Tuurlijk. 30 euro max end of year.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja maar beetje overdreven toch
Als VEN 20K wordt koop ik FOK van Danny
Ik weet nu al dat bij 50 euro de helft al uitgecasht is:p.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:46 schreef Rossdale het volgende:
Met 750 VEN ben ik nu wel blij maar natuurlijk een kleine speler.
Mocht VEN ooit 20k worden dan zijn we hier ineens allemaal whales
Uiteraardquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat bij 50 euro de helft al uitgecasht is:p.
Lol, dan ben ik zelfs miljonair met 180 stuks 😂quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Of 20k waard. EN DAN VERKOOP IK ZE ALLEMAAL.
Ik HODL sowieso tot 50EUR of eind 2018, welke het eerste komt. Mochten we over 2 maanden al op 50EUR staan ga ik mijn standpunt wel herzien denkquote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:48 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat bij 50 euro de helft al uitgecasht is:p.
en dat is het hele probleem met VEN ook, het is een van crypto's met de meeste potentie maar er zitten hele grote bedrijven achter die de prijs laag houden, misschien na de rebranding of als het hele VET/Thor main net werkend is in Q2 dat de prijs dan wel omhoog gaat.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:19 schreef Klaphark het volgende:
Ze manipuleren miss wel eeuwig de prijs, ze krijgen toch hun geld wel met de nodes. Hoe meer goedkoop Ven hoe beter.
Uiteindelijk gaat elke coin met potentie stijgen. Tenzij de market opeens kapot is.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:19 schreef Klaphark het volgende:
Ze manipuleren miss wel eeuwig de prijs, ze krijgen toch hun geld wel met de nodes. Hoe meer goedkoop Ven hoe beter.
Is totaal iets anders hè? Daarnaast is het een Ethereum token.quote:
Maakt niet uit hij eet hem opquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:00 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Is totaal iets anders hè? Daarnaast is het een Ethereum token.
Ethereum for enterprisesquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:00 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Is totaal iets anders hè? Daarnaast is het een Ethereum token.
haha : dit.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Ethereum for enterprises
Q2 release mainnetvitalik en consorten.
Dit niet weten.
je lijkt wel een drugsverslaafdequote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef leolinedance het volgende:
Toch nog meer VEN ingeslagen. Nu is het echt echt klaar
Heb je nu genoeg of is je geld op?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel heb je er nu?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef leolinedance het volgende:
Dat zei je gister ookquote:Op vrijdag 19 januari 2018 12:15 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |