Grove fout haha.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt en daarbij nogal wat hmmm dubieuze dingen insinueert.
Kan je honderd keer deugpers roepen, maar die zijn hier niet het issue.
Deugend Nederland?quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig.
Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat niet. De meeste FOKers zijn geen tweede kamerleden.
helpt niet echt dat de NS zelf stelt dat er geen probleem wasquote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!quote:Op maandag 3 februari 2020 12:56 schreef Tengano het volgende:
Volgens mij heeft per definitie een deel van Fok! het hier ook niet bij het juiste eind in de discussies. En daar hoor ik ook nooit iemand zijn excuses voor aanbieden. Hypocriet Vreemd dat je dat dan wel van een ander verwacht.
Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Grove fout haha.
Ja het halve land ligt plat.
Overdrijf toch niet zo joh.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:58 schreef mootie het volgende:
Nee hoor, dit is een politicus die een grove fout maakt
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef Harvest89 het volgende:
Alleen zijn gebruikelijke vijanden houden zich hiermee bezig. Beter steekt hij zijn middelvinger op.
Hij hoeft eens helemaal niets te doen.
En zelfs al zou hij zijn excuses aanbieden vinden ze wel weer een andere manier om hem aan te vallen.
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Duidelijk maken dat de politiek het Marokkanenprobleem moet oplossen. En dan heb ik het niet over het oprichten van vernietigingskampen. Ik zeg dit laatste erbij omdat jij niet echt snuggere opmerkingen maakt.
Vanwege een "foute" tweet.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
De overlast van Marokkanen is zo’n onderdeel van de maatschappij geworden, dat ik het “persoonlijk” eigenlijk helemaal niet zo’n grove fout vind.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een grove fout inderdaad. Behoorlijk genant ook. Een normaal mens zou met het schaamrood op de kaken zitten, maar zo werkt het blijkbaar bij hem niet.
voor je het weet willen ze zwaarbewapend en met een rugzak vol coke op een gestolen scooter je vervoersbewijs zien!quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ben je gek? Misschien is Fok wel een Marokkaan die zich voordoet als Fok. Voor je het weet zijn al mijn comments openbaar!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04827888quote:Op maandag 3 februari 2020 13:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Vanwege een "foute" tweet.
Dream on.
Niet relevant.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:00 schreef Tengano het volgende:
[..]
Maar ze doen zich wel voor alsof ze meer moraal hebben dan Thierry Baudet.
Oh jeetje, een Britse nieuwslezer, Duits politicus, en lokale SP'er.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200130_04827888
https://nos.nl/artikel/23(...)anslag-in-halle.html
https://www.rtvnoord.nl/n(...)t-over-Baudet-update
Gebeurt vaker hoor.
Hoe de fuck haal je dit nu weer uit dit topic?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Conclusie van de gutmenschen na dit incident:
Zie je wel: Thierry Baudet is gek; We hebben helemaal geen probleem![]()
onzinquote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Marokkanen zijn eigenlijk heel lief, je zou ze de hele inhoud van je beurs moeten geven als ze daarom vragen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Mensen met een publieksfunctie die opgestapt zijn na een tweet, ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh jeetje, een Britse nieuwslezer, Duits politicus, en lokale SP'er.
Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik blijf het een hard gelag vinden dat Baudepten een obsessie hebben met demonisering, maar vervolgens niets anders kunnen doen dan wat politiek linkser georiënteerden in de hoek weg te zetten met kansloze one-liners.
Want...quote:Op maandag 3 februari 2020 13:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat is geen demonisering hoor!! dat is de realiteit benoemen.
quote:
Dus als er een probleem is is liegen prima want dat kaart het probleem aan. Ok dan.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |