Krakenquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:20 schreef Furdinand het volgende:
Hoi, ik heb al een paar jaar wat coins op binance staan en wil er wat van opnemen in euro's. Ik deed dat een paar jaar geleden weleens via kraken maar is dat nog steeds een goede weg? Of wat is nu de beste manier om dingen terug naar euro's te wisselen?
Fixed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon twee keer het woord bitcoins (I.c.m. fraude) op de iconische teletekst pagina 101. Mijlpaal
Vandaar ook dequote:
Waar zit het kopje "software"?quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je moest zonder een adres aan te maken je privatekey importeren. Onder het kopje software kan dat.
[..]
Eerst wat ETH er naar toe sturen 0,0002 is al genoeg (koop een tientje bij Satos en verstuur daarna het resterende ETH naar een exchange ofzo). Daarna kun je het dan vanuit Metamask naar een andere wallet sturen (naar je Ethereum adres) of naar een exchange sturen die Universa verhandelen (Bitfinex bijvoorbeeld).
Zijn ze ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 23:32 schreef Gremen het volgende:
Goh, nooit gedacht dat Cobinhood nog terug zou komen
Wait, whut?quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet![]()
Maar 5 min prutsen en my funds are safe. Toch nog een rootje
Edit: ik lees dat je het al voor elkaar hebt gekregen, maar misschien heeft iemand er nog wat aan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar zit het kopje "software"?
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
50%?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:25 schreef Piva het volgende:
twitter:udiWertheimer twitterde op donderdag 13-02-2020 om 12:24:45Your favorite shitcoin dumped 95% since you bought it.It then rallied 45% in a week. How much more does price have to increase for you the recoup your losses, stupid? reageer retweet
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
Vecjain?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zit altijd in de verkeerde shitcoin gvd
quote:Op donderdag 13 februari 2020 20:25 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Koop ze allemaal. Dan zit er altijd wel een goede tussen.
12 dollar zul je bedoelenquote:
Als dat zo is fok! BBQ bij mij thuis 😬quote:
12 cent, wie komt daar nou z'n bed voor uitquote:
3 miljoen maal ¤0,12 welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:07 schreef fathank het volgende:
[..]
12 cent, wie komt daar nou z'n bed voor uit
de top 100 coins voor elk een euroquote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik heb 100 euro. Welke coin moet ik kopen?
Dogecoin natuurlijk. Such wow.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Bitcoin is king.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Had ik er maar 3 miljoen...quote:Op zondag 16 februari 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Slechts 3 miljoen
Zit iedereen er met zo'n fooi in?
Hoezo?!quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht eens wat coins te kopen. Coinbase schijnt volgens jullie een rip-off te zijn, dus gebruik ik, zoals OP vermeld, Binance: komen die kut sms authcodes niet aan.
Wat is crypto toch eigenlijk een grote teringzooi.
/edit: alles komt 5 minuten later aan, maar de code vervalt na 60 seconden :’)
TERUG NAAR PLUS500
Hahah, nice. Dat is precies wat ik een tijdje terug zei, enfin. Kun je mij uitleggen hoe ik coins kan kopen met binance? Als ik op deposit klik, zie ik allemaal coins en allemaa errorcode regels.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo?!
Crypto is helemaal de bom.
Enige nadeel is dat er geen fatsoenlijke plek is om ze aan te schaffen of laten uit betalen, geen legitieme exchange is of een fatsoenlijk userproduct. Verder kun je er nergens mee betalen met fatsoenlijke fee en is het zo labiel als wat.
Maar daarvan afgezien
Koop btc op bl3p.eu.quote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
Ik dacht eens wat coins te kopen. Coinbase schijnt volgens jullie een rip-off te zijn, dus gebruik ik, zoals OP vermeld, Binance: komen die kut sms authcodes niet aan.
TERUG NAAR PLUS500
Oh oke, ik zal de clockspeed van mijn iPhone 10 aanpassen danquote:Op zondag 16 februari 2020 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Koop btc op bl3p.eu.
Deposit op binance en starten maar.
Als je errorcodes ziet zal het wel aan je pc liggen.
En gebruik Authy als 2fa ipv sms. Stukken veiliger.
je kunt ook localbitcoins gebruikenquote:Op zondag 16 februari 2020 18:00 schreef RoW_0 het volgende:
TERUG NAAR PLUS500
Ja, ik snap jou. Maar het is wel easy 2k winst als het binnen een maandje 10 cent stijgt. Omdat het een vorm van pennystocks is.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:22 schreef fathank het volgende:
Iemand met gezond verstand koopt geen xrp.
Xrp is namelijk niet nodig voor het product/dienst dat Ripple aan de man probeert te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |