Maar wel in een nieuwe jas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Heb je in ieder geval wel de eerste keus voor een bankje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Ik niet iig ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In na mijn mening altijd al verloedert geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
OMG! We staan hier 5 minuten stilquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
De NS WiFi werkt niet mee hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef sacha het volgende:
we hebben het rijk alleen, iedereen zit in het meat topiek![]()
kunnen we eens flink gaan roddelen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar we hebben het topic wel doodvermoord met liefde
dat moet mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
Goed planquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloftmeat op het Eiland? Kunnen we alvast boeken ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
quote:
Misschien zijn we al getrouwdquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
Ik krijg wel zin in een mooie bruiloft
Als je via Centraal reist wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat dat normaal is.
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je via Centraal reist wel.
Ipv Oerend Hard,Vet hardquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja Almere en normaalogen dicht maar even
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?
Hoelang duurt de reis?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.quote:
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Maar daar moet je wellicht op wachten. Scheelt sowieso hooguit een minuut of 5 reistijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
51 dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
Welneequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wadquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.
IN ALMERE? BEN JE GEK OF ZOquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
50 / 50quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Oh ik dacht dat je erbij was
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachtsquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wad
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou best ideaal en je verkering staat ook niet opeens voor je deur onverwachts
Je hebt het over vroegah.quote:
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:30 schreef Voxs het volgende:
ha zelfs met koppel op het strand
I'm on a train to you, it's just not fast enough..
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Scrut zal 'm leuk vinden denk ik.
Ik luister altijd graag naar Lambquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
zo genoeg romantiek de chat in gegooid
quote:
haquote:
Scrut is te normaal om gevaar te lopenquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Ja, boeien allemaalis Scrut nou levend van het Cs gekomen?
We wachten nog op appje. Maar ik denk het wel, want Sas is bij hemquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
haIk ook. Zag ze twee keer live ook. Geweldig! Al was het in Paradiso maar kort, want ze kon niet verder ivm stemproblemen/ziekte.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haha
En dan deze er achter aan ( je hoeft niet te klikken Lyzle, als is deze heel mooi, minder knauw in de stem, prachtige opbouw)
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:36 schreef mootie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Drum&Rythm misschien? Járen geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk, ik heb ze een keer op een festival gezien.
Weet niet precies meer waar
Ik wist dat je die mooi zou vinden!quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met z'n nieuwe pattas valt niemand hem lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die leipe scrut flavour
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooiquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:34 schreef Voxs het volgende:
Haha
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.quote:
Beetje 80's sound. Even wennen wel.quote:
Mijjn favorietje van zequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Jedi mind tricksquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:25 schreef Voxs het volgende:
Als ik 'CS' zie, wil mijn hoofd het nog altijd weer veranderen naar 'SC'![]()
#utoCossersvergipsingen
Ja tekst is heel mooi ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Even wenne, beetje Talking Heads cross PJ hmm ik vind het wel lekker.
Dat zeiden veel reviews ookquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beetje 80's sound. Even wennen wel.
Niet? Oh deze dan:quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dit klinkt heerlijk. Ik kwn die hele Lamb niet maar dit vind ik heel erg mooi
Ja! En b-line ook en en en en enquote:
Haha ja...quote:
Ja, mooi ook.quote:
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooiquote:
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik luister eerst die van pullup af en dan deze....wat ik tot nu toe hoor vind ik mooi
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Voor we hier de hele sc vol plempen, veel te vinden op yt!
quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB de Universal Durable Finger Ring Phone Holder Sling Grip komt morgen
Nee die laat ze onder een brug ergensquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef chufi het volgende:
Is er oppas voor de Aap dan als Sas erbij is ?
owww in dat geval..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Moots is toch op het CS, zoeken naar Scrut.
De ophaalbrug op het eiland.. knap gevonden..quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee die laat ze onder een brug ergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |