moest hij aantonen hoe hij eraan was gekomen en dergelijke.quote:
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.quote:Op maandag 2 maart 2020 12:50 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ooit al iemand problemen met de belastingdienst gehad met hun bitcoin? Bijv. een paar jaar niet aangegeven en nu ineens wel?
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.
Anders misschien even een boekhouder in de hand nemen?
Ik zat in hetzelfde schuitje. Vorig jaar voor het eerst aangegeven. Deden ze niks mee. Boeit ze niet.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.
Je moet alles opgeven. Zelfs als je meer dan 500 euro cash hebt liggen thuis.quote:Op maandag 2 maart 2020 13:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als het om minder dan 30k gaat (waarde op 1 januari van ieder jaar) en je hebt geen overig kapitaal hoef je het niet op te geven.
Anders misschien even een boekhouder in de hand nemen?
Dan vul ik het gewoon in en zien we wel weer.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:24 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zat in hetzelfde schuitje. Vorig jaar voor het eerst aangegeven. Deden ze niks mee. Boeit ze niet.
Gewoon zeggen dat je in 2010 wat Bitcoins hebt gemined. Weten hun veel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Vorig jaar zat mijn boekhouder mij aan te kijken alsof ik het over rocket science had toen ik voor het eerst begon over bitcoin. Dus wou het dit jaar zelf doen. Hoeft verder niet zo moeilijk te zijn toch? Dit jaar ben ik voor het eerst die grens van 30k over. Vorig jaar geen last en tijdens de bull market er net onder. Maar heb al bitcoin sinds 2013. Dus ben vooral benieuwd of ik problemen ga krijgen als ik dat allemaal moet aantonen. Van de laatste 3 jaar kan ik nog wel laten zien. Maar oorsprong gaat lastig worden.
Inderdaad, tot de 30846 ben je vrijgesteld maar je moet het officieel wel aangeven. Niet dat ik ooit Bitcoin heb aangegeven, maar ben wel van plan om in Nederland er belasting over te betalen, is toch maar een habbekrats.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet alles opgeven. Zelfs als je meer dan 500 euro cash hebt liggen thuis.
Valt gewoon in box 3. Zit zelfs een apart onderdeel in het aangifteformulier voor.
Ik heb het ook gedaan voor de zekerheid, dan kunnen ze achteraf niet gaan zeuren dat er iets niet klopt. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat de belastingdienst moeilijk gaat doen als je ineens 100k casht en dan moet uitleggen waar dat ineens vandaan komt bijvoorbeeld. Als je kan aantonen dat je alle jaren daarvoor gewoon alles hebt opgegeven dan kun je er nog een geloofwaardig verhaal van maken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Inderdaad, tot de 30846 ben je vrijgesteld maar je moet het officieel wel aangeven. Niet dat ik ooit Bitcoin heb aangegeven, maar ben wel van plan om in Nederland er belasting over te betalen, is toch maar een habbekrats.
Klopt wel, maar als jij zegt dat je in 2010 hebt gemined, kan je dat ook best aannemelijk maken op een vrij eenvoudige manier.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:17 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan voor de zekerheid, dan kunnen ze achteraf niet gaan zeuren dat er iets niet klopt. Ik kan me namelijk wel voorstellen dat de belastingdienst moeilijk gaat doen als je ineens 100k casht en dan moet uitleggen waar dat ineens vandaan komt bijvoorbeeld. Als je kan aantonen dat je alle jaren daarvoor gewoon alles hebt opgegeven dan kun je er nog een geloofwaardig verhaal van maken.
Precies, maar als je ze in 2010 hebt gemined en nu pas in 2020 aangeeft dan vragen ze zich misschien af waarom je dat niet al eerder hebt gedaan aangezien dat eigenlijk wel verplicht was... Maarja ik denk dat er niet actief op gecontroleerd wordt hoorquote:Op maandag 2 maart 2020 16:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt wel, maar als jij zegt dat je in 2010 hebt gemined, kan je dat ook best aannemelijk maken op een vrij eenvoudige manier.
Ik ben sinds 2009 al niet in Nederland ingeschreven dus daar kom ik wel mee weg denk ik. Inschrijven en belasting opgeven, hoppa.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:22 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Precies, maar als je ze in 2010 hebt gemined en nu pas in 2020 aangeeft dan vragen ze zich misschien af waarom je dat niet al eerder hebt gedaan aangezien dat eigenlijk wel verplicht was... Maarja ik denk dat er niet actief op gecontroleerd wordt hoor
twitter:VitalikButerin twitterde op maandag 02-03-2020 om 18:56:09My understanding of events leading up to the takeover:1. Tron buys steem: https://t.co/Wo6RV166MA2. Steem delegates move to limit Steem co account's voting rights: https://t.co/rpDsr1Ce1h3. Justin Sun not impress: https://t.co/hKLIKeV2Zh4. This: https://t.co/INeN2fnNrJ reageer retweet
Wow wow wow.quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Rossdale het volgende:
Dat Poloniex en Binance maar gauw kapot mogen gaan.
Er is altijd een nieuwe “grootste”quote:Op maandag 2 maart 2020 23:33 schreef metallicelmo het volgende:
Als Binance er ineens niet meer is dan ga je dat aan alle prijzen wel merken, ze zijn zo'n beetje de grootste
En dan lekker met z'n allen naar Cobin Hood of Hitbtc?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:00 schreef Rossdale het volgende:
Dat Poloniex en Binance maar gauw kapot mogen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |