Is al gepost.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:14 schreef DireStraits7 het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)tje-worden-gevraagd/
SpeldSpijker. Kop.
Wat een nonsens.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:05 schreef Tengano het volgende:
Conclusie van de gutmenschen na dit incident:
Zie je wel: Thierry Baudet is gek; We hebben helemaal geen probleem![]()
Het punt is dat Baudet geen politicus is, maar een populist. Populisten nemen geen verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Andere politici zouden hun verantwoordelijkheid nemen en opstappen.
Nee niet echt.quote:
Er wordt van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat Baudet hier keihard voor paal staat, maar oké.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
Nee andersom. Er worden verzinsels uit de kast getrokken om maar weer naar Marokkanen te kunnen wijzen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Er wordt maar van alles uit de kast getrokken om te kunnen ontkennen dat we een dik marokkanenprobleem hebben.
Maar dat heeft werkelijk geen ruk met die tweet te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Er wordt vanalles uit de kast getrokken om maar af te leiden van het feit dat Baudet aantoonbaar heeft zitten liegen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:18 schreef DireStraits7 het volgende:
Kennen we Zijlstra nog? Die man die opstapte, nadat hij een verhaaltje gefabriceerd had over een ontmoeting met Poetin?
Lees de tweet nog eens. Er is nooit sprake geweest van "vier Marokkanen" en ook niet van "ernstig lastig gevallen".quote:Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.
De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.
Ze wilden hun treinkaartje niet laten zien. De conducteurs legitimeerden zich. Toen kwam er nog een agent bij, en toen lieten de dames hun kaartje zien. Dat heeft niets te maken met lastigvallen.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alleen is dit verhaal niet gefabriceerd.
De vrouwen waren inderdaad in de veronderstelling dat ze lastig gevallen werden.
Een van de redenen, zo niet de reden dat FvD niet de grootste partij van Nederland is, is het feit dat er een demagoog aan het roer staat.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ze echt willen doorbreken als partij, dan heb je meer mensen nodig dan alleen de mensen die met hun onderbuik stemmen en dit soort incidenten schrikt een grote groep kiezers af.
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik denk trouwens oprecht dat ze bij FvD een soort crisisberaad hebben, omdat ze met een reactie moeten komen. Ze snappen zelf denk ik dondersgoed dat ze niet weg komen met een korte 'sorry, verkeerd gehoord'.
(Of ze zoeken naar halsstarrig naar een andere trein waarin rond datzelfde tijdstip een ander incident gebeurd is, mét Marokkanen)
Feit blijft dat de NS ook al gereageerd heeft, en zij zullen heel makkelijk kunnen achterhalen om welke trein het ging. Wellicht was het die avond de enige controle in burger. Bovendien is de reactie van de NS al een hele tijd terug. Als het echt een andere trein geweest was, hadden ze dat allang kunnen communiceren.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
Ben er ook bang voor. Of zelfs een 'och, we kennen allemaal wel andere incidenten, dus het achterliggende probleem benoemen is prima'.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat denk ik dus allemaal niet. Mocht het problematisch worden kan Baudet altijd nog iets vaags roepen over een andere trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |