Daar betalen ze ook met euro's. Die kan je daar ook pinnen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nog even uit gaan zoeken dan of ik Spaanse pesetas moet regelen.
Dan spreken ze het zeker anders uit daarquote:
Ow, ik dacht dat je serieus was, en dat ik jou voor het lapje hieldquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Godver, moet ik uit gaan leggen dat het een grapje was.
Euro gok ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan spreken ze het zeker anders uit daar
Je moet wel even op les nog hoor Dees:quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hebben geen hoge pet van mij op ook dan.
Je weet wel beterquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Jullie hebben geen hoge pet van mij op ook dan.
Italiëquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind Spanje altijd de lelijke versie van Frankrijk
Samen met Bassie & Adriaan en Bertus Staigurpijp komt het wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet wel even op les nog hoor Dees:
quote:
Ze denken dat ik niet weet dat je in Spanje ook met euro's betaalt.quote:
Kun je draaien onderweg, in de busquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Samen met Bassie & Adriaan en Bertus Staigurpijp komt het wel goed.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:33 schreef Deisyy het volgende:
![]()
Godver, moet ik uit gaan leggen dat het een grapje was.
Dat ligt meer aan hen dan aan jou danquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet weet dat je in Spanje ook met euro's betaalt.
Si!quote:
Ik zag dus laatst een winkel waar je nog met pesetas kon betalen ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze denken dat ik niet weet dat je in Spanje ook met euro's betaalt.
Ik ben nergens geweest uberhauptquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]4 x in Portugal geweest 3 x in frankrijk italie nog niet
Poortugaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Si!![]()
Al ben ik nog nooit in Portugal geweest, wel in Poortugaal.
Mwahquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das juist het mooiste ... van alles heb je daar .. en feesten
Of een schop onder de kontquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]moeten we een crowdfunding doen
Je kan alleen nog maar biljetten inleveren, volgens mij tot 2030.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:38 schreef D. het volgende:
Misschien mijn guldens ook maar eens inleveren
Nee hoor im goodquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]moeten we een crowdfunding doen
Tarragona is een mooie stad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:38 schreef pullup het volgende:
Spaanse steden rulen.
Pamplona![]()
Sevilla![]()
Cordoba![]()
Toledo![]()
Granada![]()
San Sebastian![]()
Bilbao![]()
Barcelona
Dan lever in biljetten in, en zet de munten wel op MPquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan alleen nog maar biljetten inleveren, volgens mij tot 2030.
Dat is wel een goed planquote:
Vorige week dacht men daar anders over..quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tarragona is een mooie stad.
Hosternokke niet verkeerd nee als je die spruiten vervangtquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
Dit lijkt me lekker. Ga ik binnenkort eens proberen
[ afbeelding ]
Verwarm de oven voor op 220 graden en bekleed een bakplaat met bakpapier.
Snijd van alle spruiten een dun plakje van de onderkant weg en verwijder lelijke of beschadigde blaadjes. Was de spruiten, dep ze droog en halveer ze.
Bak de spekjes in een droge koekenpan totdat het vet vrijkomt. Voeg dan de gehalveerde spruiten toe en wok alles zo'n 5 minuten totdat de spruitjes wat zachter zijn geworden.
Voeg de stukken peer toe en wok deze nog 2 minuten mee. Voeg de honing toe en schep alles nog een minuut om.
Zet het vuur uit en laat even afkoelen.
Rol het bladerdeeg uit op de bakplaat en verdeel hier het spruitenmengsel over. Laat rondom een rand van 5 centimeter vrij. Vouw de randen naar binnen en maal wat peper over de galette.
Bak de galette in het midden van de oven in 20 tot 25 minuten goudbruin en gaar.
Dan moet je wel naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lever in biljetten in, en zet de munten wel op MP
Die kleine spruitjes zijn echt wel lekkerquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hosternokke niet verkeerd nee als je die spruiten vervangt
Owquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Amsterdam.
Opsturen naar mij kan ook, ga ik er wel mee langs de Nederlandse Bankquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Amsterdam.
Ooh!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
Dit lijkt me lekker. Ga ik binnenkort eens proberen
[ afbeelding ]
Verwarm de oven voor op 220 graden en bekleed een bakplaat met bakpapier.
Snijd van alle spruiten een dun plakje van de onderkant weg en verwijder lelijke of beschadigde blaadjes. Was de spruiten, dep ze droog en halveer ze.
Bak de spekjes in een droge koekenpan totdat het vet vrijkomt. Voeg dan de gehalveerde spruiten toe en wok alles zo'n 5 minuten totdat de spruitjes wat zachter zijn geworden.
Voeg de stukken peer toe en wok deze nog 2 minuten mee. Voeg de honing toe en schep alles nog een minuut om.
Zet het vuur uit en laat even afkoelen.
Rol het bladerdeeg uit op de bakplaat en verdeel hier het spruitenmengsel over. Laat rondom een rand van 5 centimeter vrij. Vouw de randen naar binnen en maal wat peper over de galette.
Bak de galette in het midden van de oven in 20 tot 25 minuten goudbruin en gaar.
Dat zal ook wel liggen aan welk gedeelte vd stad. Aan de kust heb je mooie gebouwen uit de Romeinse tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week dacht men daar anders over..
Tegen wiens beenquote:
ja jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal ook wel liggen aan welk gedeelte vd stad. Aan de kust heb je mooie gebouwen uit de Romeinse tijd.
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht wegquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha geschoren ... Nu is je kin weer glad? Heb je geen tondeuse ?
Echte mannen scheren met mesjesquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht weg
Ook als het maar 1 haartje is op de kin die steeds terugkomt?quote:
Tuurlijk, je moet er altijd meer drama van maken dan nodig is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als het maar 1 haartje is op de kin die steeds terugkomt?
Ok dan maar een half uur scheren .. of je baard minder lang laten wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht weg
Bij wenkbrauwen doet het zeer, maar ooit een keer 1 tje bij de neus, of er vlak in geprobeerd, dat dus nooit weerquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet er altijd meer drama van maken dan nodig is.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij wenkbrauwen doet het zeer, maar ooit een keer 1 tje bij de neus, of er vlak in geprobeerd, dat dus nooit weer
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keerquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef D. het volgende:
Ik ga ondertussen ook maar even kappertje spelen
Het was niet grappig eigenlijkquote:
Ik had 'm ooit mee onderweg, was ik nog net niet klaar, was ie leegquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keer
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehadquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was niet grappig eigenlijk, de herinnering aan dat gevoel zit er nog haarscherp
De neus bevat veel zenuwen dus het kan best pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
highlights straks van training abfahrt van vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keer
Nee ik heb vast nooit 10 jaar ziek op bed gelegen dan volgens jou.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
Ah Innsbruck?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
highlights straks van training abfahrt van vandaag
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je naar de meet? Misschien kan iemand een pincet meenemen.
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
Dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Ik heb er meer dan kunnen we kiezen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, maar verder ben ik Heel normaal
Alleen Scrutz is normaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens
Nou of je heel normaal bent weet ik niet
Zeggen ze wel jaquote:
Vergeleken bij mij is iedereen normaal.quote:
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebbenquote:
Hij liep het eerder deze dag nog te verkondigen, alsof het compleet normaal was...ik zeg het jequote:Op woensdag 22 januari 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebben
Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent echt aardigquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.
Ik heb er één in mijn zakmes. Dat komt dus wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.
Een ander lijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is Tanja Groen niet die in het graf lag
Ja, van wie is het lichaam dan wel, wat ze gevonden hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een ander lijk![]()
The plot thickens
Hm, alles leek erop te wijzen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is Tanja Groen niet die in het graf lag
Er is niets gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, van wie is het lichaam dan wel, wat ze gevonden hebben?
Ze dachten inderdaad van welquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hm, alles leek erop te wijzen.
Helemaal niets hhmmquote:
Het gaat de kouwe koffer weer inquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan gaat de zoektocht dus verder.
Hoezo? Ze hebben onderzoek gedaan nav een getuige verklaring.quote:
Dat was Dirk Dwaalspoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben onderzoek gedaan nav een getuige verklaring.
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.quote:
Goed dat je het zegt, want wilde laatst net een kijkje nemen, maar dat waarderen ze dus niet zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.
Ik heb soms ineens een aardig bui.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één in mijn zakmes. Dat komt dus wel goed.
Na het goedemorgen zeggen is het over.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb soms ineens een aardig bui.
Even bij oma op bezoek.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want wilde laatst net een kijkje nemen, maar dat waarderen ze dus niet zo.
Je mag hier ook niets.
Maar kunnen ze tegenwoordig niet eerst scannen met weet ik wat voor stralen ... radar rontgen echo ... ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.
Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het goedemorgen zeggen is het over.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.
Weet jij daar niet meer van dan ik?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kunnen ze tegenwoordig niet eerst scannen met weet ik wat voor stralen ... radar rontgen echo ... ?
Dat was vroeger misschien..quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij daar niet meer van dan ik?
Nottuma gaat losquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Toch ook maar even een hotelletje geboekt voor de meeting
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.quote:
Ja als je dan gaat dan moet je het wel goed doen natuurlijk.quote:
Wat een slecht ideeën zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar is een goede vlammenwerper overheen gegaanquote:
Ik hoef niet te weten hoe jou badkamer eruitziet.quote:
Idem Dito ... dagje DH ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik ooit de halve sc gesloopt? Tjezus ik heb wat gemist....quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?
Nee, ik ook voor haarquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?
Ja en DH schijnt mooi te zijn. We gaan het beleven.quote:
mazzelkontquote:
Net als elke grote stad heeft het mooie en minder mooie dingen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en DH schijnt mooi te zijn. We gaan het beleven.
Nou zeg dat nu niet gelijk ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja en DH schijnt mooi te zijn. We gaan het beleven.
Klopt. Hier in Utrecht hetzelfde.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als elke grote stad heeft het mooie en minder mooie dingen.
Oh jee, krijg ik nu last van al die Hagenezen hier?quote:
Nee joh.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Heb ik ooit de halve sc gesloopt? Tjezus ik heb wat gemist....
Echt niet, ik gedraag me altijd keurig hier.quote:
Ik heb in de jaren 90 in Utrecht gewoond dus die ken ik ook goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Oh jee, krijg ik nu last van al die Hagenezen hier?
Aardige stad, maar zou nooit in het centrum willen wonen, mij te druk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb in de jaren 90 in Utrecht gewoond dus die ken ik ook goed.
Dat is van veel grote steden wel zo, voor jonge mensen is dat wel leuk, mijn dochter woont in het centrum van Rotterdam en ik kan me wel voorstellen dat het voor haar leuk is, maar ik vind het veul te druk.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aardige stad, maar zou nooit in het centrum willen wonen, mij te druk.
Ik woonde in Zuilen aan de Edisonstraat.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aardige stad, maar zou nooit in het centrum willen wonen, mij te druk.
Ja iddquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is van veel grote steden wel zo, voor jonge mensen is dat wel leuk, mijn dochter woont in het centrum van Rotterdam en ik kan me wel voorstellen dat het voor haar leuk is, maar ik vind het veul te druk.
Hier Lunetten, lekker buiten.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde in Zuilen aan de Edisonstraat.
Dat is ook toevalligquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woonde in Zuilen aan de Edisonstraat.
Denk dan niet dat ik met Tonja ga .. Maar misschien als dumpen aan het einde voor de deur van het hotelquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:18 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk chufi, dus we hoeven jou niet van het station af te halen dan?
Ik heb een lamp hangen die door Edison is uitgevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig
Ik had een poes die Edison heette.
Geen idee of manlief daar zin in heeft midden in de nacht...quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dan niet dat ik met Tonja ga .. Maar misschien als dumpen aan het einde voor de deur van het hotel
Komt nu wel erg dicht bij he?quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig
Ik had een poes die Edison heette.
Je bent mij net voor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een lamp hangen die door Edison is uitgevonden.
Komt wel dichtbij zo.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb een lamp hangen die door Edison is uitgevonden.
Komt wel dichtbij zo.
Goh kennen jullie elkaar?quote:
Nott en Sode lenen de glazen koets van WiLex en Max, misschien kan chufi met hen meerijden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:22 schreef espri het volgende:
[..]
Geen idee of manlief daar zin in heeft midden in de nacht...
Hoe kom je nou op dat malle idee?quote:
Kijk, opgelostquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nott en Sode lenen de glazen koets van WiLex en Max, misschien kan chufi met hen meerijden.
Vast wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nott en Sode lenen de glazen koets van WiLex en Max, misschien kan chufi met hen meerijden.
IK ken Max natuurlijk en spreek vloeiend Spaansquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann heeft wel eens seks gehad met WimLex, het komt allemaal goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
IK ken Max natuurlijk en spreek vloeiend Spaans
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms gebeurt dat hier, dan vertelt iemand iets en dan zie ik dat zo levendig voor me, dat ik bijna spijt heb dat ik het gelezen heb. Chuf en Max MI ik niet.
Foklogica =Fann Wimlex, jij spaans en Max kennende-->seks met Maxquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.. En getrouwde vrouw met 3 kinderen ..
Foklogica is stom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Foklogica =Fann Wimlex, jij spaans en Max kennende-->seks met Max
Vraag maar eens aan Fann als je haar hier zietquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dromen tellen altijd!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Fann als je haar hier ziet
Het was wel in haar dromen, dat telt toch ook?
Maar die zijn bedrog.quote:
Dat ziet er stukken strakker uit ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
@:tonja, SpaceX werkt nu in een tent aan de bolle kanten van de tanks. Ziet er al een stuk beter uit:
[ afbeelding ]
Mag het hopen van wel. Anders heeft mijn volgende patiënt voor een wortelkanaalbehandeling echt een probleem.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel. Anders heeft mijn volgende patiënt voor een wortelkanaalbehandeling echt een probleem.
Ik ook trouwens. Waar haal ik zo snel een praktijk vandaan?
Maar wel in een nieuwe jas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Heb je in ieder geval wel de eerste keus voor een bankje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Ik niet iig ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In na mijn mening altijd al verloedert geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
OMG! We staan hier 5 minuten stilquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
De NS WiFi werkt niet mee hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef sacha het volgende:
we hebben het rijk alleen, iedereen zit in het meat topiek![]()
kunnen we eens flink gaan roddelen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar we hebben het topic wel doodvermoord met liefde
dat moet mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
Goed planquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloftmeat op het Eiland? Kunnen we alvast boeken ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
quote:
Misschien zijn we al getrouwdquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
Ik krijg wel zin in een mooie bruiloft
Als je via Centraal reist wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat dat normaal is.
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je via Centraal reist wel.
Ipv Oerend Hard,Vet hardquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja Almere en normaalogen dicht maar even
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?
Hoelang duurt de reis?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.quote:
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Maar daar moet je wellicht op wachten. Scheelt sowieso hooguit een minuut of 5 reistijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
51 dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
Welneequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wadquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.
IN ALMERE? BEN JE GEK OF ZOquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
50 / 50quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh ik dacht dat je erbij was
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachtsquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wad
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachts
Je hebt het over vroegah.quote:
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:30 schreef Voxs het volgende:
ha zelfs met koppel op het strand
I'm on a train to you, it's just not fast enough..
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.
Ik luister altijd graag naar Lambquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
zo genoeg romantiek de chat in gegooid
quote:
haquote:
Scrut is te normaal om gevaar te lopenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Ja, boeien allemaalis Scrut nou levend van het Cs gekomen?
We wachten nog op appje. Maar ik denk het wel, want Sas is bij hemquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
haIk ook. Zag ze twee keer live ook. Geweldig! Al was het in Paradiso maar kort, want ze kon niet verder ivm stemproblemen/ziekte.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Drum&Rythm misschien? Járen geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.
Weet niet precies meer waar
Ik wist dat je die mooi zou vinden!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die leipe scrut flavour
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
Haha
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.quote:
Beetje 80's sound. Even wennen wel.quote:
Mijjn favorietje van zequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Jedi mind tricksquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Voxs het volgende:
Als ik 'CS' zie, wil mijn hoofd het nog altijd weer veranderen naar 'SC'![]()
#utoCossersvergipsingen
Ja tekst is heel mooi ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.
Dat zeiden veel reviews ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beetje 80's sound. Even wennen wel.
Niet? Oh deze dan:quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Ja! En b-line ook en en en en enquote:
Haha ja...quote:
Ja, mooi ook.quote:
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooiquote:
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooi
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB de Universal Durable Finger Ring Phone Holder Sling Grip komt morgen
Nee die laat ze onder een brug ergensquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
Is er oppas voor de Aap dan als Sas erbij is ?
owww in dat geval..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.
De ophaalbrug op het eiland.. knap gevonden..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die laat ze onder een brug ergens
Album titel : Music to be murdered by, Lenie zal het wel mooi vindenquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Album titel : Music to be murdered by, Lenie zal het wel mooi vinden
Die wil gewoon vluchten, dat arme beest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Morrison vliegt het huis door ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |