Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechainquote:
Zeg dat dan meteen, ALL IN!quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechain.
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De yolo is verkeerd gevallen, 700 euro verdampt.
Fuck this, ik ga terug naar shorten bij plus 500. Easy money.
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is pas verdampt als je het verkoopt. Maar dit altseason was inderdaad van korte duur. Nu gewoon wachten op het volgende
.
Precies. Ik ben best tevreden met het gros van mijn bagsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.
Ja dat klopt, maaaaaar in principe had je mij gewaarschuwd voor Ripple’s XRP. Óók de beurs is lager gevallen en bitcoin en zelfs goud. Conclusie: er is op dit moment geen vertrouwen op de markt.quote:
Blij dat ik het gedaan heb, want het is vannacht nog een cent gedaald. Geloof mij, dat tikt aan als je er 18500 stuks van hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
@fathank @Wereldgozer en ik zitten klaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
wen corona vaccinesquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Dit hele Corona virus is reclame voor Vechain. Dat ze het nog niet uitbuiten is mij een raadsel.quote:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
IOTAquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:11 schreef Afwazig het volgende:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
![]()
Beetje zuipen, beetje traden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
True maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkooptquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
Plus dat veel geld wat zogenaamd in crypto zit gewoonweg niet bestaat door stablecoins die niet geaudit worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:32 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkoopt
Voor het gemak kies ik altijd voor Bitonic, maar volgens mij ben je goedkoper uit bij Kraken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |