Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Je bent echt aardigquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.
Ik heb er één in mijn zakmes. Dat komt dus wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:10 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou normaal niet in mijn tas, maar voor D. maak ik wel een uitzondering.
Een ander lijkquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is Tanja Groen niet die in het graf lag
Ja, van wie is het lichaam dan wel, wat ze gevonden hebben?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een ander lijk![]()
The plot thickens
Hm, alles leek erop te wijzen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Het is Tanja Groen niet die in het graf lag
Er is niets gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, van wie is het lichaam dan wel, wat ze gevonden hebben?
Ze dachten inderdaad van welquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hm, alles leek erop te wijzen.
Helemaal niets hhmmquote:
Het gaat de kouwe koffer weer inquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan gaat de zoektocht dus verder.
Hoezo? Ze hebben onderzoek gedaan nav een getuige verklaring.quote:
Dat was Dirk Dwaalspoor.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo? Ze hebben onderzoek gedaan nav een getuige verklaring.
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.quote:
Goed dat je het zegt, want wilde laatst net een kijkje nemen, maar dat waarderen ze dus niet zo.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.
Ik heb soms ineens een aardig bui.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er één in mijn zakmes. Dat komt dus wel goed.
Na het goedemorgen zeggen is het over.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik heb soms ineens een aardig bui.
Even bij oma op bezoek.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, want wilde laatst net een kijkje nemen, maar dat waarderen ze dus niet zo.
Je mag hier ook niets.
Maar kunnen ze tegenwoordig niet eerst scannen met weet ik wat voor stralen ... radar rontgen echo ... ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een graf mag niet zomaar geopend worden daar is een hele procedure aan vooraf gegaan. Ze moeten wel hele sterke aanwijzingen te hebben gehad.
Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het goedemorgen zeggen is het over.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.
Weet jij daar niet meer van dan ik?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kunnen ze tegenwoordig niet eerst scannen met weet ik wat voor stralen ... radar rontgen echo ... ?
Dat was vroeger misschien..quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij daar niet meer van dan ik?
Nottuma gaat losquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Toch ook maar even een hotelletje geboekt voor de meeting
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.quote:
Ja als je dan gaat dan moet je het wel goed doen natuurlijk.quote:
Wat een slecht ideeën zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar is een goede vlammenwerper overheen gegaanquote:
Ik hoef niet te weten hoe jou badkamer eruitziet.quote:
Idem Dito ... dagje DH ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik ooit de halve sc gesloopt? Tjezus ik heb wat gemist....quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?
Nee, ik ook voor haarquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?
Ja en DH schijnt mooi te zijn. We gaan het beleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |