Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na het goedemorgen zeggen is het over.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja, wamt dan kom ik ineens mensen tegen.
Weet jij daar niet meer van dan ik?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar kunnen ze tegenwoordig niet eerst scannen met weet ik wat voor stralen ... radar rontgen echo ... ?
Dat was vroeger misschien..quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet jij daar niet meer van dan ik?
Nottuma gaat losquote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Toch ook maar even een hotelletje geboekt voor de meeting
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.quote:
Ja als je dan gaat dan moet je het wel goed doen natuurlijk.quote:
Wat een slecht ideeën zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Die kamer kunnen ze op zeker gaan renoveren.
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wat denk je slecht van ons. We slopen hooguit badkamers.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar is een goede vlammenwerper overheen gegaanquote:
Ik hoef niet te weten hoe jou badkamer eruitziet.quote:
Idem Dito ... dagje DH ...quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:46 schreef notturna het volgende:
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb ik ooit de halve sc gesloopt? Tjezus ik heb wat gemist....quote:Op woensdag 22 januari 2020 18:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je draait je hand er niet voor om, om een halve SC te slopen, maar die kamer blijft heel?
Nee, ik ook voor haarquote:Op woensdag 22 januari 2020 19:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heeft ze voor jou ook geboekt dan?
Ja en DH schijnt mooi te zijn. We gaan het beleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |