Hoe kom je nou op dat malle idee?quote:
Kijk, opgelostquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nott en Sode lenen de glazen koets van WiLex en Max, misschien kan chufi met hen meerijden.
Vast wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nott en Sode lenen de glazen koets van WiLex en Max, misschien kan chufi met hen meerijden.
IK ken Max natuurlijk en spreek vloeiend Spaansquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann heeft wel eens seks gehad met WimLex, het komt allemaal goedquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:26 schreef chufi het volgende:
[..]
IK ken Max natuurlijk en spreek vloeiend Spaans
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Soms gebeurt dat hier, dan vertelt iemand iets en dan zie ik dat zo levendig voor me, dat ik bijna spijt heb dat ik het gelezen heb. Chuf en Max MI ik niet.
Foklogica =Fann Wimlex, jij spaans en Max kennende-->seks met Maxquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd.. En getrouwde vrouw met 3 kinderen ..
Foklogica is stom.quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Foklogica =Fann Wimlex, jij spaans en Max kennende-->seks met Max
Vraag maar eens aan Fann als je haar hier zietquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dromen tellen altijd!quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan Fann als je haar hier ziet
Het was wel in haar dromen, dat telt toch ook?
Maar die zijn bedrog.quote:
Dat ziet er stukken strakker uit ja.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:31 schreef Recce het volgende:
@:tonja, SpaceX werkt nu in een tent aan de bolle kanten van de tanks. Ziet er al een stuk beter uit:
[ afbeelding ]
Mag het hopen van wel. Anders heeft mijn volgende patiënt voor een wortelkanaalbehandeling echt een probleem.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2020 19:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Mag het hopen van wel. Anders heeft mijn volgende patiënt voor een wortelkanaalbehandeling echt een probleem.
Ik ook trouwens. Waar haal ik zo snel een praktijk vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |