Hoeveel geld "erin" zit en de marktwaarde zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
Als je gelooft dat het gerapporteerde volume klopt, dan wel. Helaas zijn daar niet echt heel betrouwbare cijfers van (imho).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
de waarde per coin maal het aantal in omloop, toch?
Uiteraard ligt je tarief pas vast op het moment dat je de laatste stap bevestigt en zul je dan een aantal minuten courtesy hebben, alles voor die tijd is marketing en dat jij zegt dat je de koop vastlegt op het moment dat je op die 1e knop drukt is gewoon onzin en dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef RoW_0 het volgende:
BTCdirect heeft ook smerige spelletjes evenals Coinbase hoor.
Laat doodleuk 0,27 cent zien. Maar volgens mijn berekening mis ik dan gewoon een paar honderd coins. Kortom het is niet precies 0,27 cent. Bij het afrekenen krijg je ook een ander calculatie te zien. Maar in beginsel heb ik al op de "KOOP" button geklikt. Inhoudende dat ik akkoord ga met het aantal coins voor die prijs.
Nu ook bijvoorbeeld, dat zij het zogenaamd inkopen voor 0,29 cent. Dat is dus gewoon niet waar. Het blijft blijkbaar gewoon op 0.27 cent.
Jammer man. Is m niet geworden hè?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk. 30 euro max end of year.
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer man. Is m niet geworden hè?
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.
Fout, my portfolio is > 30 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.
Klopt idd wel
Visionair deze man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen al praten over dat soort bedragen per coin doet mijn broekje bollen. Zul je zien dat het een enorm fiasco wordt.
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netwerk is groter en sterker dan ooit
ecosysteem ook
Dan komt er gewoon een quantum resistent consensus protocol.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
Hangt van het aantal qubits af, bitcoin kan prima schalen om resistant te blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
heb je dat gelezen op ad.nl?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gemanipuleerd rotzooitjequote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netwerk is groter en sterker dan ooit
ecosysteem ook
Is het je gelukt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar staat die wallet adres helemaal los van Cobinhood? Ze waarschuwen geen deposits meer te maken, dus klinkt voor mij tegenstrijdig als leek.
Dat is toch geen manipulatie. Maar gewoon mensen die veel kopen en verkopenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pump & dump van een paar whales
ben benieuwd hoe die whales dat doen op netwerkniveau en de services die blijven groeien in het ecosysteemquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Pump & dump van een paar whales
welke servicesquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe die whales dat doen op netwerkniveau en de services die blijven groeien in het ecosysteem
enlighten me
oke doeiquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
supply chain services natuurlijk
hè? Oh Ja doe nog maar een sherry.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:06 schreef fathank het volgende:
Bitcoin
Safe haven Assetwacht maar op de volgende crisis dan gaat iedereen z'n moeder in Bitcoin fuck de banken fuck Mark Rutte en fuck de CIA
Cava broer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
hè? Oh Ja doe nog maar een sherry.
Wie durft binnenkort?twitter:Raleigh_CA twitterde op woensdag 19-02-2020 om 18:17:462048 on the @vechainofficial blockchain $VET #VeChain https://t.co/XVMwzeMU5R reageer retweet
Spa rood bedoel jequote:Op woensdag 19 februari 2020 21:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Cava broer.
Een dag geen bubbels is een dag niet geleefd.
Nee cava.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2020 17:05 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zie de tumbleweeds bijna voorbij vliegen
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:24 schreef onlogisch het volgende:
VET morgen weer -10% en die dag erna -15%
Lekker pumpje wel. Snel alles omgezet naar tether. Morgen terugkopen.
GRATIS GELD
VET is een leuke coin om op te traden. Jojo't net zoveel als m'n wijf. Je kan de klok erop gelijk zetten.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2020 17:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Het wordt nu wel tijd voor een subforum of hoe dat ook heet hier op FOK. Als nietszeggende onderwerpen als de Huishoudbeurs, WIDM en Bitcoins (WTF?) al een eigen subforum hebben, waarom Corona/Covid niet.
https://cryptoiq.co/unite(...)he-global-hash-rate/quote:United States Mining Firm Layer 1 Technologies Aims to Ensure the Decentralization of Bitcoin by Repatriating 30% of the Global Hash Rate
@Danny is nog niet overtuigd van Bitcoin.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:53 schreef Chaes het volgende:
@:mod
Waarom is dit eigenlijk nog steeds een 'Tijdelijk forum'?
En terecht. VeChainquote:Op maandag 24 februari 2020 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
@:Danny is nog niet overtuigd van Bitcoin.
Ja, dat gaat het niet worden. Paar klompjes hout in de tuin dan maarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 01:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nieuwe keuken maar even uitstellen dan
Wat is dat nou voor een kutsite?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef fathank het volgende:
Biefstuk op de blockchain
http://beef.foodgates.com/en/beef
De grafiek is stabielquote:Op dinsdag 25 februari 2020 14:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Daar is nog wel het meest mee aan de hand van alles.
Haha wat slechtquote:Op dinsdag 25 februari 2020 08:00 schreef fathank het volgende:
Biefstuk op de blockchain
http://beef.foodgates.com/en/beef
Die site is echt héél slecht.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha wat slecht![]()
Zo kansloos, beetje ingescande pdf Jes koppelen aan de bloksjain en publiceren op een nepsite
De yolo is verkeerd gevallen, 700 euro verdampt.quote:Op maandag 17 februari 2020 10:00 schreef RoW_0 het volgende:
5K aan XRP doen? Now is the time. Right? #yolo
Het is pas verdampt als je het verkooptquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De yolo is verkeerd gevallen, 700 euro verdampt.
Fuck this, ik ga terug naar shorten bij plus 500. Easy money.
Ik had je nog gewaarschuwd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechainquote:
Zeg dat dan meteen, ALL IN!quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Xi Jinping Seal of Approval, powered by Vechain.
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.quote:Op woensdag 26 februari 2020 01:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is pas verdampt als je het verkoopt. Maar dit altseason was inderdaad van korte duur. Nu gewoon wachten op het volgende
.
Precies. Ik ben best tevreden met het gros van mijn bagsquote:Op woensdag 26 februari 2020 12:36 schreef Piva het volgende:
[..]
Die alts gewoon hodlen inderdaad en een bagholder worden zoals de andere users hier.
Ja dat klopt, maaaaaar in principe had je mij gewaarschuwd voor Ripple’s XRP. Óók de beurs is lager gevallen en bitcoin en zelfs goud. Conclusie: er is op dit moment geen vertrouwen op de markt.quote:
Blij dat ik het gedaan heb, want het is vannacht nog een cent gedaald. Geloof mij, dat tikt aan als je er 18500 stuks van hebtquote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
@fathank @Wereldgozer en ik zitten klaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 11:11 schreef Chaes het volgende:
[..]
Dit is stilte voor de storm. Nu verkopen is dom.
wen corona vaccinesquote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Dit hele Corona virus is reclame voor Vechain. Dat ze het nog niet uitbuiten is mij een raadsel.quote:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
IOTAquote:Op woensdag 26 februari 2020 16:11 schreef Afwazig het volgende:
twitter:el33th4xor twitterde op woensdag 26-02-2020 om 16:08:00Read the thread. IOTA is dead but no one seems to have noticed. Most critically, anyone can claim any address on IOTA, and if the rightful owner does not show up, get free coins. https://t.co/33SSQI0cYY reageer retweet
twitter:ercwl twitterde op woensdag 26-02-2020 om 13:47:39So everyone knows that IOTA has been turned off for >12 days now, but do you also know that:- the main client (Trinity) was actually a Trojan because of a compromised third-party dependency?- all private keys that used this client are potentially stolen? https://t.co/4B0j7nwLZt reageer retweet
![]()
Beetje zuipen, beetje traden.quote:Op woensdag 26 februari 2020 15:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:fathank @:Wereldgozer en ik zitten klaar.
[ afbeelding ]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
True maar het gaat om het ideequote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Met een uurtje is de koers al dusdanig veranderd dat het geen reet uitmaakt wat je aan transactiekosten hebt betaald.
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkooptquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
Plus dat veel geld wat zogenaamd in crypto zit gewoonweg niet bestaat door stablecoins die niet geaudit worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:32 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar ik denk dat dit ook komt doordat de gehele Bitcoin markt maar iets van 150 miljard dollar is ofzo, en goud wel 9 biljoen dus veel moeilijker om te bewegen als iemand eens iets verkoopt
Voor het gemak kies ik altijd voor Bitonic, maar volgens mij ben je goedkoper uit bij Kraken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:08 schreef Gehrman het volgende:
Wat is nu de goedkoopste manier om voor kleine bedragen BTC te kopen? Normaal koop ik via Bitonic vanwege ideal.
Ik heb ook een BL3P account maar ik zie dat ze 0.0003 BTC withdrawal fee hebben waardoor je duurder uit bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |