Hoeveel geld "erin" zit en de marktwaarde zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
En waar baseer je dat op?quote:Op maandag 17 februari 2020 12:00 schreef Roellie80 het volgende:
En toch zit er nu net zoveel geld in XRP als LTC, EOS, BNB en VET bij elkaar
Als je gelooft dat het gerapporteerde volume klopt, dan wel. Helaas zijn daar niet echt heel betrouwbare cijfers van (imho).quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:02 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
de waarde per coin maal het aantal in omloop, toch?
Uiteraard ligt je tarief pas vast op het moment dat je de laatste stap bevestigt en zul je dan een aantal minuten courtesy hebben, alles voor die tijd is marketing en dat jij zegt dat je de koop vastlegt op het moment dat je op die 1e knop drukt is gewoon onzin en dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:24 schreef RoW_0 het volgende:
BTCdirect heeft ook smerige spelletjes evenals Coinbase hoor.
Laat doodleuk 0,27 cent zien. Maar volgens mijn berekening mis ik dan gewoon een paar honderd coins. Kortom het is niet precies 0,27 cent. Bij het afrekenen krijg je ook een ander calculatie te zien. Maar in beginsel heb ik al op de "KOOP" button geklikt. Inhoudende dat ik akkoord ga met het aantal coins voor die prijs.
Nu ook bijvoorbeeld, dat zij het zogenaamd inkopen voor 0,29 cent. Dat is dus gewoon niet waar. Het blijft blijkbaar gewoon op 0.27 cent.
Jammer man. Is m niet geworden hè?quote:Op vrijdag 19 januari 2018 10:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Tuurlijk. 30 euro max end of year.
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jammer man. Is m niet geworden hè?
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Technisch gesproken heeft 'ie gelijk.
Fout, my portfolio is > 30 euroquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja als in: word nooit meer dan ¤30,- tot aan het einde van het jaar.
Klopt idd wel
Visionair deze man.quote:Op vrijdag 19 januari 2018 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
Alleen al praten over dat soort bedragen per coin doet mijn broekje bollen. Zul je zien dat het een enorm fiasco wordt.
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
netwerk is groter en sterker dan ooit
ecosysteem ook
Dan komt er gewoon een quantum resistent consensus protocol.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
Hangt van het aantal qubits af, bitcoin kan prima schalen om resistant te blijven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als de kwantum computers een feit zijn dan zal BTC ook een achterhaalde techniek zijn.
heb je dat gelezen op ad.nl?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |