Ja, wat gek, dat mensen niet reageren als hij iets tweet wat wel waar is, maar wel reageren als het onterechte nonsens is.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou en? Het enige doel wat hij heeft is het kenbaar maken van een probleem wat wij in de samenleving hebben. En toevallig was dit een verkeerd voorbeeld. Vorige keer met die kopschoppers zat hij wel goed en dan hoor je niemand. Dan zwijgt de rest van Nederland ineens en heeft niemand die scheet gelaten![]()
Maar o wee als Baudet er een keertje naast zit, dan mag ie gelijk het schavot op. Maar dat is niet hypocriet natuurlijk
Knuffel?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Laatst kwam er ook al eentje vermomd als schoonmaakster het 'kantoor schoonmaken'. Ik begrijp nu pas aan welke ramp we ontsnapt zijn.
ijshockey!!!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En dit speelt natuurlijk op veel grotere schaal. Op z’n minst al het OV.
Waar zijn we nog veilig met onze kaartjes.
Bioscoopkaartjes?
Theater?
Parkeergarage?
Doet mijn vriendin ook altijd. Als ik haar mooi noem reageert ze heel even, maar als ik haar de reden noem dat ik vreemd ga moet ik het soms dagen lang horen. Oneerlijk eigenlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, wat gek, dat mensen niet reageren als hij iets tweet wat wel waar is, maar wel reageren als het onterechte nonsens is.
Hoe bestaaaaat het!
Iedereen mag ernaast zitten. En wat je dan doet, is even je excuses aanbieden en je gaat door. Baudet doet alsof z'n neus bloedt en dan geeft het z'n ware aard weer. En die van z'n fanatieke aanhangers.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:50 schreef Tengano het volgende:
Maar o wee als Baudet er een keertje naast zit, dan mag ie gelijk het schavot op. Maar dat is niet hypocriet natuurlijk
Hij zit gewoon keihard te liegen over wat er is gebeurd. Dat heeft niets te maken met 'toevallig verkeerd zitten'.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou en? Het enige doel wat hij heeft is het kenbaar maken van een probleem wat wij in de samenleving hebben. En toevallig was dit een verkeerd voorbeeld. Vorige keer met die kopschoppers zat hij wel goed en dan hoor je niemand. Dan zwijgt de rest van Nederland ineens en heeft niemand die scheet gelaten![]()
Misschien heeft hij meer te doen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Na het incident was hij er binnen 2 uur bij om het te tweeten. Inmiddels is al urenlang bekend dat het fake news is en je krijgt radiostilte en is men bij FvD niet bereikbaar voor commentaar.
ik heb dat altijd bij mijn moederquote:Op maandag 3 februari 2020 12:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Doet mijn vriendin ook altijd. Als ik haar mooi noem reageert ze heel even, maar als ik haar de reden noem dat ik vreemd ga moet ik het soms dagen lang horen. Oneerlijk eigenlijk.
Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij meer te doen.
Kijk wij zitten de halve dag op fok elkaar af te zeiken en te reageren.. maar ja voordeel van schijt hebben aan je werk en/of hele dag op zolder zitten.
Heb je wel eens zijn Twitter-tijdlijn gezien? Die man leeft op Twitter. En bovendien kan hij heus wel twee minuten vrij maken voor een mea culpa. Zeker voor zo'n groot onderwerp.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:54 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij meer te doen.
Kijk wij zitten de halve dag op fok elkaar af te zeiken en te reageren.. maar ja voordeel van schijt hebben aan je werk en/of hele dag op zolder zitten.
Hij heeft wel gelogen. Tenzij je een NS medewerker en een politieagent die je vervoersbewijs willen zien als lastigvallen ziet. Maar dan ben ik in mijn leven al heel wat lastig gevallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:06 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Baudet heeft niet gelogen want elke Nederlander zou zich bedreigd voelen met 4 Marokkanen om hem/haar heen die dwingend iets van je willen. Geef nou niet Baudet hier de schuld want de Marokkaanse gemeenschap heeft dit 'incident' helemaal aan zichzelf te wijten. Zij schoppen altijd stennis en plegen meer dan welke bevolkingsgroep meer misdaden. Zij zijn er de oorzaak van dat mensen zoals ik een bloedhekel hebben aan de meeste buitenlanders.
Welke gemoederen? De deugpers die belangrijkere zaken links, no intended, laat liggen?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.
Prioriteiten, zou ik zeggen.
Man, wat een vergelijkingquote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En welk doel ging het hier eigenlijk om?
Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Er is een verschil tussen een discussie (waar niet per se een goed of fout is) en aantoonbaar feitelijk onjuiste informatie verspreiden. Als Kamerlid nota bene.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Sindsdien heeft hij net nog tijd gehad om 14 berichten te posten en te retweeten over bijvoorbeeld brexit en het intikken van vvd lid worden op Google (wat dan een correctie aanbiedt - FvD lid worden). Maar verder geen tijd voor een excuses.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.
Prioriteiten, zou ik zeggen.
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welke gemoederen? De deugpers die belangrijkere zaken links, no intended, laat liggen?
Het is zeiken om het zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |