abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191323749
quote:
Een bizarre post van Thierry Baudet op Instagram en Twitter vliegt momenteel als een boemerang terug in het gezicht van de partijleider van Forum.

"Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein", postte hij vrijdagavond als bijschrift bij een verder nogal rommelige foto uit een trein. Hij voorzag zijn tekst verder van een oproep aan 'kinderlijk naïeve Nederlanders' om op zijn partij te stemmen.
Maar nu het echte verhaal achter de foto duidelijk wordt, lijkt het erop dat Baudet een flinke uitglijder heeft gemaakt. De leider van Forum is onbereikbaar voor commentaar, maar de reacties op zijn bericht zijn niet mals.

Herkende zichzelf
Op het eerste gezicht leek er niet zo heel veel aan de hand met Baudets post. Totdat een NS-medewerker de foto toevallig onder ogen kreeg en zichzelf herkende. Hij was vermoedelijk een van die 'vier Marokkanen' die die avond inderdaad met nog drie anderen in de sprinter van Weesp naar Amsterdam twee vrouwen had 'lastiggevallen.'

Maar dat zogenaamde lastigvallen deed hij omdat hij een conducteur - in burger - was die de vrouwen vroeg naar hun kaartje.

Legitimeren
Dat bevestigt een woordvoerder van de NS. "Baudet geeft verder geen toelichting bij zijn bericht, maar als het gaat over wat er op die foto bij zijn bericht aan de hand was, dan kunnen we melden dat er drie medewerkers van de NS waren en een politieagent."

De NS-medewerkers konden zich gewoon legitimeren, maar de twee vrouwen weigerden nog steeds te geloven dat het een echte controle was. Daarom werd er een agent bijgeroepen, die al in de trein aanwezig was. Uiteindelijk lieten de vrouwen hun kaartje zien. Dat was gewoon in orde overigens.

Controle in burger
Controles in burger komen overigens vaker voor laat de NS weten. "Notoire zwartrijders zijn alert op conducteurs in uniform. Daarom voeren we ook controles in burger uit. Dat roepen we ook om zodra de deuren dicht zijn. Dat is ook dit keer gebeurd."

Baudet zelf is ondertussen niet voor commentaar bereikbaar. Ook de woordvoerder van de partij neemt de telefoon niet meer op.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)baudet-ns-marokkanen
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 3 februari 2020 @ 10:30:54 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323766
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van zaken dus. Die poorten kan je open trappen, of je kan achter iemand aanlopen die wel incheckt
Dat valt wel op trouwens, daarbij staan er vaak controleurs bij de poortjes maar achter iemand aanlopen is een optie, de controle is interessanter op een traject waar mensen bij een paal moeten inchecken en helemaal niet door poortjes hoeven om in de trein te kunnen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191323776
Het moment dat dit soort vaag non nieuws er voor zorgt dat in een mum van een tijd een heel topic vol word gebaggerd, terwijl een topic met een bericht over terreur hier in het westen na een dag blijft hangen op 26 reacties....

:|W
  maandag 3 februari 2020 @ 10:32:02 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323777
Wauw, deel 2 al... :') (Veel te bepraten blijkbaar!)
  maandag 3 februari 2020 @ 10:32:49 #5
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323782
quote:
4s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef SpaceOddity het volgende:
Het moment dat dit soort vaag non nieuws er voor zorgt dat in een mum van een tijd een heel topic vol word gebaggerd, terwijl een topic met een bericht over terreur hier in het westen na een dag blijft hangen op 26 reacties....

Inderdaad!
pi_191323808
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:32 schreef Bocaj het volgende:
Wauw, deel 2 al... :') (Veel te bepraten blijkbaar!)
Dit gaat tenminste over een uitspraak van een politicus zelf. Dat topic over de criminele zoon van Femke Halsema had 18 delen en daar is het alleen maar bij gebleven vanwege een slotje _O-

edit: Oh daar deed je zelf net zo hard aan mee :')
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 19:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ben speciaal naar de winkel geweest voor popcorn! :Y

Laat de Femke Halsema bash maar beginnen!!!!

[ afbeelding ]

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 10:36:32 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 10:35:24 #7
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_191323810
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef Oostwoud het volgende:
Ik vind een conducteur die vraagt om een vervoersbewijs een schending van het non-agressieprincipe.
Alsof jij een aanhanger van het libertarisme bent. :')
pi_191323812
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:57 schreef Scarface88 het volgende:
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
Wanneer ben je voor het laatste met de trein geweest?
Ten eerste kunnen ze zich keurig legitimeren en ten tweede zullen ze je OV-kaart scannen.

Het is dus onzin om te roepen dat ze nooit geweten hebben dat het om conducteurs zou gaan.

Ik vind Baudet enorm voor schut staan trouwens, zo'n foutief bericht (met foto) de wereld inslingeren op basis van wat valse verklaringen is als prominent rechts politicus is natuurlijk retedom. Volkomen terecht dat hij daarvoor nu de wind van voren krijgt.
blablablabla
  maandag 3 februari 2020 @ 10:36:58 #9
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191323827
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:35 schreef Elan het volgende:

Ik vind Baudet enorm voor schut staan trouwens, zo'n foutief bericht (met foto) de wereld inslingeren op basis van wat valse verklaringen is als prominent rechts politicus is natuurlijk retedom. Volkomen terecht dat hij daarvoor nu de wind van voren krijgt.
En dan ook ineens niet bereikbaar zijn. Maakt het nog sneuer. Geef je fout gewoon toe.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:39:56 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191323859
Hoe het ook zij, als een politicus zich druk maakt om dit soort triviale dingen, maar niet over de kosten van het openbaar vervoer is IMHO geen klap waard.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191323893
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Hoe het ook zij, als een politicus zich druk maakt om dit soort triviale dingen, maar niet over de kosten van het openbaar vervoer is IMHO geen klap waard.
Het was hem enkel om die 4 Marokkanen te doen. Ik heb wat opgemerkt waar Marokkanen bij betrokken zijn, ik verzin daar een leuk verhaaltje bij wat goed past bij mijn partij.

Heel goed dat hij nu gebackfired wordt. Idioot.
pi_191323894
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:32 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Inderdaad!
En ondertussen gaat het in het "FvD heeft de meeste leden" topic ook al nergens anders meer over.

:D 8)7
pi_191323896
Als ik het zo lees is het een enorm debiele onderbuik uitglijer van Baudet.

Zalig wel dit. Lachen.

Ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat lullen.
pi_191323902
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Hoe het ook zij, als kiezers zich druk maken om dit soort triviale dingen, maar niet over het vastlopen van de woningmarkt, de explosie van criminaliteit sinds 'multiculturalisme' en verloedering van het onderwijs is die kiezer geen stempas waard.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:45:22 #15
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323907
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit gaat tenminste over een uitspraak van een politicus zelf. Dat topic over de criminele zoon van Femke Halsema had 18 delen en daar is het alleen maar bij gebleven vanwege een slotje _O-

edit: Oh daar deed je zelf net zo hard aan mee :')
[..]

_O- _O- _O-
Ik zeg nix meer! ;) :D
pi_191323910
Ik heb ook ooit te maken gehad met undercover controle door Marokkanen, dat viel ook bijna onder lastig vallen.
pi_191323914
Deel 1 was vooral links die de paar comments zoals die van mij, die niet alleen de tweet maar ook de context anders inzien, continue aanvallen en belachelijk proberen te maken.. oh wee als je niet "links denkt".
  maandag 3 februari 2020 @ 10:46:22 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323920
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:43 schreef DrMabuse het volgende:

Zalig wel dit. Lachen.

Hoeft niet, zijn trouwe volgelingen doen dat hier al voor hem. Het is ook allemaal zo doorzichtig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 10:47:04 #19
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191323925
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:43 schreef DrMabuse het volgende:

Zalig wel dit. Lachen.

Je moet wel een enorme plaat voor je kop fan zijn wil je je hier als FvD aanhanger nog uit gaan lullen.
Helaas zullen er die in groten getale zijn.
pi_191323927
Mag je inmiddels zeggen dat NS een hoop gedoe weg kan nemen door controleurs standaard in uniform te laten controleren of valt dat nog steeds onder Baudet verdedigen?
pi_191323934
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:45 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik heb ook ooit te maken gehad met undercover controle door Marokkanen, dat viel ook bijna onder lastig vallen.
Ik zou het ook niet vertrouwen als 2 Marokkanen zogenaamd beweren controleur te zijn.
Een papiertje tonen, wat mij als normale reiziger niets zegt.

Er moest dan ook een agent aan te pas komen om echt duidelijkheid te verschaffen.

De NS moet hier in ook beter weten, men vertrouwd Marokkanen, terecht, niet. (dank je mede broeders uit het berber gebied maar als je dat discriminatie vindt, jammer dan)
  maandag 3 februari 2020 @ 10:48:04 #22
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191323942
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:44 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Hoe het ook zij, als kiezers zich druk maken om dit soort triviale dingen, maar niet over het vastlopen van de woningmarkt, de explosie van criminaliteit sinds 'multiculturalisme' en verloedering van het onderwijs is die kiezer geen stempas waard.
Want het doet er niet meer toe of een politicus eerlijk is en geen fake news naar buiten brengt? Dit is een belangrijk onderdeel van betrouwbaarheid van een politicus en hierdoor komt er wel een deukje bij Thierry Baudet.

Hij mag erop worden aangesproken en hij mag er zijn excuses ervoor gaan aanbieden. Het is gelukkig voor hem niet zo ernstig dat het hem zetels gaat kosten of zo denk ik.
pi_191323945
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef Dutchguy het volgende:
Mag je inmiddels zeggen dat NS een hoop gedoe weg kan nemen door controleurs standaard in uniform te laten controleren of valt dat nog steeds onder Baudet verdedigen?
Ja, ik vind conducteurs in burger een verdere ontwikkeling van Nederland politiestaat.
pi_191323948
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:36 schreef Asjemenou_ het volgende:

[..]

En dan ook ineens niet bereikbaar zijn. Maakt het nog sneuer. Geef je fout gewoon toe.
Dit is hoe hij rolt.
Een stuk rood vlees de arena ingooien en achterover zitten. Vanavond of morgen bagatelliseert hij het en kan hij weer zeggen dat hij gedemoniseerd wordt door de slinkse msm die hem onevenredig hard aanpakt.
Radio Espantoso
  maandag 3 februari 2020 @ 10:49:19 #25
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323959
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet vertrouwen als 2 Marokkanen zogenaamd beweren controleur te zijn.

Er moest dan ook een agent aan te pas komen om echt duidelijkheid te verschaffen.

De NS moet hier in ook beter weten, men vertrouwd Marokkanen, terecht, niet. (dank je mede broeders uit het berber gebied maar als je dat discriminatie vindt, jammer dan)
Jij gat met trein. Controleurs legitimeren zich. Wat voor oetlul moet je zijn om dan te gaan zeuren over een vermoedelijke afkomst?
pi_191323972
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Want het doet er niet meer toe of een politicus eerlijk is en geen fake news naar buiten brengt? Dit is een belangrijk onderdeel van betrouwbaarheid van een politicus en hierdoor komt er wel een deukje bij Thierry Baudet.

Hij mag erop worden aangesproken en hij mag er zijn excuses ervoor gaan aanbieden. Het is gelukkig voor hem niet zo ernstig dat het hem zetels gaat kosten of zo denk ik.
Politici, eerlijk?! Whoehahhaaha!

Moet ik echt een lijstje van politieke leugens delen hier? Als ik mij slechts beperk tot Rutte kom ik al een eind.

Eentje dan: "Immigratie is een verrijking."
  maandag 3 februari 2020 @ 10:50:15 #27
319979 Fok-it
All is well
pi_191323973
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Deel 1 was vooral links die de paar comments zoals die van mij, die niet alleen de tweet maar ook de context anders inzien, continue aanvallen en belachelijk proberen te maken.. oh wee als je niet "links denkt".
De context ja? Je kan de tweet ook anders interpreteren? :D
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191323981
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:49 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Jij gat met trein. Controleurs legitimeren zich. Wat voor oetlul moet je zijn om dan te gaan zeuren over een vermoedelijke afkomst?
Dat het niet te vertrouwen is.

Ik zou zo'n papiertje van een controleur ook niet herkennen als zodanig.
Voor mij zou het op dat moment ook niets meer zijn dan twee "grappige" mocro's die iets proberen uit te halen, dat gebeurt nogal veel immers op straat.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:50:49 #29
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191323982
quote:

[..]

Er is daarna een agent erbij gekomen om te bevestigen dat het om een undercovercontrole gaat. Dan is kous af lijkt me. Hoe Thierry dan op dit verhaal komt en het dan in ether slingert is mij een raadsel.
pi_191323987
Wat een kutopmerking van deze leugenaar :r
  maandag 3 februari 2020 @ 10:51:36 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191323989
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:50 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Politici, eerlijk?! Whoehahhaaha!

Moet ik echt een lijstje van politieke leugens delen hier? Als ik mij slechts beperk tot Rutte kom ik al een eind.

Eentje dan: "Immigratie is een verrijking."
Omdat Rutte niet eerlijk is hoeft Baudet ook niet eerlijk te zijn? Is dat de strekking van je verhaal? Als we ons zo gaan verlagen is einde zoek.
pi_191323992
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]

De context ja? Je kan de tweet ook anders interpreteren? :D
Links zegt : de man liegt! :(

Ik zeg : hij vergiste zich, wist overduidelijk het hele verhaal niet op dat moment.

Links valt iedereen aan met zo'n mening, resultaat : honderden reacties.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:52:35 #33
319979 Fok-it
All is well
pi_191324002
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik zeg : hij vergiste zich, wist overduidelijk het hele verhaal niet op dat moment.

Natuurlijk zeg je dat hij zich vergist. De grote machtige leider vertelt namelijk altijd de waarheid.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_191324007
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Omdat Rutte niet eerlijk is hoeft Baudet ook niet eerlijk te zijn? Is dat de strekking van je verhaal? Als we ons zo gaan verlagen is einde zoek.
Het gaat verder dan Rutte. Politici liegen al zolang deze kaste bestaat. Dat kun je de lat verlagen noemen, of simpelweg waarnemen hoe politiek sinds mensenheugenis bedreven wordt.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:52:57 #35
104871 remlof
Europees federalist
pi_191324010
quote:
Dan moet hij het eerst checken voordat ie het tweet.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:53:32 #36
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324020
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Dat het niet te vertrouwen is.

Ik zou zo'n papiertje van een controleur ook niet herkennen als zodanig.
Voor mij zou het op dat moment ook niets meer zijn dan twee "grappige" mocro's die iets proberen uit te halen, dat gebeurt nogal veel immers op straat.
Want hij gaat een legitimatie vervalsen, door de poortjes heen, zich voordoen als conducteur....en dan?
  maandag 3 februari 2020 @ 10:53:33 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_191324021
quote:

[..]

Dat je nog durft te beweren dat zelfs dit een links-rechts discussie is. Echt...
pi_191324024
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:52 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Natuurlijk zeg je dat hij zich vergist. De grote machtige leider vertelt namelijk altijd de waarheid.
Ik ben geen FVD stemmer, zover dat er ook maar iets toe doet.

Ik stem meestal SP als je het perse wil weten.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:54:17 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324026
quote:

[..]

Het is nogal wat om zo van de toren te blazen, je blijkbaar te vergissen en dan stil te blijven.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:54:25 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191324027
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:52 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het gaat verder dan Rutte. Politici liegen al zolang deze kaste bestaat. Dat kun je de lat verlagen noemen, of simpelweg waarnemen hoe politiek sinds mensenheugenis bedreven wordt.
Dat mag dan zo zijn, maar dan mogen wij hun ook erop aanspreken... Dat is hele punt van dit verhaal. Baudet moet nu zo mans zijn om toe te geven dat hij onzin in media heeft verspreid. Zo werkt het nou eenmaal in Nederland.
pi_191324033
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het is nogal wat om zo van de toren te blazen, je blijkbaar te vergissen en dan stil te blijven.
De dag is nog niet om.
pi_191324034
quote:

[..]

Als je niet het hele verhaal kent, is het wellicht niet handig om op sociale media te gaan lopen vingerwijzen. Van een politicus die ooit hoopt premier te worden mag je toch wel meer verwachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191324040
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Want hij gaat een legitimatie vervalsen, door de poortjes heen, zich voordoen als conducteur....en dan?
Geen idee, zelf ook wel gekkere dingen gezien en meegemaakt in de trein.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:55:18 #44
319979 Fok-it
All is well
pi_191324041
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik ben geen FVD stemmer, zover dat er ook maar iets toe doet.

Ik stem meestal SP als je het perse wil weten.
Ah de sp is rechts?
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 10:55:28 #45
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324042
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:

[..]

Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
dat weet ik niet, volgens mij zijn die nog niet aan het woord geweest

ik sluit niet uit dat ze Baudet uberhaupt niet kennen en dat de foto uit een of andere wazige appgroep komt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191324044
quote:
Waar je je ook op het politiek spectrum bevindt en hoe je ook over Baudet denkt :

Inzien en toegeven dat hij hier (zeer waarschijnlijk) enorm blundert vanuit zijn onderbuik en zich vervolgens laf drukt.

Is dat zo moeilijk?
pi_191324052
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als je niet het hele verhaal kent, is het wellicht niet handig om op sociale media te gaan lopen vingerwijzen. Van een politicus die ooit hoopt premier te worden mag je toch wel meer verwachten.
Ah juist.
Maar dat is een totaal ander perspectief!

En wellicht de enige juiste reactie hier.

Het is niet handig geweest van hem, correct en meer zinnigs zou er niet over te zeggen zijn.
Blij dat je het zo helder even omschreef hier, zonder dollen.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:56:23 #48
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191324053
Waarom moet altijd politieke kleur of voorkeur erbij worden genomen. Het is net zo fout als Lilian Marijnissen dit zei of Kees van der Staaij...
  maandag 3 februari 2020 @ 10:56:52 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_191324061
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom moet altijd politieke kleur of voorkeur erbij worden genomen. Het is net zo fout als Lilian Marijnissen dit zei of Kees van der Staaij...
Dit ja
pi_191324064
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Dat mag dan zo zijn, maar dan mogen wij hun ook erop aanspreken... Dat is hele punt van dit verhaal. Baudet moet nu zo mans zijn om toe te geven dat hij onzin in media heeft verspreid. Zo werkt het nou eenmaal in Nederland.
Het lijkt er sterk op dat het onjuist is wat Baudet heeft getweet. Het voorval staat echter symbool voor de jarenlange manifestatie van Marokkaanse straatterreur in Nederland (en daarbuiten). De tweet wordt geloofd omdat het heel goed waar had kunnen zijn.

Laat Marokkanen eens excuses aanbieden voor de wijze waarop zij zich al jarenlang gedragen.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:58:16 #51
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191324079
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:48 schreef Peligrosso het volgende:

[..]

Dit is hoe hij rolt.
Een stuk rood vlees de arena ingooien en achterover zitten. Vanavond of morgen bagatelliseert hij het en kan hij weer zeggen dat hij gedemoniseerd wordt door de slinkse msm die hem onevenredig hard aanpakt.
je hebt gelijk helaas.
pi_191324106
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Het lijkt er sterk op dat het onjuist is wat Baudet heeft getweet. Het voorval staat echter symbool voor de jarenlange manifestatie van Marokkaanse straatterreur in Nederland (en daarbuiten). De tweet wordt geloofd omdat het heel goed waar had kunnen zijn.

Laat Marokkanen eens excuses aanbieden voor de wijze waarop zij zich al jarenlang gedragen.
Ik heb niet het idee dat mensen op dit moment geloven dat de tweet van Baudet de waarheid is.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:00:23 #53
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191324111
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Oostwoud het volgende:

[..]

Maar dit voorval is er helemaal niet geweest. Tenminste niet hoe Baudet het schetst...
  maandag 3 februari 2020 @ 11:01:00 #54
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_191324120
Baudet... tja. In den beginne vond ik het fijn dat er - naast de grijs gedraaide langspeelplaat Wilders - weer eens een fris geluid te horen was in de Nederlandse politiek.

Intussen blijkt het ook bij Baudet alleen maar om de vorm te gaan en niet om de inhoud. En maakt hij zich veel te vaak belachelijk met allerlei randzaken. Helaas.
pi_191324121
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Maar dit voorval is er helemaal niet geweest. Tenminste niet hoe Baudet het schetst...
Dat typte ik, in andere topics in NWS ook gedaan.
pi_191324130
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:53 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Is prank bro!
  maandag 3 februari 2020 @ 11:02:01 #57
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324131
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ah juist.
Maar dat is een totaal ander perspectief!

En wellicht de enige juiste reactie hier.

Het is niet handig geweest van hem, correct en meer zinnigs zou er niet over te zeggen zijn.
Blij dat je het zo helder even omschreef hier, zonder dollen.
quote:

[..]

quote:

[..]

Van Koos kun je inderdaad nog veel leren. Je doet net zo hard mee aan die conclusie trekken en dat maakt het er niet minder triest op.
pi_191324137
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Omdat het anders niet in de hokjes van de FOK!autisten past natuurlijk.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:05:40 #59
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191324169
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Baudet... tja. In den beginne vond ik het fijn dat er - naast de grijs gedraaide langspeelplaat Wilders - weer eens een fris geluid te horen was in de Nederlandse politiek.

Intussen blijkt het ook bij Baudet alleen maar om de vorm te gaan en niet om de inhoud. En maakt hij zich veel te vaak belachelijk met allerlei randzaken. Helaas.
Klopt, ook gelijk dé reden waarom dit soort partijen nooit zullen winnen van de gevestigde orde, en de VVD gewoon weer de grootste is bij de eerstvolgende verkiezingen.

Groot deel van het electoraat trapt niet in demagogie, en zien dat terecht juist als zwakte.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  maandag 3 februari 2020 @ 11:05:56 #60
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191324171

Ik had deze hier nog niet voorbij zien komen (wel al in Pol gezet toen dit topic nog niet bestond), maar voordat Thierry een Twittersabatical nam, was ie wel goed bezig reacties op zijn berichten te keuren.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:05:59 #61
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191324173
Links Nederland loopt weer eens hypocriet te gillen tegen een rechtse politicus. Al die idioot van een Jesse Klaver weer eens leugens uitbraakt dan is het stil. Baudet heeft trouwens gelijk om aandacht te vragen aan het grote Marokkanenprobleem waar Nederland onder gebukt gaat.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:09:05 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324196
niet alleen links Nederland hoor, de man slaat hier de plank gewoon keihard mis
pi_191324200
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:05 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]

Ik had deze hier nog niet voorbij zien komen (wel al in Pol gezet toen dit topic nog niet bestond), maar voordat Thierry een Twittersabatical nam, was ie wel goed bezig reacties op zijn berichten te keuren.
Is dat veel anders dan Spekman's 'Je moet marokkaanse jongens vernederen' en Samsom's 'Marokkanen hebben een etnisch monopolie op overlast'?
pi_191324202
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:09 schreef sp3c het volgende:
niet alleen links Nederland hoor, de man slaat hier de plank gewoon keihard mis
Inderdaad.
En het zou hem sieren om dat gewoon toe te geven.
blablablabla
pi_191324203
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:05 schreef NoPicNic het volgende:
Links Nederland loopt weer eens hypocriet te gillen tegen een rechtse politicus. Al die idioot van een Jesse Klaver weer eens leugens uitbraakt dan is het stil. Baudet heeft trouwens gelijk om aandacht te vragen aan het grote Marokkanenprobleem waar Nederland onder gebukt gaat.
Als het probleem zo groot is hoef je niet met vage anekdotes aan te komen, dus dit doet juist afbreuk aan het agenderen van dat probleem. Wat overigens al zo'n 20 jaar op de politieke agenda staat, dus alleen maar iets 'benoemen' levert niet bijster veel op, zo blijkt.

Terwijl velen zich hier nog wanhopig vastklampen aan al dat benoemen.
pi_191324207
quote:
Waarom wil je hier een links/rechtsdiscussie van maken?

Als Klaver dit had getweet was iedereen ook opgeklapt. Logisch ook, want het is nogal verwerpelijk om op deze manier te liegen.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:10:24 #67
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324210
quote:
Jesse Klaver liegt, dan mag Baudet het ook? Nu zeur jij wel over leugens van Klaver, maar niet van Baudet. Je spreekt jezelf nogal tegen.

Voor mij maakt het niet uit, zo'n stampij maken over iets en het blijkt totaal niet waar te zijn maakt iemand een sneue droeftoeter. Of dat nu Klaver is of Baudet. Ik snap daarom ook niet dat je er een links en rechts kwestie van maakt. Misschien moet je iets meer naar individuen kijken in plaats van iedereen maar in hokjes te stoppen.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:10:53 #68
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324215
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:09 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Is dat veel anders dan Spekman's 'Je moet marokkaanse jongens vernederen' en Samsom's 'Marokkanen hebben een etnisch monopolie op overlast'?
Wie zegt dat dan?
pi_191324220
quote:
Wat een domme opmerking van een domme forumuser.
pi_191324228
quote:
Ach moet je nu zelfs in een slachtofferrol kruipen. Sneeuwvlokjes die alleen ongegrond kunnen schreeuwen die alt rechtsen. :D
pi_191324241
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:10 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wie zegt dat dan?
Omdat de shitstorm toen niet vergelijkbaar was met nu. Kennelijk maakt het ook uit wie het zegt.

Overigens zou Baudet nu wel iets van zich moeten laten horen. Zeggen dat het een foute conclusie was. Dat neemt niet weg dat er nog steeds problemen zijn met groepen marokkaanse jongens.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:14:44 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324266
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:10 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom wil je hier een links/rechtsdiscussie van maken?

Als Klaver dit had getweet was iedereen ook opgeklapt. Logisch ook, want het is nogal verwerpelijk om op deze manier te liegen.
Ik neem aan dat je het topic een beetje hebt doorgelezen en ook gezien hebt dat het voor sommige mensen helemaal geen verwerpelijke manier van liegen is. Die vinden dat het door Marokkanen komt dat hij nu dit zegt, ondanks of het waar is of niet. Het gaat daarom echt niet om links of rechts maar om hele andere dingen.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:15:53 #73
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324280
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Omdat de shitstorm toen niet vergelijkbaar was met nu. Kennelijk maakt het ook uit wie het zegt.

Overigens zou Baudet nu wel iets van zich moeten laten horen. Zeggen dat het een foute conclusie was. Dat neemt niet weg dat er nog steeds problemen zijn met groepen marokkaanse jongens.
Oke, hans. Ondanks dat het niet waar blijkt te zijn is het maar goed dat hij het benoemd heeft...

Probleem is alleen dat dit zo ontzettend verwerpelijk is dat je dit niet zomaar even als politicus op twitter gaat slingeren in die toon en dan jezelf neerzetten als verlosser. Gaat wel iets verder dan een foute conclusie. Het zou zo kunnen zijn dat diegene die het geen verwerpelijke uitspraak vinden zelf te diep in de materie zitten, zeg maar.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:16:24 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324284
verschil met Samson en Spekman is dat die geen onwaar verhaal de wereld inslingerden om hun punt te maken

die mening mogen ze gewoon hebben/uiten lijkt me

Baudet ook
  maandag 3 februari 2020 @ 11:18:11 #75
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191324306
quote:
Open brief Nasrdin Dchar aan Baudet na ‘Marokkanenrel’: Je bent een kwaadaardig politicus

Baudet twitterde vrijdagavond dat twee vriendinnen van hem zouden zijn lastiggevallen door ‘vier Marokkanen in de trein’, gevolgd door een toevoeging op wanhopige toon: Oh lieve, kinderlijk naïeve Nederlanders! Stem nou toch eindelijk voor verandering. Breek los uit politiek correct gelul! Red dit land!’ De tweet werd massaal opgepakt en ook op zijn Facebook-pagina reageerden veel mensen op een bericht omtrent hetzelfde incident.

Zowel de NS als diverse ooggetuigen verklaarden dat Baudets tweet niet klopt. De vrouwen zouden in de trein door een controleur in burgerkleding zijn gevraagd naar hun vervoersbewijzen. Omdat ze niet geloofden dat het echt om controleurs ging, zou het even hebben geduurd voor ze hun vervoersbewijs wilden tonen.
Het is toch niet te geloven dat zo'n matige, buitenlandse acteur zo'n grote bek heeft tegen een bekende Nederlandse en door vele autochtonen bewonderde politicus. Walgelijk. :r
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191324308
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Oke, hans. Ondanks dat het niet waar blijkt te zijn is het maar goed dat hij het benoemd heeft...
Nee omdat de aanleiding niet klopte had hij beter dit niet kunnen tweeten. Dat er problemen met bepaalde groepen Marokkanen zijn is gewoon een feit.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:19:15 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324320
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Het is toch niet te geloven dat zo'n matige, buitenlandse acteur zo'n grote bek heeft tegen een bekende Nederlandse en door vele autochtonen bewonderde politicus. Walgelijk. :r
moet kunnen
  maandag 3 februari 2020 @ 11:19:28 #78
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324325
quote:
door vele autochtonen bewonderde politicus.
Als je zijn uitspraken niet verwerpelijk vindt zegt dat wat over jouw normen en waarden. Zo moeilijk is het niet. Het is nogal, maar het is wat laat als je dat niet wil inzien.
pi_191324329
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:16 schreef sp3c het volgende:
verschil met Samson en Spekman is dat die geen onwaar verhaal de wereld inslingerden om hun punt te maken

die mening mogen ze gewoon hebben/uiten lijkt me

Baudet ook
Ik denk dat veel heel velen, vooral op Twitter, vinden dat hij die mening helemaal niet mag hebben terwijl diegenen er bijvoorbeeld totaal geen probleem mee hebben dat Samsom inmiddels een topfunctie heeft in Brussel. Er is veel hypocrisie.
pi_191324335
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het topic een beetje hebt doorgelezen en ook gezien hebt dat het voor sommige mensen helemaal geen verwerpelijke manier van liegen is. Die vinden dat het door Marokkanen komt dat hij nu dit zegt, ondanks of het waar is of niet. Het gaat daarom echt niet om links of rechts maar om hele andere dingen.
Nee nee, nu moet je het spelletje wel meespelen. Je moet de mensen die dit niet zien als een verwerpelijke manier van misinformatie verspreiden wegzetten tegen een bepaalde politieke kleur.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:20:54 #81
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191324339
quote:

[..]

Hou hier maar mee op.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:21:26 #82
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191324343
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Als je zijn uitspraken niet verwerpelijk vindt zegt dat wat over jouw normen en waarden. Zo moeilijk is het niet. Het is nogal, maar het is wat laat als je dat niet wil inzien.
Er is niks mis mee om het Marokkanenprobleem en de multikulti-samenleving onder de aandacht te brengen. De schuld ligt bij de Marokkanen niet bij Baudet.
pi_191324369
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Er is niks mis mee om het Marokkanenprobleem en de multikulti-samenleving onder de aandacht te brengen. De schuld ligt bij de Marokkanen niet bij Baudet.
Ja de afgelopen 20 jaar is dat probleem niet voortdurend 'benoemd'. Dat heeft het probleem echt verminderd. /s
  maandag 3 februari 2020 @ 11:23:55 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324375
quote:

[..]

Maar goed dat hij er regelmatig over tweet, anders hadden we niet geweten dat er een Marokkanenprobleem is in Nederland. Het wordt eens tijd dat gasten als Wilders en Baudet het eens gaan benoemen, want daar schort het nogal aan.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:24:33 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324386
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk dat veel heel velen, vooral op Twitter, vinden dat hij die mening helemaal niet mag hebben terwijl diegenen er bijvoorbeeld totaal geen probleem mee hebben dat Samsom inmiddels een topfunctie heeft in Brussel. Er is veel hypocrisie.
ik denk dat het aantal mensen dat uit het hoofd 2 Brusselse politici op kunnen lepelen heel erg beperkt is ... laat staan dat ze weten wat deze twee heren voor hun brood moeten doen _O-
pi_191324387
quote:

[..]

Baudet gaat in deze kwestie toch hard onderuit. Ipv zich eerst te verdiepen wat er nu precies aan de hand was pleurt hij wat op het net.
pi_191324399
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik denk dat het aantal mensen dat uit het hoofd 2 Brusselse politici op kunnen lepelen heel erg beperkt is ... laat staan dat ze weten wat deze twee heren voor hun brood moeten doen _O-
Ik denk dat dat wel meevalt.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:26:17 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324406
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:25 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.
ik niet

niemand geeft om Brussel
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:27:04 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324416
im weet ook niet wat Spekmans en Samson doen hoor tegenwoordig, boeit me ook niet zo
  maandag 3 februari 2020 @ 11:27:07 #90
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_191324418
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Hij zou ook kunnen benoemen dat het kennelijk enkele Marokkanen is gelukt een beste en verantwoordelijke baan hebben.
pi_191324421
quote:

[..]

Maar Baudet bracht het Marokkanenprobleem niet omder de aandacht. Hij verspreidde leugens over een incident in de trein.
pi_191324425
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik niet

niemand geeft om Brussel
Het zou me uitermate verbazen als mensen niet weten dat Samsom inmiddels de rechterhand van Timmermans is, maar goed...
  maandag 3 februari 2020 @ 11:28:21 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324433
quote:
4s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef SpaceOddity het volgende:

Ja, dat krijg je als mensen puur racisme gaan lopen goedpraten, daar reageren anderen dan weer op.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 11:34:13 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324514
quote:

[..]

En dan doet hij geen Mea Culpa? Als je je vergist kun je dat gewoon melden hè, hij Twittert ondertussen lustig verder, maar even toegeven dat hij zich vergist heeft is er niet bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 11:36:04 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324543
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:55 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat weet ik niet, volgens mij zijn die nog niet aan het woord geweest

ik sluit niet uit dat ze Baudet uberhaupt niet kennen en dat de foto uit een of andere wazige appgroep komt
Het zou me niets verbazen als je zo makkelijk een dierbare vriendin van Baudet wordt :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 11:39:44 #96
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_191324618
Wat een fophef weer. Het was toch een marrekaan die de vrouwen lastig viel? Dat het toevallig ook een conducteur was, tja :P .
pi_191324697
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:41 schreef LeerGierige het volgende:

[..]

Elk racisme wordt door Baudetfanboys weer goedgepraat of niet?
Elk tweetje van Baudet is racisme volgens de linkse kerk.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:45:48 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324701
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:27 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Hij zou ook kunnen benoemen dat het kennelijk enkele Marokkanen is gelukt een beste en verantwoordelijke baan hebben.
Daar zullen Thierry en zijn dierbare vriendinnen wel het meest om verkneukeld hebben; Marokkanen met een baan...
Zo rollen ze.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191324703
quote:

[..]

Waarom nou weer die links/rechts discussie? Ik heb landelijk links gestemd en lokaal rechts.

Ik vind het een domme actie van Baudet en weer een actie waardoor je gaat twijfelen aan zijn werkelijke motieven en dat stoort mij, juist omdat ik Baudet en zijn partij wel interessant vind (of steeds meer vond).

Zaken waar hij zijn campagne ooit mee begon: mee nadruk op een zakenkabinet dan een partijenkabinet, meer rechtstreeks kiezen, minder bureaucratie etc. Dat vind ik interessante plannen.

Alsook de wijze waarop hij (en Jesse Klaver trouwens ook) zo snel zijn partij groot heeft weten te maken met hele slimme en moderne marketing vind ik interessant. Zeker in een tijd waar de gevestigde partijen aan het 'verouderen' zijn.

Maar helaas gaat het bij Baudet tegenwoordig niet meer over deze zaken en ook niet om verbinding (om dus tot een zakenkabinet te komen), maar vooral over immigratie en immigranten en om winst/stemmen te behalen (manier waarop maakt dus niet uit).

Jammer, zo voegt de FvD weinig nieuws toe aan onze politiek en zie ik ons systeem ook niet snel veranderen.
pi_191324716
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Waarom probeer je er zo graag een links/rechtsverhaal van te maken. Dat is totaal niet van belang hier.

Baudet is simpelweg aan het liegen geslagen, en wordt daar nu op afgerekend. Niets met links of rechts te maken.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:48:23 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324738
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Deze tweet was puur racisme idd.
En dat heeft hij ook nog op geen enkele manier teruggenomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 3 februari 2020 @ 11:51:14 #102
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324784
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:47 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Waarom probeer je er zo graag een links/rechtsverhaal van te maken. Dat is totaal niet van belang hier.

Baudet is simpelweg aan het liegen geslagen, en wordt daar nu op afgerekend. Niets met links of rechts te maken.
Omdat hij werkelijk vindt dat Marokkanen geen rechten hebben en daarnaast behandeld mogen worden als criminelen, ook al hebben ze niets gedaan.

Om dat nog even mogelijk te maken moet je wel in hokjes denken.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:52:16 #103
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191324795
Stormlooptopic.
Als er maar op Baudet gebasht kan worden.
Hoezo demonisering?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 3 februari 2020 @ 11:54:02 #104
104871 remlof
Europees federalist
  maandag 3 februari 2020 @ 11:55:46 #105
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324833
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:52 schreef Harvest89 het volgende:
Stormlooptopic.
Hoezo demonisering?
Baudet maakt enorme blunder en neemt het niet terug. Men praat hierover en dat is dan ook nog eens demonisering?

Ga je nu echt huilen om kritiek op iemands gedrag?
  maandag 3 februari 2020 @ 11:56:30 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191324838
quote:
Stormlooptopic.
Hoezo demonisering?
Liegen is geen probleem, maar die leugenaar vervolgens een leugenaar noemen is demonisering? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191324854
quote:
Stormlooptopic.
Hoezo demonisering?
Grapjas.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 11:59:07 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191324868
hij heeft gewoon een foutje gemaakt joh

hij wilde eigenlijk NS personeel zeggen ipv Marokkanen :P
  maandag 3 februari 2020 @ 12:01:24 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191324907
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Baudet maakt enorme blunder en neemt het niet terug. Men praat hierover en dat is dan ook nog eens demonisering?

Ga je nu echt huilen om kritiek op iemands gedrag?
Het is helemaal geen enorme blunder. Het wordt flink opgeblazen door zijn tegenstanders.
Gezien de overlast die Marokkanen veroorzaken was het zeker een geloofwaardige tweet.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:02:00 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191324921
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Het is helemaal geen enorme blunder. Het wordt flink opgeblazen door zijn tegenstanders.
Gezien de overlast die Marokkanen veroorzaken was het zeker een geloofwaardige tweet.
Eens.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 februari 2020 @ 12:02:18 #111
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324928
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Maar het blijkt niet waar en dan is het ook prima? :') |:(
  maandag 3 februari 2020 @ 12:03:38 #112
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191324942
Dit gaat ook bar weinig uitmaken in de peilingen.
Omdat zijn achterban het als een kleine fout ziet, en het feit dat hij dankzij een foute tweet weer overal zwart gemaakt wordt. Wanneer leren jullie eens, dat demonisering hem stemmen oplevert?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:05:12 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191324953
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:03 schreef Harvest89 het volgende:
Omdat zijn achterban het als een kleine fout ziet, en het feit dat hij dankzij een foute tweet weer overal zwart gemaakt wordt. Wanneer leren jullie eens, dat demonisering hem stemmen oplevert?
Mooi toch. Ondertussen werken ze aan zijn overwinning. Net zoals Trump :D

Baudet minimaal 76 zetels volgend jaar *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 3 februari 2020 @ 12:05:28 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324957
quote:
Het stoot immers wel mensen af die wel kunnen nuanceren en dus komt FvD nooit aan de macht op deze manier.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:06:54 #115
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191324974
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:47 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Baudet heeft niet gelogen want elke Nederlander zou zich bedreigd voelen met 4 Marokkanen om hem/haar heen die dwingend iets van je willen. Geef nou niet Baudet hier de schuld want de Marokkaanse gemeenschap heeft dit 'incident' helemaal aan zichzelf te wijten. Zij schoppen altijd stennis en plegen meer dan welke bevolkingsgroep meer misdaden. Zij zijn er de oorzaak van dat mensen zoals ik een bloedhekel hebben aan de meeste buitenlanders.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:07:49 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191324986
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:06 schreef NoPicNic het volgende:
Geef nou niet Baudet hier de schuld want de Marokkaanse gemeenschap heeft dit 'incident' helemaal aan zichzelf te wijten.
Precies dit.
pi_191324989
quote:
Dat de achterban er niets om geeft weet men hier ook wel. :') Eén blik in dit topic en je weet genoeg. Dus misschien is het wel geen demonisering, maar gewoon oprechte verontwaardiging over deze uitglijder :o
  maandag 3 februari 2020 @ 12:08:21 #118
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191324991
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het stoot immers wel mensen af die wel kunnen nuanceren en dus komt FvD nooit aan de macht op deze manier.
Onzin, Baudet vertolkt gewoon de Vox Populi en ik geef hem groot gelijk.

Minder, minder, minder ......
  maandag 3 februari 2020 @ 12:08:54 #119
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191324995
quote:

[..]

Baudet heeft niet gelogen want elke Nederlander zou zich bedreigd voelen met 4 Marokkanen om hem/haar heen die dwingend iets van je willen. Geef nou niet Baudet hier de schuld want de Marokkaanse gemeenschap heeft dit 'incident' helemaal aan zichzelf te wijten. Zij schoppen altijd stennis en plegen meer dan welke bevolkingsgroep meer misdaden. Zij zijn er de oorzaak van dat mensen zoals ik een bloedhekel hebben aan de meeste buitenlanders.
:')
  maandag 3 februari 2020 @ 12:09:03 #120
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191324996
quote:

[..]

Dit.
Ik zou ook niets afgeven of laten zien. Eerst identificatie en dan pas actie.
Voorzichtigheid heeft niets te maken met discriminatie of racisme. Eerder met ervaringen.

En als ze daar niet tegen kunnen, moeten ze daar maar lekker over gaan muiten bij hun 'broeders'.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191324999
quote:
Als je dit leest dan valt je niets meer te binnen.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:09:41 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325004
quote:
boeit me uberhaupt niet tbh

de man zat gewoon wat te trollen en is betrapt

daar krijg je reacties op
  maandag 3 februari 2020 @ 12:09:52 #123
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325006
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat de achterban er niets om geeft weet men hier ook wel. :') Eén blik in dit topic en je weet genoeg. Dus misschien is het wel geen demonisering, maar gewoon oprechte verontwaardiging over deze uitglijder :o
Ik ben inderdaad best verrast door deze ophef.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:10:07 #124
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191325012
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:08 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Goed argument man. Echt. Top. Fantastisch.
1947-2016
pi_191325013
Ik ga nu Groen Links stemmen, bah bah!
  maandag 3 februari 2020 @ 12:11:24 #126
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325025
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Goed argument man. Echt. Top. Fantastisch.
Dat Baudet liegt en fake news brengt is de schuld van de Marokkanen!

Nee, je bent een fijne vent met waterdichte argumenten.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:13:50 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325045
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

zeg dat nou niet joh, daardoor geen mensen op hem stemmen!!!!

manmanman ...
  maandag 3 februari 2020 @ 12:13:57 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325048
Ik ga PVDD stemmen.
Maar ik gun het Forum al het succes wegens al die bullshit wat ze door de jaren over zich heen hebben gekregen. Fortuyn 2.0
pi_191325049
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze tweet was puur racisme idd.
En dat heeft hij ook nog op geen enkele manier teruggenomen.
Ja puuuuurrr racisme.

Een tweet, man man man.
Een vergissing, een te snelle conclusie omdat we hier in Nederland ook totaal geen overlast ervaren van Marokkanen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:14:45 #130
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191325059
quote:

[..]

Fake news brengen, liegen, bedriegen en verzwijgen...

Baudet is echt de enige die dat doet natuurlijk. Echt hoor.
1947-2016
pi_191325065
Och och. Links heeft weer een stok om mee te slaan gevonden.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:16:20 #132
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191325074
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:15 schreef harrievankempen het volgende:
Mooi ook dat die hele tweet nooit het nieuws heeft gehaald, maar zodra de ns er iets tegen stelde, het groots werd gebracht door de nos.

Hoezo sturende media?
1947-2016
pi_191325075
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ja maar hunnie....

Overigens grappig dat je naar die situatie linkt. Harbers trok zijn conclusies, nam zijn verantwoordelijkheid en stapte op.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:16:36 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325078
quote:
17s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:15 schreef harrievankempen het volgende:
gevonden????

Baudet heeft het er met een mooie strik omheen afgeleverd _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 12:17:06 #135
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325087
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat hij de enige is die dat doet?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:17:11 #136
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191325088
quote:

[..]

Liegen en bedriegen is niet erg zo lang het doel de middelen heiligt. Want wordt er niet allemaal voor krankzinnig gelul uitgekraamd in Marokkaanse moskeeën? Marokkaanse moskeebestuurders doen ook alles om hun doel te bereiken, namelijk het wegvagen van ongelovigen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:17:47 #137
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325099
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef NoPicNic het volgende:
Liegen en bedriegen is niet erg zo lang het doel de middelen heiligt.
Dat zegt meer over jou dan over een ander.

En welk doel ging het hier eigenlijk om?
pi_191325112
Gaat nog een partij een rechtzaak beginnen om de rascistisch generaliserende tweet van baudet? :D
pi_191325113
Wat er zich ook heeft afgespeeld in die trein, de reacties op Twitter, Fok! en waar dan ook geven wel aan dat we een heel groot probleem hebben op dit moment.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:19:08 #140
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191325116
quote:

[..]

Want wordt er niet allemaal voor krankzinnig gelul uitgekraamd in Marokkaanse moskeeën?
Nou....?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:19:12 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325118
quote:

[..]

Liegen en bedriegen is niet erg zo lang het doel de middelen heiligt. Want wordt er niet allemaal voor krankzinnig gelul uitgekraamd in Marokkaanse moskeeën? Marokkaanse moskeebestuurders doen ook alles om hun doel te bereiken, namelijk het wegvagen van ongelovigen.
dan moet je ook niet miepen als ze je een keer betrappen toch?

man up
  maandag 3 februari 2020 @ 12:19:33 #142
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191325119
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ja maar hunnie....

Overigens grappig dat je naar die situatie linkt. Harbers trok zijn conclusies, nam zijn verantwoordelijkheid en stapte op.
Pas na flink wat maatschappelijke druk.
Baudet gaat hier geen schade van merken. Want iedereen weet dat je tegenwoordig op je hoede moet zijn voor een roedel hyena's. Alleen zeggen mensen niet altijd wat ze denken.
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 12:19:41 #143
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325122
Heb dit al in het FvD topic gezegd.
Maar als die Marokkanen gewoon een uniform aan hadden gehad was er niet veel aan de hand geweest.
pi_191325123
quote:

[..]

Aint nothing wrong met demoniseren zeg je eigenlijk 😁
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_191325127
Onbegrijpelijk dat dit uitmondt in een links/rechts-discussie.

Een politicus is te voorbarig geweest of heeft willens en wetens foute informatie verspreid. In plaats van te focussen op het individu en wat er is gezegd, worden er allerlei andere zaken bij betrokken.

Ben benieuwd hoe Baudet gaat reageren; het zou hem enorm sieren als hij zijn ongelijk toe kan geven, een excuus zou een mooi extraatje zijn.

Fouten maken (bewust of onbewust) doen we allemaal, het gaat erom hoe je met de gevolgen omgaat. Geef je toe dat je fout zat, of ga je naar anderen wijzen?
pi_191325136
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:19 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Pas na flink wat maatschappelijke druk.
Baudet gaat hier geen schade van merken. Want iedereen weet dat je tegenwoordig op je hoede moet zijn voor een roedel hyena's. Alleen zeggen mensen niet altijd wat ze denken.
Welke maatschappelijke druk? Alleen de Telegraaf trok het uit zn verband en naar aanleiding daarvan istie opgestapt.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:20:48 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325139
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Aint nothing wrong met demoniseren zeg je eigenlijk 😁
hehehe _O_
pi_191325140
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik niet, een politicus die zo blundert en overduidelijk een racistische inslag laat zien, daar praten mensen over.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:21:05 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325141
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:19 schreef Harvest89 het volgende:
Maar als die Marokkanen gewoon een uniform aan hadden gehad was er niet veel aan de hand geweest.
Controleurs in burger hebben een burgeruniform aan. Had hij tegen zijn baas moeten zeggen: 'Ja sorry, maar ik ben een Marokkaan en Harvest89 vindt het dan een probleem als ik gewoon mijn werk uitvoer.'
pi_191325142
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:16 schreef sp3c het volgende:

[..]

gevonden????

Baudet heeft het er met een mooie strik omheen afgeleverd _O-
Het gaat slechts om een vermoeden, niet zeker dat het ns medewerkers waren.
pi_191325150
quote:
Is het hele idee van undercover controleren wel wat weg natuurlijk.

Baudet had ook niet kunnen tweeten, dan was er helemaal niks aan de hand geweest.
pi_191325159
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:09 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De zoon van Femke Halsema had 18 topics en dat is niet eens een politicus, dus snap niet waarom je nou zo verrast bent.
pi_191325160
quote:
Als Baudet er het verhaal zou verifiëren voordat hij het op Twitter postte, was er niets aan de hand geweest.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:22:36 #154
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325164
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:21 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Baudet had ook niet kunnen tweeten, dan was er helemaal niks aan de hand geweest.
Eh jawel.
Mensen voelen zich geïntimideerd door mocro's in de trein.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:22:36 #155
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325165
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:21 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Het gaat slechts om een vermoeden, niet zeker dat het ns medewerkers waren.
wel volgens de NS zelf, ik zie niet echt een reden om daaraan te twijfelen
pi_191325167
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:20 schreef zarGon het volgende:
Onbegrijpelijk dat dit uitmondt in een links/rechts-discussie.

Een politicus is te voorbarig geweest of heeft willens en wetens foute informatie verspreid. In plaats van te focussen op het individu en wat er is gezegd, worden er allerlei andere zaken bij betrokken.

Ben benieuwd hoe Baudet gaat reageren; het zou hem enorm sieren als hij zijn ongelijk toe kan geven, een excuus zou een mooi extraatje zijn.

Fouten maken (bewust of onbewust) doen we allemaal, het gaat erom hoe je met de gevolgen omgaat. Geef je toe dat je fout zat, of ga je naar anderen wijzen?
Daar snap ik dus ook niks van.
Waarom laat hij niks van zich horen. ‘Excuses, ik trok mijn conclusies veel te snel, heb niet eerst de feiten nagetrokken. Had ik niet moeten doen.’

Klaar
pi_191325182
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Eh jawel.
Mensen voelen zich geïntimideerd door mocro's in de trein.
Ook als ze legitimatie hebben en een scanner voor Ov-kaarten?
pi_191325183
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De dag is nog niet om.
Na het incident was hij er binnen 2 uur bij om het te tweeten. Inmiddels is al urenlang bekend dat het fake news is en je krijgt radiostilte en is men bij FvD niet bereikbaar voor commentaar.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_191325188
Je ziet wel dat de mensen die Baudet nu nog steeds verdedigen op een soort point of no return zijn. Voor zover social media relevant is (ik vind het feit dat dit gedoe teletekst haalt krankzinnig) is het natuurlijk niet Baudets eerste mispeer. Maar je ziet dat mensen die m toen verdedigden dat nu eigenlijk ook maar moeten blijven doen. Wat hij nog gaat tweeten maakt ook niet meer uit. Een groep blijft t toch wel goedpraten en wegkijken.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:24:22 #160
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191325194
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Waarom laat hij niks van zich horen. ‘Excuses, ik trok mijn conclusies veel te snel, heb niet eerst de feiten nagetrokken. Had ik niet moeten doen.’

Klaar
Nou het is al eens aangekaart in dit topic...

Zijn achterban smult er van en vinden toch wel dat ie een "probleem" aankaart (welk probleem is mij onbekend althans buiten de Echo van Geertje te zijn) dus waarom zou 'ie eigenlijk?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191325224
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nou het is al eens aangekaart in dit topic...

Zijn achterban smult er van en vinden toch wel dat ie een "probleem" aankaart (welk probleem is mij onbekend althans buiten de Echo van Geertje te zijn) dus waarom zou 'ie eigenlijk?
Omdat je als politicus een bepaalde verantwoordelijkheid hebt. En het is hypocriet om als de grootste fake nieuws schreeuwer jezelf nu ineens in zwijgen te hullen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:26:43 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325227
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Ook als ze legitimatie hebben en een scanner voor Ov-kaarten?
Ik heb Marokkanen gekend die naast scooters, coke, wapens, ook fake ID's aanbieden.
pi_191325256
Iedere keer als je denkt dat de FvD-kudde niet dieper kan zakken, verbazen ze je weer. Dat er nog mensen zijn die gaan klagen dat het inderdaad raar is dat een Marokkaanse conducteur een controle in burger doet is;

- openlijk bekrompen en racistisch (mind you, er wordt vaak benadrukt dat het vooral vreemd is vanwege de Marokkaanse achtergrond)
- volkomen voorbij het punt dat gemaakt wordt (dat Baudet met leugens een bevolkingsgroep aan het demoniseren is)
- hét bewijs dat het onderwijssysteem vroeger NIET beter was dan nu. :')
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:29:19 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325261
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:26 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb Marokkanen gekend die naast scooters, coke, wapens, ook fake ID's aanbieden.
en die vroegen of ze je treinkaartje mochten zien?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:29:30 #165
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191325264
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Omdat je als politicus een bepaalde verantwoordelijkheid hebt. En het is hypocriet om als de grootste fake nieuws schreeuwer jezelf nu ineens in zwijgen te hullen.
Ooit eens de fout gemaakt lid te worden en naar het eerste partij congress te gaan.
Het is gewoon 1 grote corpsballetjes vereniging met maar 1 doel: macht.

Dus als dit ze stemmen oplevert, zullen ze dit prima vinden.
Mensen die er al niks van moeten hebben stemden toch al niet op ze.

Ze lullen met alles mee waarbij, onder een deel van de bevolking, een onderbuik gevoel heerst.
Alleen maar om zieltjes te winnen.
N/A
  maandag 3 februari 2020 @ 12:30:08 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191325276
Ik ken ook Nederlanders die dealen in coke. Voorlopig geef ik mijn treinkaartje ook niet meer aan een blanke conducteur.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:30:53 #167
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325286
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

_O- Daar ging bijna mijn koffie over mijn toetsenbord.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:30:59 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325288
ik koop geeneens een kaartje meer vanaf nu
pi_191325290
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Klaar
Een corpsbal die zichzelf zeer slim vind blijkt toch niet zo slim te zijn.
pi_191325296
En dat er nog mensen zijn die niet snappen dat hier een ophef over ontstaat en doen alsof 'links' hier van een olifant een mug maakt hebben het echt niet begrepen. Voor een vergelijkbaar vergrijp moest Blok diep door het stof en bijna aftreden als minister.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:31:40 #171
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325300
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:29 schreef sp3c het volgende:

[..]

Nee man.
Ik bedoel dat het verstandig is om op je hoede te zijn bij dat volk. Iedereen kan een pasje kopen.
pi_191325309
quote:

[..]

Als rechtgeaarde nederlander heb je toch wel aangifte gedaan over deze strafbare feiten.
Ik ken afgestudeerde marokanen die goed betaalde banen hebben en nooit iets crimineels gedaan hebben. :D
  maandag 3 februari 2020 @ 12:32:31 #173
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325317
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nee man.
Ik bedoel dat het verstandig is om op je hoede te zijn bij dat volk. Iedereen kan een pasje kopen.
Ik vind jou ook 'volk' waarbij je op je hoede moet zijn.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:32:46 #174
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325318
Weinig aan de hand dus. Als in 99% van de gevallen die ellende daarvandaan komt, kun je er met een aanname natuurlijk ook een keer naast zitten. Maar in 99 keer van de 100 zit je wel goed.

En als je er dan 1 keer naast zit, hangen ze je gelijk aan de hoogste boom :')
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:32:53 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325321
quote:

[..]

Nee man.
om dan in de trein onwetende mensen hun kaartjes te controleren?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:33:17 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325331
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als rechtgeaarde nederlander heb je toch wel aangifte gedaan over deze strafbare feiten.
Ik ken afgestudeerde marokanen die goed betaalde banen hebben en nooit iets crimineels gedaan hebben. :D
Linkse leugens, deugfokker.
pi_191325340
quote:

[..]

Ik bedoel dat het verstandig is om op je hoede te zijn bij dat volk.
Geen woorden voor. Zou jij aan kamervoorzitter Arib ook vragen haar id te laten zien? Zou je tegen haar ook zo'n grote mond hebben dat je 'niet voorzichtig genoeg kunt zijn met haar volk'?
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:33:34 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325341
die hebben ze mooi tuk dan
  maandag 3 februari 2020 @ 12:34:11 #179
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_191325353
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef Tengano het volgende:
Weinig aan de hand dus. Als in 99% van de gevallen die ellende daarvandaan komt, kun je er met een aanname natuurlijk ook een keer naast zitten. Maar in 99 keer van de 100 zit je wel goed.

Dat mag, maar bied dan ook je excuses aan. Dat is toch helemaal niet raar?

Op je werk word je er ook gewoon op aangesproken als je iets fout doet en dan los je het op.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:34:19 #180
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191325356
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Geen woorden voor. Zou jij aan kamervoorzitter Arib ook vragen haar id te laten zien? Zou je tegen haar ook zo'n grote mond hebben dat je 'niet voorzichtig genoeg kunt zijn met haar volk'?
Vanachter z'n toetsenbord gaat ie vast roepen van wel :')
N/A
pi_191325369
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Op je werk word je er ook gewoon op aangesproken als je iets fout doet en dan los je het op.
Dit.
pi_191325374
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ken ook Nederlanders die dealen in coke. Voorlopig geef ik mijn treinkaartje ook niet meer aan een blanke conducteur.
De houding van de vrouwen kan ik tot enige hoogte nog begrijpen. Laten we even aannamen dat ze het in het verleden een nare ervaring hebben gehad door goedgelovig te zijn, en dat het te snel vertrouwen nadelen had.

Dat is het probleem op zich ook allemaal niet. NS of de controleurs hebben er verder ook geen probleem van gemaakt.

Wat ik niet begrijp is waarom Baudet met zo'n tweet naar buiten is gekomen. Hebben de dames gelogen richting Baudet, is Baudet nalatig geweest met het verifiëren van het verhaal (bij NS, bijvoorbeeld), of heeft Baudet bewust foute/incorrecte info getweet? Is hij erin getrapt, laks/nalatig geweest of is het allemaal bewust?

Daar ligt het probleem namelijk, bij Baudet. Hij is ermee naar buiten gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 12:38:04 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 12:35:13 #183
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325376
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ik denk dat hij er inmiddels geen herinnering meer aan heeft. Dat is toch niet raar.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:35:15 #184
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325377
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:32 schreef sp3c het volgende:

[..]

om dan in de trein onwetende mensen hun kaartjes te controleren?
Weet jij veel wat voor oplichtingstactiek ze deze keer ontdekt hebben.
Punt is, als een Marokkaan in burgerkleding claimt ergens van te zijn, dan is een bepaald wantrouwen verstandig. Pasjes en ID's zeggen helemaal niets.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:35:36 #185
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325384
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Arib mag van mij vertrekken met dat spraakgebrek van haar.
pi_191325401
quote:
Als in 99% van de gevallen die ellende daarvandaan komt, kun je er met een aanname natuurlijk ook een keer naast zitten. Maar in 99 keer van de 100 zit je wel goed.
*Tengano ziet een Marokkaan in de trein*
*Tengano belt 112: 'ik zit met een crimineel in de trein'*
*Politie komt: 'dit is een onschuldig slachtoffer, waarom heeft u ons gebeld?'*
*Tengano: 'Ach, dan zat ik bij deze fout, wat een toeval dat ik net die ene niet-criminele Marokkaan tref!'

pi_191325418
quote:

[..]

Conducteursid’s? Zodat ze eens even lekker mensen konden gaan controleren in de trein?
Heavy shit :')
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:37:57 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325420
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:35 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Punt is, als een Marokkaan in burgerkleding claimt ergens van te zijn, dan is een bepaald wantrouwen verstandig. Pasjes en ID's zeggen helemaal niets.
ja dag

als in de trein iemand langskomt die zich identificeert als NS kaartjesknipper dan laat je je kaartje zien

hun trein, hun regels
  maandag 3 februari 2020 @ 12:38:39 #189
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325434
Daarnaast als Baudet zijn excuses aan zou bieden vallen nog al die NSB'ers helemaal over hem heen en kunnen ze zeggen: zie je nou wel dat het een racist is, het was gewoon een vooroordeel :(

Ik denk dat Baudet geen zin heeft in dat spelletje en zich liever met zinnige zaken bezighoudt.
pi_191325436
quote:

[..]

Ben je nou echt zo bekrompen dat je nog steeds niet snapt dat het helemaal niets met ras/etniciteit te maken heeft? De reizigers waren sceptisch vanwege het 'in burger'-gedeelte, niet omdat één(!) van hun een Marokkaanse achtergrond heeft.
pi_191325456
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:38 schreef Tengano het volgende:
Daarnaast als Baudet zijn excuses aan zou bieden vallen nog al die NSB'ers helemaal over hem heen en kunnen ze zeggen: zie je nou wel dat het een racist is, het was gewoon een vooroordeel :(

Ik denk dat Baudet geen zin heeft in dat spelletje en zich liever met zinnige zaken bezighoudt.
Zinnige zaken zoals een leugen tweeten?

Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon te accepteren dat iedereen weleens fouten maakt en dat gewoon toe te geven? In plaats van allerlei smoesjes te verzinnen en weg te kijken?
pi_191325457
conducteur in burger, gestapo is er niks bij
  maandag 3 februari 2020 @ 12:40:11 #193
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325464
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:37 schreef sp3c het volgende:
als in de trein iemand langskomt die zich identificeert als NS kaartjesknipper dan laat je je kaartje zien
Ja dag, in burgerkleding.
Misschien willen ze je kaartje stelen.
pi_191325468
quote:

[..]

Nee man.
Want dat is de nieuwste hype? Je voordoen als controleur en kaartjes controleren in treinen?
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:40:32 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325470
dan nog waren die wijven er van begin tot einde zelf bij

of die dierbare vriendinnen liepen te jokken of Baudet zelf, meer opties zijn er wmb niet

zeg het maar
  maandag 3 februari 2020 @ 12:41:05 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325483
quote:

Ja dat zal het zijn. Dat je na een gemaakte fout je excuses aanbiedt doet dan weer niet terzake. Baudet maakt namelijk geen fouten en als hij dat al doet komt dat door anderen. Kritiek is demoniseren, laat de prins met rust!
pi_191325484
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:37 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja dag

hun trein, hun regels
Die kaartjescontrole is helemaal niet het probleem in deze discussie. :D.

Het probleem is de tweet van Baudet. Die lijkt niet te kloppen, en de vraag is waarom. Waarom heeft Baudet zoeits getweet? En wat gaat Baudet doen nu blijkt dat hij niet de waarheid heeft getweet.
pi_191325486
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

De houding van de vrouwen kan ik tot enige hoogte nog begrijpen. Laten we even aannamen dat ze het in het verleden een nare ervaring hebben gehad door goedgelovig te zijn, en dat het te snel vertrouwen nadelen had.

Dat is het probleem op zich ook allemaal niet. NS of de controleurs hebben er verder ook geen probleem van gemaakt.

Wat ik niet begrijp is waarom Baudet met zo'n tweet naar buiten is gekomen. Hebben de dames gelogen richting Baudet, is Baudet nalatig geweest met het verifiëren van het verhaal (bij NS, bijvoorbeeld), of heeft Baudet bewust foute/incorrecte info getweet? Is hij erin getrapt, laks/nalatig geweest of is het allemaal bewust?

Dit is de kern en alle zijpaden over Marokkanen die OV-chipkaarten willen stelen tijdens fakekaartcontroles doen er niet toe. Maar dat is erg moeilijk te bevatten zo blijkt.
pi_191325494
quote:

Een politicus zou beter moeten weten dan zomaar wat aannames de wereld in te slingeren.
pi_191325498
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:39 schreef funnywell het volgende:
conducteur in burger, gestapo is er niks bij
Doe even normaal, met je nazi-vergelijkingen. :{.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:42:42 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325502
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:41 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die kaartjescontrole is helemaal niet het probleem in deze discussie. :D.

ja dat zeg ik toch ook al de hele tijd

:D
pi_191325506
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nadat ze eerst bij tientallen andere reizigers gedaan hebben alsof ze gecontroleerd hebben, komen ze eindelijk aan bij het echte slachtoffer, want ze willen alleen JOUW kaartje stelen. Denk het ook vriend.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:42:59 #203
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325507
Dit dus; Baudet is ineens een leugenaar terwijl hij zich heeft vergist. Alsof dat geen demoniseren is :')

Maar dat mag dan weer wel natuurlijk volgens de gutmenschen :+
pi_191325512
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij het een heerlijk bericht vond en niet kon wachten om het te tweeten. Vergezeld van wat bombastisch geneuzel.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:43:19 #205
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325516
quote:
10s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:40 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dus hoe werkt dat dan. Klimmen ze over poortjes om daarna met een Fake NS-ID kaartjes te gaan stelen in een volle trein? En dan roept de NS om dat men komt controleren (terwijl de deuren dicht zijn). Natuurlijk ook fake en waarschijnlijk zat de machinist in het complot en zal het wel een Marokkaan geweest zijn.
pi_191325517
quote:
2s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe even normaal, met je nazi-vergelijkingen. :{.
Behoorlijk NSB gehalte is nog steeds aanwezig in Nederland en zal ook altijd blijven.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:44:23 #207
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325527
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:42 schreef Tengano het volgende:
Dit dus; Baudet is ineens een leugenaar terwijl hij zich heeft vergist. Alsof dat geen demoniseren is :')

maat wat is de vergissing dan?

hij wilde kaartjesknippers zeggen ipv Marokkanen stem @Mij?
pi_191325532
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dus hoe werkt dat dan. Klimmen ze over poortjes om daarna met een Fake NS-ID kaartjes te gaan stelen in een volle trein? En dan roept de NS om dat men komt controleren (terwijl de deuren dicht zijn). Natuurlijk ook fake en waarschijnlijk zat de machinist in het complot en zal het wel een Marokkaan geweest zijn.
Alle andere reizigers zaten ook in het compleet denk ik.
pi_191325533
quote:

Zinnige zaken zoals opruiende tweets die onwaar blijken?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:44:44 #210
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325535
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:42 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Nadat ze eerst bij tientallen andere reizigers gedaan hebben alsof ze gecontroleerd hebben, komen ze eindelijk aan bij het echte slachtoffer, want ze willen alleen JOUW kaartje stelen. Denk het ook vriend.
Nee ze stelen kaartjes van iedereen, zodat ze de hele dag kunnen reizen!
  maandag 3 februari 2020 @ 12:45:22 #211
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325543
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Weet ik veel man, ik ga al jaren niet meer met de trein.
Maar als een Marokkaan in burgerkleding claimt een conducteur/boa/handhaver/agent noem maar op blijkt te zijn, dan neem ik het met een korreltje zout.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:45:24 #212
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191325544
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:42 schreef Tengano het volgende:

Als hij zich al had vergist, dan had hij dat kunnen melden. Maar nee, het blijft angstvallig stil en het bericht blijft gewoon staan.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191325546
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk dat ze de trein gekaapt hebben?
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:45:57 #214
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325553
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

en gratis tweeten
  maandag 3 februari 2020 @ 12:46:08 #215
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325557
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Zinnige zaken zoals opruiende tweets die onwaar blijken?
Je bedoelt dat hij niets anders doet zo klinkt het.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:46:41 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325565
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk dat ze de trein gekaapt hebben?
Terecht dat Baudet hier dan wat van zegt eigenlijk.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:48:01 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325580
ben plij dat het probleem met #fakeNSpersoneel eindelijk benoemd is
pi_191325583
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:46 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Terecht dat Baudet hier dan wat van zegt eigenlijk.
Misschien zit Baudet wel gevangen in die trein en kan hij daarom niet meer tweeten.
pi_191325587
Wat kunnen mensen toch raar draaien om hun gelijk te krijgen :o
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:49:44 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325601
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:48 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Misschien zit Baudet wel gevangen in die trein en kan hij daarom niet meer tweeten.
dit kan wel!!!!!!!

niet op de balkonnetjes slapen Tjer!
pi_191325607
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:48 schreef sp3c het volgende:
ben plij dat het probleem met #fakeNSpersoneel eindelijk benoemd is
En dit speelt natuurlijk op veel grotere schaal. Op z’n minst al het OV.
Waar zijn we nog veilig met onze kaartjes.
Bioscoopkaartjes?
Theater?
Parkeergarage?
-O-
pi_191325610
quote:

[..]

Maar daar gaat het toch ook niet om?
  maandag 3 februari 2020 @ 12:50:17 #223
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325612
Beter wat humor in dit topic dan onterecht op Baudet blijven bashen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:50:18 #224
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325613
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Als hij zich al had vergist, dan had hij dat kunnen melden. Maar nee, het blijft angstvallig stil en het bericht blijft gewoon staan.
Nou en? Het enige doel wat hij heeft is het kenbaar maken van een probleem wat wij in de samenleving hebben. En toevallig was dit een verkeerd voorbeeld. Vorige keer met die kopschoppers zat hij wel goed en dan hoor je niemand. Dan zwijgt de rest van Nederland ineens en heeft niemand die scheet gelaten O-)

Maar o wee als Baudet er een keertje naast zit, dan mag ie gelijk het schavot op. Maar dat is niet hypocriet natuurlijk :+
pi_191325621
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Bioscoopkaartjes?
Theater?
Parkeergarage?
-O-
Laatst kwam er ook al eentje vermomd als schoonmaakster het 'kantoor schoonmaken'. Ik begrijp nu pas aan welke ramp we ontsnapt zijn.
pi_191325629
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:50 schreef Tengano het volgende:

[..]

Nou en? Het enige doel wat hij heeft is het kenbaar maken van een probleem wat wij in de samenleving hebben. En toevallig was dit een verkeerd voorbeeld. Vorige keer met die kopschoppers zat hij wel goed en dan hoor je niemand. Dan zwijgt de rest van Nederland ineens en heeft niemand die scheet gelaten O-)

Maar o wee als Baudet er een keertje naast zit, dan mag ie gelijk het schavot op. Maar dat is niet hypocriet natuurlijk :+
Ja, wat gek, dat mensen niet reageren als hij iets tweet wat wel waar is, maar wel reageren als het onterechte nonsens is.

Hoe bestaaaaat het!
pi_191325639
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Laatst kwam er ook al eentje vermomd als schoonmaakster het 'kantoor schoonmaken'. Ik begrijp nu pas aan welke ramp we ontsnapt zijn.
Knuffel? *;
pi_191325647
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Knuffel? *;
Mag ik eerst jouw id zien? :{w
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:52:44 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325649
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:49 schreef mootie het volgende:

[..]

Bioscoopkaartjes?
Theater?
Parkeergarage?
-O-
ijshockey!!!

ik koop wel altijd een kaartje en mag dan ook altijd naar binnen maar van wie koop ik ze eigenlijk?????

kan zomaar naar Marrakesh gegaan zijn

#woedend #oorlog
  maandag 3 februari 2020 @ 12:52:58 #230
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325652
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Ja, wat gek, dat mensen niet reageren als hij iets tweet wat wel waar is, maar wel reageren als het onterechte nonsens is.

Hoe bestaaaaat het!
Doet mijn vriendin ook altijd. Als ik haar mooi noem reageert ze heel even, maar als ik haar de reden noem dat ik vreemd ga moet ik het soms dagen lang horen. Oneerlijk eigenlijk.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:53:17 #231
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191325659
quote:

Iedereen mag ernaast zitten. En wat je dan doet, is even je excuses aanbieden en je gaat door. Baudet doet alsof z'n neus bloedt en dan geeft het z'n ware aard weer. En die van z'n fanatieke aanhangers.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191325663
quote:

[..]

Hij zit gewoon keihard te liegen over wat er is gebeurd. Dat heeft niets te maken met 'toevallig verkeerd zitten'.
pi_191325667
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Na het incident was hij er binnen 2 uur bij om het te tweeten. Inmiddels is al urenlang bekend dat het fake news is en je krijgt radiostilte en is men bij FvD niet bereikbaar voor commentaar.
Misschien heeft hij meer te doen.
Kijk wij zitten de halve dag op fok elkaar af te zeiken en te reageren.. maar ja voordeel van schijt hebben aan je werk en/of hele dag op zolder zitten.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:55:19 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325681
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:52 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Doet mijn vriendin ook altijd. Als ik haar mooi noem reageert ze heel even, maar als ik haar de reden noem dat ik vreemd ga moet ik het soms dagen lang horen. Oneerlijk eigenlijk.
ik heb dat altijd bij mijn moeder

superblij als ik langskom maar als ik een zak vieze onderbroekjes in de wasmand leeg begint ze te sippen hoor

# hypocriet
  maandag 3 februari 2020 @ 12:55:34 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325687
Hij heeft het overigens zelfs twee keer getweet en de tweede keer voor de zekerheid #FvD erbij gezet. Maar het was vast allemaal een grote typo.
pi_191325690
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Kijk wij zitten de halve dag op fok elkaar af te zeiken en te reageren.. maar ja voordeel van schijt hebben aan je werk en/of hele dag op zolder zitten.
Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.
Prioriteiten, zou ik zeggen.
pi_191325694
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Heb je wel eens zijn Twitter-tijdlijn gezien? Die man leeft op Twitter. En bovendien kan hij heus wel twee minuten vrij maken voor een mea culpa. Zeker voor zo'n groot onderwerp.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:56:29 #238
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325696
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
pi_191325698
quote:

[..]

Hij heeft wel gelogen. Tenzij je een NS medewerker en een politieagent die je vervoersbewijs willen zien als lastigvallen ziet. Maar dan ben ik in mijn leven al heel wat lastig gevallen.

Welk strafbaar feit zouden deze 4 opsporingsambtenanaren volgens jou jegens deze dames trouwens gepleegd moeten hebben? Want Baudet had het ook nog iver aangifte doen van het lastigvallen.
pi_191325702
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.
Welke gemoederen? De deugpers die belangrijkere zaken links, no intended, laat liggen?

Het is zeiken om het zeiken.
pi_191325707
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Man, wat een vergelijking _O-
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:56:58 #242
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325708
hij heeft nu ff niets beters te doen denk ik idd
pi_191325715
https://www.nporadio1.nl/(...)apje-minder-geworden

https://www.nporadio1.nl/(...)aar-baudet-walgelijk

Nieuws op Radio 1, maar Baudet heeft natuurlijk andere dingen te doen.

Het enige geloofwaardige wat hij op dit moment kan doen, is zijn positie overwegen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:57:25 #244
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325720
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig. Beter steekt hij zijn middelvinger op.
Hij hoeft eens helemaal niets te doen.
En zelfs al zou hij zijn excuses aanbieden vinden ze wel weer een andere manier om hem aan te vallen.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:57:30 #245
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191325723
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

En welk doel ging het hier eigenlijk om?
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
pi_191325724
quote:
Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 12:58:19 #247
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325733
het is dan ook een flinke blunder
pi_191325738
quote:
Er is een verschil tussen een discussie (waar niet per se een goed of fout is) en aantoonbaar feitelijk onjuiste informatie verspreiden. Als Kamerlid nota bene.
  maandag 3 februari 2020 @ 12:58:43 #249
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325739
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef mootie het volgende:

[..]

Sindsdien heeft hij net nog tijd gehad om 14 berichten te posten en te retweeten over bijvoorbeeld brexit en het intikken van vvd lid worden op Google (wat dan een correctie aanbiedt - FvD lid worden). Maar verder geen tijd voor een excuses.
pi_191325740
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Welke gemoederen? De deugpers die belangrijkere zaken links, no intended, laat liggen?

Het is zeiken om het zeiken.
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.
Kan je honderd keer deugpers roepen, maar die zijn hier niet het issue.
pi_191325744
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.
Kan je honderd keer deugpers roepen, maar die zijn hier niet het issue.
Grove fout haha.

Ja het halve land ligt plat.
pi_191325753
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig.
Deugend Nederland?
  maandag 3 februari 2020 @ 13:00:04 #253
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325755
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.
Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:00:06 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325756
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
helpt niet echt dat de NS zelf stelt dat er geen probleem was
  maandag 3 februari 2020 @ 13:00:10 #255
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325760
quote:
Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!
pi_191325774
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Grove fout haha.

Ja het halve land ligt plat.
Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:01:13 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325782
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt
Overdrijf toch niet zo joh.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:01:32 #258
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325783
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig. Beter steekt hij zijn middelvinger op.
Hij hoeft eens helemaal niets te doen.
En zelfs al zou hij zijn excuses aanbieden vinden ze wel weer een andere manier om hem aan te vallen.
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:01:50 #259
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191325787
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

_O_ _O-
pi_191325792
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Overdrijf toch niet zo joh.
Ok, naar mijn mening is het echt een enorme blunder.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:02:27 #261
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325796
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Vanwege een "foute" tweet.
Dream on.
pi_191325799
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef mootie het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.
De overlast van Marokkanen is zo’n onderdeel van de maatschappij geworden, dat ik het “persoonlijk” eigenlijk helemaal niet zo’n grove fout vind.

Deze vergissing is dan ook logisch, in de zin van, een logisch gevolg van een continue groeiende overlast van Marokkanen.

Zo is het nou eenmaal.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:02:37 #263
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325804
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!
voor je het weet willen ze zwaarbewapend en met een rugzak vol coke op een gestolen scooter je vervoersbewijs zien!

HEB JE DAAR WEL EENS OVER NAGEDACHT!?!?!?

ik niet -O-
pi_191325815
pi_191325828
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Tengano het volgende:

[..]

Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.
Niet relevant.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:05:03 #266
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191325838
Conclusie van de gutmenschen na dit incident:

Zie je wel: Thierry Baudet is gek; We hebben helemaal geen probleem :+

:z
  maandag 3 februari 2020 @ 13:05:19 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325842
pi_191325852
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:

Hoe de fuck haal je dit nu weer uit dit topic?

Baudet is aantoonbaar aan het liegen. Dat is waar het om gaat. Niet meer, niet minder.

De vraag of 'we' een 'probleem' hebben is niet eens een beetje relevant.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:06:14 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325855
quote:

onzin

problemen zat en Baudet is niet te vertrouwen
  maandag 3 februari 2020 @ 13:06:24 #270
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325858
quote:

Marokkanen zijn eigenlijk heel lief, je zou ze de hele inhoud van je beurs moeten geven als ze daarom vragen.
pi_191325860
Ik blijf het een hard gelag vinden dat Baudepten een obsessie hebben met demonisering, maar vervolgens niets anders kunnen doen dan wat politiek linkser georiënteerden in de hoek weg te zetten met kansloze one-liners.
pi_191325893
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Oh jeetje, een Britse nieuwslezer, Duits politicus, en lokale SP'er.
Mensen met een publieksfunctie die opgestapt zijn na een tweet, ja.

Nog even en je gaat vragen om voorbeelden waarbij Baudet opgestapt is na een tweet. :')
pi_191325899
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik blijf het een hard gelag vinden dat Baudepten een obsessie hebben met demonisering, maar vervolgens niets anders kunnen doen dan wat politiek linkser georiënteerden in de hoek weg te zetten met kansloze one-liners.
Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.
pi_191325910
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.
Want...
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:02 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Zo is het nou eenmaal.
pi_191325940
quote:

Dus als er een probleem is is liegen prima want dat kaart het probleem aan. Ok dan.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:14:26 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_191325982
Alle politici liegen, ik stem Rita Wilders Baudet want die zegt eerlijk wat ik denk!

Rita Wilders Baudet blijkt nog veel harder te liegen.

Alle politici liegen dus dit is niet erg!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191325985
  maandag 3 februari 2020 @ 13:15:08 #278
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191325990
quote:
Is al gepost.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:15:31 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191325996
Rita vond ik nog wel ok eigenlijk
pi_191325997
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Is al gepost.
Veel van de dingen die jij post ook, maar daar trek je je ook bijzonder weinig van aan.
pi_191326001
quote:

Wat een nonsens.
pi_191326010
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Is al gepost.
Kan niet vaak genoeg gepost worden.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:16:45 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191326012
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het punt is dat Baudet geen politicus is, maar een populist. Populisten nemen geen verantwoordelijkheid.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 3 februari 2020 @ 13:16:52 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_191326013
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Baudepten
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:17:37 #285
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191326023
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:16 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat een nonsens.
Nee niet echt.
Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
pi_191326029
Kennen we Zijlstra nog? Die man die opstapte, nadat hij een verhaaltje gefabriceerd had over een ontmoeting met Poetin?
pi_191326050
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
Er wordt van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat Baudet hier keihard voor paal staat, maar oké.
pi_191326054
quote:

[..]

Nee niet echt.
Nee andersom. Er worden verzinsels uit de kast getrokken om maar weer naar Marokkanen te kunnen wijzen. :')
pi_191326064
quote:

[..]

Nee niet echt.
Maar dat heeft werkelijk geen ruk met die tweet te maken.
En ik denk overigens dat veel mensen onderkennen dat er een probleem is, maar dat los je niet op door een blunder van Baudet goed te praten.
pi_191326070
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.

(Of ze zoeken naar halsstarrig naar een andere trein waarin rond datzelfde tijdstip een ander incident gebeurd is, mét Marokkanen)
pi_191326076
quote:

[..]

Nee niet echt.
Er wordt vanalles uit de kast getrokken om maar af te leiden van het feit dat Baudet aantoonbaar heeft zitten liegen.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:21:21 #292
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191326081
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Kennen we Zijlstra nog? Die man die opstapte, nadat hij een verhaaltje gefabriceerd had over een ontmoeting met Poetin?
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.
De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
pi_191326093
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
Lees de tweet nog eens. Er is nooit sprake geweest van "vier Marokkanen" en ook niet van "ernstig lastig gevallen".
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 13:23:22 #294
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191326104
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.

Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.
pi_191326115
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ze wilden hun treinkaartje niet laten zien. De conducteurs legitimeerden zich. Toen kwam er nog een agent bij, en toen lieten de dames hun kaartje zien. Dat heeft niets te maken met lastigvallen.

En dan nog, Thierry heeft het ook nog over aangifte doen. Van welk strafbaar feit dan precies? Thierry heeft van zijn dierbare vriendinnen gehoord wat er is gebeurd (namelijk kaartcontrole), en is schijnbaar van mening dat hier iets strafbaars aan was.
pi_191326120
Er zitten, ondanks alles, nog genoeg verstandige mensen in die partij. Die vonden dat hele Otten-debacle al niets. En nu komt dit weer eroverheen.
  maandag 3 februari 2020 @ 13:25:29 #297
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191326123
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:23 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.
Een van de redenen, zo niet de reden dat FvD niet de grootste partij van Nederland is, is het feit dat er een demagoog aan het roer staat.

En hun Nexit-standpunt natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_191326133
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:

(Of ze zoeken naar halsstarrig naar een andere trein waarin rond datzelfde tijdstip een ander incident gebeurd is, mét Marokkanen)
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
pi_191326140
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
Feit blijft dat de NS ook al gereageerd heeft, en zij zullen heel makkelijk kunnen achterhalen om welke trein het ging. Wellicht was het die avond de enige controle in burger. Bovendien is de reactie van de NS al een hele tijd terug. Als het echt een andere trein geweest was, hadden ze dat allang kunnen communiceren.

Hoewel het wel een hele mooie plottwist zou zijn; als het daadwerkelijk een andere trein geweest zou zijn. :D
pi_191326156
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor. Of zelfs een 'och, we kennen allemaal wel andere incidenten, dus het achterliggende probleem benoemen is prima'.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 3 februari 2020 @ 13:29:49 #301
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_191326166
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 13:29 schreef probeer het volgende:

[..]

Ben er ook bang voor. Of zelfs een 'och, we kennen allemaal wel andere incidenten, dus het achterliggende probleem benoemen is prima'.
Is het ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')