Maar wel in een nieuwe jas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Heb je in ieder geval wel de eerste keus voor een bankje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Ik niet iig ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In na mijn mening altijd al verloedert geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
OMG! We staan hier 5 minuten stilquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
De NS WiFi werkt niet mee hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef sacha het volgende:
we hebben het rijk alleen, iedereen zit in het meat topiek![]()
kunnen we eens flink gaan roddelen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar we hebben het topic wel doodvermoord met liefde
dat moet mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
Goed planquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloftmeat op het Eiland? Kunnen we alvast boeken ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
quote:
Misschien zijn we al getrouwdquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
Ik krijg wel zin in een mooie bruiloft
Als je via Centraal reist wel.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:03 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ga er maar van uit dat dat normaal is.
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je via Centraal reist wel.
Ipv Oerend Hard,Vet hardquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Mja Almere en normaalogen dicht maar even
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
In Zuid pak je toch gewoon ook de metro ... ?
Hoelang duurt de reis?quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.quote:
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ikquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, kan ook. Is net iets minder comfortabel want dan nog een overstap met de metro. De andere kant op reis ik meestal vanaf Amstel en dan via Utrecht. Duurt iets langer maar is vaak een zekerdere verbinding.
Maar daar moet je wellicht op wachten. Scheelt sowieso hooguit een minuut of 5 reistijd.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
51 dusquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Er rijdt toch een directe tegenwoordig.. 1 van Isolatorweg naar CS 52 dacht ik
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.quote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
Welneequote:Op woensdag 22 januari 2020 21:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Pas op hoor. Schorriemorrie daar.
Flinke reis steeds. Veel lezen of lekker naar buiten staren? Wat heerlijk trouwens, steeds boot en het eiland zien liggen en de zeelucht/wadquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kwart voor 5 vertrokken met de boot, twintig voor 10 thuis. Andere kant op duurt langer omdat je meer speling moet aanhouden voor de boot.
IN ALMERE? BEN JE GEK OF ZOquote:Op woensdag 22 januari 2020 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd voor een wandelingetje over CS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |