abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191323749
quote:
Een bizarre post van Thierry Baudet op Instagram en Twitter vliegt momenteel als een boemerang terug in het gezicht van de partijleider van Forum.

"Vanavond zijn twee dierbare vriendinnen ernstig lastig gevallen door 4 Marokkanen in de trein", postte hij vrijdagavond als bijschrift bij een verder nogal rommelige foto uit een trein. Hij voorzag zijn tekst verder van een oproep aan 'kinderlijk naïeve Nederlanders' om op zijn partij te stemmen.
Maar nu het echte verhaal achter de foto duidelijk wordt, lijkt het erop dat Baudet een flinke uitglijder heeft gemaakt. De leider van Forum is onbereikbaar voor commentaar, maar de reacties op zijn bericht zijn niet mals.

Herkende zichzelf
Op het eerste gezicht leek er niet zo heel veel aan de hand met Baudets post. Totdat een NS-medewerker de foto toevallig onder ogen kreeg en zichzelf herkende. Hij was vermoedelijk een van die 'vier Marokkanen' die die avond inderdaad met nog drie anderen in de sprinter van Weesp naar Amsterdam twee vrouwen had 'lastiggevallen.'

Maar dat zogenaamde lastigvallen deed hij omdat hij een conducteur - in burger - was die de vrouwen vroeg naar hun kaartje.

Legitimeren
Dat bevestigt een woordvoerder van de NS. "Baudet geeft verder geen toelichting bij zijn bericht, maar als het gaat over wat er op die foto bij zijn bericht aan de hand was, dan kunnen we melden dat er drie medewerkers van de NS waren en een politieagent."

De NS-medewerkers konden zich gewoon legitimeren, maar de twee vrouwen weigerden nog steeds te geloven dat het een echte controle was. Daarom werd er een agent bijgeroepen, die al in de trein aanwezig was. Uiteindelijk lieten de vrouwen hun kaartje zien. Dat was gewoon in orde overigens.

Controle in burger
Controles in burger komen overigens vaker voor laat de NS weten. "Notoire zwartrijders zijn alert op conducteurs in uniform. Daarom voeren we ook controles in burger uit. Dat roepen we ook om zodra de deuren dicht zijn. Dat is ook dit keer gebeurd."

Baudet zelf is ondertussen niet voor commentaar bereikbaar. Ook de woordvoerder van de partij neemt de telefoon niet meer op.
Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)baudet-ns-marokkanen
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 3 februari 2020 @ 10:30:54 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323766
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van zaken dus. Die poorten kan je open trappen, of je kan achter iemand aanlopen die wel incheckt
Dat valt wel op trouwens, daarbij staan er vaak controleurs bij de poortjes maar achter iemand aanlopen is een optie, de controle is interessanter op een traject waar mensen bij een paal moeten inchecken en helemaal niet door poortjes hoeven om in de trein te kunnen komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191323776
Het moment dat dit soort vaag non nieuws er voor zorgt dat in een mum van een tijd een heel topic vol word gebaggerd, terwijl een topic met een bericht over terreur hier in het westen na een dag blijft hangen op 26 reacties....

:|W
  maandag 3 februari 2020 @ 10:32:02 #4
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323777
Wauw, deel 2 al... :') (Veel te bepraten blijkbaar!)
  maandag 3 februari 2020 @ 10:32:49 #5
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323782
quote:
4s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef SpaceOddity het volgende:
Het moment dat dit soort vaag non nieuws er voor zorgt dat in een mum van een tijd een heel topic vol word gebaggerd, terwijl een topic met een bericht over terreur hier in het westen na een dag blijft hangen op 26 reacties....

:|W
Inderdaad!
pi_191323808
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:32 schreef Bocaj het volgende:
Wauw, deel 2 al... :') (Veel te bepraten blijkbaar!)
Dit gaat tenminste over een uitspraak van een politicus zelf. Dat topic over de criminele zoon van Femke Halsema had 18 delen en daar is het alleen maar bij gebleven vanwege een slotje _O-

edit: Oh daar deed je zelf net zo hard aan mee :')
quote:
6s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 19:00 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ben speciaal naar de winkel geweest voor popcorn! :Y

Laat de Femke Halsema bash maar beginnen!!!!

[ afbeelding ]

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 10:36:32 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 10:35:24 #7
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_191323810
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:25 schreef Oostwoud het volgende:
Ik vind een conducteur die vraagt om een vervoersbewijs een schending van het non-agressieprincipe.
Alsof jij een aanhanger van het libertarisme bent. :')
pi_191323812
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:57 schreef Scarface88 het volgende:
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
Wanneer ben je voor het laatste met de trein geweest?
Ten eerste kunnen ze zich keurig legitimeren en ten tweede zullen ze je OV-kaart scannen.

Het is dus onzin om te roepen dat ze nooit geweten hebben dat het om conducteurs zou gaan.

Ik vind Baudet enorm voor schut staan trouwens, zo'n foutief bericht (met foto) de wereld inslingeren op basis van wat valse verklaringen is als prominent rechts politicus is natuurlijk retedom. Volkomen terecht dat hij daarvoor nu de wind van voren krijgt.
blablablabla
  maandag 3 februari 2020 @ 10:36:58 #9
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191323827
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:35 schreef Elan het volgende:

Ik vind Baudet enorm voor schut staan trouwens, zo'n foutief bericht (met foto) de wereld inslingeren op basis van wat valse verklaringen is als prominent rechts politicus is natuurlijk retedom. Volkomen terecht dat hij daarvoor nu de wind van voren krijgt.
En dan ook ineens niet bereikbaar zijn. Maakt het nog sneuer. Geef je fout gewoon toe.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:39:56 #10
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191323859
Hoe het ook zij, als een politicus zich druk maakt om dit soort triviale dingen, maar niet over de kosten van het openbaar vervoer is IMHO geen klap waard.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191323893
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Hoe het ook zij, als een politicus zich druk maakt om dit soort triviale dingen, maar niet over de kosten van het openbaar vervoer is IMHO geen klap waard.
Het was hem enkel om die 4 Marokkanen te doen. Ik heb wat opgemerkt waar Marokkanen bij betrokken zijn, ik verzin daar een leuk verhaaltje bij wat goed past bij mijn partij.

Heel goed dat hij nu gebackfired wordt. Idioot.
pi_191323894
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:32 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Inderdaad!
En ondertussen gaat het in het "FvD heeft de meeste leden" topic ook al nergens anders meer over.

:D 8)7
pi_191323896
Als ik het zo lees is het een enorm debiele onderbuik uitglijer van Baudet.

Zalig wel dit. Lachen.

Ben benieuwd hoe hij zich hier uit gaat lullen.
pi_191323902
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:39 schreef klappernootopreis het volgende:
Hoe het ook zij, als kiezers zich druk maken om dit soort triviale dingen, maar niet over het vastlopen van de woningmarkt, de explosie van criminaliteit sinds 'multiculturalisme' en verloedering van het onderwijs is die kiezer geen stempas waard.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
  maandag 3 februari 2020 @ 10:45:22 #15
65846 Bocaj
47th President.
pi_191323907
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:35 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit gaat tenminste over een uitspraak van een politicus zelf. Dat topic over de criminele zoon van Femke Halsema had 18 delen en daar is het alleen maar bij gebleven vanwege een slotje _O-

edit: Oh daar deed je zelf net zo hard aan mee :')
[..]

_O- _O- _O-
Ik zeg nix meer! ;) :D
pi_191323910
Ik heb ook ooit te maken gehad met undercover controle door Marokkanen, dat viel ook bijna onder lastig vallen.
pi_191323914
Deel 1 was vooral links die de paar comments zoals die van mij, die niet alleen de tweet maar ook de context anders inzien, continue aanvallen en belachelijk proberen te maken.. oh wee als je niet "links denkt".
  maandag 3 februari 2020 @ 10:46:22 #18
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323920
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:43 schreef DrMabuse het volgende:

Zalig wel dit. Lachen.

Hoeft niet, zijn trouwe volgelingen doen dat hier al voor hem. Het is ook allemaal zo doorzichtig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 10:47:04 #19
487508 Asjemenou_
niet loslaat....
pi_191323925
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 10:43 schreef DrMabuse het volgende:

Zalig wel dit. Lachen.

Je moet wel een enorme plaat voor je kop fan zijn wil je je hier als FvD aanhanger nog uit gaan lullen.
Helaas zullen er die in groten getale zijn.
pi_191323927
Mag je inmiddels zeggen dat NS een hoop gedoe weg kan nemen door controleurs standaard in uniform te laten controleren of valt dat nog steeds onder Baudet verdedigen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')