Maar wel in een nieuwe jas.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Heb je in ieder geval wel de eerste keus voor een bankje.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ben de enige die naar afloop van de meet op station Den Haag HS gaat slapen?
Ik niet iig ..quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
In na mijn mening altijd al verloedert geweest.quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
OMG! We staan hier 5 minuten stilquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Zwolle verloedert, las ik net
Snel doorrijden!
De NS WiFi werkt niet mee hierquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:28 schreef sacha het volgende:
we hebben het rijk alleen, iedereen zit in het meat topiek![]()
kunnen we eens flink gaan roddelen
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar we hebben het topic wel doodvermoord met liefde
dat moet mogelijk zijnquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
Goed planquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloftmeat op het Eiland? Kunnen we alvast boeken ..
quote:Op woensdag 22 januari 2020 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zullen we de meet ook laten verdrinken in onze liefde?
quote:
Misschien zijn we al getrouwdquote:Op woensdag 22 januari 2020 20:47 schreef pullup het volgende:
Ik krijg wel zin in een mooie bruiloft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |