Poortugaalquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Si!![]()
Al ben ik nog nooit in Portugal geweest, wel in Poortugaal.
Mwahquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das juist het mooiste ... van alles heb je daar .. en feesten
Of een schop onder de kontquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]moeten we een crowdfunding doen
Je kan alleen nog maar biljetten inleveren, volgens mij tot 2030.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:38 schreef D. het volgende:
Misschien mijn guldens ook maar eens inleveren
Nee hoor im goodquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]moeten we een crowdfunding doen
Tarragona is een mooie stad.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:38 schreef pullup het volgende:
Spaanse steden rulen.
Pamplona![]()
Sevilla![]()
Cordoba![]()
Toledo![]()
Granada![]()
San Sebastian![]()
Bilbao![]()
Barcelona
Dan lever in biljetten in, en zet de munten wel op MPquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan alleen nog maar biljetten inleveren, volgens mij tot 2030.
Dat is wel een goed planquote:
Vorige week dacht men daar anders over..quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tarragona is een mooie stad.
Hosternokke niet verkeerd nee als je die spruiten vervangtquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
Dit lijkt me lekker. Ga ik binnenkort eens proberen
[ afbeelding ]
Verwarm de oven voor op 220 graden en bekleed een bakplaat met bakpapier.
Snijd van alle spruiten een dun plakje van de onderkant weg en verwijder lelijke of beschadigde blaadjes. Was de spruiten, dep ze droog en halveer ze.
Bak de spekjes in een droge koekenpan totdat het vet vrijkomt. Voeg dan de gehalveerde spruiten toe en wok alles zo'n 5 minuten totdat de spruitjes wat zachter zijn geworden.
Voeg de stukken peer toe en wok deze nog 2 minuten mee. Voeg de honing toe en schep alles nog een minuut om.
Zet het vuur uit en laat even afkoelen.
Rol het bladerdeeg uit op de bakplaat en verdeel hier het spruitenmengsel over. Laat rondom een rand van 5 centimeter vrij. Vouw de randen naar binnen en maal wat peper over de galette.
Bak de galette in het midden van de oven in 20 tot 25 minuten goudbruin en gaar.
Dan moet je wel naar Amsterdam.quote:Op woensdag 22 januari 2020 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lever in biljetten in, en zet de munten wel op MP
Die kleine spruitjes zijn echt wel lekkerquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hosternokke niet verkeerd nee als je die spruiten vervangt
Owquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Amsterdam.
Opsturen naar mij kan ook, ga ik er wel mee langs de Nederlandse Bankquote:Op woensdag 22 januari 2020 16:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je wel naar Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |