De neus bevat veel zenuwen dus het kan best pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
highlights straks van training abfahrt van vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keer
Nee ik heb vast nooit 10 jaar ziek op bed gelegen dan volgens jou.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
Ah Innsbruck?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
highlights straks van training abfahrt van vandaag
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je naar de meet? Misschien kan iemand een pincet meenemen.
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
Dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Ik heb er meer dan kunnen we kiezen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, maar verder ben ik Heel normaal
Alleen Scrutz is normaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens
Nou of je heel normaal bent weet ik niet
Zeggen ze wel jaquote:
Vergeleken bij mij is iedereen normaal.quote:
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebbenquote:
Hij liep het eerder deze dag nog te verkondigen, alsof het compleet normaal was...ik zeg het jequote:Op woensdag 22 januari 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |