Nee omdat de aanleiding niet klopte had hij beter dit niet kunnen tweeten. Dat er problemen met bepaalde groepen Marokkanen zijn is gewoon een feit.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Oke, hans. Ondanks dat het niet waar blijkt te zijn is het maar goed dat hij het benoemd heeft...
moet kunnenquote:Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n matige, buitenlandse acteur zo'n grote bek heeft tegen een bekende Nederlandse en door vele autochtonen bewonderde politicus. Walgelijk.
Als je zijn uitspraken niet verwerpelijk vindt zegt dat wat over jouw normen en waarden. Zo moeilijk is het niet. Het is nogal, maar het is wat laat als je dat niet wil inzien.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef NoPicNic het volgende:
door vele autochtonen bewonderde politicus.
Ik denk dat veel heel velen, vooral op Twitter, vinden dat hij die mening helemaal niet mag hebben terwijl diegenen er bijvoorbeeld totaal geen probleem mee hebben dat Samsom inmiddels een topfunctie heeft in Brussel. Er is veel hypocrisie.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:16 schreef sp3c het volgende:
verschil met Samson en Spekman is dat die geen onwaar verhaal de wereld inslingerden om hun punt te maken
die mening mogen ze gewoon hebben/uiten lijkt me
Baudet ook
Nee nee, nu moet je het spelletje wel meespelen. Je moet de mensen die dit niet zien als een verwerpelijke manier van misinformatie verspreiden wegzetten tegen een bepaalde politieke kleur.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het topic een beetje hebt doorgelezen en ook gezien hebt dat het voor sommige mensen helemaal geen verwerpelijke manier van liegen is. Die vinden dat het door Marokkanen komt dat hij nu dit zegt, ondanks of het waar is of niet. Het gaat daarom echt niet om links of rechts maar om hele andere dingen.
Hou hier maar mee op.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:18 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat zo'n matige, buitenlandse acteur zo'n grote bek heeft tegen een bekende Nederlandse en door vele autochtonen bewonderde politicus. Walgelijk.
Er is niks mis mee om het Marokkanenprobleem en de multikulti-samenleving onder de aandacht te brengen. De schuld ligt bij de Marokkanen niet bij Baudet.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als je zijn uitspraken niet verwerpelijk vindt zegt dat wat over jouw normen en waarden. Zo moeilijk is het niet. Het is nogal, maar het is wat laat als je dat niet wil inzien.
Ja de afgelopen 20 jaar is dat probleem niet voortdurend 'benoemd'. Dat heeft het probleem echt verminderd. /squote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om het Marokkanenprobleem en de multikulti-samenleving onder de aandacht te brengen. De schuld ligt bij de Marokkanen niet bij Baudet.
Maar goed dat hij er regelmatig over tweet, anders hadden we niet geweten dat er een Marokkanenprobleem is in Nederland. Het wordt eens tijd dat gasten als Wilders en Baudet het eens gaan benoemen, want daar schort het nogal aan.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Er is niks mis mee om het Marokkanenprobleem en de multikulti-samenleving onder de aandacht te brengen. De schuld ligt bij de Marokkanen niet bij Baudet.
ik denk dat het aantal mensen dat uit het hoofd 2 Brusselse politici op kunnen lepelen heel erg beperkt is ... laat staan dat ze weten wat deze twee heren voor hun brood moeten doenquote:Op maandag 3 februari 2020 11:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat veel heel velen, vooral op Twitter, vinden dat hij die mening helemaal niet mag hebben terwijl diegenen er bijvoorbeeld totaal geen probleem mee hebben dat Samsom inmiddels een topfunctie heeft in Brussel. Er is veel hypocrisie.
Baudet gaat in deze kwestie toch hard onderuit. Ipv zich eerst te verdiepen wat er nu precies aan de hand was pleurt hij wat op het net.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik denk dat het aantal mensen dat uit het hoofd 2 Brusselse politici op kunnen lepelen heel erg beperkt is ... laat staan dat ze weten wat deze twee heren voor hun brood moeten doen
ik nietquote:
Hij zou ook kunnen benoemen dat het kennelijk enkele Marokkanen is gelukt een beste en verantwoordelijke baan hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Omdat de shitstorm toen niet vergelijkbaar was met nu. Kennelijk maakt het ook uit wie het zegt.
Overigens zou Baudet nu wel iets van zich moeten laten horen. Zeggen dat het een foute conclusie was. Dat neemt niet weg dat er nog steeds problemen zijn met groepen marokkaanse jongens.
Maar Baudet bracht het Marokkanenprobleem niet omder de aandacht. Hij verspreidde leugens over een incident in de trein.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:21 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Het zou me uitermate verbazen als mensen niet weten dat Samsom inmiddels de rechterhand van Timmermans is, maar goed...quote:
Ja, dat krijg je als mensen puur racisme gaan lopen goedpraten, daar reageren anderen dan weer op.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:31 schreef SpaceOddity het volgende:
Het moment dat dit soort vaag non nieuws er voor zorgt dat in een mum van een tijd een heel topic vol word gebaggerd, terwijl een topic met een bericht over terreur hier in het westen na een dag blijft hangen op 26 reacties....
En dan doet hij geen Mea Culpa? Als je je vergist kun je dat gewoon melden hè, hij Twittert ondertussen lustig verder, maar even toegeven dat hij zich vergist heeft is er niet bij.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Links zegt : de man liegt!
Ik zeg : hij vergiste zich, wist overduidelijk het hele verhaal niet op dat moment.
Links valt iedereen aan met zo'n mening, resultaat : honderden reacties.
Het zou me niets verbazen als je zo makkelijk een dierbare vriendin van Baudet wordtquote:Op maandag 3 februari 2020 10:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat weet ik niet, volgens mij zijn die nog niet aan het woord geweest
ik sluit niet uit dat ze Baudet uberhaupt niet kennen en dat de foto uit een of andere wazige appgroep komt
Elk tweetje van Baudet is racisme volgens de linkse kerk.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:41 schreef LeerGierige het volgende:
[..]
Elk racisme wordt door Baudetfanboys weer goedgepraat of niet?
Daar zullen Thierry en zijn dierbare vriendinnen wel het meest om verkneukeld hebben; Marokkanen met een baan...quote:Op maandag 3 februari 2020 11:27 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Hij zou ook kunnen benoemen dat het kennelijk enkele Marokkanen is gelukt een beste en verantwoordelijke baan hebben.
Waarom nou weer die links/rechts discussie? Ik heb landelijk links gestemd en lokaal rechts.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Links zegt : de man liegt!
Ik zeg : hij vergiste zich, wist overduidelijk het hele verhaal niet op dat moment.
Links valt iedereen aan met zo'n mening, resultaat : honderden reacties.
Waarom probeer je er zo graag een links/rechtsverhaal van te maken. Dat is totaal niet van belang hier.quote:Op maandag 3 februari 2020 11:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Elk tweetje van Baudet is racisme volgens de linkse kerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |