genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En kan dat ook enkele dagen duren?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genoeg confirmations dus ze zouden op het juiste adres moeten staan..
confirmations wel, maar na de eerste confirmation moet het bij het juiste adres op de balans staanquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:55 schreef Gesloten het volgende:
[..]
En kan dat ook enkele dagen duren?
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb in mij default wallet van Electrum enkele bitcoins gestort. Deze kwamen allemaal correct aan. Nu heb ik deze bitcoins weer naar andere wallets gestuurd (ik heb de walletcodes duidelijk gecontroleerd), maar de bitcoins zijn nog steeds niet aangekomen. Ben ik deze Bitcoins kwijt, of moet ik gewoon lang geduld hebben? Heb twee afbeeldingen toegevoegd om jet hopelijk te verduidelijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Check het ontvangstadres anders even op https://blockchain.info . Als daar niks te zien is zou ik me zorgen gaan maken, maar als daar wel coins zijn ontvangen ligt het aan je client (wallet).
Dat zijn niet jouw coins, je bekijkt een block waarin meerdere transacties staan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.quote:Op donderdag 27 februari 2020 17:00 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dan staat erbij alsof er 40 bitcoins verzonden zijn (I wish). Vreemd hoor. Ook naar een totaal andere wallet werkt het niet. Toen ik een nieuwe wallet op Electrum geopend heb, waarbij ik eerst een code moet invoeren, staan de bitcoins snel in de andere wallet.
Op de transactie id zie je de confirmations. Geen confirmations dan is er nog hoop.quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:33 schreef recursief het volgende:
[..]
Zoek eens op het ontvangstadres, niet op de transactie-id.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:21 schreef MisChrartin het volgende:
Er is mij altijd verteld dat store of value bitcoin (gedeeltelijk) zijn waarde geeft.
Wel, het is nu zover dat dat getest wordt. En de bitcoin heeft succesvol laten zien geen store of value te zijn zoals goud.
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:42 schreef Gesloten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker toch, laat maar dalen, weer wachten op een nieuwe ronde.quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Wow is het alweer onder de 9K$ gezakt?
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:23 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat die wallet waarvan je hebt weggestuurd geen transaction fee heeft toegevoegd? Normaal gaat dat eigenlijk vanzelf. Ik heb ooit een keer een bitcoin transactie gestuurd naar het juiste adres maar zonder transaction fee. Hoe lager de fee hoe langer het duurt voor de BTC aankomt omdat de miners de transacties met hogere (transfer)fees oppikken. Zou het kunnen dat dit het geval is?
Check nou gewoon die transactie op een blockchain explorer en je weet gelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:51 schreef Gesloten het volgende:
Vo
[..]
Goeie. Volgens mij is dit wel het geval.Transaction fee en transaction fee rate staan iig op onbekend.
Dit is het transaction ID:quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:27 schreef metallicelmo het volgende:
En anders post even de transaction ID dan zien we zo wat er aan de hand is lijkt me. Enige is dan wel dat men zien vanuit welke wallet je het hebt gestuurd en naar welke het is gegaan. Als je dat niet erg vind kun je het transaction ID posten, anders ff zelf opzoeken op blockexplorer.com ofzo
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:56 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Dit is het transaction ID:
2ff1ac68f981136861b6a97434584d1a973f310f695c8572197e5ea174f99213
Heb er zelf nog weinig verstand van namelijk, dus iedereen bedankt voor de hulp
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die 40 BTC zijn gestuurd naar 1NDyJtNTjmwk5xPNhjgAMu4HDHigtobu1s en de transactie is ruimschoots confirmed.
Je deed echter voorkomen alsof je die 40 BTC nogmaals naar andere wallets van jezelf had gestuurd maar dit adres lijkt op een wallet van een exchange want het verstuurd en ontvangt veel (grote) transacties. Kun je wat meer vertellen over die exchange/ontvangende partij?
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.quote:Op donderdag 27 februari 2020 22:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Leer eens lezen, het gaat helemaal niet om die 40 BTC.
Weet ik niet hoor, die transactie kan best van z'n eigen wallet zijn. Waarom zou dat niet kunnen? Die 40 BTC hoeft er helemaal niets mee te maken te hebben, die wordt gewoon in hetzelfde block verstuurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Sorry, verkeerd gelezen. Maar het maakt niet veel uit want het neemt niet weg dat dit niet om een eenvoudige transactie van eigen non-custodial wallet naar eigen non-custodial wallet gaat maar dat er een exchange (of dergelijke) bij betrokken is. Alsof hij slechts de public keys heeft geimporteerd in Electrum maar de transacties elders heeft gedaan. Hij vertelt bij lange na niet het hele verhaal in ieder geval.
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:10 schreef XDo het volgende:
Nav de kelderende beurzen had ik een stijgende BTC koers verwacht. Tot op heden nog niets van te merken,
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
Safe haven Asset ditdatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij had gedacht dat wanneer de wereld in paniek is er ineens zakken geld naar het nog relatief onbekende en onbegrepen bitcoin zou vloeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |