Man, wat een vergelijkingquote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En welk doel ging het hier eigenlijk om?
Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Er is een verschil tussen een discussie (waar niet per se een goed of fout is) en aantoonbaar feitelijk onjuiste informatie verspreiden. Als Kamerlid nota bene.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Sindsdien heeft hij net nog tijd gehad om 14 berichten te posten en te retweeten over bijvoorbeeld brexit en het intikken van vvd lid worden op Google (wat dan een correctie aanbiedt - FvD lid worden). Maar verder geen tijd voor een excuses.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft niks beter te doen dan iets rechtzetten wat momenteel speelt en de gemoederen bezighoudt.
Prioriteiten, zou ik zeggen.
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Welke gemoederen? De deugpers die belangrijkere zaken links, no intended, laat liggen?
Het is zeiken om het zeiken.
Grove fout haha.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.
Kan je honderd keer deugpers roepen, maar die zijn hier niet het issue.
Deugend Nederland?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig.
Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.
helpt niet echt dat de NS zelf stelt dat er geen probleem wasquote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grove fout haha.
Ja het halve land ligt plat.
Overdrijf toch niet zo joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig. Beter steekt hij zijn middelvinger op.
Hij hoeft eens helemaal niets te doen.
En zelfs al zou hij zijn excuses aanbieden vinden ze wel weer een andere manier om hem aan te vallen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
Vanwege een "foute" tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
De overlast van Marokkanen is zo’n onderdeel van de maatschappij geworden, dat ik het “persoonlijk” eigenlijk helemaal niet zo’n grove fout vind.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.
voor je het weet willen ze zwaarbewapend en met een rugzak vol coke op een gestolen scooter je vervoersbewijs zien!quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04827888quote:Op maandag 3 februari 2020 13:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vanwege een "foute" tweet.
Dream on.
Niet relevant.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.
Oh jeetje, een Britse nieuwslezer, Duits politicus, en lokale SP'er.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04827888
https://nos.nl/artikel/23(...)anslag-in-halle.html
https://www.rtvnoord.nl/n(...)t-over-Baudet-update
Gebeurt vaker hoor.
Hoe de fuck haal je dit nu weer uit dit topic?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Conclusie van de gutmenschen na dit incident:
Zie je wel: Thierry Baudet is gek; We hebben helemaal geen probleem![]()
onzinquote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Marokkanen zijn eigenlijk heel lief, je zou ze de hele inhoud van je beurs moeten geven als ze daarom vragen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Mensen met een publieksfunctie die opgestapt zijn na een tweet, ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh jeetje, een Britse nieuwslezer, Duits politicus, en lokale SP'er.
Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik blijf het een hard gelag vinden dat Baudepten een obsessie hebben met demonisering, maar vervolgens niets anders kunnen doen dan wat politiek linkser georiënteerden in de hoek weg te zetten met kansloze one-liners.
Want...quote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.
quote:
Dus als er een probleem is is liegen prima want dat kaart het probleem aan. Ok dan.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Is al gepost.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)tje-worden-gevraagd/
SpeldSpijker. Kop.
Wat een nonsens.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Het punt is dat Baudet geen politicus is, maar een populist. Populisten nemen geen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
Nee niet echt.quote:
Er wordt van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat Baudet hier keihard voor paal staat, maar oké.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
Nee andersom. Er worden verzinsels uit de kast getrokken om maar weer naar Marokkanen te kunnen wijzen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
Maar dat heeft werkelijk geen ruk met die tweet te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Er wordt vanalles uit de kast getrokken om maar af te leiden van het feit dat Baudet aantoonbaar heeft zitten liegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Kennen we Zijlstra nog? Die man die opstapte, nadat hij een verhaaltje gefabriceerd had over een ontmoeting met Poetin?
Lees de tweet nog eens. Er is nooit sprake geweest van "vier Marokkanen" en ook niet van "ernstig lastig gevallen".quote:Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.
De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.
Ze wilden hun treinkaartje niet laten zien. De conducteurs legitimeerden zich. Toen kwam er nog een agent bij, en toen lieten de dames hun kaartje zien. Dat heeft niets te maken met lastigvallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.
De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
Een van de redenen, zo niet de reden dat FvD niet de grootste partij van Nederland is, is het feit dat er een demagoog aan het roer staat.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.
(Of ze zoeken naar halsstarrig naar een andere trein waarin rond datzelfde tijdstip een ander incident gebeurd is, mét Marokkanen)
Feit blijft dat de NS ook al gereageerd heeft, en zij zullen heel makkelijk kunnen achterhalen om welke trein het ging. Wellicht was het die avond de enige controle in burger. Bovendien is de reactie van de NS al een hele tijd terug. Als het echt een andere trein geweest was, hadden ze dat allang kunnen communiceren.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
Ben er ook bang voor. Of zelfs een 'och, we kennen allemaal wel andere incidenten, dus het achterliggende probleem benoemen is prima'.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |