Krakenquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:20 schreef Furdinand het volgende:
Hoi, ik heb al een paar jaar wat coins op binance staan en wil er wat van opnemen in euro's. Ik deed dat een paar jaar geleden weleens via kraken maar is dat nog steeds een goede weg? Of wat is nu de beste manier om dingen terug naar euro's te wisselen?
Fixed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon twee keer het woord bitcoins (I.c.m. fraude) op de iconische teletekst pagina 101. Mijlpaal
Vandaar ook dequote:
Waar zit het kopje "software"?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moest zonder een adres aan te maken je privatekey importeren. Onder het kopje software kan dat.
[..]
Eerst wat ETH er naar toe sturen 0,0002 is al genoeg (koop een tientje bij Satos en verstuur daarna het resterende ETH naar een exchange ofzo). Daarna kun je het dan vanuit Metamask naar een andere wallet sturen (naar je Ethereum adres) of naar een exchange sturen die Universa verhandelen (Bitfinex bijvoorbeeld).
Zijn ze ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:32 schreef Gremen het volgende:
Goh, nooit gedacht dat Cobinhood nog terug zou komen
Wait, whut?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet![]()
Maar 5 min prutsen en my funds are safe. Toch nog een rootje
Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit het kopje "software"?
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
50%?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Piva het volgende:
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
Vecjain?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.
12 dollar zul je bedoelenquote:
Als dat zo is fok! BBQ bij mij thuis 😬quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |