Ooh!quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
Dit lijkt me lekker. Ga ik binnenkort eens proberen
[ afbeelding ]
Verwarm de oven voor op 220 graden en bekleed een bakplaat met bakpapier.
Snijd van alle spruiten een dun plakje van de onderkant weg en verwijder lelijke of beschadigde blaadjes. Was de spruiten, dep ze droog en halveer ze.
Bak de spekjes in een droge koekenpan totdat het vet vrijkomt. Voeg dan de gehalveerde spruiten toe en wok alles zo'n 5 minuten totdat de spruitjes wat zachter zijn geworden.
Voeg de stukken peer toe en wok deze nog 2 minuten mee. Voeg de honing toe en schep alles nog een minuut om.
Zet het vuur uit en laat even afkoelen.
Rol het bladerdeeg uit op de bakplaat en verdeel hier het spruitenmengsel over. Laat rondom een rand van 5 centimeter vrij. Vouw de randen naar binnen en maal wat peper over de galette.
Bak de galette in het midden van de oven in 20 tot 25 minuten goudbruin en gaar.
Dat zal ook wel liggen aan welk gedeelte vd stad. Aan de kust heb je mooie gebouwen uit de Romeinse tijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Vorige week dacht men daar anders over..
Tegen wiens beenquote:
ja jaquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal ook wel liggen aan welk gedeelte vd stad. Aan de kust heb je mooie gebouwen uit de Romeinse tijd.
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht wegquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
hahaha geschoren ... Nu is je kin weer glad? Heb je geen tondeuse ?
Echte mannen scheren met mesjesquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht weg
Ook als het maar 1 haartje is op de kin die steeds terugkomt?quote:
Tuurlijk, je moet er altijd meer drama van maken dan nodig is.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook als het maar 1 haartje is op de kin die steeds terugkomt?
Ok dan maar een half uur scheren .. of je baard minder lang laten wordenquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
beter geen elektrische nee dann is mijn gezicht weg
Bij wenkbrauwen doet het zeer, maar ooit een keer 1 tje bij de neus, of er vlak in geprobeerd, dat dus nooit weerquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:03 schreef notturna het volgende:
[..]
Tuurlijk, je moet er altijd meer drama van maken dan nodig is.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij wenkbrauwen doet het zeer, maar ooit een keer 1 tje bij de neus, of er vlak in geprobeerd, dat dus nooit weer
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keerquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:05 schreef D. het volgende:
Ik ga ondertussen ook maar even kappertje spelen
Het was niet grappig eigenlijkquote:
Ik had 'm ooit mee onderweg, was ik nog net niet klaar, was ie leegquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keer
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehadquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was niet grappig eigenlijk, de herinnering aan dat gevoel zit er nog haarscherp
De neus bevat veel zenuwen dus het kan best pijnlijk zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
highlights straks van training abfahrt van vandaagquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn tondeuse is ook weer opgeladen ... klaar vooor de volgende keer
Nee ik heb vast nooit 10 jaar ziek op bed gelegen dan volgens jou.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij een haartje uittrekken pijnlijk noemt mag je jezelf denk ik gelukkig prijzen, want dan heb je nooit echte pijn gehad
Ah Innsbruck?quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
highlights straks van training abfahrt van vandaag
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je naar de meet? Misschien kan iemand een pincet meenemen.
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zittenquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* Superbadeendje heeft pincetten klaargelegd.
Dat komt helemaal goed.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Ik heb er meer dan kunnen we kiezen.quote:Op woensdag 22 januari 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Al die dames hebben er wel 1 in de tas zitten
Heeft iedereen wel eensquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker, maar verder ben ik Heel normaal
Alleen Scrutz is normaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 17:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens
Nou of je heel normaal bent weet ik niet
Zeggen ze wel jaquote:
Vergeleken bij mij is iedereen normaal.quote:
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebbenquote:
Hij liep het eerder deze dag nog te verkondigen, alsof het compleet normaal was...ik zeg het jequote:Op woensdag 22 januari 2020 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had ik laatst, dat is ook best apart.. dat je iets al denkt gelezen of gezien te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |